
ČANY Offshore Cup 2013
Moderátoři: MARIS, Pepa, vilma
- Svobodak
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 736
- Registrován: čtv led 24, 2008 1:00 am
- Reputace: 42
- Bydliště: olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
brin píše:... nadávat. Jsi v pořádku?
Nadavat??? Pri patku se citim docela skvele

Baharis píše:... bude stačit, když se zůstane u tématu....
No a o tom to je, to je, Jirko, presne ono.
Denis píše:Jak si to myslel Svoboďáku, oba jsou k ničemu, nebo oba nejsou k ničemu?![]()
![]()
Ahoj Deni, je to jedno, proste oba stoji za prd. Jsou uplne mimo misu.
Pavel
- MartinB
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1079
- Registrován: čtv led 19, 2006 8:02 pm
- Reputace: 71
- Bydliště: Praha
Trasa závodu je cca 300 NM.
Podrobnější informace = vypsání závodu, přihláška jsou na stránkách ČANY (www.cany.cz).
Podrobnější informace = vypsání závodu, přihláška jsou na stránkách ČANY (www.cany.cz).
Svobodak - otázka zda takový plakát má nebo nemá význam je k diskuzi.. ale je pravdou, že pro případnou propagaci českého offshore závodu by stálo za to mít nějaký fakt kvalitní plakát (pro média - noviny, časopisy jako je YR atd. - například lidi od La Grace už celkem vážně debatují nad posádkami a vypadá to na dvě lodě... lidi kolem české kanceláře Sail Training International taky uvažují nad svojí účastí a budeme o tom určitě informovat ředitelství STI v Británii a zašleme jim podrobné info i třeba s plakátem a hádej co oni udělají.. dají to na svoje stránky. "Censored" [sup]*)[/sup] dodám, že STI je jedna z největší neziskových organizací kolem jachtingu na SVĚTĚ!!!
Plakát který byl vytvořen neříkám, že je špatný (teda z hlediska grafiky to není zrovna terno), ale splňuje to, co se po tom chce a to je krátká informace. Já nabídl, že pro možnost prezentace závodu i dále mohu vyhotovit po domluvě jiný, který by se mě zdál lepší a pak by bylo na organizátorech, zda by ho chtěli... nabídl jsem to dobrovolně
[sup]*)[/sup] To prosím tě neřeš. Vždyť to není nutné...
Baharis
Plakát který byl vytvořen neříkám, že je špatný (teda z hlediska grafiky to není zrovna terno), ale splňuje to, co se po tom chce a to je krátká informace. Já nabídl, že pro možnost prezentace závodu i dále mohu vyhotovit po domluvě jiný, který by se mě zdál lepší a pak by bylo na organizátorech, zda by ho chtěli... nabídl jsem to dobrovolně

[sup]*)[/sup] To prosím tě neřeš. Vždyť to není nutné...

- Strycek_Bidlo
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1157
- Registrován: pon kvě 07, 2007 2:00 am
- Reputace: 8
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem na Hanse nikdy neplul, ale před třemi lety měl novou Hanse půjčenou na dva týdny Karel Zítek pro plavbu do Švédska a nijak ho nenadchla. Označil ji za „loď vhodnou pro stání v maríně“.
Ale my ten rok v dubnu zajížděli fungl novou Sun Odyssey 35 při plavbě do Osla a taky se nám ve zhoršeném počasí rozpadala pod zadkem. Takže možná že nové lodě vyráběné pro charter nemají rády vícedenní nonstop plavby v horším počasí obecně
Ale my ten rok v dubnu zajížděli fungl novou Sun Odyssey 35 při plavbě do Osla a taky se nám ve zhoršeném počasí rozpadala pod zadkem. Takže možná že nové lodě vyráběné pro charter nemají rády vícedenní nonstop plavby v horším počasí obecně

ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU
ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU Stana 1/6
VYPSÁNÍ ZÁVODU
Mezinárodní pohárový závod
v námořním jachtingu
v lodní třídě NJ kat. offshore B
CTL 13-7015
ČANY Offshore Cup
Závod je vypsán při příležitosti oslav
120. výročí jachtingu v Čechách
v rámci
Mezinárodního Poháru ČANY 2013
jako Velká Cena ČSJ
22.-26. září 2013
Německo
www.cany.cz
ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU Stana 2/6
1. Místo konání
Závod se bude konat ve vodách jižního Baltu.
2. Lodní třída
Závod je určen pro jednotrupé námořní lodě určené pro oblast plavby B
(kategorie Offshore dle ISO 12217-2) o celkové délce spadající do intervalu
35 < LOA < 38 stop. Lodě si zajišťují závodníci sami. Pořadatel se pokusí
dojednat zvýhodněné podmínky pro včas přihlášené posádky u vybraných
charterových společností.
3. Kategorie
Všechny lodě závodí v hlavním celkovém absolutní pořadí v reálném čase.
Pořadatel však může vyhlásit pořadí v dalších sub-kategoriích dle LOA do 36,
37 a 38 stop, případně ORC dělené podle GPH, pokud se sejdou pro danou
sub-kategorii minimálně 3 lodě. Při menším počtu lodí se nenaplněná sub-
kategorie stane součástí nejbližší skupiny s delší LOA, případně nižším GPH.
Rozdělení do sub-kategorií nemůže být podkladem žádosti o nápravu .
4. Omezení a měření
Nejsou povoleny stranově naklápěné kýly, trapézy a výsuvné či sklopné
konstrukce, které nejsou integrální součástí trupu, s výjimkou spinakrových
nebo genakrových peňů.
Za LOA pro účely registrace se považuje vzdálenost mezi dvěma vertikálními
liniemi dotýkajícími se trupu v jeho nejvzdálenějších koncích v podélném
směru. Do tohoto měření se nezapočítávají prvky jako kormidlo, spinakrový
peň, čeleň, koš zábradlí, či jiný takový prvek vyčnívající mimo skelet trupu.
5. Pořadatel
Pořadatelem je Česká asociace námořního jachtingu (ČANY) jako subjekt
národní autority ISAF Českého svazu jachtingu (ČSJ).
6. Kategorie reklamy
Všechny přihlášené lodě musí vyhovovat požadavkům ISAF předpisu 20 –
„Reklamní kodex“. Lodě jsou povinny nést označení a reklamu určenou
pořadatelem na jím určených místech. Veškerá jiná reklamní a propagační
činnost spojená se závodem v době před, během jeho konání i po něm je
možná pouze na základě písemné dohody s pořadatelem.
7. Pravidla
Závod bude řízen dle:
(a) Pravidel, jak jsou definovaná v Závodních pravidlech jachtingu ISAF
2013 – 2016 (ZPJ) včetně jejich dodatků a všech změn schválených
ISAF,
(b) ISAF Offshore zvláštního předpisu pro oblast Mo3
(c) Od západu do východu Slunce platí Mezinárodní pravidla pro zabránění
srážkám na moři (IRPCAS). Toto je změna pravidel ZPJ části 2.
(d) Ústních pokynů ZK vydávaných na definovaném kanálu VHF.
ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU Stana 3/6
8. Účast
Závod je otevřený pro všechny závodníky, kteří splňují požadavky ISAF
předpisu 19 – „Kodex oprávnění“. Závodníci mohou být muži i ženy všech
věkových kategorií, pokud dovrší v roce konání věk minimálně 14 let. Počet
členů posádky je omezen maximálním počtem osob uvedeným v technické
specifikaci plavidla. Kapitán musí předložit odpovídající oprávnění pro danou
oblast plavby držené po dobu minimálně 2 let. Alespoň jeden člen posádky
musí předložit oprávnění k používání námořní VHF radiostanice.
9. Přihlášky
Uzávěrka přihlášek je do 31.7.2013. Posádka se může přihlásit na základě
přihlášky zveřejněné na webu ČANY zasláním její vyplněné kopie na
uvedenou emailovou nebo poštovní adresu. Pokud je loď vybavena platným
proměřovacím ORC certifikátem, přiloží se k přihlášce také jeho kopie.
Pořadatel si vyhrazuje právo omezit počet startujících lodí a garantuje účast
přednostně posádkám nominovaným do pohárových soutěží ČANY. Posádky
budou mít účast v závodě zajištěnu, pokud provedou včas úhradu všech
požadovaných plateb. Posádky přihlášené a přijaté po uzávěrce budou mít
startovné navýšené o 50%.
10. Startovné
Startovné je 200,- €/loď (5.100,- Kč) a je splatné do 7 dnů po potvrzení
přihlášky pořadatelem. Nelze jej platit bez potvrzení přihlášky. V ceně
startovného budou zahrnuty nezbytné místní poplatky spojené s povolením a
organizačním zajištěním závodu včetně minimálně dvou nocování v maríně, a
to na noc před startem a na noc po slavnostním vyhlášení. Při registraci lodě
do závodu bude navíc splatný poplatek 1000,- Kč za každého člena posádky.
Tato částka bude použita zejména pro náklady na uvítací a závěrečný raut.
Pořadatel se pokusí tuto částku alespoň částečně kompenzovat sponzorskými
příspěvky.
11. Registrace
Registrace posádky musí proběhnout v registračním místě ZK v marině
Ostseebad Kühlungsborn v neděli 22.9.2013 od 10:00 do 19:00 hod.
Závodníci se registrují do závodu potvrzením údajů uvedených v registračním
formuláři ZK. Registrační formulář potvrzuje kapitán, který svým podpisem
přebírá odpovědnost za všechny členy posádky a stvrzuje, že posádka bude
dodržovat ustanovení všech dokumentů dle bodu 7, řídících tento závod.
Všichni čeští závodníci musí při registraci předložit platnou závodní licenci
ČSJ. Na základě potvrzení o lékařské prohlídce ne starší jednoho roku a po
zaplacení zvláštního poplatku (400,- Kč pro členy ČANY, 700,- Kč ostatní)
může být pro neregistrované závodníky na místě před závodem vystavena
závodní licence ČANY. Kapitán navíc předloží ke kontrole doklady
požadované v bodě 8 a 19. Loď musí před registrací do závodu projít inspekcí
ZK a předložit zápis o inspekci podepsaný odpovědným inspektorem.
12. Časový rozvrh
Neděle 22.9. 10:00-19:00 Registrace posádek, inspekce lodí
20:00 Slavnostní zahájení, seznámení s tratí
Pondělí 23.9. 09:00 Start závodu
Čtvrtek 26.9. 16:00 Uzavření cíle
ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU Stana 4/6
21:00 Slavnostní zakončení, předání cen,
slavnostní recepce
13. Plachetní směrnice
PS budou spolu s dalšími propozicemi a informačními materiály všem
přihlášeným posádkám k dispozici nejpozději do zahájení závodu.
14. Trasa závodu
Závod bude probíhat v oblasti jižního Baltu. Místo a čas plánovaného startu,
značky dráhy, místa hlavního a pomocných cílů a časové limity, případně
možné varianty, budou písemně upřesněny ve vyhlášce ZK vydané večer před
startem závodu. Předpokládaná trasa závodu je Kühlungsborn (GER),
Bornholm (DEN) a zpět o délce cca 300 Nm. Pořadatel si vyhrazuje právo
změny trasy.
15. Bodovací systém
Bude užit nízkobodový systém dle pravidla A2 ZPJ. Závod tvoří jedna offshore
rozjížďka. Vypsaný koeficient CTL je 5ip, 5vc. Koeficient Mezinárodního
Poháru ČANY je 5.
16. Protestní komise
Pro tento závod bude ustavena Protestní komise v souladu s pravidlem
88.2(b) ZPJ.
17. Ceny a kategorie
Závod bude platný při doplutí minimálně třetiny přihlášených lodí. Posádkám
za první, druhé a třetí místo v absolutním pořadí a ve vyhlášených sub-
kategoriích budou předány diplomy, případně věcné ceny získané od
sponzorů. Vítězná posádka v celkovém absolutním pořadí převezme putovní
cenu Křišťálový globus ČANY.
18. Televize a média, sledování
Pořadatel si vyhrazuje právo pořizovat z průběhu závodu a jeho příprav
fotografický, video nebo audio záznam bez povinnosti jakékoliv náhrady
účastníkům závodu. Pořadatel si dále vyhrazuje právo na své náklady umístit
na lodě GPS sledovací zařízení, případně palubní video kamery. Posádky
nesmí úmyslně bránit činnosti těchto zařízení.
19. Odpovědnost
Závodníci se zúčastňují závodu na vlastní nebezpečí a náklady. Závodník plně
odpovídá za škody způsobené na lodích, osobách a dalších věcech v prostoru
závodu. Pořadatel nepřijme jakoukoliv zodpovědnost za materiálovou škodu
nebo zranění nebo úmrtí utrpěné ve spojení se závodem, před ním, v jeho
průběhu nebo po něm. V souladu s platným Soutěžním řádem ČSJ všechny
posádky musí mít sjednáno pojištění odpovědnosti s minimální pojistnou
částkou 9.000.000,-- Kč na závod nebo jeho ekvivalent.
ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU Stana 5/6
Předpokládané složení týmu pořadatelů
Ředitel závodu Stanislav Bílek
Hospodář Olga Mülerová
Zdravotník MUDr. Zdeněk Žižka
Technická inspekce Martin Blagoev
Hlavní rozhodčí Ing.Petr Sládeček
Kontakty ČANY
Budova ČYK
Přístav 5
147 00 Praha 4 – Podolí
www.cany.cz
Ing. Petr Sládeček,
V chaloupkách 617/14, 194 00 Praha 9
tel.: 606 682 234
p.sladecek@volny.cz.
Marina Kühlungsborn
www.bootshafen-kuehlungsborn.de
ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU Stana 6/6
Příloha 1 - Požadovaná bezpečnostní výbava
Následující výbava musí být na lodi, když závodí, předložena ke kontrole při
inspekci před oficiální registrací
Bouřková hlavní plachta (pokud nemá hlavní plachta dostatečný počet
refovacích pásů - min. 2 nebo není rolovací),
Bouřková kosatka, pokud loď není vybavena rolovací genou,
Zabudovaný VHF vysílač s anténním kabelem na zadním stěhu nebo na
stěžni, připravený k okamžitému použití,
Ruční ponorné čerpadlo pro čerpání z bildge,
Pyrotechnické signály vyhovující SOLAS LSA kódu kapitola III vizuální
signály s datem ne starším než je uvedeno na expiračním štítku (pokud
existuje) nebo ne starší než 4 roky,
Záchranné vesty a bezpečnostní postroje pro všechny členy posádky,
Natažená bezpečnostní palubní lana pro práci mimo kokpit,
Nářadí na běžné opravy,
Nástroj pro rychlé odřezání lan takeláže
Záchranný kruh s plovoucím lanem a automatickým světlem,
Dvě vědra,
Navigační světla (s nabitými palubními bateriemi),
Dvě vodotěsné svítilny s náhradními bateriemi,
Mlhový roh,
Kompas,
2 kotvy s vhodnou kombinaci řetězu a lan,
Armatury na všech instalačních vstupech (ventily),
Lékárnička,
Navigační námořní mapy pokrývající oblast závodu,
Umístěný radarový reflektor,
Vestavěný motor s palivem (min. pro 100 námořních mil),
Voda (pitná) pro všechny členy posádky min na 3 dny (min 1,5l na osobu)
Dostatečný počet hasicích přístrojů (min 2 ks)
VYPSÁNÍ ZÁVODU
Mezinárodní pohárový závod
v námořním jachtingu
v lodní třídě NJ kat. offshore B
CTL 13-7015
ČANY Offshore Cup
Závod je vypsán při příležitosti oslav
120. výročí jachtingu v Čechách
v rámci
Mezinárodního Poháru ČANY 2013
jako Velká Cena ČSJ
22.-26. září 2013
Německo
www.cany.cz
ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU Stana 2/6
1. Místo konání
Závod se bude konat ve vodách jižního Baltu.
2. Lodní třída
Závod je určen pro jednotrupé námořní lodě určené pro oblast plavby B
(kategorie Offshore dle ISO 12217-2) o celkové délce spadající do intervalu
35 < LOA < 38 stop. Lodě si zajišťují závodníci sami. Pořadatel se pokusí
dojednat zvýhodněné podmínky pro včas přihlášené posádky u vybraných
charterových společností.
3. Kategorie
Všechny lodě závodí v hlavním celkovém absolutní pořadí v reálném čase.
Pořadatel však může vyhlásit pořadí v dalších sub-kategoriích dle LOA do 36,
37 a 38 stop, případně ORC dělené podle GPH, pokud se sejdou pro danou
sub-kategorii minimálně 3 lodě. Při menším počtu lodí se nenaplněná sub-
kategorie stane součástí nejbližší skupiny s delší LOA, případně nižším GPH.
Rozdělení do sub-kategorií nemůže být podkladem žádosti o nápravu .
4. Omezení a měření
Nejsou povoleny stranově naklápěné kýly, trapézy a výsuvné či sklopné
konstrukce, které nejsou integrální součástí trupu, s výjimkou spinakrových
nebo genakrových peňů.
Za LOA pro účely registrace se považuje vzdálenost mezi dvěma vertikálními
liniemi dotýkajícími se trupu v jeho nejvzdálenějších koncích v podélném
směru. Do tohoto měření se nezapočítávají prvky jako kormidlo, spinakrový
peň, čeleň, koš zábradlí, či jiný takový prvek vyčnívající mimo skelet trupu.
5. Pořadatel
Pořadatelem je Česká asociace námořního jachtingu (ČANY) jako subjekt
národní autority ISAF Českého svazu jachtingu (ČSJ).
6. Kategorie reklamy
Všechny přihlášené lodě musí vyhovovat požadavkům ISAF předpisu 20 –
„Reklamní kodex“. Lodě jsou povinny nést označení a reklamu určenou
pořadatelem na jím určených místech. Veškerá jiná reklamní a propagační
činnost spojená se závodem v době před, během jeho konání i po něm je
možná pouze na základě písemné dohody s pořadatelem.
7. Pravidla
Závod bude řízen dle:
(a) Pravidel, jak jsou definovaná v Závodních pravidlech jachtingu ISAF
2013 – 2016 (ZPJ) včetně jejich dodatků a všech změn schválených
ISAF,
(b) ISAF Offshore zvláštního předpisu pro oblast Mo3
(c) Od západu do východu Slunce platí Mezinárodní pravidla pro zabránění
srážkám na moři (IRPCAS). Toto je změna pravidel ZPJ části 2.
(d) Ústních pokynů ZK vydávaných na definovaném kanálu VHF.
ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU Stana 3/6
8. Účast
Závod je otevřený pro všechny závodníky, kteří splňují požadavky ISAF
předpisu 19 – „Kodex oprávnění“. Závodníci mohou být muži i ženy všech
věkových kategorií, pokud dovrší v roce konání věk minimálně 14 let. Počet
členů posádky je omezen maximálním počtem osob uvedeným v technické
specifikaci plavidla. Kapitán musí předložit odpovídající oprávnění pro danou
oblast plavby držené po dobu minimálně 2 let. Alespoň jeden člen posádky
musí předložit oprávnění k používání námořní VHF radiostanice.
9. Přihlášky
Uzávěrka přihlášek je do 31.7.2013. Posádka se může přihlásit na základě
přihlášky zveřejněné na webu ČANY zasláním její vyplněné kopie na
uvedenou emailovou nebo poštovní adresu. Pokud je loď vybavena platným
proměřovacím ORC certifikátem, přiloží se k přihlášce také jeho kopie.
Pořadatel si vyhrazuje právo omezit počet startujících lodí a garantuje účast
přednostně posádkám nominovaným do pohárových soutěží ČANY. Posádky
budou mít účast v závodě zajištěnu, pokud provedou včas úhradu všech
požadovaných plateb. Posádky přihlášené a přijaté po uzávěrce budou mít
startovné navýšené o 50%.
10. Startovné
Startovné je 200,- €/loď (5.100,- Kč) a je splatné do 7 dnů po potvrzení
přihlášky pořadatelem. Nelze jej platit bez potvrzení přihlášky. V ceně
startovného budou zahrnuty nezbytné místní poplatky spojené s povolením a
organizačním zajištěním závodu včetně minimálně dvou nocování v maríně, a
to na noc před startem a na noc po slavnostním vyhlášení. Při registraci lodě
do závodu bude navíc splatný poplatek 1000,- Kč za každého člena posádky.
Tato částka bude použita zejména pro náklady na uvítací a závěrečný raut.
Pořadatel se pokusí tuto částku alespoň částečně kompenzovat sponzorskými
příspěvky.
11. Registrace
Registrace posádky musí proběhnout v registračním místě ZK v marině
Ostseebad Kühlungsborn v neděli 22.9.2013 od 10:00 do 19:00 hod.
Závodníci se registrují do závodu potvrzením údajů uvedených v registračním
formuláři ZK. Registrační formulář potvrzuje kapitán, který svým podpisem
přebírá odpovědnost za všechny členy posádky a stvrzuje, že posádka bude
dodržovat ustanovení všech dokumentů dle bodu 7, řídících tento závod.
Všichni čeští závodníci musí při registraci předložit platnou závodní licenci
ČSJ. Na základě potvrzení o lékařské prohlídce ne starší jednoho roku a po
zaplacení zvláštního poplatku (400,- Kč pro členy ČANY, 700,- Kč ostatní)
může být pro neregistrované závodníky na místě před závodem vystavena
závodní licence ČANY. Kapitán navíc předloží ke kontrole doklady
požadované v bodě 8 a 19. Loď musí před registrací do závodu projít inspekcí
ZK a předložit zápis o inspekci podepsaný odpovědným inspektorem.
12. Časový rozvrh
Neděle 22.9. 10:00-19:00 Registrace posádek, inspekce lodí
20:00 Slavnostní zahájení, seznámení s tratí
Pondělí 23.9. 09:00 Start závodu
Čtvrtek 26.9. 16:00 Uzavření cíle
ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU Stana 4/6
21:00 Slavnostní zakončení, předání cen,
slavnostní recepce
13. Plachetní směrnice
PS budou spolu s dalšími propozicemi a informačními materiály všem
přihlášeným posádkám k dispozici nejpozději do zahájení závodu.
14. Trasa závodu
Závod bude probíhat v oblasti jižního Baltu. Místo a čas plánovaného startu,
značky dráhy, místa hlavního a pomocných cílů a časové limity, případně
možné varianty, budou písemně upřesněny ve vyhlášce ZK vydané večer před
startem závodu. Předpokládaná trasa závodu je Kühlungsborn (GER),
Bornholm (DEN) a zpět o délce cca 300 Nm. Pořadatel si vyhrazuje právo
změny trasy.
15. Bodovací systém
Bude užit nízkobodový systém dle pravidla A2 ZPJ. Závod tvoří jedna offshore
rozjížďka. Vypsaný koeficient CTL je 5ip, 5vc. Koeficient Mezinárodního
Poháru ČANY je 5.
16. Protestní komise
Pro tento závod bude ustavena Protestní komise v souladu s pravidlem
88.2(b) ZPJ.
17. Ceny a kategorie
Závod bude platný při doplutí minimálně třetiny přihlášených lodí. Posádkám
za první, druhé a třetí místo v absolutním pořadí a ve vyhlášených sub-
kategoriích budou předány diplomy, případně věcné ceny získané od
sponzorů. Vítězná posádka v celkovém absolutním pořadí převezme putovní
cenu Křišťálový globus ČANY.
18. Televize a média, sledování
Pořadatel si vyhrazuje právo pořizovat z průběhu závodu a jeho příprav
fotografický, video nebo audio záznam bez povinnosti jakékoliv náhrady
účastníkům závodu. Pořadatel si dále vyhrazuje právo na své náklady umístit
na lodě GPS sledovací zařízení, případně palubní video kamery. Posádky
nesmí úmyslně bránit činnosti těchto zařízení.
19. Odpovědnost
Závodníci se zúčastňují závodu na vlastní nebezpečí a náklady. Závodník plně
odpovídá za škody způsobené na lodích, osobách a dalších věcech v prostoru
závodu. Pořadatel nepřijme jakoukoliv zodpovědnost za materiálovou škodu
nebo zranění nebo úmrtí utrpěné ve spojení se závodem, před ním, v jeho
průběhu nebo po něm. V souladu s platným Soutěžním řádem ČSJ všechny
posádky musí mít sjednáno pojištění odpovědnosti s minimální pojistnou
částkou 9.000.000,-- Kč na závod nebo jeho ekvivalent.
ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU Stana 5/6
Předpokládané složení týmu pořadatelů
Ředitel závodu Stanislav Bílek
Hospodář Olga Mülerová
Zdravotník MUDr. Zdeněk Žižka
Technická inspekce Martin Blagoev
Hlavní rozhodčí Ing.Petr Sládeček
Kontakty ČANY
Budova ČYK
Přístav 5
147 00 Praha 4 – Podolí
www.cany.cz
Ing. Petr Sládeček,
V chaloupkách 617/14, 194 00 Praha 9
tel.: 606 682 234
p.sladecek@volny.cz.
Marina Kühlungsborn
www.bootshafen-kuehlungsborn.de
ČANY Offshore Cup2013 – VYPSÁNÍ ZÁVODU Stana 6/6
Příloha 1 - Požadovaná bezpečnostní výbava
Následující výbava musí být na lodi, když závodí, předložena ke kontrole při
inspekci před oficiální registrací
Bouřková hlavní plachta (pokud nemá hlavní plachta dostatečný počet
refovacích pásů - min. 2 nebo není rolovací),
Bouřková kosatka, pokud loď není vybavena rolovací genou,
Zabudovaný VHF vysílač s anténním kabelem na zadním stěhu nebo na
stěžni, připravený k okamžitému použití,
Ruční ponorné čerpadlo pro čerpání z bildge,
Pyrotechnické signály vyhovující SOLAS LSA kódu kapitola III vizuální
signály s datem ne starším než je uvedeno na expiračním štítku (pokud
existuje) nebo ne starší než 4 roky,
Záchranné vesty a bezpečnostní postroje pro všechny členy posádky,
Natažená bezpečnostní palubní lana pro práci mimo kokpit,
Nářadí na běžné opravy,
Nástroj pro rychlé odřezání lan takeláže
Záchranný kruh s plovoucím lanem a automatickým světlem,
Dvě vědra,
Navigační světla (s nabitými palubními bateriemi),
Dvě vodotěsné svítilny s náhradními bateriemi,
Mlhový roh,
Kompas,
2 kotvy s vhodnou kombinaci řetězu a lan,
Armatury na všech instalačních vstupech (ventily),
Lékárnička,
Navigační námořní mapy pokrývající oblast závodu,
Umístěný radarový reflektor,
Vestavěný motor s palivem (min. pro 100 námořních mil),
Voda (pitná) pro všechny členy posádky min na 3 dny (min 1,5l na osobu)
Dostatečný počet hasicích přístrojů (min 2 ks)
-
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 3124
- Registrován: pon říj 01, 2007 2:00 am
- Reputace: 311
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
[s]Jirko, Jirko,[/s] nemám sice se závodem nic společného, ale zkusím Ti odpovědět za pořadatele:
Doprava – nejlépa samozřejmě autem, ale případně:
Praha hl.n. 6:29 178 Alois Negrelli
Berlin Hbf (tief) 11:14 11:37 Přesun asi 8 min
Berlin Hbf 11:27 11:28 DPN 37363
Wismar 14:21 14:42 RE 13127
Bad Doberan 15:29 16:40 MBB 14630 2.
Ostseebad Kühlungsborn Mitte 17:17 >
Celkový čas 10 hod 48 min
Strava – bude zajištěna tak, že si ji přivezeš z domova nebo nakoupíš v místní sámošce.
I když to není moje pojetí jachtingu, tak závodu fandím!
L.
P. S.: Čas cesty autem dávají mapy.cz 6:31.
P. S. 2: Promiň Jirko, nepochpil jsem, že je to od Tebe ironie vůči předchozímu přispěvateli – prostě krátký odskok od práce, na kterou se musím soustředit.
(Děkuji SB za upozornění.)
Doprava – nejlépa samozřejmě autem, ale případně:
Praha hl.n. 6:29 178 Alois Negrelli
Berlin Hbf (tief) 11:14 11:37 Přesun asi 8 min
Berlin Hbf 11:27 11:28 DPN 37363
Wismar 14:21 14:42 RE 13127
Bad Doberan 15:29 16:40 MBB 14630 2.
Ostseebad Kühlungsborn Mitte 17:17 >
Celkový čas 10 hod 48 min
Strava – bude zajištěna tak, že si ji přivezeš z domova nebo nakoupíš v místní sámošce.

I když to není moje pojetí jachtingu, tak závodu fandím!
L.
P. S.: Čas cesty autem dávají mapy.cz 6:31.

P. S. 2: Promiň Jirko, nepochpil jsem, že je to od Tebe ironie vůči předchozímu přispěvateli – prostě krátký odskok od práce, na kterou se musím soustředit.
(Děkuji SB za upozornění.)
Lynxi, promin, nemohl jsem si pomoct a trosku jsem si ironicky rypnul:) Zavodu taky moc fandim. A abych psal k veci - v okoli startu zavodu je pomerne dost moznosti pronajmu lode. Mam vyborne zkusenosti z jiz zminenou firmou www.duebe.de na Fehmarnu, coz je na start kousek. Nejvetsi sance z jejich lodi bych daval Elan 38 nebo pro pripad spatneho pocasi pak HR37. Kazdopadne je asi nezbytne pri pronajmu lode na Baltu zminit pouzivani spinakeru. V Duebe je napr ke kazde lodi maji, nicmene ne moc pouzivane - rozumnej, sem tam neco chybi apod.
- Stanislav
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 486
- Registrován: pát dub 25, 2008 2:00 am
- Reputace: 30
- Bydliště: moře
Objevil se dotaz a byl mi položen několikrát. Jsou lidi kteří by rádi jeli, mají pohromadě posádku, ale nikdy nepluli na Baltu a mají trochu obavy co by je tam mohlo čekat. Je potřeba říci že Balt není Chorvatsko. Fouká tady většinou silněji a není se kam schovat, ale na druhou stranu právě proto je na Baltu krásný jachting. Ale to není to podstatné. Někteří už si kapitána/externistu našli a ti kteří třeba hledají - nestyďte se napsat.
Budu tou dobou zřejmě v Dánsku na kamarádově NC 331. Dolů bych se třeba dokodrcal, ale rozměrově jsem stejně v háji
. Navíc bych byl sice v suchu, ale bezkonkurenčně poslední!
. Pak je tu ještě varianta půjčit si jejich klubovou Xp-38, ale tam bych neměl na pojištění! A tím jsem si zcela jist. Takže bych se zúčastnil rád, ale vypadá to, že maximálně tak jako divák! Ale sportu zdar! 



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů