dany01 píše:Gumak je ako bolo povedané spotrebný materiál, motor by pri bežnom užívaní mal prežiť nasobky životnosti gumaka.
To je pravda, ale má to jeden háček. Nevím jak to máte vy bratia u vás v celkom iném štátě, ale tady v absurdistánu platí předpis, že ti daj technickou na přívěsný lodní motor pouze do 25. let stáří. Stabiláky z neznámých důvodů dostanoiu technickou i ty ze 70.let. Je to fakt absurdistán, protože starý motory jsou ještě poctivá výroba ať v Japonsku, USA nebo Evropě. Dnes je to téměř výhradně čína

Není náhodou, že bazoš je plnej inzerátů na gumáky staré pres 10 let , ty jsou po smrti a motory z konce devadesátek,ty bývají ještě v kondici, ale po smrti jsou administrativně

Já jsem po dvou bazarovejch eskapádách, na kterejch jsem naštěstí neprodělal kalhoty, koupil novou sestavu podle poměru užitné hodnoty/cena, poměru výkon/hmotnost a s prioritou bezpečnosti (na moři přestává sranda a kecy, že " budu jezdit jen u břehu" jsou slaboduchý, protoře právě blízko u břehu bývaji útesy, příboj a skaliska který uměj gumák krásně naporcovat )
Jo, a dali mi technickou na DESET let!!!!
