což si takhle změřit na štekru sytiče, kdy tam šťáva je a kdy ne? tedy při zapnutí klíčku / stisknutí klíčku, nebo až když motor běží - to je u termostatickýho sytiče. Nebo vůbec není a pak hledej, kde se drát přerušil.
u týhle yamahy jsou dva systémy sytiče. u solexu by cívka určitě cvakala - klíčkem, ale tu tam kutil nemá.
u webra může cvakat, pokud to je solenoid - a dělalo by se to taky klíčkem, nebo necvaká u termostatickýho kterej bejvá napájenej od dobíjení. tedy je v něm šťáva až když motor běží.
Start Yamaha 70 dvoutakt
Moderátoři: vilma, Pepa, david
-
- moderátor
- Příspěvky: 5886
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 234
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
červená páčka nic neodvzdušňuje, otvírá sytičovou trysku. je to stejný jako na 90Hp a ty máš asi manuál od 70HP se Solexama, když píšeš, že při studeným startu máš přidávat plyn na 30°. U Webra to není nutný, spíš to je chyba – závisí to na teplotě motoru a nebo když je uchlastanej, kolik je nebo není potřeba přidat plyn. Ostatně tak to i píšou v manuálu 70/90HP.
david píše:červená páčka nic neodvzdušňuje, otvírá sytičovou trysku. je to stejný jako na 90Hp a ty máš asi manuál od 70HP se Solexama, když píšeš, že při studeným startu máš přidávat plyn na 30°. U Webra to není nutný, spíš to je chyba – závisí to na teplotě motoru a nebo když je uchlastanej, kolik je nebo není potřeba přidat plyn. Ostatně tak to i píšou v manuálu 70/90HP.
Ahoj, díky. tak to příště zkusím jen s tou červenou páčkou a bez toho plynu na 30 stupňů a uvidím.
- mirus
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 371
- Registrován: pon úno 11, 2008 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Brno
Už jsem to psal,nemůžu to popsat jak to má Yamaha,mám Evinrude-Johnson a podle schema je to skoro stejné.Solenoid je stejně umístěn u prostředního karburátoru(válce).Při startování studenýho motoru,napumpuju balonkem a startuju.Pokud to na poprvní nehcytne tak při druhým startování zamáčknu klíček startování,tím zapnu sytič a málo kdy se stane že by to alespoň neblaflo.Když opíšu solenoid-tak při páčce otočené vlevo(při pohledu na sol. ventil)je uzavřený,připravený na ovládání el.klíčkem-.při páčce otočené vpravo je otevřený(jako přivzdušněný) a benzin z něho vytíká ven,tím se přesvědčím,že je v něm benzin.Při vypnutém motoru a páčce solventilu na pravo,tak když pumpuju balonkem ,tak z něho taky benzin vytíká.Při provozu(motor jede),musí být u mě páčka otočená nalevo,jinak by z ventilu tekl benzin.Při stlačení start klíčku solenoid cvakne,řek bych vstříkne palivo do karbecu.U toho tvýho motoru bych začal od toho solenoidu jak už tady psali,zkusit třeba odzkoušet ho na přímo jestli je funkční ,nebo přerušený drát atp.
Re: Start Yamaha 70 dvoutakt
Ahoj, v pátek chci jet na vodu s člunem, motor Yamaha 70 2 takt.
Zjistil jsem, že mi netěsní přívod benzínu do motoru tou rychlospojkou, co vede z nádrže.
Co je třeba vyměnit:
Díl na hadici?
Díl na motoru?
Oba?
Nebo jen nějakou gumičku?
Kde to nejlépe zařídit, abych to měl v Dalešicích u Bakova nad Jizerou do pátku? Co mám nejblíž? Jaký třeba internetový obchod?
Zjistil jsem, že mi netěsní přívod benzínu do motoru tou rychlospojkou, co vede z nádrže.
Co je třeba vyměnit:
Díl na hadici?
Díl na motoru?
Oba?
Nebo jen nějakou gumičku?
Kde to nejlépe zařídit, abych to měl v Dalešicích u Bakova nad Jizerou do pátku? Co mám nejblíž? Jaký třeba internetový obchod?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host