Lodní motor Mercury 2 takt problém se startováním

Palubní instalace, zařízení a výbava lodě pro plavbu.

Moderátoři: Pepa, smike, vilma

viktor.adam
nováček na fóru
nováček na fóru
Reputace: 0

Lodní motor Mercury 2 takt problém se startováním

Příspěvekod viktor.adam » stř úno 05, 2020 8:33 pm

Zdravím všechny, může mi někdo poradit s problémem na 2 taktním motoru Mercury 40 HP. Motor nejde nastartovat. Abych nastartoval musím zmáčknout takové jak když tlačítko na součástce v motoru. Na googlu jsem našel, anglicky název fuel pump solenoid, nebo jen solenoid. Když ho nastartuju tak jede bez problému. Když ho vypnu a nastartuji běkem tak 5ti minut, tak chytne na drb. Když to trvá déle tak většinou otočím klíčkem a blafne ale nechytne. Musím na druhý pokus točit přes startér a většinou se pomalu rozškytá až chytne. Někdy ale ne a musím znovu zmačknout ten solenoid a točit dokud se nerozeběhne. Jsem v tom amatér. Motor mám na lodi ve Švédsku a lítáme tam letadlem, takže vzít ho domu na servis nemůžu. A tam jsou hoši fakt drazí. Dík za radu.
IMG_8738__53175.1559766393.jpg
david
moderátor
Reputace: 174

Re: Lodní motor Mercury 2 takt problém se startováním

Příspěvekod david » stř úno 05, 2020 8:55 pm

To je ovládání sytiče, měl by fungovat po zatlačení klíčku.
viktor.adam
nováček na fóru
nováček na fóru

Příspěvekod viktor.adam » stř úno 05, 2020 9:09 pm

Sytič mám manuální. Normálně když jsem přišel ráno, zatáhl jsem sytič a nastartoval. Ted to jen točí a když zmáčknu ten solenoid naskočí. To je situace když je motor studený. Největší problém ale je, když rybaříme jezdím všechno v pohode, ale když zastavím na delší dobu už nenastartuji. Musím strašně dlouho točit a kolikrát i vybiji baterku. Jako když je to najednou přechlastaný.....nebo spíš nemůže natáhnout benzín.
Jarek02
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Reputace: 2

Příspěvekod Jarek02 » čtv úno 06, 2020 3:15 am

Odborník na motory nejsem a tento motor neznám, ale napadlo mě několik bodů: