Prívesný diesel

Firmy, technika, servis, údržba, zkušenosti apod.

Moderátoři: vilma, Pepa, david

Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7510
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 153
Bydliště: Bratislava

Prívesný diesel

Příspěvekod Denis » čtv pro 30, 2010 8:29 pm

Uživatelský avatar
bobes
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 998
Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
Reputace: 6
Bydliště: Praha

Příspěvekod bobes » čtv pro 30, 2010 8:35 pm

Krása. Dokonce OHC. Vypadá to, že ke všemu je pěkný přístup.
Uživatelský avatar
ondra
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 392
Registrován: stř zář 12, 2007 2:00 am
Reputace: 3
Bydliště: soutok Labe s Vltavou

Příspěvekod ondra » čtv pro 30, 2010 9:17 pm

LPG kit fitting on Boat Out-board Motor

http://www.youtube.com/watch?v=uDoBBxa0jIo
Uživatelský avatar
bahno
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 419
Registrován: stř zář 09, 2009 2:00 am
Reputace: 6
Bydliště: Bozkov - 1NM od zdroje bramboraku

Příspěvekod bahno » čtv pro 30, 2010 11:21 pm

O LPGcku na privesak sem se bavil s chlapikem co mi predelaval na plyn auto(BTW ma na plyn predelanou i sekacku na travu). V zasade - 5k bude v pohode, lahev to zvladne odparovat sama, vicemene je zapotrebi jenom "redukcni ventil nastavenej na mirne zapornej tlak" (treba plicni automatika), stavitelnej sroub a jedem. S narustem vykonu prestava bejt sranda, lahev to nezvladne odparit a bude zapotrebi vyhrivanej odparnik. Ten sice nestoji tak moc, ale pribyvaji komplikace, treba privod plynu do motoru(klasika medena trubka zrusi moznost zatacet motorem) a nutnost namontovat tlakove lahve obracene, aby z nich tekla kapalna faze(nebo pouzit lahve pro vysokozdvihy, ale ty zase nemaji vsude). Klasicka LPG nadrz je nepouzitelna, protoze LPG na vode tu nikde neni. O obecnych problemech s plynem na lodi nemluve.
Porad nad tim premyslim, mozna to nakonec i realizuju, ale neni to takova sranda.
david
moderátor
Příspěvky: 5886
Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
Reputace: 234
Bydliště: loď,momentálně v Davli

Příspěvekod david » pát pro 31, 2010 12:42 am

proč chcete řešit LPG, když propálíte s 4kW do roka tak maaaax 150l nafty za cca 4500,-Kč
co proti tomu spálíte do roka v autě? :hmm:
Uživatelský avatar
geus
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2098
Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
Reputace: 40
Bydliště: Ústí-Brná

Příspěvekod geus » pát pro 31, 2010 10:36 am

Předělávat přívěšák na plyn tak to je pěkná magořina a zabývat se tím ještě větší. ušetřené finance minimální a starosti mnohem vetší. navíc lahev na 10kg je mnohem sekladnější jak kanystr na 20 litrů. Tím se můžou zabejvat jen češi. U vysokzdvihu je to kvůli splodinám. poslední věc pokud na to nemám nekupuji loď nebo na ní jen koukám a jezdim. Co se týče toho přívěšáku diesel myslím zbytečně těžký a v zimě vetší problémy než s benzínem
Uživatelský avatar
ondra
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 392
Registrován: stř zář 12, 2007 2:00 am
Reputace: 3
Bydliště: soutok Labe s Vltavou

Příspěvekod ondra » pát pro 31, 2010 10:58 am

No já myslím, že by to mohlo být řešení, tam kde je zákaz spalovacích motorů, samozřejmě by se musela upravit legislativa. Jinak v USA jsou závěsné motory na LPG běžně v prodeji od Yamahy a Marineru.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host