Moje TOP pro loď

Palubní instalace, zařízení a výbava lodě pro plavbu.

Moderátoři: Pepa, smike, vilma

Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Moje TOP pro loď

Příspěvekod err_ » úte úno 24, 2015 10:45 am

Zde je čistě subjektivní seznam TOP věcí na loď, které jsem koupil nebo vybírám a dlouhodobě kupuju, případně o kterých sním nebo čekám, až o ně někde zakopnu za ruzumný peníze.

Současně to lze brát i jako inspiraci pro různé sponzory[sup]*[/sup]. Ti budou odměněni také tím, že jim hned doplním položku: Má loď snů, aby nemuseli troškařit a mohli to vzít případně zaráz :-)

* speciálně pro Sheldona - ano, tohle byla ironie ...
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » úte úno 24, 2015 11:00 am

Záchranný ostrůvek

Mým TOP záchranným ostrůvkem je TRANSOCEAN ISAF na více jak 24 hod. od firmy Plastimo. Vybírám jej přes rok. Zaujalo mě hlavně vznikající ISO 9650-1A, také ale certifikace od ISAF. A jelikož Francouzi nemají daleko od severních vod, jako první pochopili, jak je zásadní termoizolace dna.

Jak popisuje výrobce / nasledně jeho prodejce:
Jako specialista na bezpečnostní zařízení námořní, společnost PLASTIMO vyvinula pověstné záchranné vory na světě.
Jako jediný výrobce PLASTIMO vyrábí své záchranné vory s dvojím opláštěním vzduchových komor. Vnější plášť z PVC 1100 Dx má obrovskou odolnost proti oděru a mechanickému namáhání. Vnitřní vzduchotěsné a vodotěsné opláštění vzduchové komory je vyrobeno z polyuretanu a zaručuje absolutní ochranu proti úniku. Ostrůvky jsou vakuově zabaleny a díky lépe odolávaí případnému poškození a vniknutí kondenzátu / kondenzace. Interval údržby je 3 roky. Aktivace ostrůvku disponuje posilovačem. při ruční aktivaci tak 105 práce vykoná uživatel, 90% pomocný vzduchový píst. Uvádí se tedy možnost aktivace i dítětem.

PLASTIMO - Transocean: Vyvynuto pro extrémní podmínky. Dle rozvíjející se normy ISO 9650. Několik velkých zátěžových kapes, velký drogue, správné nafouknutí až při -15 ° C (třída A), zdvojené izolační podlahy, automaticky nafukování střešní oblouk, venkovní světlo 4,3 cd. Kromě toho, tyto liferafty mají zatahovací 180 ° dráty s váhami a rukojeti uvnitř ostrova.
Vybavení: Standardní nouzový balíček za méně než 24 hodin.

PLASTIMO - Transocean ISAF: V souladu s pravidly ISAF Racing kategorie 1 a 2 a OSR 4.20.2 (d i-IV) a ISO 9650-1A. Určeno pro extrémní oceánské závodění. Několik zátěžových kapes s velkým objememvelký objem, velké drogue 1500cm světelné a radarové reflexní pruhy. Může být hozen do vody až do 6 metrů. Plovací za osobu: 96 l.
Služby: Nouzový pack pro více než 24 hodin, který se používá po celém světě s kompletním vybavením (pitná voda a nouzové příděly)


Překlad je napůl strojový, tak jej prosím tolerujte.
Vlákno k diskusi bylo a stále je zde:
modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9115&highlight=ostruvek
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » úte úno 24, 2015 1:33 pm

Záchranná vesta

Mojí TOP záchrannou vestou je SECUMAR - SURVIVAL220
Nutno podotknout, že ne samotná, ale pokaždé s náhradním spouštěčem a vzduchovou lahvičkou. A tak0 vozím vesty pevné, Delphine se vztlakem 100N. Přestože má vesta jen 150N, volím ji proto, že se i v příručkách RYA uvádí, že 275N je již objem, který ztěžuje pohyb včetně vstupu do ostrůvku. Já si také hned představil, jak s tímto pytlem budu ostrůvek rovnou obracet, protože to po partnerce žádat nemohu.

Navíc, co je absolutně super, je ochrana obličeje před sříkající vodou. je to celkem zásadní. vesty jsou šité tak, aby nesly obličejem nahoru. potíž je v tom, že se nafouknutá vesta vlivem větru a vln stáčí tak, že je obličej proti vlnám. Takže vám neustále létá tříšť do očí. A tady stačí překlopit a zapnout průhledný kryt. Nádhera.

Tak, to byl top.


Ve skutečnosti mám: SEATEC X Pro 190
Mým kritériem byla nosnost, váha, možnost ruční úpravy nafouknutí, automatika i manuál, pohodlnost, upevňovací oka na harnes.
Vesta nemá onen štít, ale byla v rámci mých možnosti na maximu, co jsem zvládl pro dvě osoby ten rok dát.

===

Super článek, myslím, že vyčerpávající snad všechny varianty tady už byl publikován. Sice Libor uváděl, že bude nějaký pověřenec, který bude dbát na to, aby článek nezapadl, ale je jsem sem chtěl přihodit odkaz a nějak se mi nedaří ...

Tak přeci, kdo hledá, najde:
modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5351


EDIT>
Vesta Secumar Survival 275 byla pri velkem testu 15 dostupnych znacek na trhu v kategorii 275N vyhlasena jako vitez.

.
Naposledy upravil(a) err_ dne stř bře 25, 2015 12:09 am, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » úte úno 24, 2015 6:04 pm

Ruční VHF vysílačka

Mojí TOP ruční VHF je STANDARD HORIZON HX870E

Vybíral jsem velmi dlouho. zase skoro rok. Prostě když něco potřebu, zpravidla na to musím našetřit, tak listuju v katalozích, čtu recenze a slintám :-) Tady se mi to ale povedlo i koupit. Nejprve jsem vybíral předchůdce HX851E, která je skvělá, ale tohle je novější, ještě skvělejší model.

Proč ji? Když se něco skutečně stane, představil jsem si, že mám partnerku, oba jsme v ostrůvku, vedle se potápí naše loď, ze které jsem pomocí pevné VHF jen stihnul odeslat distress pomocí DSC tlačítka a šmitec. Nevzal jsem si nic, na nic nebyl čas. Vím kde jsem, ale je mizérie a oblast označená "zhruba tady" se skokově zvětšuje. Předpokládám, že bych ručku měl v kokpitu a vzal ji ssebou do ostrůvku, ale kdyby ne - tady začíná pohádka o jedné všemocné vysílačce:

V totálnním stresu, pomohl jsem všem, co potřebovali do ostrůvku a teď se tam sápu sám. Díky vestě SECUMAR, s průhledným štítem, kterou nemám, se orientuju i kolem, přestože všude lítá pěna. najednou můj pohled upoutá blikající světlo, kousek vedle ostrůvku. Co to je? Super, vysílačka. Plave, bliká, ... mám ji.

Byla jen v pohotovostním režimu, aby se nevybíjela, přesto je nastavená tak, aby se při styku s vodou ozvala právě tímto způsobem. Zapínám ji. Chvíli na to mi ihned skáče da kanál 16 a dává o sobě vědět. A hned coastguardi. Super. DSC zafungovalo jak ma. Je nastaveno na stejné MMSI jako loď a tak nic nebrání tomu, pokračovat v komunikaci.

Navíc, díky GPS vím přesně kde jsem. Pomocí DSC group vidím i spřátelené lodě, pokud by tam byly. Mám světlo na blikání a to vše za docela solidní peníz.

To, že se s ní dá cestovat jako se záložní GPS ani nezmiňuji. To je bonus. Včetně tracku, NMEA, programování přes USB, rychlým tlačítkem MOB se zaznamenáním souřadnic ... Pohádka.

Technical data:
Floating on the water surface, waterproof IPX8
Transmission power: 1W, 2W and 6W adjustable
Built-in 66-channel GPS receiver, various way points
DSC functions, ATIS function
70 programmable channels, programmable direct access to a preferred channel
Two channel guard, preferred channel and search
4-step battery indicator, Battery Saver, automatic MOB flash on contact with water
Dimensions: 62 × 138 × 43 mm (W × H × D)
Weight: 322 g

Accessories:
Battery pack SBRF-13 Li-ion 7.4V, 1800mAh
Power supply 240 V
Antenna CAT-460
Charging cradle
Belt Clip
Hand Strap
Uživatelský avatar
geus
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1792
Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
Reputace: 27
Bydliště: Ústí-Brná

Příspěvekod geus » úte úno 24, 2015 8:06 pm

Ten inzerat jsem videl na sbazaru. Je to arimar oceanic pro 6 osob. Je to baleny v takove bedne neni videt rozbaleny.
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » úte úno 24, 2015 8:12 pm

Hehe, cekal jsem, kdo se prida ...
Tak prosim napis, v cem je pro tebe ten ostruvek TOP a vcem dle tebe predci Transocean ISAF na více jak 24 hod od Plastima.

Budu rad, kyz se pridate. Moje TOP nemusi byt nutne vseobecne uznavane TOP. Spis je to pro vas treba informace, dalsi moznost, co je k mani. Takze se s nejakym vypichnutim hlavnich vlastnosti pridejte. Treba najdeme skutecne TOP .
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » úte úno 24, 2015 8:44 pm

Magnetický kompas

Mým TOP magnetickým kompasem je kompas Sestrel Moore

Tady jsem to měl lehké. Koupil jsem jej s lodí. Ani jsem o tom nevěděl. Při úklidu, jsem mezi podlážkou a prostorem pod lednicí objevil polystyrenovou, poměrně velkou krabici. A byla pěkně těžká. Po rozbalení mi bylo jasné, že jsem objevil poklad. Podsvětlený kompas Sestrel Moore. Je osvětlený, speciálně vyvynutý na palubu železných lodí. Má vlastní náměrný kříž, takže pokud vám jej nic nestíní, můžete udělat náměr. Pokud stíní, lze jej vzít ze stojánku a udělat náměr i tak.

Má extra vyvažování, Je krásně čitelný a je opravdu krásný, robustní a konkrétně ten můj i poměrně starý.

Už se asi jen tak nesežene, možna na eBay, ale pokud někdo máte starou dřevěnou nebo ocelovou loď, bronzová varianta kompasu je krásný a velmi funkční šperk právě pro ni.

.
Uživatelský avatar
geus
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1792
Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
Reputace: 27
Bydliště: Ústí-Brná

Příspěvekod geus » úte úno 24, 2015 9:02 pm

To jsi odpovidal me???
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » úte úno 24, 2015 9:05 pm

geus> ano. ...
Uživatelský avatar
geus
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1792
Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
Reputace: 27
Bydliště: Ústí-Brná

Příspěvekod geus » úte úno 24, 2015 9:14 pm

Udelal jsem pouze tu chybu ze jsem to dal do jineho vlakna nez pred tim kdy jsem psal ze jsem ho videl na netu za 30tis. A ted jsem jen dopsal znacku nic vic nic min. Takze tvoji reakce typu h. ehe nechapu. A hlavne ja vubec nikdy nepsal jaky je kvalitni a rozdily protoze se v nich vubec neorietuji a nezajimam se o ne. Snad jsem to ted napsal dost srozumitelne.
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » úte úno 24, 2015 9:20 pm

No jo, to bude tim, ze je to v tom jinem vlakne. Tady jsem nejak vubec nepochopil kontext. Vyslo mi, ze je to tvuj top, ktery je navic nekde na sBazaru na prodej. Tak jsem vyzvidal, v cem je tak dobry. To, ze to tady nema co delat jsem neuhodnul.

Nicmene myslim zcela vazne, at sem kazdy hodi to sve TOP. Vzdyt se to i tak jmenuje. Je to TOP kazdyho. A bylo by prima najit par kusu, ktere se daji porovnat a ktere si kazdy tak nejak obhaji. Jsou to daleko lepsi informace nez PR prodejce.
Uživatelský avatar
geus
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1792
Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
Reputace: 27
Bydliště: Ústí-Brná

Příspěvekod geus » úte úno 24, 2015 9:26 pm

A muzu sem dat TOP kozy moji starý :mad:
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7108
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 98
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » úte úno 24, 2015 9:56 pm

Už sa tešíme 8)
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » úte úno 24, 2015 10:12 pm

geus> ted jsi to pochopil absolutne spravne ... :-) A ne abys to dal o vlakno vedle ...
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » úte úno 24, 2015 11:15 pm

EPIRB bóje

Moje TOP EPIRB bóje pro loď je GME - Distress Beacon EPIRB with GPS MT403G / MT403FG

Docela oříšek. Ještě loni v říjnu to bylo jasné a GME MT403G byl absolutní favorit, nyní ale šilhám i po OCEAN SIGNAL - Emergency Beacon EPIRB1, která má podobné vlastnosti. Vlastně má i lepší, vícekanálovou GPS a dokonce 10-ti letý servisní interval, kvůli bateriím. GME u mě vítězí tak jen za zásluhy, díky již poměrně dlouhé době, po kterou se s úspěchem používá.

Jak pracují EPIRB je jasné. Už to tady na fóru padalo i ve vztahu k satelitnímu telefonu. Proto je nutné, kupovat EPIRB, jak pro loď, tak posléze i osobní - VŽDY SE ZABUDOVANOU GPS. Ano, i v dnešní době jsou ještě EPIRB, které GPS nemají a tak nejsou schopny rovnou odeslat souřadnice. A protože hlavním komunikačním kanálem je síť Inmarsat, sestavená s geostacionárních, tedy v zásadě vůči zemi statických satelitů, je možná oblast, ze které signál do satelitu dorazí velmi rozsáhlá. A satelit nemá možnost ji blíže specifikovat. Pak musí nastoupit druhé kolo, které zajištuje ve spolupráci síť cospas-sarsat, která naopak sestává z nízkoorbitových družic. Ty za využití Dopplerova jevu, tedy změnou frekvenčního spektra vlny nad možnou polohou EPIRBU odesílají přibližnou vypočtenou polohu. A pozor, odesílají ji zase až zpravidla někde nad pevninou, prostě tam, kde se dá komunikovat. A navíc, poloha je to velmi orientační. Rozdíl v doručení signálu s umístěním může být i půl dne. Rozdíl v nalezení bóje na základě přesných informací z GPS a při prohledávání plošné oblasti je i několik dní.

Volání okolních lodí běží standardně na druhé frekvenci. Takže u všech typů bójí je vidět směr, u těch s GPS i souřadnice. Komerční lodě signál přijímají automaticky. Nasclouchání mají povinné.

Obě mnou uvedené bóje jsou naštěstí s GPS. Jsou zabezpečené, akce stylu balení bójí do alobalu při převozu na a z loďě již nejsou nutné.

K takovéto bóji je vhodné zřídit lodní licenci a získat MMSI na loď. Dá se do ní vložit i osobní MMSI, ale to nechám o kousek níž, na PLB.


Obrázek

.
Naposledy upravil(a) err_ dne čtv úno 26, 2015 7:14 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » stř úno 25, 2015 1:14 am

Hudebni nastroj

Můj TOP hudební nástroj na loď ne mandolína Fender FM52E

Tohle jsem rozmýšlel dřív, než nějaká loď vůbec byla. Běžně se pokouším vyluzovat zvuky z ledasčeho, ale v malé plachetnici není místo. A to už nyní. Kytara je velká, i 3/4 taky. Navíc jsem se nechal unášet rytmem irských námořních a tak padla volba na mandolínu.

Nástroj moc místa nezabere. Rachot ale dělá pořádný. Takže jeho rozezvučení takhle večer v maríně není zcela bez rizika. Varianty jsou v zásadě dvě. Buďto pitka nebo bitka :-)

Ale jako společnost na kotvě nebo při klidné plavbě, kdy se fláká i ironman ve funkci pilota, je neocenitelná.

A pokud se z člověka stane tímto intenzivním cvičením hudebním génius, je možnost mandolínu zapojit na kombo a svou produkci plašit turisty před zavíračkou v některém z přístavních lokálů.

Poslední funcí mandolíny je její využití jako pádla záchranného ostrůvku. Takže hudba nejen léčí, jak se zdá, dokonce může i zachraňovat.


.
Uživatelský avatar
pawlik
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 137
Registrován: úte kvě 05, 2009 2:00 am
Reputace: 8

Příspěvekod pawlik » stř úno 25, 2015 8:03 am

Z hudebních nástrojů vozíme běžně kytaru a akustickou baskytaru, na lodi se pro ně místo vždycky najde. Jen kvůli dopravě to někdy nejde (letadlo, moc lidí v malém autě apod.), to potom volím raději sopránové ukulele, sice nevydá tóny hromadného ničení ale dá se na něj zahrát IMHO rozmanitěji. A pro ženu mikro djembíčko zvící dvanácti centimetrů.
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » stř úno 25, 2015 11:53 am

PLB

Moje TOP PLB je Ocean Signal PLB1
Rovnou říkám, že spíše spoléhám na velkou lodní bóji GME, uvedenou výše. Protože u všech malých PLB je doba vysílání velmi malá - 24hod. Naštěstí se dá očekávat, že budou odeslány GPS souřadnice, takže lehkým dopočtem proudů by každý, kdo je kompetentní plout v otevřeném moři zvládnout určit polohu.

A pokud již jsem omezen co do výkonu, tak ať za to je nějaký bonus. Tím ať je velikost a hmotnost. Uvedená bóje je velmi propracovaná. je perfektně malá a lehká. Dá se tak zapnout do vesty. Má poutko, takže při aktivaci vesty nevypadne. Má 66kanálovou GPS, což je tuším přesnost výpočtu při využití triangulační metody 1,5m.Jako všechny modely této kategorie - vysouvací anténu.

Líbila se mi i GME MT410G, je ale proti tomuto drobečkovi velká a nedá se tak zavřít do vesty.Porovnával jsem i značky kannad, MCMurdo, ale parametry jsou poměrně podobné, nebo horší a ta velikost OS PLB1, na neustálé nošení s vestou je prostě k nezaplacení.

Do této bóje se dává vlastní MMSI. Tedy MMSI na osobu. To lze získat zdarma, pro EU v Anglickém registru. V rémci ITU je pak MMSI registrováno. Pozor, bóji je nutné nechat naprogramovat na své MMSI již při zakoupení.

Takže, pokud si loď půjčujete, nebo jen tak k někomu nastupujete jako posádka, je tohle docela dobrá varianta. PLB neřeší zcela situace MOB. Jelikož se dá čekat, že nebudete mít na lodi přijímač na 121,5 MHz. Na to je jestě jedna krabička, také do vesty. A o té zase níže.

A POZOR, OPĚT PLATÍ, NEKUPUJTE NIC, CO NEMÁ GPS!

Obrázek

Takhle to vypadá na vestě: (odkaz dole)
http://oceansignal.com/products/plb1/


EDIT> na zaklade podmetu od dodo dole, upresnuji, ze je mozne koupit boji i bez naprogramovani a jen ji zaregistrovat na nekterem z nize uvedenych odkazu. Napr: https://forms.dft.gov.uk/mca-sar-epirb/ Bóje se tak sváže s vaší osobou na základě jejího ID, které při každém vysílání odesílá také. Já jsem uváděl i dva telefony. telefon na loď a telefon 24x7. na telefony se volá v případě aktivace bóje. tento telefon si udržujte aktuální.

EDIT2 - potvrzeno:
Mám-li zaregistrovanou svoji PLB v jedné zemi, mohu ji použít v jiné zemi?
Ano, můžete použít PLB kdekoliv na světě. Po registraci PLB, se ujistěte, že jste uvedli nouzové kontakty, které budou vědět, kde jste, pokud potřebujete aktivovat PLB v případě nouze. To pomáhá záchranným orgánům, aby se ujistili, že jde o skutečný poplach a urychlí tím vaši záchranu.

Vše je na uvedeném odkaze. Jak v manuálu, tak hned v popisu a FAQ.



.
Naposledy upravil(a) err_ dne stř úno 25, 2015 2:04 pm, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
dodo
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 516
Registrován: pon lis 06, 2006 1:00 am
Reputace: 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod dodo » stř úno 25, 2015 12:05 pm

Ahoj,
nemohl bys prosim napsat neco vic o :

- kde jsi ji koupil ?
- kde sis ji nechal naprogramovat ?
- kde sis ji registroval? ČR / zahranici ? A muze si vubec legalne cech registrovat PLB v zahranici?

Diky
Dodo
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » stř úno 25, 2015 12:14 pm

Jiste:
- Koupit se dá na svb.de, aple předpokládám, že ji Libor bude mít časem taky
- Při koupi rovnou uvedeš své MMSI
- Ano, tohle MMSI je legální. Vydává se právě na ruční VHF, EPIRB a PLB

Navíc, bóje se aktivuje v případě ohrožení života. A jak je psáno i v Colreg, záchrana života je zdarma a je v rámci ní možné použít jakékoli prostředky.

Navíc, státy jako Anglie, Belgie, Německo, Holandsko sdílejí právě jen ten jeden rejstřík i pro své vlastní registrace a jako celek jej pak poskytují jakékoli záchranné složce.

Zde další hezký odkaz:
http://www.itu.int/en/about/Pages/default.aspx

A zde vyhledavac:
http://www.itu.int/online/mms/mars/ship_search.sh


.
Uživatelský avatar
dodo
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 516
Registrován: pon lis 06, 2006 1:00 am
Reputace: 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod dodo » stř úno 25, 2015 12:21 pm

A kdyz "sve MMSI" nemam ? Kdo mi ho prideli ?

Nekde jsem cetl ze v anglii zakoupene PLB tam lze zdarma registrovat pres Web. Ale jak je to u zakoupenych v nemecku? Nejde to udelat pres to https://406registration.com/ ?

diky
Dodo
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » stř úno 25, 2015 12:34 pm

Ano, jde, to je stále totéž. Zaregistuješ, prodejci dáš MMSI, on ti ji nastaví a pošle.

Můžeš využít i ofcomm:
https://forms.dft.gov.uk/mca-sar-epirb/
Naposledy upravil(a) err_ dne stř úno 25, 2015 12:41 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
dodo
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 516
Registrován: pon lis 06, 2006 1:00 am
Reputace: 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod dodo » stř úno 25, 2015 12:40 pm

asi to nejak spatne chapu :(

Zaregistruju kde? Na ty 406registration ?

Jenze jak si tam muzu zaregitrovat PLB, kterou jsem jeste nekoupil ? A kdyz si ji chci koupit, tak musim uvest MMSI, ktere ale dostanu az kdyz si tu PLB zaregistruju. Trochu zacarovanej kruh ne ? Nebo to chapu spatne ?

Diky
Dodo
Uživatelský avatar
err_
bez hodnocení
Příspěvky: 2167
Registrován: ned črc 14, 2013 2:00 am
Reputace: 133

Příspěvekod err_ » stř úno 25, 2015 12:57 pm

Koupim, napisu, ze zadam o naprogramovani. Dojde mi faktura, po zaplaceni mi dojde zbytek informaci. Ty natukam do jednoho z registrů, je to v zasade jedno do ktereho, db se centralizuje. Mam MMSI, to poslu prodejci, ktery boji naprogramuje a posle mi ji.

Asi to lze udelat i tak, ze si ji nechas poslat a udaje proste natukas do uvedenych formularu. Tim se boje stejne svaze s tvoji osobou.
Uvadi se i telefon, na ktery se v pripade aktivace vola.

Ja mam konecne od ledna MMSI, tak jej uvadim.


Vše jsem doplnil do původního příspěvku. Viz EDIT1 a EDIT2

.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 8689
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 108
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » stř úno 25, 2015 3:16 pm

Tady to snad časem doplní Standa. Říkal že až to bude hotové něco k tomu sepíše. Spolu jsme toto "kolečko" absolvovali, reps. dokončujeme. Je na cestě do ČR.
Kupoval u mě na svou loď EPIRB bóji GME MT403G

Registroval v Anglii, programovali MMSI v Německu.

PS ostatní produkty doplním, některé v shopu již jsou.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti