Tak toto je iný buchot
http://www.boatshop24.com/de/motoren/ya ... 36-2610661
Prívesný diesel
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- bahno
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 419
- Registrován: stř zář 09, 2009 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Bozkov - 1NM od zdroje bramboraku
O LPGcku na privesak sem se bavil s chlapikem co mi predelaval na plyn auto(BTW ma na plyn predelanou i sekacku na travu). V zasade - 5k bude v pohode, lahev to zvladne odparovat sama, vicemene je zapotrebi jenom "redukcni ventil nastavenej na mirne zapornej tlak" (treba plicni automatika), stavitelnej sroub a jedem. S narustem vykonu prestava bejt sranda, lahev to nezvladne odparit a bude zapotrebi vyhrivanej odparnik. Ten sice nestoji tak moc, ale pribyvaji komplikace, treba privod plynu do motoru(klasika medena trubka zrusi moznost zatacet motorem) a nutnost namontovat tlakove lahve obracene, aby z nich tekla kapalna faze(nebo pouzit lahve pro vysokozdvihy, ale ty zase nemaji vsude). Klasicka LPG nadrz je nepouzitelna, protoze LPG na vode tu nikde neni. O obecnych problemech s plynem na lodi nemluve.
Porad nad tim premyslim, mozna to nakonec i realizuju, ale neni to takova sranda.
Porad nad tim premyslim, mozna to nakonec i realizuju, ale neni to takova sranda.
- geus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2098
- Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
- Reputace: 40
- Bydliště: Ústí-Brná
Předělávat přívěšák na plyn tak to je pěkná magořina a zabývat se tím ještě větší. ušetřené finance minimální a starosti mnohem vetší. navíc lahev na 10kg je mnohem sekladnější jak kanystr na 20 litrů. Tím se můžou zabejvat jen češi. U vysokzdvihu je to kvůli splodinám. poslední věc pokud na to nemám nekupuji loď nebo na ní jen koukám a jezdim. Co se týče toho přívěšáku diesel myslím zbytečně těžký a v zimě vetší problémy než s benzínem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host