Na podzim chci koupit loď v USA a přes zimu se toulat po Karibiku.
Když koupím loď od američana třeba Catalina 30 za 18.000,- USD jak a kde ji mám registrovat?
Můžu si jako turista cizinec registrovat loď v USA?
Jaký kapitánský průkaz je potřeba po Karibiku?
Napadají vás nějaké legislativní komplikace?
Koupě v USA plavba v Karibiku
Moderátoři: vilma, windward, Pepa
-
martinptacek
- aktívní jachtař

- Příspěvky: 628
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:00 am
- Reputace: 21
-
martinptacek
- aktívní jachtař

- Příspěvky: 628
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:00 am
- Reputace: 21
- daliborM
- návštěvník fóra

- Příspěvky: 42
- Registrován: úte kvě 31, 2011 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
V USA se lodě registrují a dokumentují (registered/documented) registrace je v jednotlivém státě u DMV a můžeš ji registrovat sám (nemusíš mít US občanství) podobně jako se registruje auto, ale je potřeba social security myslím.
Podívej se na stát Delaware, stojí to $20-$40 na rok podle velikosti lodě (jde platit na 3 roky dopředu). Vyměnil jsem si s nima několik emailů i s nima telefonoval, není problém tam loď zaregistrovat- formulář mají na netu. Když jsem se ptal na nevýhody oproti dokumntaci, tak mi paní říkala, že se některé francouzské přístavy koukají na registraci z Delaware podezřele, protože má nejbenevolntnější pravidla v USA. Kromě toho žádný nevýhody prý nejsou.
http://www.dnrec.delaware.gov/fw/Boatin ... ation.aspx
Dokumentace lodě je u CoastGuard a na tu musíš být US citizen. http://www.uscg.mil/nvdc/nvdcfaq.asp
Každopádně, z toho jak to chápu tak dokumentace je nadřazená registraci (funguje na federální úrovni), ale zároveň není dokumentace povinná.
Když se ale podíváš na stránky o tom co si zkontrolovat na lodi než si pozveš inspektora, všichni kladou důraz na to aby byla loď dokumentovaná u USCG.
Hlavní nevýhodu vidím u registrace v tom, že si můžeš požádat jen o lokální MMSI platné jenom ve vodách USA, mezinárodní MMSI ti dají na základě dokumentace z USCG, kterou pokud nejseš citizen tak nezískaneš.
Taky to teď řeším a podle mě zatím vychází nejlépe Belgie (už tady je několik vláken).
Dalibor
Podívej se na stát Delaware, stojí to $20-$40 na rok podle velikosti lodě (jde platit na 3 roky dopředu). Vyměnil jsem si s nima několik emailů i s nima telefonoval, není problém tam loď zaregistrovat- formulář mají na netu. Když jsem se ptal na nevýhody oproti dokumntaci, tak mi paní říkala, že se některé francouzské přístavy koukají na registraci z Delaware podezřele, protože má nejbenevolntnější pravidla v USA. Kromě toho žádný nevýhody prý nejsou.
http://www.dnrec.delaware.gov/fw/Boatin ... ation.aspx
Dokumentace lodě je u CoastGuard a na tu musíš být US citizen. http://www.uscg.mil/nvdc/nvdcfaq.asp
Každopádně, z toho jak to chápu tak dokumentace je nadřazená registraci (funguje na federální úrovni), ale zároveň není dokumentace povinná.
Když se ale podíváš na stránky o tom co si zkontrolovat na lodi než si pozveš inspektora, všichni kladou důraz na to aby byla loď dokumentovaná u USCG.
Hlavní nevýhodu vidím u registrace v tom, že si můžeš požádat jen o lokální MMSI platné jenom ve vodách USA, mezinárodní MMSI ti dají na základě dokumentace z USCG, kterou pokud nejseš citizen tak nezískaneš.
Taky to teď řeším a podle mě zatím vychází nejlépe Belgie (už tady je několik vláken).
Dalibor
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti



KECY V KLECY
