Nova vyhlaska o zakazu plavby se spalovacim motorem
Moderátoři: vilma, windward, Pepa
- RACEK
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1114
- Registrován: pát čer 26, 2009 2:00 am
- Reputace: 100
- Bydliště: Praha
Ano o tohoto pána, ing. Tomáše Hackla, CSc jde. Je to bývalý ředitel SPS Praha, a již v tomto vlákně byl jmenován.
Jeho vztah k MD neznám, ale velice mě zajímá!
Je zaměstnancem MD? Je placeným poradcem MD? Zpracoval pro MD nějaký material? Stále spolupracuje s MD? Kdo na MD s ním uzavřel smlouvu? Je tato smlouva stále platná?
Zjištění vztahu a vlivu této osoby k MD považuji za důležité.
Jeho vztah k MD neznám, ale velice mě zajímá!
Je zaměstnancem MD? Je placeným poradcem MD? Zpracoval pro MD nějaký material? Stále spolupracuje s MD? Kdo na MD s ním uzavřel smlouvu? Je tato smlouva stále platná?
Zjištění vztahu a vlivu této osoby k MD považuji za důležité.
- Pavel63
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 754
- Registrován: stř črc 16, 2008 2:00 am
- Reputace: 44
- Bydliště: okr. Jihlava
Pánové, trochu je to teď OT, mám jeden návrh, ale ten pošlu SZ přímo Martinovi B a TKruskovi.
Protože zde bylo citováno moje jméno a názor - nechci vířit vášně, ale stoprocentně stojím za Jardou. Svět opravdu není černobílý, pochybuji, že kdokoli z mnou tří jmenovaných lidí měl zájem, či se podílel na vsunutí onoho zákazu kotvení do vyhlášky. Taky pracuji na její změně (nikoli zrušení jako celku, aby mne zase Pistolka nenapadal, už je dlouho potichu ...) a po krátké době jsem vstoupil do ČANY abych reálně podpořil ty, kteří za zrušení zákazu činí konkrétní kroky, nikoli jen plácají do větru.
To Surcouf:
Jezdím do HR pravidelně od r. 2001, od r. 2008 na charterovou loď a stále přes jednoho českého zprostředkovatele. I když jsem někde nechal svůj mail a od té doby mi chodí i přímé nabídky z HR, tak mi stačí porovnat si ceny českých zprostředkovatelů a ceníkové ceny společností působících přímo v HR a vůbec se nemáme o čem bavit. Kromě toho mám určitou záruku solidnosti, protože zprostředkovatel s charterovou společností spolupracuje min. 10 let. Nevím o cestě, jak oslovit napřímo charterovou společnost v HR, byť jsem třeba měl od nich loď a ptal jsem se pak na ceník a možnost půjčení lodě, aby mi dali takové ceny, jako mi dá český zprostředkovatel. A půjčovat si loď za ceníkové ceny - to bych byl blázen. Nekradu. Takže i v tomto souhlasím s Jardou. Ale třeba to v jiných zemích funguje jinak, nebo jsem na to šel špatně - nevím. Ale to není na diskuzi na tomto tématu. To pojďme do jiného "chlívku".
A na závěr: svého času jsem dělal starostu obce, měl jsem druhý nejvyšší počet hlasů a nejvíc dosáhl jeden člověk, býv. člen KSČ, který mi dělal zástupce starosty. Nemohu proti němu říct ani to nejmenší, vždy mi skutečně pomohl, zařídil, zajistil (byl jsem ve vsi "naplavenina", tedy přistěhovaný), tehdy jsem netušil, že to jednou bude můj kolega v zaměstnání (podřízený). Podotýkám, že můj vztah ke KSČ nejlépe dokladuje fakt, že mladší bratr v r. 1985 emigroval, protože jinak by tady za svoje názory byl asi brzy zavřený.
Takže tím chci dokladovat to, že svět opravdu není černobílý a rovněž i já zcela zásadně odmítám kolektivní vinu.
Pavel.
Protože zde bylo citováno moje jméno a názor - nechci vířit vášně, ale stoprocentně stojím za Jardou. Svět opravdu není černobílý, pochybuji, že kdokoli z mnou tří jmenovaných lidí měl zájem, či se podílel na vsunutí onoho zákazu kotvení do vyhlášky. Taky pracuji na její změně (nikoli zrušení jako celku, aby mne zase Pistolka nenapadal, už je dlouho potichu ...) a po krátké době jsem vstoupil do ČANY abych reálně podpořil ty, kteří za zrušení zákazu činí konkrétní kroky, nikoli jen plácají do větru.
To Surcouf:
Jezdím do HR pravidelně od r. 2001, od r. 2008 na charterovou loď a stále přes jednoho českého zprostředkovatele. I když jsem někde nechal svůj mail a od té doby mi chodí i přímé nabídky z HR, tak mi stačí porovnat si ceny českých zprostředkovatelů a ceníkové ceny společností působících přímo v HR a vůbec se nemáme o čem bavit. Kromě toho mám určitou záruku solidnosti, protože zprostředkovatel s charterovou společností spolupracuje min. 10 let. Nevím o cestě, jak oslovit napřímo charterovou společnost v HR, byť jsem třeba měl od nich loď a ptal jsem se pak na ceník a možnost půjčení lodě, aby mi dali takové ceny, jako mi dá český zprostředkovatel. A půjčovat si loď za ceníkové ceny - to bych byl blázen. Nekradu. Takže i v tomto souhlasím s Jardou. Ale třeba to v jiných zemích funguje jinak, nebo jsem na to šel špatně - nevím. Ale to není na diskuzi na tomto tématu. To pojďme do jiného "chlívku".
A na závěr: svého času jsem dělal starostu obce, měl jsem druhý nejvyšší počet hlasů a nejvíc dosáhl jeden člověk, býv. člen KSČ, který mi dělal zástupce starosty. Nemohu proti němu říct ani to nejmenší, vždy mi skutečně pomohl, zařídil, zajistil (byl jsem ve vsi "naplavenina", tedy přistěhovaný), tehdy jsem netušil, že to jednou bude můj kolega v zaměstnání (podřízený). Podotýkám, že můj vztah ke KSČ nejlépe dokladuje fakt, že mladší bratr v r. 1985 emigroval, protože jinak by tady za svoje názory byl asi brzy zavřený.
Takže tím chci dokladovat to, že svět opravdu není černobílý a rovněž i já zcela zásadně odmítám kolektivní vinu.
Pavel.
- David_
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 122
- Registrován: pon dub 23, 2012 2:00 am
- Reputace: 3
- Bydliště: Praha
K dotazům ohledně Ing. Tomáše Hackla, CSc. a paní Koleníčkové (pokud má akademický titul, pak se ji omlouvám, že jej neuvádím - není mi znám) :
Na Lodích na vodě za námi (k nám) přišel pan Hackl s paní Koleníčkovou a asi hodinu s námi (se mnou, Felixem a MartinemB) diskutovali. Paní Koleníčková sice dostala výpověď, ale stále na MDČR pracuje - je ve výpovědní době.
Ani jednomu se nechtělo příliš se identifikovat, nakonec se to ale podařilo rozklíčovat. Pan Hackl nám řekl, že on je autorem této vyhlášky (opravdu vehementně i když poněkud nesrozumitelně ji obhajoval). Nechtěl nám vůbec říct, kde se k tomu dostal až nakonec řekl, že pracuje na MDČR (Martine, že si to taky slyšel?). To ale asi není pravda.
Jinak obecně se mi zdálo, že mnoho lidí z úřadů za námi dobrovolně přišlo, aby věc alespoň trochu probrali. Sice málokdo byl ochoten s námi souhlasit a diskuze někdy nabírala na hlasitosti, ale rozhodně bych to bral jako pozitivní.
David
Na Lodích na vodě za námi (k nám) přišel pan Hackl s paní Koleníčkovou a asi hodinu s námi (se mnou, Felixem a MartinemB) diskutovali. Paní Koleníčková sice dostala výpověď, ale stále na MDČR pracuje - je ve výpovědní době.
Ani jednomu se nechtělo příliš se identifikovat, nakonec se to ale podařilo rozklíčovat. Pan Hackl nám řekl, že on je autorem této vyhlášky (opravdu vehementně i když poněkud nesrozumitelně ji obhajoval). Nechtěl nám vůbec říct, kde se k tomu dostal až nakonec řekl, že pracuje na MDČR (Martine, že si to taky slyšel?). To ale asi není pravda.
Jinak obecně se mi zdálo, že mnoho lidí z úřadů za námi dobrovolně přišlo, aby věc alespoň trochu probrali. Sice málokdo byl ochoten s námi souhlasit a diskuze někdy nabírala na hlasitosti, ale rozhodně bych to bral jako pozitivní.
David
- maxik1958
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř pro 16, 2009 1:00 am
- Reputace: 36
- Bydliště: PRAHA 8
- Kontaktovat uživatele:
David_ píše:K dotazům ohledně Ing. Tomáše Hackla, CSc. a paní Koleníčkové (pokud má akademický titul, pak se ji omlouvám, že jej neuvádím - není mi znám) :
Na Lodích na vodě za námi (k nám) přišel pan Hackl s paní Koleníčkovou a asi hodinu s námi (se mnou, Felixem a MartinemB) diskutovali. Paní Koleníčková sice dostala výpověď, ale stále na MDČR pracuje - je ve výpovědní době.
Ani jednomu se nechtělo příliš se identifikovat, nakonec se to ale podařilo rozklíčovat. Pan Hackl nám řekl, že on je autorem této vyhlášky (opravdu vehementně i když poněkud nesrozumitelně ji obhajoval). Nechtěl nám vůbec říct, kde se k tomu dostal až nakonec řekl, že pracuje na MDČR (Martine, že si to taky slyšel?). To ale asi není pravda.
Jinak obecně se mi zdálo, že mnoho lidí z úřadů za námi dobrovolně přišlo, aby věc alespoň trochu probrali. Sice málokdo byl ochoten s námi souhlasit a diskuze někdy nabírala na hlasitosti, ale rozhodně bych to bral jako pozitivní.
David
Sakra tam se děli věci.....A já si klidně doma marodím

- MartinB
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1114
- Registrován: čtv led 19, 2006 8:02 pm
- Reputace: 106
- Bydliště: Praha
Dle osobních jednání a z přednášky Státní plavební správy, kde k záležitosti okolo kotvení mluvila paní Koleníčková a pan Hakl, vše na výstavě vyplynulo:
Pan Hakl byl (je) externě zaměstnán na MDČR a podílel se na tvorbě vyhlášky. Dle tvrzení paní Koleníčkové a pana Hakla, MDČR nechtělo regulaci žádnou, neboť kotvení/stání je ošetřeno zákonem (dříve Řádem plav.bez.). Avšak je třeba souhlasu, dohody se subjekty, které se procesu tvorby vyhlášky zúčastňují. Bylo střídavě zmiňované Ministerstvo zemědělství a Povodí Vltava (SPS zmiňována nebyla), že jakousi regulaci požadovali, ale nepožadovali regulaci tak jak je momentálně ve vyhlášce. Byla požadována nějaká regulace typu, jak to bylo doposud (tedy třeba 24 h). To je však prý nekontrolovatelné, tvrdí MDČR, tudíž nevymahatelné a tak údajně nezbylo nic jiného než kotvení zatrhnout úplně, s tím, že jiná formulace neprojde přes legislativce. Autorem formulace je pan Hakl, řekl osobně.
Takto to vše tedy nakonec vypadá, když se záležitost poskládá a zkoncentruje ze všech diskuzí za celé 4 dny, u kterých jsem byl.
Zdali stojí či nestojí něco v pozadí, to se samozřejmě můžeme teď jen dohadovat.
Prostě takhle nám to řekli.
Pan Hakl byl (je) externě zaměstnán na MDČR a podílel se na tvorbě vyhlášky. Dle tvrzení paní Koleníčkové a pana Hakla, MDČR nechtělo regulaci žádnou, neboť kotvení/stání je ošetřeno zákonem (dříve Řádem plav.bez.). Avšak je třeba souhlasu, dohody se subjekty, které se procesu tvorby vyhlášky zúčastňují. Bylo střídavě zmiňované Ministerstvo zemědělství a Povodí Vltava (SPS zmiňována nebyla), že jakousi regulaci požadovali, ale nepožadovali regulaci tak jak je momentálně ve vyhlášce. Byla požadována nějaká regulace typu, jak to bylo doposud (tedy třeba 24 h). To je však prý nekontrolovatelné, tvrdí MDČR, tudíž nevymahatelné a tak údajně nezbylo nic jiného než kotvení zatrhnout úplně, s tím, že jiná formulace neprojde přes legislativce. Autorem formulace je pan Hakl, řekl osobně.
Takto to vše tedy nakonec vypadá, když se záležitost poskládá a zkoncentruje ze všech diskuzí za celé 4 dny, u kterých jsem byl.
Zdali stojí či nestojí něco v pozadí, to se samozřejmě můžeme teď jen dohadovat.
Prostě takhle nám to řekli.
Teď si připadám jak drbna :
pan Hakl byl šéf SPS . Velmi bojoval s proti motoristům na vodě , a vymýšlej vědecké ptákoviny s Reynoldsovo číslem zamotaným do skluzové a neskluzové plavby. Üplně se mu nepodařilo se s tím trvale prosadit, cítil se možná uražený a může mít potřebu se realizovat proti plavcům dál.
Při tvorbě vyhlášky s p.Kolejníčkovou a p. Němcovou vytvořili úzký realizační tým, často se scházeli a vyhlášku spráskli asi sami.
Není nad drby .
pan Hakl byl šéf SPS . Velmi bojoval s proti motoristům na vodě , a vymýšlej vědecké ptákoviny s Reynoldsovo číslem zamotaným do skluzové a neskluzové plavby. Üplně se mu nepodařilo se s tím trvale prosadit, cítil se možná uražený a může mít potřebu se realizovat proti plavcům dál.
Při tvorbě vyhlášky s p.Kolejníčkovou a p. Němcovou vytvořili úzký realizační tým, často se scházeli a vyhlášku spráskli asi sami.
Není nad drby .
RACEK píše:Ano o tohoto pána, ing. Tomáše Hackla, CSc jde. Je to bývalý ředitel SPS Praha, a již v tomto vlákně byl jmenován.
Jeho vztah k MD neznám, ale velice mě zajímá!
Je zaměstnancem MD? Je placeným poradcem MD? Zpracoval pro MD nějaký material? Stále spolupracuje s MD? Kdo na MD s ním uzavřel smlouvu? Je tato smlouva stále platná?
Zjištění vztahu a vlivu této osoby k MD považuji za důležité.
Tak se zeptej stačí email na podatelnu MD , níže návod :
Věc: Žádost o poskytnutí informací ve smyslu ustanovení zákona č. 106/1999 Sb.,
prosím o následující informace ..............
Popis požadovaných informací :
Dle § 3 Základní pojmy odstavec (3) prosím o informaci, ........
S pozdravem
Jméno
adresa
datum narození
- veselyroman
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 357
- Registrován: pon zář 03, 2007 2:00 am
- Reputace: 14
- Bydliště: Mělník
Nelobte se na mě, ale zdůvodnění, že 24 hodin nelze hlídat je absolutní nesmysl. Za 1./ kde je vůle, tam je cesta; 2./ na nově vymezovaná dlouhodobá stání nasazují 48 hodin, tak jak chtějí hlídat to a za 3./ z mojí komunikace s dotčenými vyplývá, že jim vlastně ani tak nejde o to, aby plavidlo nebylo na jednom místě 24/48 hodin, ale hlavním důvodem je aby tam nebylo po delší dobu bez dozoru. Přímé otázce, jestli by jim pak vadilo, že taková loď nezaplatí poplatek povodí za molo/bójku se vyhnuli <- ale i to zřejmě hraje svoji roli.
Pana Ing. Häckla neznám, věřím, že je to odborník se spoustou zkušeností kolem vody, ale tohle mu podle všeho uniklo a zanesl do vyhlášky absolutní nesmysl...
Pana Ing. Häckla neznám, věřím, že je to odborník se spoustou zkušeností kolem vody, ale tohle mu podle všeho uniklo a zanesl do vyhlášky absolutní nesmysl...
- MartinB
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1114
- Registrován: čtv led 19, 2006 8:02 pm
- Reputace: 106
- Bydliště: Praha
Jsem jen popsal, co jsme se dozvěděli ke vzniku vyhlášky.
Záměrně jsem nekomentoval aby si každý mohl vytvořit svůj názor.
Samozřejmě jsme se i ptali, jak lze kontrolovat 48h (vyhrazená místa mají omezení na 48h), když 24h nejde, jaký je v tom rozdíl a dozvěděli jsme se, že to je věc toho, kdo to tak vyznačí a tím pádem s tím nemá ministerstvo nic společného.
Záměrně jsem nekomentoval aby si každý mohl vytvořit svůj názor.
Samozřejmě jsme se i ptali, jak lze kontrolovat 48h (vyhrazená místa mají omezení na 48h), když 24h nejde, jaký je v tom rozdíl a dozvěděli jsme se, že to je věc toho, kdo to tak vyznačí a tím pádem s tím nemá ministerstvo nic společného.
- tkruska
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 558
- Registrován: ned kvě 28, 2006 11:00 am
- Reputace: 20
- Bydliště: Phobos 21 - Sole Mio
Dodatecna informace: dodatkova cedule "max 48h" jde na vrub spravci toku, tedy on musi toto omezeni hlidat a nikoliv SPS !!!
Pani Kolenickova nam toto tvrdila, cituji "kdyz to tam chteji (rozumnej PVL) tak at si to taky hlidaj".
Ta nova vyhlaska prakticky jen usnadnila kontrolu mist, kde se kotvit nesmi (tedy po setmeni) a jelikoz ted bude moci poriccni oddil PCR ukladat pokuty primo, ulehci to i administrative na SPS (potvrdila i pani Nemcova z SPS).
A ted moje spekulace: Pokud na nove vyhlascce spolupracovali vyse zmineni, dava to smysl. Bohuzel jen ve prospech uredniku.
Pani Kolenickova nam toto tvrdila, cituji "kdyz to tam chteji (rozumnej PVL) tak at si to taky hlidaj".
Ta nova vyhlaska prakticky jen usnadnila kontrolu mist, kde se kotvit nesmi (tedy po setmeni) a jelikoz ted bude moci poriccni oddil PCR ukladat pokuty primo, ulehci to i administrative na SPS (potvrdila i pani Nemcova z SPS).
A ted moje spekulace: Pokud na nove vyhlascce spolupracovali vyse zmineni, dava to smysl. Bohuzel jen ve prospech uredniku.
- veselyroman
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 357
- Registrován: pon zář 03, 2007 2:00 am
- Reputace: 14
- Bydliště: Mělník
tkruska píše:Dodatecna informace: dodatkova cedule "max 48h" jde na vrub spravci toku, tedy on musi toto omezeni hlidat a nikoliv SPS !!!
Pani Kolenickova nam toto tvrdila, cituji "kdyz to tam chteji (rozumnej PVL) tak at si to taky hlidaj".
Ta nova vyhlaska prakticky jen usnadnila kontrolu mist, kde se kotvit nesmi (tedy po setmeni) a jelikoz ted bude moci poriccni oddil PCR ukladat pokuty primo, ulehci to i administrative na SPS (potvrdila i pani Nemcova z SPS).
A ted moje spekulace: Pokud na nove vyhlascce spolupracovali vyse zmineni, dava to smysl. Bohuzel jen ve prospech uredniku.
Tak toto opět postrádá smysl, respektive ukazuje na to, že ohledně problému kotvení má pan Häckl velice omezené znalosti a zkušenosti. Nepochopím totiž, jak se může ve vyhlášce odkazovat na pojem: místa pro dlouhodobá stání plavidel a přitom neprobrat minimálně s PVL a SPS (kteří jsou navíc ke tvorbě vyhlášky přizvaní) co si kdo pod tímto pojmem představuje. To je podle mě diletantismus první kategorie!
- MartinB
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1114
- Registrován: čtv led 19, 2006 8:02 pm
- Reputace: 106
- Bydliště: Praha
Všimli jste si, že na www.lavdis.cz je plavební mapa nad Slapy jen online a nejsou ke stažení listy plavební mapy v pdf?
Nahoře je až Lipno
Mám takový dojem, že bývalo vše.
Pletu se?
Nebo že by nějaká souvislost s vyhláškou?
Chtěl jsem stáhnout stávající stav (těsně před 15.4.2015, před vyhláškou). Nemáte to někdo?
Nahoře je až Lipno
Mám takový dojem, že bývalo vše.
Pletu se?
Nebo že by nějaká souvislost s vyhláškou?
Chtěl jsem stáhnout stávající stav (těsně před 15.4.2015, před vyhláškou). Nemáte to někdo?
- tkruska
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 558
- Registrován: ned kvě 28, 2006 11:00 am
- Reputace: 20
- Bydliště: Phobos 21 - Sole Mio
MartinB: K tvemu dotazu:
Jinak ke stazeni to furt je zde http://mapy.spspraha.cz/lpm/maps.asp?lang=cz
UPDATE: Mas pravdu, Vtlava je jen Melnik az Slapska prehrada, ale mam takovy pocit, ze ke stazeni to nebylo nikdy. Ted jsem se koukal do sveho archivu a mam tam PDF take jen k prehrade.
PS: Snazim se vsechny relevatni a oficialni informace ukladat zde http://www.petice24.com/a/113143 aby to bylo na jednom miste.
Kdyby bylo potreba neco zajimave hoplnit a nenajdu to v tomto vlakne, prosim preposlete mi to.
Státní plavební správa 21.4.2015
S ohledem na situaci s novými právními předpisy jsme se rozhodli rozšířit funkcionalitu mapového portálu na té základní úrovni i o funkce zpřístupnění detailních informací k plavebnímu značení. Toto chceme realizovat v nejbližších dnech. Oznámení o spuštění rozšířené funkčnosti bude zobrazeno v sekci Novinky na www.lavdis.cz
Jinak ke stazeni to furt je zde http://mapy.spspraha.cz/lpm/maps.asp?lang=cz
UPDATE: Mas pravdu, Vtlava je jen Melnik az Slapska prehrada, ale mam takovy pocit, ze ke stazeni to nebylo nikdy. Ted jsem se koukal do sveho archivu a mam tam PDF take jen k prehrade.
PS: Snazim se vsechny relevatni a oficialni informace ukladat zde http://www.petice24.com/a/113143 aby to bylo na jednom miste.
Kdyby bylo potreba neco zajimave hoplnit a nenajdu to v tomto vlakne, prosim preposlete mi to.
Naposledy upravil(a) tkruska dne úte dub 28, 2015 9:42 am, celkem upraveno 2 x.
ferdas píše:No a možná to pomalu leze z vody: pan inžinýr se všemi tituly nemá rád motory na vodě. Fakt jeden člověk dnes dokáže otrávit tisíce lidí? Ta APL se snad jen u toho svezla..
Na svém profilu za TOP09 teda nevypadá moc sympaticky.
A nejen on . Je už údajně na světě vyhláška na Lipno , kde motory s 10 KW smějí jen od Frymburka k hrázi ... neví o tom někdo ? Další totální kravina ... Prý v tom má prsty CHKO ...
- tatavod
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 122
- Registrován: úte srp 12, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Krásná Hora nad Vltavou
Zdravím po delší době. Chtěl bych hlavně poděkovat chlapům na náplavce v Praze za jejich práci a úsilí
S propíchnutým tříslem jsem jen ležel a
přes mobil, co se děje. Díky moc.
Jinak 48 hodin snad má být nějaké "odlehčení" pro nás
Mirziku, západy a východy slunce jsou používány i např. u myslivců. Jsou v kalendářích, včetně úplňků apod. Každý myslivec si je musí najít sám. Používají se i v civilním letectví při letech tzv. za vidu.
Souhlasím s tím, že je na bednu, když ( pokud je to pravda) jeden jediný " vědec" může v tomto státě měnit znění vyhlášky!!!
A je fakt, že ještě nikdo ani náznakem nevysvětlil, proč registrovaná ne a nergistrovaná ano.



Jinak 48 hodin snad má být nějaké "odlehčení" pro nás


Souhlasím s tím, že je na bednu, když ( pokud je to pravda) jeden jediný " vědec" může v tomto státě měnit znění vyhlášky!!!

A je fakt, že ještě nikdo ani náznakem nevysvětlil, proč registrovaná ne a nergistrovaná ano.
http://www.budejckadrbna.cz/z-kraje/ces ... -lode.html
Není to tak drahé ...)
Není to tak drahé ...)
- geus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2098
- Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
- Reputace: 40
- Bydliště: Ústí-Brná
Panove tak muzeme byt v klidu. Kotvit se muze a ne jen od vychodu do zapadu slunce. Proctete si ten odstavec znova a uvidite. Pokud to nezmeni a to jiste nestihnou tak je kotveni mozne vsude bez omezeni. Dle pravnika tam chybi od vychodu do zapadu (v danem miste). Klidne muzu tvrdit ze slunce treba nezapadlo na tahiti. To je stejne jako byl zakon ze ridic musi mit na motocyklu prilbu. A to tam bylo x let proto ji kazdej mel pripnutou na nosici a benge mohli kourit. Ted to uz tak neni. Zakony jsou o slovickach.
a ted pistolko rychle nabijej a ostre neboje. 



- ferdas
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 628
- Registrován: pon črc 16, 2007 2:00 am
- Reputace: 36
- Bydliště: Znojmo
A tady je pan VĚDEC: (zkopírováno z osobních stránek)
Přináší cenné zkušenosti z oblasti dopravy a z řízení státní organizace.
63 let, bezpartijní;
místo narození: Praha;
stav: ženatý, 2 děti;
vzdělání: České vysoké učení technické v Praze;
profese: strojní inženýr, vědec v oblasti dopravy;
poslední pozice: ředitel správního úřadu (nyní v důchodu);
zájmy: turistika prakticky ve všech jejích formách, pěšky, na kole, na lyžích či na lodi;
Více zde: http://www.top09dvurkralove.cz/products/a2-tomas-hackl/
PŘINÁŠÍ CENNÉ ZKUŠENOSTI A MÁ RÁD TURISTIKU NA LODI

Přináší cenné zkušenosti z oblasti dopravy a z řízení státní organizace.
63 let, bezpartijní;
místo narození: Praha;
stav: ženatý, 2 děti;
vzdělání: České vysoké učení technické v Praze;
profese: strojní inženýr, vědec v oblasti dopravy;
poslední pozice: ředitel správního úřadu (nyní v důchodu);
zájmy: turistika prakticky ve všech jejích formách, pěšky, na kole, na lyžích či na lodi;
Více zde: http://www.top09dvurkralove.cz/products/a2-tomas-hackl/
PŘINÁŠÍ CENNÉ ZKUŠENOSTI A MÁ RÁD TURISTIKU NA LODI



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti