Bokale, proč přes nabíječku ?
Máš tam přece 12V výstup, určený na dobíjemí akumulátoru.
Elektrocentrála na charterovej lodi.
Moderátoři: vilma, Pepa, smike
- halladin
- vytrvalý návštěvník
- Příspěvky: 1809
- Registrován: pát srp 17, 2007 2:00 am
- Reputace: 2
- Bydliště: Nové Mlýny III
Ozzie píše:Rakúske Metro začalo predávať digitálne generátory Einhell BTPG900 trvalý výkon 900 W, 4 -taktmotor 1,04 kW/1,4 PS. Prípojka 1x 230 V, 1x 12 V, spotreba 0,65 l/h, váha 13 kg, nádrž na benzín 2,7 l. Cena je 298,80 EURO Brutto.
Uploaded with ImageShack.us
Prodávají se i Česku http://elektrocentraly.heureka.cz/einhe ... #buy-there
- bokal
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 528
- Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Třinec
Ten výstup 12 V z generátoru je slabý, udávaných 6A jen do vybité baterie, prakticky je to asi 4A při 13,5V
Efektivní je to tedy z 220V přes nabíječku, ta moje dává do 20A při 14V. když to nechám běžet 2-3 hodiny, tak celkem slušně dobiju baterii. Pochopitelně ne na 100%, záleží taky jak je velká. Já tam mám 75Ah.
Nabíječku mám na trvalo v lodi tak jako tak pro případ, že je někde břehová přípojka.
Efektivní je to tedy z 220V přes nabíječku, ta moje dává do 20A při 14V. když to nechám běžet 2-3 hodiny, tak celkem slušně dobiju baterii. Pochopitelně ne na 100%, záleží taky jak je velká. Já tam mám 75Ah.
Nabíječku mám na trvalo v lodi tak jako tak pro případ, že je někde břehová přípojka.
vozim centralu
ahoj, vozim obvykle centralu...
- jezdim takrka vyhradne na plachty a kotvime v zatokach nebo osamelych mol a na to je fajn.
- pri zavodech odmitam poustet motor i jen na dobijeni, takze kdyz je potreba dobijime centralou
Mam dve - Hondu EU10i a Kipor IG2000. Obě maji digitalni invertor, coz je predpoklad pro napajeni elektroniky.
Na lod ted uz jezdim jen s Hondou - je mnohem tissi a vykon 900W je naprosto dostacujici. Neni levna
.
Cinskej Kipor (a vsechy jeho klony, co se kde najdou) je vykonejsi, coz na lodi nepotrebuju, je tezsi, vetsi a vyrazne hlucnejsi.
Snazim se neobtezovat, ale to jde snadno, mimo rodinne vylety, jezdim naprosto mimo sezonu. A ta Honda je fakt ticha - date ji na prid, zakecate se a uz o ni nevite...
- jezdim takrka vyhradne na plachty a kotvime v zatokach nebo osamelych mol a na to je fajn.
- pri zavodech odmitam poustet motor i jen na dobijeni, takze kdyz je potreba dobijime centralou
Mam dve - Hondu EU10i a Kipor IG2000. Obě maji digitalni invertor, coz je predpoklad pro napajeni elektroniky.
Na lod ted uz jezdim jen s Hondou - je mnohem tissi a vykon 900W je naprosto dostacujici. Neni levna

Cinskej Kipor (a vsechy jeho klony, co se kde najdou) je vykonejsi, coz na lodi nepotrebuju, je tezsi, vetsi a vyrazne hlucnejsi.
Snazim se neobtezovat, ale to jde snadno, mimo rodinne vylety, jezdim naprosto mimo sezonu. A ta Honda je fakt ticha - date ji na prid, zakecate se a uz o ni nevite...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host