Příspěvekod Libor » úte pro 04, 2018 3:04 pm
Základ je jak píše panák mít na "kouli" předepsané minimum. Ale ještě lépe raději přetížit, klidně ke dvojnásobku.
Když jsem vozil loď na 2 t vozíku za Superbem, na kouli má 1,6 t, vždy jsem to dával tak aby na kouli šlo odhadem 100 kg. Někdy možná podle nákladu i víc. A ke 2 tunám moc nechybělo když se jelo na dlouhou plavbu se zásobami a výbavou
Najezdil jsem se s tím na Jadran dost. A když jsem jednou nestíhal trajekt z Rujány, chybělo dobře 20 minut,tak jsem s tím po německé dálnici pelášil stovkou, ne podle tachošu, ale podle GPSky. Na tachošu mohlo být 110. A sedělo to jak přibité. Holt část nákladu musí vždy přijít na zadní nápravu, jinak každý hrbolek nebo díra to rozkmitá a je to totálně v pytli. Stačí silnější boční vítr...nebo kamion ve vedlejším pruhu...