
Honda 2hp 4t
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Materiál na torzní tyče není kalený ale je dosti houževnatý. Obráběl jsem je normálním vidio nožem s plátkem S1 a dopiloval
pilníkem a přeleštil smirkovým plátnem. Vše je to o použití vhodného obráběcího nástroje, správných otáček a chlazení.
Samozřejmě nejde na to vzít normální nože radeca. Listová péra se odjakživa spojovala středovým čepem a díra se vrtala
obyčejnou sloupovou vrtačkou již před více než sto lety, kdy nebili známé rychlořezné ocele. (Již slyším, že to kováři probíjeli
trnem za tepla). Z těch torzních tyčí jsem dělal středové čepy do homokinetických kloubů u předních náhonů pro Citroeny
C7,11,15 a řady jiných veteránů. Originál byli cementované a kalené ale při větších vůlích v křížích, nebo špatných dorazech
rejdů kol praskly a bylo nutno odtáhnout na vleku. Z torzky se jenom ohnuli a jelo se dál. Dalo to trochu práce přetočit torzku od Tatry 138 na průměr 25mm. Teď je větší výběr ze všech těch Renaultů apod., které je mají. Když čtu jaké mají strojní vybavení,
tak to pro ně nebude problém.
pilníkem a přeleštil smirkovým plátnem. Vše je to o použití vhodného obráběcího nástroje, správných otáček a chlazení.
Samozřejmě nejde na to vzít normální nože radeca. Listová péra se odjakživa spojovala středovým čepem a díra se vrtala
obyčejnou sloupovou vrtačkou již před více než sto lety, kdy nebili známé rychlořezné ocele. (Již slyším, že to kováři probíjeli
trnem za tepla). Z těch torzních tyčí jsem dělal středové čepy do homokinetických kloubů u předních náhonů pro Citroeny
C7,11,15 a řady jiných veteránů. Originál byli cementované a kalené ale při větších vůlích v křížích, nebo špatných dorazech
rejdů kol praskly a bylo nutno odtáhnout na vleku. Z torzky se jenom ohnuli a jelo se dál. Dalo to trochu práce přetočit torzku od Tatry 138 na průměr 25mm. Teď je větší výběr ze všech těch Renaultů apod., které je mají. Když čtu jaké mají strojní vybavení,
tak to pro ně nebude problém.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
halladine uvažuješ špatným směrem. U těchto motorů se takováto změna dělá velmi vyjímečně, jelikož se to finančně nevyplatí.
Již jenom koupit to prodloužení nohy a hřídel se vším těsněním je dražší než prodej a koupě jiného zvlášť u tohoto prdítka.
Již jenom koupit to prodloužení nohy a hřídel se vším těsněním je dražší než prodej a koupě jiného zvlášť u tohoto prdítka.
Naposledy upravil(a) tataS dne pon zář 29, 2008 7:39 am, celkem upraveno 1 x.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Nemohu tvrdit, že všechny firmy (aby zase někdo nepřišel s něčím jiným) ale co vím, tak jich většina s prodloužením nohy u menších
motorů již ve výrobě počítá. Asi je to výrobně jednodušší dělat jeden typ nohy a při montáži tam dávat prodloužení. Těch
prodloužených se prodá méně. Tady máš ukázku od Suzuki: http://www.megazip.ru/outboard/suzuki/m ... .html#curr
ostatní to mají taky. Podívej se po bazarech na fotky. V katalozích se ukazují převážně jenom ty krátké.
motorů již ve výrobě počítá. Asi je to výrobně jednodušší dělat jeden typ nohy a při montáži tam dávat prodloužení. Těch
prodloužených se prodá méně. Tady máš ukázku od Suzuki: http://www.megazip.ru/outboard/suzuki/m ... .html#curr
ostatní to mají taky. Podívej se po bazarech na fotky. V katalozích se ukazují převážně jenom ty krátké.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Při hledání toho bazaru jsem našel něco co by mohlo zajímat více lidí zde: http://www.lode.cz/lodnibazar/index.php -konec nudy
dětí na vodě a ten rybářský člun s kajutou pro dva za pouhých 120k. To by bylo pěkné i na Dunaj.
Kdybych ji měl kam dát, tak rozbiji všechna prasátka a jdu pro ni.
dětí na vodě a ten rybářský člun s kajutou pro dva za pouhých 120k. To by bylo pěkné i na Dunaj.
Kdybych ji měl kam dát, tak rozbiji všechna prasátka a jdu pro ni.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Ty el. motory jsou i dosti silné cca 6Hp a více ale ta váha aku je velká a bylo by to dražší než cena lodě. Jsou ale místa, kde to
jinak nejde. Neřekl bych, že jsou to podvodníci ale nemají dost financí na rozjezd ve velkém. Ten člun je velmi pěkně vymyšlen
aby nedělal velkou příďovou vlnu a připomíná mi trochu upravený ty od Elanu, kterých je v HR spousta ve všech možných typech
a velikostech. Na Dunaj a i jinam by byl lepší než Atol a jemu podobné.
jinak nejde. Neřekl bych, že jsou to podvodníci ale nemají dost financí na rozjezd ve velkém. Ten člun je velmi pěkně vymyšlen
aby nedělal velkou příďovou vlnu a připomíná mi trochu upravený ty od Elanu, kterých je v HR spousta ve všech možných typech
a velikostech. Na Dunaj a i jinam by byl lepší než Atol a jemu podobné.
- halladin
- vytrvalý návštěvník
- Příspěvky: 1809
- Registrován: pát srp 17, 2007 2:00 am
- Reputace: 2
- Bydliště: Nové Mlýny III
Spousta lodí je lepší na Dunaj než Atol. Jenže ten Atol mám
Tak ne. je to firma.
Tahle. http://www.aqua-marine.cz/index.htm
mail souhlasí.
Loď je tady
http://www.aqua-marine.cz/charter.htm , jmenuje se Day Boat 480

Tak ne. je to firma.
Tahle. http://www.aqua-marine.cz/index.htm
mail souhlasí.
Loď je tady
http://www.aqua-marine.cz/charter.htm , jmenuje se Day Boat 480
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host