Rady začátečníkovi / sdílení zkušeností

Rady pro začínající jachtaře

Moderátoři: Pepa, windward, vilma

jitzim
nováček na fóru
nováček na fóru
Reputace: 0

Rady začátečníkovi / sdílení zkušeností

Příspěvekod jitzim » ned črc 08, 2018 9:33 pm

Dobrý den,

ráda bych se zeptala, zdali se tu vyskytuje nějaký začátečník, jako jsem já, který se do jachtingu čerstvě zamiloval a plánuje si udělat kapitánské zkoušky, aby se následně mohl pravidelně účastnit plaveb na jachtě v Chorvatsku?
Při procházení článků narážím na spoustu dotazů, kdy těmito všemi nechci bombardovat tuto skupinu, proto bych se ráda zeptala, zdali je tu někdo, kdo taky řeší své jachtařské začátky a s kým bych mohla veškeré dotazy řešit?
Moc děkuji a přeji krásný den, Jitka
matej5450
nováček na fóru
nováček na fóru

Re: Rady začátečníkovi / sdílení zkušeností

Příspěvekod matej5450 » ned črc 08, 2018 9:54 pm

Dobrý den, jsem úplný začátečník, bez zkušeností, ale plánuji si dělat časem kapitánské zkoušky. Zkoušel jsem si o tom různé informace zjišťovat. Nevím ale, jestli bych vám byl schopný v něčem pomoct.
Libor
bez hodnocení
Reputace: 120
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » ned črc 08, 2018 10:27 pm

Klidne se ptej a bombarduj.. .
Od toho tu je toto forum...
copy
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Reputace: 27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod copy » pon črc 09, 2018 3:06 am

jitzim píše:... a plánuje si udělat kapitánské zkoušky, aby se následně mohl pravidelně účastnit plaveb na jachtě v Chorvatsku?

Zúčastňovať sa predsa môže aj bez kapitánskych skúšok.
vikigach
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Reputace: 3

Příspěvekod vikigach » pon črc 09, 2018 2:55 pm

Jitko a Matěji, teď je ta správná doba kdy jsou volná místa na lodích pro doplnění posádky. Nečekejte na zkoušky a jeďte uz tento měsíc. Prostě se přihlaste když někdo shání posádku. Za 5000 - 10000 Kč dostanete spoustu zkušeností. Nabídek je víc než zájemců.
jkprg
nováček na fóru
nováček na fóru