
ABYCH NENAPÍNAL VERZE 4 k v žádném případě nejde v běžných podmínkách předělat na verzi 5 k nebo 6 k jinak než VÝMĚNOU CELÉHO KARBURÁTORU u 5 k na 6 k to možná jde...
Moderátoři: Pepa, smike, vilma
davidhd píše:Tak pardon, ale řikam si, jestli se někdo najde kdo ty dva šrouby povolí a změří ten difuzor u verze 5 k, ale myslim si že to nikdo neudělá a bude jen teoretizovat jakby kdyby. Jinak jsi s tou klapkou měl naprostou pravdu je tam větší díra a to tak, že o dost. Ani při největší fantazii si nedovedu představit, že by se někdo pustil do instalace větší klapky, která se navíc nedodává samostatně, takže by si ji musel vyrobit...Jo a dolar šel nahoru takže stál 4100,- ale i tak mam radost, že nemusim nic vrtat jen ho tam namontuju. Tedka mě čeká asi i propler
Na vodě budu v květnu tak dam vědět zda to jezdí lépe prohodit ty karburátory je na 10 minut
martinptacek píše:i Loni mi nešla potvora nastartovat, tak jsem vyčistil karburator a startovat už jde. Akorát už to tolik netočí.
lukasbartak1 píše:Děkuji za odpověď
Jiný způsob není? A jak na to, abych náhodou něco nezhatil. Ten pán mi říkal, že to je jednoduchý a že to zvládne každý. Ale co mi přišla ta ,,krytka" ta mi připadá, že je menší a nevím jak jí tam zase dát. To se tam jenom narazí nebo i nějak lepí? A ano dělám z 5HP na 6HP. Mají narůst otáčky, tak až to nějak vyřeším dám vědět. 6HP nemám. Nevím co má jinak, ale koukal jsem na net a i pán z Budějovic od kterého jsem kupoval součástky říkal, že stačí vyměnit jen trysky na obrázku.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti