SPS - registrace lode
Moderátoři: vilma, windward, Pepa
- Ondrais
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 124
- Registrován: čtv úno 18, 2010 1:00 am
- Reputace: 20
- Bydliště: Břevnov
Díky moc, tak to budu tedy brát že nepodléhá registraci. Možná že tomu tak skutečně i je. Tuhle loď dělali i s kýlem ( moje bude mít jen dvě malé ploutve po bocích ) a ta má obsah plac het snad nějak 14m2, tak když ta moje nemá takovej balast by to mohlo být i méně, ikdyž se mi nezdá že by měla pod 12m. Nevadí.
Neměl by jste někdo vzor kupní smlouvy ( v němčině nebo angličtině ), jak má vypadat včetně toho prohlášení že prý nebyla nikdy nikde registrována?
Neměl by jste někdo vzor kupní smlouvy ( v němčině nebo angličtině ), jak má vypadat včetně toho prohlášení že prý nebyla nikdy nikde registrována?
- jirkabb
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 80
- Registrován: úte bře 17, 2009 1:00 am
- Reputace: 16
- Bydliště: Střední Čechy
tady je odkaz na kupní smlouvu v němčině ... http://www.kreuzer-abteilung.org/index. ... &Itemid=25
teď jsem jí taky řešil, je to i s předávacím protokolem.
teď jsem jí taky řešil, je to i s předávacím protokolem.
- Ondrais
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 124
- Registrován: čtv úno 18, 2010 1:00 am
- Reputace: 20
- Bydliště: Břevnov
děkuju moc!
http://sailboatdata.com/viewrecord.asp?class_id=4588
(silhouette )
http://www.hurleyownersassociation.co.u ... ual/p5.htm
tady jsem ještě našel nějaké údaje. Je to stejná loď ale s tím jiným balastem. Plachty tam jsou 14m. Může tohle projít bez regitrace?

http://sailboatdata.com/viewrecord.asp?class_id=4588
(silhouette )
http://www.hurleyownersassociation.co.u ... ual/p5.htm
tady jsem ještě našel nějaké údaje. Je to stejná loď ale s tím jiným balastem. Plachty tam jsou 14m. Může tohle projít bez regitrace?

- fishmaster
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 755
- Registrován: úte bře 09, 2010 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Libčice na Vltavou
- Felix
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1805
- Registrován: čtv zář 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 152
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Pro SPS je rozhodné základní oplachtění, tzn. hlavní plachta a příďový trojúhelník (kosatka 100%, neboli trojúhelník mezi patou stěžně, příďovým úchytem a horním úchytem kosatky). Na to pozor při úvahách o registraci, výrobci rádi uvádějí oplachtění třeba se 150% genou nebo třeba i se spinakrem, aby to vypadalo, že je plachet hodně
V případě kontroly nikdo plochu oplachtění řešit nebude, pokud není zcela zjevně a doočíbijícně větší - jedenáctimetrový klacek asi neprojde

V případě kontroly nikdo plochu oplachtění řešit nebude, pokud není zcela zjevně a doočíbijícně větší - jedenáctimetrový klacek asi neprojde

- Felix
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1805
- Registrován: čtv zář 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 152
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Všichni, kteří se bojí, že snad u registrace nebo u technické neprojdou:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater (linkuji odkaz na fb, protože je u toho i diskuse)
Zvláště doporučuji důkladně si všimnout, proč ta (registrovaná a technicky schválená) věc vlastně drží na hladině.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater (linkuji odkaz na fb, protože je u toho i diskuse)
Zvláště doporučuji důkladně si všimnout, proč ta (registrovaná a technicky schválená) věc vlastně drží na hladině.
- Felix
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1805
- Registrován: čtv zář 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 152
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
To mne mrzí, facebook je ale kapitola sama o sobě. Zkusím to ještě takhle: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2248_o.jpg
Je to vidět?
Je to vidět?
- Felix
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1805
- Registrován: čtv zář 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 152
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, na podnikání. Na Facebook to napostoval Martin Ondráček, mmj. majitel Nell Britt, co stojí na náplavce lovosické chemičky; kopíruji sem jeho komentář:
Tohle jsem potkal dnes v poledne na Vltavě. Výrobní cena této "lodě" byla 65 tisíc a to včetně motoru za 35. Na plavební správě se prý strašně ožrali než jim na to dali papíry a povolili jim s tím podnikat. Loď je rozkládací aby se dala rozebrat a naložit na obyčejnej přívěs za auto, je TO pro 12 lidí a může TO podle dokladů na moře až do dvoumetrovejch vln.
Byl jsem tam s kamarádem, staví lodě a málem umřel smíchy.
Jo, podle rejstříku na stránkách SPS se to jmenuje NOČNÍ MŮRA
Tohle jsem potkal dnes v poledne na Vltavě. Výrobní cena této "lodě" byla 65 tisíc a to včetně motoru za 35. Na plavební správě se prý strašně ožrali než jim na to dali papíry a povolili jim s tím podnikat. Loď je rozkládací aby se dala rozebrat a naložit na obyčejnej přívěs za auto, je TO pro 12 lidí a může TO podle dokladů na moře až do dvoumetrovejch vln.

Jo, podle rejstříku na stránkách SPS se to jmenuje NOČNÍ MŮRA

- panak-ml
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 320
- Registrován: sob led 02, 2010 1:00 am
- Reputace: 8
- Bydliště: Srbsko
- Kontaktovat uživatele:
Jméno plavidla - NOČNÍ MŮRA
Účel plavidla - rekreační plavba
Plavební oblast - Bez omezení
Rok stavby - 2011
Místo stavby - ČR
Nosnost (t) - 1.3
Povolený počet cestujících (os) - 10
Výkon strojního pohonného zařízení (kW) - 14.7
Max. délka (m) - 6.6
Max. šířka (m) - 3.1
Největší přípustný ponor (m) - 0.4
Boční výška (m) - 0.65
Počet členů posádky (os) - 1
Domovský přístav - Praha
Druh plavidla - Malé plavidlo s vlastním strojním pohonem
Plavební zóna - 2
zase jsem byl pomalej...
PS. Berounka zblízka taky vypadá divně (zase nejdou vkládat obrázky?)
Účel plavidla - rekreační plavba
Plavební oblast - Bez omezení
Rok stavby - 2011
Místo stavby - ČR
Nosnost (t) - 1.3
Povolený počet cestujících (os) - 10
Výkon strojního pohonného zařízení (kW) - 14.7
Max. délka (m) - 6.6
Max. šířka (m) - 3.1
Největší přípustný ponor (m) - 0.4
Boční výška (m) - 0.65
Počet členů posádky (os) - 1
Domovský přístav - Praha
Druh plavidla - Malé plavidlo s vlastním strojním pohonem
Plavební zóna - 2

zase jsem byl pomalej...
PS. Berounka zblízka taky vypadá divně (zase nejdou vkládat obrázky?)
Naposledy upravil(a) panak-ml dne ned kvě 13, 2012 7:35 pm, celkem upraveno 1 x.
- fishmaster
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 755
- Registrován: úte bře 09, 2010 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Libčice na Vltavou
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1813
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Mám dotaz - mám motorový člun, registrovaný, ale kvůli stáří motoru 50Hp starší 25let jsem se ani nepokoušel dělat novou technickou u SPS, člun jsem teď osadil jen 2HP motorem, do 1000kg se vejdu i naloženej, takže nebude podléhat registraci.
A zajímá mě, musím sundat z člunu registrační číslo (nebo ho zakrývat), nebo když mám jen 2HP motor, tak se o to nebude nikdo zajímat? Nerad bych na vodě narazil na nějaký probém. Papíry od lodě mám, ale s propadlou technickou.
A zajímá mě, musím sundat z člunu registrační číslo (nebo ho zakrývat), nebo když mám jen 2HP motor, tak se o to nebude nikdo zajímat? Nerad bych na vodě narazil na nějaký probém. Papíry od lodě mám, ale s propadlou technickou.
- Felix
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1805
- Registrován: čtv zář 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 152
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Člověče, to jsi tedy vymyslel problém
Nicméně je to nejspíše takto: loď registrovaná je, takže by měla mít technickou. Pokud nemá, může být problém, protože registrovaná loď bez platné technické by neměla být na vodě. Že na ní aktuálně visí jiný motor na věci nic nemění, loď smí plout s jiným motorem než v papírech napsaným, pokud ten motor splňuje požadavky technického předpisu a není silnější než ten "papírový."
Takže nejjednodušší řešení: zakrýt registrační číslo

Takže nejjednodušší řešení: zakrýt registrační číslo

- Zdenda12345
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1655
- Registrován: stř led 09, 2013 1:00 am
- Reputace: 73
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1813
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Ano varianta přeregistrace taky připadá v úvahu, ale ještě není úplně jasné, jak to tu s provozem plavidel registrovaných v zahraničí vlastně bude, takže vyčkávám.
Každopádně na plavbu v sezoně je 50Hp motor zbytečnej a dneska jsem 2Hp Hondu na člunu ozkoušel, a člun v pohodě zvládá - dorobil jsem jí dálkové ovládání - ale o tom se rozepíšu v jiném vlákně, jestli to bude někoho zajímat.
Každopádně na plavbu v sezoně je 50Hp motor zbytečnej a dneska jsem 2Hp Hondu na člunu ozkoušel, a člun v pohodě zvládá - dorobil jsem jí dálkové ovládání - ale o tom se rozepíšu v jiném vlákně, jestli to bude někoho zajímat.
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
- Reputace: 0
Zdravím. Chcem sa poradiť. Doviezol som z Rakúska motorový čln, 4m dĺžka, 1,7m šírka, mám kúpnu zmluvu overenú notárom, aj odhlášku v Rakúsku.
Problémom ale je, že v Rakúskom lodnom osvedčení je zapísaný motor 50k s konkrétnym výrobným číslom, ale čln som reálne kúpil s iným motorom - 30k, ktorý je na člne momentálne zavesený. Tento reálny motor mám zapísaný aj v kúpnej zmluve.
Ako postupovať pri registrácii na ŠPS Bratislava? Máte nejaké skúsenosti? Ktorý motor mi zapíšu? Prípadne ako to uvádzať do žiadosti? Existuje aj možnosť zapísať len maximálny výkon a motory potom ľubovoľne meniť?
Ďakujem.
Problémom ale je, že v Rakúskom lodnom osvedčení je zapísaný motor 50k s konkrétnym výrobným číslom, ale čln som reálne kúpil s iným motorom - 30k, ktorý je na člne momentálne zavesený. Tento reálny motor mám zapísaný aj v kúpnej zmluve.
Ako postupovať pri registrácii na ŠPS Bratislava? Máte nejaké skúsenosti? Ktorý motor mi zapíšu? Prípadne ako to uvádzať do žiadosti? Existuje aj možnosť zapísať len maximálny výkon a motory potom ľubovoľne meniť?
Ďakujem.
-
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 869
- Registrován: pát pro 03, 2010 1:00 am
- Reputace: 20
- Bydliště: Hrušovská Zdrž
Ahoj
Ako to riešiť, je najlepšie zistiť na SPS...
Napíš mail a oni ti odpíšú
http://www.sps.sk/jweb/index.php?option ... &Itemid=35
Ako to riešiť, je najlepšie zistiť na SPS...
Napíš mail a oni ti odpíšú

http://www.sps.sk/jweb/index.php?option ... &Itemid=35
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1813
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, chci se zeptat, je nějaká reálná šance přihlásit na SPS člun s wartburgem, který má lodní osvědčení, ale majitel je už několik let po smrti a člun nebyl zahrnut do dědictví. Pán co to prodával to v dědictví nechce řešit. Tak by mě zajímali jaké jsou ještě jiné možnosti. Kamarád ten člun koupil a teď řeší co s tím.
Nebo nevíte o nějakých papírech s warťasem na prodej?
Nebo nevíte o nějakých papírech s warťasem na prodej?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host