Generali (to nabízí AC) - s jiným nemám zkušenost
- Osiguranje skipera 112-0501
ze stránek Generali HR:
5. OSIGURANJE OD ODGOVORNOSTI SKIPERA
* Osiguranje namijenjeno profesionalnim skiperima koji posjeduju svjedodžbu (ovlaštenje) o osposobljenosti za upravljanje odgovarajućom kategorijom plovila.
* Ovim osiguranjem mogu se osigurati samo štete od odgovornosti skipera prema trećim oso-bama koje nisu pokrivene niti jednom drugom policom osiguranja.
Opseg pokrića:
* Materijalne štete na plovilu kojim upravlja skiper
* Štete zbog smrti i ozljede tijela ili zdravlja trećih osoba
* Štete na imovini trećih osoba
-------------
český překlad pomocí google:
5. Pojištění odpovědnosti za škodu SKIPER
* Pojištění určené pro profesionální velitelům, kteří vlastní certifikát (úřad) o způsobilosti k řízení příslušné kategorie plavidla.
* Toto pojištění může být poskytnuta pouze tvrzení o zodpovědnosti velitele vůči třetím osobám služby, které nejsou zahrnuty do žádné jiné pojištění.
Rozsah krytí:
* Materiál poškození plavidla spravuje velitele
* Poškození v důsledku úmrtí a zranění na těle či zdraví třetí osoby
* Škody na majetku třetích osob
Jak se řeší poškození lodě versus kauce
Moderátoři: vilma, Pepa, david
Re: Jak se řeší poškození lodě versus kauce
Můžeš pak někdy Libore napsat, jak přesně a kde přesně se jim to stalo? To se někým nechali nacpat na mělčinu? Celkem by mě to zajímalo a ostatní jistě také. Co se může stát když ....Libor píše:...se dnes vrátili do maríny do Splitu. Těsně před marínou při vyhýbání škrtli o dno.
Jinak vyřiď samozřejmě gondolence, je to smůla. To zamrzí. I když stále tu je to otřepané: "Když nejde o život....".
- Bilardos
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 792
- Registrován: pon zář 18, 2006 10:54 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Uherský Brod
Určitě jsem se chystal napsat dotaz na pokračování, ale nechával jsem tomu čas.
Rozhodně souhlasím s tím, jak psal Baharis, že mnohé z nás by to zajímalo. Než dorazí fotky, mohl bys Libore napsat třeba od začátku, tedy jaká marína, jaká loď, kolik kauce platili, kde se to stalo a třeba i proč. To jsou určitě již teď známá fakta.
Rozhodně souhlasím s tím, jak psal Baharis, že mnohé z nás by to zajímalo. Než dorazí fotky, mohl bys Libore napsat třeba od začátku, tedy jaká marína, jaká loď, kolik kauce platili, kde se to stalo a třeba i proč. To jsou určitě již teď známá fakta.
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9346
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 191
- Kontaktovat uživatele:
Ani se mi to moc nechce psát. Není se čím chlubit. Já tam nebyl a mám 2 verze událostí od dvou účastníků, jednu mírnou, druhou asi objektivní.
A nemám souhlas s prezentací. Rozbor "doma" ještě budou někdy dělat s nějakým posezením , jachting si užili dobrý a chtějí trochu "pobesedovat".
Proč?
školácká chyba, neuváženost, spěch + souhra nepříznivých okolností okolností (a dle mě příliš "mnoho kapitánů" na jedné lodi)
Nikdo je nikam nenatlačil, i když místa bylo bylo údajně málo. Ale ne tolik, aby se nedalo počkat, nebo couvnout.
Řekl bych asi tak okamžitý nápad není vždy ten nejlepší a zkratka nevede vždy k cíly. K tomu se přidal jemný nesoulat v posádce ( u kormidla jiný než měl původně dle plánu a dohody být) a neštěstí bylo na lodi. Když jeden člen posádky zaregistroval nebezpečí, bylo pozdě na jakoukoliv reakci.
A dle mého se na tom i podepsalo málo praxe. Jednou za rok či dva 1 týden na moři není opravdu mnoho.....
Více nevím, ale dozvím se později.
Kde?
Marína Nava.
Stalo se to před Splitem, pozici neznám. Zřejmě na vlnolamech před marínou. Alarm mělké vody nefungoval, nebo na této lodi nebyl. Nic neslyšeli.
Jako v autě, poslední kilometry, tak zde poslední míle, je nejhorší.
Kauce?
1500,-EUR
Loď
CYCLADES 43.4, r. v. 07
Soustrast jsem dnes vyřizoval.....nálada..., ale berou to sportovně a ví že za chyby se platí.
Možná poučení, pro ty co to zde čtou, z tohoto smutného případu (dle mého skromného názoru):
nikdy nespěchat a jednat rozvážně, zejména v blízkosti pevniny, neměnit na poslední chvíli předchozí rozhodnutí (připravený plán), mít rozpracováno více variant řešení, neboli být v myšlenkách o krok napřed, co kdyby. Myslet i za druhé na palubě a nespoléhat se vždy na kormidelníka i kdyby měl nevím jaké papíry / zkoušky, ověřovat svou polohu vždy a pořád a nepřetržitě jakýmikoliv prostředky a porovnávat s mapou - pokud by takto postupovali, nestalo by se to....
A nemám souhlas s prezentací. Rozbor "doma" ještě budou někdy dělat s nějakým posezením , jachting si užili dobrý a chtějí trochu "pobesedovat".
Proč?
školácká chyba, neuváženost, spěch + souhra nepříznivých okolností okolností (a dle mě příliš "mnoho kapitánů" na jedné lodi)
Nikdo je nikam nenatlačil, i když místa bylo bylo údajně málo. Ale ne tolik, aby se nedalo počkat, nebo couvnout.
Řekl bych asi tak okamžitý nápad není vždy ten nejlepší a zkratka nevede vždy k cíly. K tomu se přidal jemný nesoulat v posádce ( u kormidla jiný než měl původně dle plánu a dohody být) a neštěstí bylo na lodi. Když jeden člen posádky zaregistroval nebezpečí, bylo pozdě na jakoukoliv reakci.
A dle mého se na tom i podepsalo málo praxe. Jednou za rok či dva 1 týden na moři není opravdu mnoho.....
Více nevím, ale dozvím se později.
Kde?
Marína Nava.
Stalo se to před Splitem, pozici neznám. Zřejmě na vlnolamech před marínou. Alarm mělké vody nefungoval, nebo na této lodi nebyl. Nic neslyšeli.
Jako v autě, poslední kilometry, tak zde poslední míle, je nejhorší.
Kauce?
1500,-EUR
Loď
CYCLADES 43.4, r. v. 07
Soustrast jsem dnes vyřizoval.....nálada..., ale berou to sportovně a ví že za chyby se platí.
Možná poučení, pro ty co to zde čtou, z tohoto smutného případu (dle mého skromného názoru):
nikdy nespěchat a jednat rozvážně, zejména v blízkosti pevniny, neměnit na poslední chvíli předchozí rozhodnutí (připravený plán), mít rozpracováno více variant řešení, neboli být v myšlenkách o krok napřed, co kdyby. Myslet i za druhé na palubě a nespoléhat se vždy na kormidelníka i kdyby měl nevím jaké papíry / zkoušky, ověřovat svou polohu vždy a pořád a nepřetržitě jakýmikoliv prostředky a porovnávat s mapou - pokud by takto postupovali, nestalo by se to....

- Bilardos
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 792
- Registrován: pon zář 18, 2006 10:54 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Uherský Brod
Díval jsem se na to a musím se přiznat, že najít tu marínu mi dalo trochu zabrat.
Po googlování jsem dospěl k závěru, že je to jako by část ACI maríny Split.
Běžná mapa neukáže vůbec nic, tak jsem si vzal na pomoc Garmin - MapSource.
V přiloženém obrázku je ta marína. Teda celek je i s ACI marínou. Podle mého je Nava ta modře označená část.
Pak jsem si trochu zaspekuloval a červeně označil místo teoreticky možného problému. Co jsem procházel podrobněji okolí, nic jiného jsem nenašel.

Po googlování jsem dospěl k závěru, že je to jako by část ACI maríny Split.
Běžná mapa neukáže vůbec nic, tak jsem si vzal na pomoc Garmin - MapSource.
V přiloženém obrázku je ta marína. Teda celek je i s ACI marínou. Podle mého je Nava ta modře označená část.
Pak jsem si trochu zaspekuloval a červeně označil místo teoreticky možného problému. Co jsem procházel podrobněji okolí, nic jiného jsem nenašel.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host