Když jsem jel na technickou, tak jsem měl loď na vleku a rampu jsem měl tedy vysunutou. Podle techničáku kontroloval jestli souhlasí rozměry. Všiml si, že je vlek nějak moc dlouhej, pak si teprve všiml, že je rampa vysouvací. Také se mu nezdála hmotnost. Předchozí majitel zesílil oj a jsou tam i nějaké výstuhy. Podle mě je vlek také určitě těžší než těch 180 kg co mám v techničáku. Přidělával jsem kolečko a příďovou opěrku (projistotu sundavací na šrouby). Světelná vysouvací rampa je také na dva šrouby, takže je také lehce odnímatelná jako třeba ten držák na kola, ať je na kouli nebo na zadních pátých dveřích. Záleží spíš na tom, jak si to kdo zrovna vysvětlí a jaké má zrovna pravomoce a náladu.
Přestože se jedná o fabrickej vlek vyrobený v minulém režimu závodem Sport jacht Praha, tak jsem si s ním už docela užil. Když jsem ho i s lodí koupil v Praze na platných dokladech, číslech a s technickou kontrolou, v Chomutově mi ho nechtěli na úřadě přihlásit, jelikož údajně v TP (starém sešitovém), kde byli již zapsáný asi čtyři předchozí majitele, X technických prohlídek a dokonce i jedna evidenční, chybělo nějaké razítko u rozměrech vleku. Vlek byl vyrobený Sport jachtem na dostavbu, která dnes již není možná. Možná je pouze stavba, ale to vlek nesmí být už na číslech, nebo přestavba, ale to by musel být zase už na mě převeden. Měsíc jsem měl vlek v polopřevodu a lítal od úřadu k úřadu a nikdo mi nedokázal poradit. Nakonec jsem opět zkončil na městském úřadu u odboru dopravy. Vedoucí tohoto odboru se mi nakonec podařilo zlomit. Mucel jsem na STK na přeměření vleku. Rozměry souhlasily a naštěstí tam neměli tu váhu. Potřeboval jsem vážní lístek. Zajel jsem s menším vlekem a různejma krámama do kovošrotu, kde jsem za kafe a dolaďováním potřebné váhy vleku získal potřebný vážní lístek. Hurá spátky na MěÚřad. Vše potřebné v ruce, vše souhlasilo s údaji v TP, tak mi nakonec vlek přihlásili.
