SPS - registrace lode

Vše co souvisí s předpisy kolem plavby a technickou dokumentací lodí, včetně jejich regisdtrace. Přepravy lodí. Technickými prostředky pro dopravu lodí. Dále pojištění lodí, přívěsů, osob atd.

Moderátoři: Pepa, windward, vilma

Uživatelský avatar
Charlie
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1786
Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
Reputace: 14
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Charlie » čtv pro 17, 2009 12:33 pm

Jo jo, v Praze radost jednat, teď jsem převáděl dva motorové čluny a na jednom dělal technickou prohlídku a naprostý klídek a pohodička.
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » čtv pro 17, 2009 1:23 pm

v prerove tez vse bez problemu a s usmevem
...i pres to, ze jsem dojel s motorem a papirem, na kterem si prodejce spletl vyrobni cisla.
v pohode jsme se domluvili, stacilo faxnout opravu dokumentu. prumerny statni urednik by me hnal do prerova jeste jednou.
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7320
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 125
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » čtv pro 17, 2009 4:17 pm

JardaF píše:David: Mám přesně stejnej pocit - napsaný je něco jiného, než říkají. Legrační je, že to říkají dost konzistentně, protože to, s čím přišla Lucifer(ka) je stejný, jako tady taky už pár lidí psalo. Ale ten rozdíl mezi tím, co je napsáno a interpretací je zarážející. A o padesáti litrech za CE taky ani ň.
Já bych to chápal jako snahu o sjednocení a o zavedení jakéhosi "evropského techničáku" CE. Ale jak to tak sleduju, obávám se, že naše státní orgány k tomu dodávají další podmínky a prováděcí předpisy, který s úmyslem EU už nemá nic společného.

Otázka: Je možná zaregistrovat loď v jiném státě a jezdit na českých vnitrozemských vodách? Nicméně - odhaduju, že ten předpis bude platný všude v EU, takže se otázka nakonec smrskne na to, kde je jednodušší a levnější získat to CE.


Nechápem prečo ťa stále trápi CE? Na starú už registrovanú loď to nepotrebuješ a keď si kúpiš novú, tak tá CE musí mať. Máš na mysli nejakú inú alternatívu?
Uživatelský avatar
JardaF
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1379
Registrován: ned úno 01, 2009 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod JardaF » čtv pro 17, 2009 4:52 pm

Denis: Jo, mam. Ze si koupim lod v Polsku, ktera nebude mit CE. Coz bude dle meho pripad drtive vetsiny starsich polskych lodi. Anebo ne v Polsku, kdekoliv jinde a nebude mit CE. Pak ji tady bud musim za znacny peniz zCEeovatet, nebo ji dal neprodam. Tedy dle tvrzeni SPS.
Presne to je mimochodem pripad lode, kterou jsme koupili ted - ta nemela v Polsku ani registraci, protoze nemusela. (Jenom mi prosim nepis, ze si mam kupovat poradnou lod. :) )
Abychom si rozumneli, ja budu stastny, kdyz budes mit pravdu - koneckoncu jsem ty tvoje informace pokladal za rozumne a chci je pokladat dal. Ale na SPS momentalne hovori trochu jinak. Tak se nechme prekvapit, respektive - nejspis se tam po Novem roce vydam ziskat info rovnou od pramene.

Mimochodem - i na nas byli moc mili a vtricni, to potvrzuju (SPS Praha)
Uživatelský avatar
Svobodak
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 743
Registrován: čtv led 24, 2008 1:00 am
Reputace: 43
Bydliště: olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Svobodak » čtv pro 17, 2009 7:33 pm

simon píše:v prerove tez vse bez problemu a s usmevem
...i pres to, ze jsem dojel s motorem a papirem, na kterem si prodejce spletl vyrobni cisla.
v pohode jsme se domluvili, stacilo faxnout opravu dokumentu. prumerny statni urednik by me hnal do prerova jeste jednou.


Simone, Ty jsi registroval motor bez lodi, nebo to bylo zaroven s lodi a jen papir k motoru jsi mel s chybou???
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7320
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 125
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » čtv pro 17, 2009 8:50 pm

Pre Jardu, podla toho čo píšeš sú pre teba a aj iných problémové lode uvedené do obehu po roku 1999 ktoré nemajú označenie CE. Ak bude toto plnenie zákona SPS nekompromisne vyžadovať asi nezostane skonštatovať len to, že BACHA NA VEC CHLAPI a takú loď jednoducho nekúpiť. :( Jej kúpou zbavíš majitela starostí a zarobíš si na svoje. Samozrejme môžme špekulovať ako toto ustanovenie obísť.
Keď vstupovalo Slovensko do EU, tak som sa náhodou zúčastnil prednášky poriadanej ministerstvom dopravy o aproximácii práva v tejto oblasti, kde prednášal pracovník Germanische Loyd. Z toho čo si pametám, tak CE pre plavebnú oblasť C a nižšie dávajú samotný výrobcovia. Je to ich prehlásenie že vyrobili plavidlo podla európskych noriem a požiadaviek na bezpečnosť plavby podla oblasti, pre ktorú je loď deklarovaná. Ak to nespravil výrobca, tak je podla mňa nemožné tam označenie CE dať, ak to niekto spraví, tak je to pravdepodobne odrb.

Pre plavebnú oblasť A, B preskúšavajú plavidlá certifikačné spoločnosti ako napríklad Germanische Loyd a až po ich dobrozdaní múže byť loď označené značením s CE a deklarovanou oblasťou A,B. To je náročný a drahý proces, preto niektorý výrobcovia dobré lede schopné plavby v oblasti B deklarujú ako C.

Nie som právnik a aj ta prednáška bola dávno, takže je tu istá pravdepodobnosť že sa mýlim, prípadne dnes už platia iné normy.To čo som tu napísal je len môj vlastný názor na vec a je snáď všetkým jasné, že sa nemusí zhodovať s realitou. ;)
Uživatelský avatar
bomba
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 512
Registrován: stř úno 27, 2008 1:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod bomba » čtv pro 17, 2009 9:29 pm

Ahoj už do toho nechci moct pitvat,protože to nezměnim,ale když jsem mluvil s tou SPS,tak bylo jednoznačně řečeno,že pokud je moje loď r.v 1980 a budujichtít přihlásit v roce 2010 tak mám problém,přihlásími jí,ale pokud ji v budoucnu prodám,tak nový majitel bude muset doložit CE.Pokud by moje loď byla vzrobena po roce 1999 bude tentoCE mít automaticky a já problém s přihlášení mít nebudu.Teď tady čtu že je topřesně naopak,takproč mě na tejSPS tak důrazně varovali tonechápu.Ahoj.
Uživatelský avatar
bobes
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 997
Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
Reputace: 6
Bydliště: Praha

Příspěvekod bobes » čtv pro 17, 2009 9:39 pm

Záleží jakstarou loď chceš v Polsku kupovat a také jestli je z fabriky. Pokud je to odranděná charterovka tak většínou je z fabriky a bude mít CE. Od jakého roku je otázka,ale to se dá zjistit a bude to nejspíš 1999. Pokud je loď od soukromníka většinou se jedná o dostavbu, tedy loď zakoupenou v různém stadiu rozestavěnosti a dodělanou majitelem. Jak to bude zde s CE to nevím.
Když jsem vloni přihlašoval loď z Polska byla k tomu z továrny taková svázaná knížečka a samolepka s CE, oblastí plavby, obsaditelností osobami a výkonem motoru a pod. Má oblast plavby C , a má na to samostatný mezinárodní certifikát. Na plavebce je z toho zajímal jediný papír a to seznam norem,které to splňuje.To je to prohlášení o shodě.
Uživatelský avatar
bokal
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 528
Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Třinec

Příspěvekod bokal » čtv pro 17, 2009 10:03 pm

Bobes:
to tvrzení, že polské charterovky mají lodě přímo z fabriky a tedy je pravděpodobné, že mají CE je dosti zvláštní.
Moje zkušenost je přesně opačná - bude vájimkou, že to tak je.
Většina charterovek totiž silně šetří a dělají to tím systémem, že koupí jen holý laminát, V hoším případě si je taky sami laminují.
Tyhle, jak to nazývají, "kadluby" pak vlastními silami dokončují, taky na různé úrovni.
Většina výrobců asi do roku 2004-5 neměla lodě označené CE a dokonce ani nedávali na trup žádné výrobní číslo. To je taky trochu problém - jak jednoznačně identifikovat konkrétní loď.
Ono je tam od roku 2002 zrušena povinnost registrace lodi do 7,5m a tak je tam taky dost malých firmiček, které vyrábějí lamináty lodí a nedostanete k ní mimo fakturu vůbec nic.
Kdo tomu nevěří - je jednoduché to ověřit - zeptat se na nabízené lodě z charterovek, co k nim mají - číslo, CE. Momentálně je tam dost nabízených k prodeji, jelikož je velký pokles v zájmu o charter.
Uživatelský avatar
milan2
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 16
Registrován: pon říj 13, 2008 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Praha

Příspěvekod milan2 » čtv pro 17, 2009 10:54 pm

To Dodo,
před měsícem a půl jsem si přivez kajutovku z Německa. Předem jsem se informoval na SPS Praha, co je z jejich strany potřeba. Kupní smlouva - může být německy, nemusí být přeložená. Je lepší, když je notářsky ověřená, ale já jsem ji ověřenou neměl a bylo to O.K. Pokud loď není v Německu registrovaná, nemusí být, pokud s ní nejezdí mimo teritoriální vody, tak v kupní smlouvě musí být věta: Loď v zemi původu nepodléhá registraci. V Německu mají vytištěné samopropisovací formuláře "Prodej lodi" nebo tak nějak a je asi dobré to použít, protože majitel tam podepisuje, že nedošlo k žádným haváriím a škodám, případně by je měl popsat. Jinak registrace na SPS perfektní, loď mám na chalupě už zazimovanou pod plachtou a bylo by pro mě dost pracný ji přivézt na SPS, takže tam dojel, dal jsem mu kopii kupní smlouvy, opsal si tech. data z příručky, kterou mám k lodi, motor (18 let) - radši ani vidět nechtěl, napsal si výrobní číslo a pár věcí z manuálu a do cca 10 dnů mi přišlo lodní a mezinárodní osvědčení. Opravdu SPS je perfektní. Na rozdíl od hrozný anabáze, kterou jsem měl s přívěsem pod loď, ale to je jiná kapitola, viz můj příspěvek v Pokec, společenská rubrika a možnost prvního představení se na fóru
Uživatelský avatar
dan
s/y Hannah
Příspěvky: 747
Registrován: ned úno 26, 2006 6:49 pm
Reputace: 2
Bydliště: Denia,Espana

Příspěvekod dan » pát pro 18, 2009 12:07 am

ja teda ziram jak to na SPS v Praze funguje.moje zkusenosti s SPS Prerov jsou teda sakra rozdilne. v r 2005 jsem privezl plachetnici z USA a prihlasoval ji v Prerove.Prvni pruser nastal kdyz jsem je prosil aby mi prijeli udelat technickou do Ostravy.Ukazalo se to jako neresitelny problem,neustale trvali na tom at lod dovezu do Prerova- 9 m s privesem 3.5 tuny, bylo by asi desetkrat levnejsi dovezt urednika do Ostravy :shock: samozrejme jsem jim to chtel zaplatit ale pry by to nemeli jak prouctovat. Pak mi zase nechteli uznat doklad o vyjmuti lode z americkeho registru. Pritom jsem konkretne tuto vec s nimi telefonicky konzultoval pri koupi lode,a na me otazky jak to ma vypadat a zdali maji nejaky konkretni formular mi bylo sdeleno ze staci kdyz mi vytisknou na DNR registraci z pocitace a doplni tam CANCELED,ze to uznaji. Pani bubakova v Atlante na me koukala co ze to po ni chci nakonec mi ten papir vytiskla a pacto tam na razitka nehrajou rukou pripsala CANCELED .Podala mi to s duraznym upozornenim ze pokud bude ma lod zadrzena nekde v karibiku s nakladem koksu tak si me stejne najdou i se zrusenou registraci :D radeji jsem vypadl. V Prerove mi pak bylo sdeleno ze mi to neuznaji protoze to pro ne nevypada dostatecne duveryhodne.Zadal jsem je at si zruseni registrace tedy overi telefonicky ci dopisem nebo faxem,dokument obsahoval telefonni i faxove cislo a samozrejme adresu registru v USA.Nacez jsem se dozvedel ze to pry neni jejich povinnosti a at mi z USA poslou neco jineho.To by me tedy zajimalo CO je jejich povinnosti.Nekolikrat jsem volal do Statu a pozadoval nejaky verohodnejsi dokument,nechapali co po nich vlastne chci a vzdy to skoncilo tim ze pokud maji na SPS pochybnosti o pravosti dokumentu tak jim maji zavolat.Ovsem vyridit jeden anglicky telefonat bylo zjevne nad sily dotycneho urednika SPS.Nakonec jsem vec prokonzultoval s pravnikem,ten mi poradil Cestne prohlaseni,na SPS to milostive prijali,uz me meli asi plne zuby,a lod byla zaregistrovana. Stalo me to asi 10000 kc v telefonatech a 8 mesicu casu,sezona samozrejme v cudu.
Uživatelský avatar
bobes
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 997
Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
Reputace: 6
Bydliště: Praha

Příspěvekod bobes » pát pro 18, 2009 12:14 am

bokal píše:Bobes:
to tvrzení, že polské charterovky mají lodě přímo z fabriky a tedy je pravděpodobné, že mají CE je dosti zvláštní.
Moje zkušenost je přesně opačná - bude vájimkou, že to tak je.
Většina charterovek totiž silně šetří a dělají to tím systémem, že koupí jen holý laminát, V hoším případě si je taky sami laminují.
Tyhle, jak to nazývají, "kadluby" pak vlastními silami dokončují, taky na různé úrovni.
Většina výrobců asi do roku 2004-5 neměla lodě označené CE a dokonce ani nedávali na trup žádné výrobní číslo. To je taky trochu problém - jak jednoznačně identifikovat konkrétní loď.
Ono je tam od roku 2002 zrušena povinnost registrace lodi do 7,5m a tak je tam taky dost malých firmiček, které vyrábějí lamináty lodí a nedostanete k ní mimo fakturu vůbec nic.
Kdo tomu nevěří - je jednoduché to ověřit - zeptat se na nabízené lodě z charterovek, co k nim mají - číslo, CE. Momentálně je tam dost nabízených k prodeji, jelikož je velký pokles v zájmu o charter.

To se nehádám. Vzal jsem to jako vzorek podle fotek a popisu z odpovědí na inzeráty, když jsem sháněl loď. Některé ty lodě to byla opravdu hrůza hlavně při jejich udávaném stáří např.dva roky.
Naposledy upravil(a) bobes dne pát pro 18, 2009 1:12 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » pát pro 18, 2009 9:20 am

Svobodak píše:
simon píše:v prerove tez vse bez problemu a s usmevem
...i pres to, ze jsem dojel s motorem a papirem, na kterem si prodejce spletl vyrobni cisla.
v pohode jsme se domluvili, stacilo faxnout opravu dokumentu. prumerny statni urednik by me hnal do prerova jeste jednou.


Simone, Ty jsi registroval motor bez lodi, nebo to bylo zaroven s lodi a jen papir k motoru jsi mel s chybou???

prihlaseni lode a zaroven novy motor (privesny) na ni
Uživatelský avatar
romanva
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 67
Registrován: úte bře 10, 2009 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod romanva » pát pro 18, 2009 11:19 am

Tak jsem těžce narazil. Koupil jsem asi před čtyřmi měsíci loď v polsku, samozřejmě po sáhodlouhé konzultaci s SPS. Jelikož to bylo na větší opravu - lak, čalounění, elektrika, chtěl jsem to registrovat až po opravě, což mi vychází na Únor. Loď nebyla v polsku registrovaná a samozřejmě nemá CE. Změny v legislativě jsem nějak moc nesledoval a teď jsem se zděsil a samozřejmě po dnešním rozhovoru na SPS - kde mi sdělili, že nemám už šanci to zaregistrovat, mi je divně po těle. Ještě v září jsem měl informaci, že není problém to zaregistrovat, že si to jen oměří a zkontrolují, tak teď mi to nezaregistrují vůbec.
Pan Bek v Praze na SPS mi dal jedinou radu s mizivou šancí a to stěžovat si na ministerstvu a že snad jedině na nějakou výjimku a že s tou změnou mají těžké problémy a že to je velkej prů... .
Takže nevím co s tím. Dokážete mi někdo poradit, nebo případně i pomoct s registrací v jiném státě? Přece to nerozmlátím na kousky, když už jsem na tom strávil tolik času a o penězích ani nemluvím a dávat na to pětku motor se mi zdá trapné vzhledem k typu lodi. Jde o motorový člun Bayliner 6m s kajutou a vestavěným motorem a je to z r. 83.
Teď mě napadlo udělat to jako vlastní stavbu, ale kdo mi na to udělá projekt?
Naposledy upravil(a) romanva dne sob pro 19, 2009 9:28 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » pát pro 18, 2009 12:23 pm

zaregistruj jinde ... hlasovani nohama je spravna volba
Uživatelský avatar
romanva
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 67
Registrován: úte bře 10, 2009 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod romanva » sob pro 19, 2009 9:33 pm

asi mi nic jinýho nezbyde, jen přijít na to jak a kde. Vím že se tu o tom psalo, ale nenašel jsem žádný konkrétní kontakt nebo adresu.
david
moderátor
Příspěvky: 5567
Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
Reputace: 181
Bydliště: loď,momentálně v Davli

Příspěvekod david » sob pro 19, 2009 10:56 pm

psal o tom a snad i registroval Denis

to je teda voprc :gun:
Uživatelský avatar
dan
s/y Hannah
Příspěvky: 747
Registrován: ned úno 26, 2006 6:49 pm
Reputace: 2
Bydliště: Denia,Espana

Příspěvekod dan » sob pro 19, 2009 11:12 pm

me by zajimalo jak to budou resit pri prodeji lodi v situaci kdy napr nekdo dovezl v r 2001 lod z polska uvedenou tamtez do provozu v r 2000 a bez CE. dnes se rozhodne ze ji chce prodat ale na SPS budou vyzadovat CE certifikat jinak ji neprepisou? :shock: to budto bude muset zaplatit CE nebo jezdit na petimetrovce do konce zivota ... :D
Uživatelský avatar
bomba
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 512
Registrován: stř úno 27, 2008 1:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod bomba » sob pro 19, 2009 11:27 pm

Ahoj,jestli ji budeš mít registrovanou v ČR před 31.12.2009 tak se na tebe ta novinka nevztahuje,ten certifikát se nepožaduje, když tu loď dovezeš,nebo registruješ 1.1.2010 tak s ní budeš jezdit do konce života,v podstatě je to jako s autama krásnýho mergla z D nedovezeš,ale trabanty tu budou jezdit ještě po naší smrti. :?
P.S:Nemám nic proti trabantům.
Uživatelský avatar
Libor
bez hodnocení
Příspěvky: 9038
Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
Reputace: 152
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Libor » sob pro 19, 2009 11:57 pm

dan píše:ja teda ziram jak to na SPS v Praze funguje.moje zkusenosti s SPS Prerov jsou teda sakra rozdilne. v r 2005 jsem privezl plachetnici z USA a prihlasoval ji v Prerove.Prvni pruser nastal kdyz jsem je prosil aby mi prijeli udelat technickou do Ostravy.Ukazalo se to jako neresitelny problem,neustale trvali na tom at lod dovezu do Prerova- 9 m s privesem 3.5 tuny, bylo by asi desetkrat levnejsi dovezt urednika do Ostravy :shock: samozrejme jsem jim to chtel zaplatit ale pry by to nemeli jak prouctovat. Pak mi zase nechteli uznat doklad o vyjmuti lode z americkeho registru. Pritom jsem konkretne tuto vec s nimi telefonicky konzultoval pri koupi lode,a na me otazky jak to ma vypadat a zdali maji nejaky konkretni formular mi bylo sdeleno ze staci kdyz mi vytisknou na DNR registraci z pocitace a doplni tam CANCELED,ze to uznaji. Pani bubakova v Atlante na me koukala co ze to po ni chci nakonec mi ten papir vytiskla a pacto tam na razitka nehrajou rukou pripsala CANCELED .Podala mi to s duraznym upozornenim ze pokud bude ma lod zadrzena nekde v karibiku s nakladem koksu tak si me stejne najdou i se zrusenou registraci :D radeji jsem vypadl. V Prerove mi pak bylo sdeleno ze mi to neuznaji protoze to pro ne nevypada dostatecne duveryhodne.Zadal jsem je at si zruseni registrace tedy overi telefonicky ci dopisem nebo faxem,dokument obsahoval telefonni i faxove cislo a samozrejme adresu registru v USA.Nacez jsem se dozvedel ze to pry neni jejich povinnosti a at mi z USA poslou neco jineho.To by me tedy zajimalo CO je jejich povinnosti.Nekolikrat jsem volal do Statu a pozadoval nejaky verohodnejsi dokument,nechapali co po nich vlastne chci a vzdy to skoncilo tim ze pokud maji na SPS pochybnosti o pravosti dokumentu tak jim maji zavolat.Ovsem vyridit jeden anglicky telefonat bylo zjevne nad sily dotycneho urednika SPS.Nakonec jsem vec prokonzultoval s pravnikem,ten mi poradil Cestne prohlaseni,na SPS to milostive prijali,uz me meli asi plne zuby,a lod byla zaregistrovana. Stalo me to asi 10000 kc v telefonatech a 8 mesicu casu,sezona samozrejme v cudu.


Tak to jsi měl Dane ale pech. Normálně to v Přerově funguje nadstardně dobře. Taky jsem tam přihlašoval a nebyl to vůbec žádný problém, i když dvě menší úpravy na lodi nebyly zcela dle předpisů-na odstranění jsem dostal čas do další technické...tedy celých 10 let. :D To se Vám jinde nestane. Na STK vyhazov a příště za poplatek znovu.
SPS opravdu funguje jak má, poradí, snaží se najít cestu.
Tys jim asi zamotal hlavu jako nikdo, takový případ tu asi ještě neměli. Běžně jezdí na prohlídky lodí na přehrady, ale jen ve vypsaných termínech. Něco ověřit v zahraničí asi nepatří do jejich náplně, kdo a jak později doloží, že úředník někam telefonoval, že....
Uživatelský avatar
romanva
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 67
Registrován: úte bře 10, 2009 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod romanva » ned pro 20, 2009 12:14 am

Ještě to chci v pondělí zkusit na SPS, ale silně o tom pochybuju, už v pátek mi říkali že je pozdě. Třeba je ještě ukecám, ale moc tomu nevěřím. Těžko se se mnou budou babrat před vánocema - Na druhou stranu by mi to mohli dát pod stromeček. Navíc jestli jsem to dobře přečetl a pochopil, tak to platí od 7.11.
Uživatelský avatar
dan
s/y Hannah
Příspěvky: 747
Registrován: ned úno 26, 2006 6:49 pm
Reputace: 2
Bydliště: Denia,Espana

Příspěvekod dan » ned pro 20, 2009 12:29 am

Ahoj Libore :)
kdyz jsem se predem telefonicky ptal na to jakym zpusobem se provadi technicka tak mi bylo receno,ze oni " jezdi ".dal jsem po tom nepatral.na miste mi pak bylo sdeleno,ze jen jednou za rok,na severni morave byli v kvetnu a jelikoz byl cerven tak vymalovano,prej to mam dovezt nebo pockat do pristiho roku. dnes uz je to jedno ale v te dobe mi to dost zkomplikovalo zivot. dneska uz trvam na vsem pisemne,informacim po telefonu proste neverim.
co se tyka overovani vyneti z registru jineho statu ,pokud si toto nedokazou zajistit,tak je podle me cela ta saskarna naprosto zbytecna. v tom pripade to maji standartne resit cestnym prohlasenim s overenym podpisem - a sami to dotycnemu navrhnout aby se nemusel slozite prodirat predpisy,resit pravniky a pod.tak si alespon ja predstavuji praci urednika,ba povazuji to primo za jeho povinnost. nahrazovat vlastni neschopnost naburelym " to nejde" nebo "to je vas problem" mi neprijde moc koser. muj pruser zrejme je ze z poslednich 12ti let jsem stravil dohromady v Cesku asi rok a pul a mam to s cim porovnavat. lecit to bohuzel nejde... ;) :D
Uživatelský avatar
bomba
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 512
Registrován: stř úno 27, 2008 1:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod bomba » ned pro 20, 2009 9:26 am

Ahoj,romanva,možná by byla ještě jedna možnost,když jsem mluvil telefonicky c Bekem,řekl mi,že to řízení stačí pouze zahájit,prohlásit,že plavidlo je plavbyneschopné,ale HLAVNĚ!! podat žádost,pokud žádost podáš ještě letos bude na tebe pohlíženo postaru.Ale divim se že ti to Bek neporadil,v každém případě to ještě zkus s touhle variantou.Hodně štěstí :good:
david
moderátor
Příspěvky: 5567
Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
Reputace: 181
Bydliště: loď,momentálně v Davli

Příspěvekod david » ned pro 20, 2009 9:33 am

neviděli jste tu ceduli " nepřítel naslouchá " !!!
Uživatelský avatar
dan
s/y Hannah
Příspěvky: 747
Registrován: ned úno 26, 2006 6:49 pm
Reputace: 2
Bydliště: Denia,Espana

Příspěvekod dan » ned pro 20, 2009 10:09 am

to romanva:_ podle toho co tady bylo napsano by ti to prece meli zaregistrovat alespon " podminene",tedy bez moznosti dalsiho prodeje.to ti nestaci?

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 5 hostů