Yamaha 6 PS 6H6 zvýšení výkonu na 8 ps
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- Zahajskej
- návštěvník fóra

- Příspěvky: 171
- Registrován: stř zář 15, 2010 2:00 am
- Reputace: 12
- Bydliště: Zahájí, okr.Mělník
Pokud má střed takový, jako je zde http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-Genuin ... 20b94262b3, tak je to stejné, i tvar listů. Kolik by to koštovalo?
- tataS
- zkušený harcovník

- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Tvar listů je takový ale já jej mám bez toho gumového vnitřku (tlumiče záběru) a tak by se muselo zkusit jestli ten tam pasuje. U Johnsonů a Suzuki to
bylo zvlášť. Tady je uvnitř 12 drážek hlubokých 36,5mm a ve dnu je díra 19,5mm. Dávám za 1000,-
Tady mají tu vrtuli v bazaru ale není jasné jestli na kolík: http://www.yamaha-zizi.cz/detail/bazar/3790 asi ne. Od roku 2004 to mají prakticky všichni na
drážky.
bylo zvlášť. Tady je uvnitř 12 drážek hlubokých 36,5mm a ve dnu je díra 19,5mm. Dávám za 1000,-
Tady mají tu vrtuli v bazaru ale není jasné jestli na kolík: http://www.yamaha-zizi.cz/detail/bazar/3790 asi ne. Od roku 2004 to mají prakticky všichni na
drážky.
- tataS
- zkušený harcovník

- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Pro upřesnění: když máš tu vrtuli sundanou, tak na venkovním konci (kde je podložka a matka) je uvnitř díry v tělese vrtule bronzová (žlutý kov) vložka
s válcovým otvorem a kolem této vložky je mezera v které je černá guma. Podložka pod matkou je větší než je otvor v tělese hliníkové vrtule.
Nejlepší je tu vložku vytlačit tlakem a ne úderem, to ti odpruží. Můžeš použít třeba delší šroub M 12 s matkou, kterou zašroubuješ dál od konce a ten
kus šroubu vsuneš do otvoru vložky. Ve svěráku ji vytlačíš. Nebo dáš přes přední část vrtule něco s dírou a utahováním šroubu vložku vytlačíš.
http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-DT4-PR ... 27be591c41 Takto vypadají vrtule na gumovou vložku a na kolík (tu nabízím)
a tady je vidět tu gumovou vložku (ten tlumič záběru) http://www.ebay.co.uk/itm/JOHNSON-EVINR ... 2a1417c8d4
s válcovým otvorem a kolem této vložky je mezera v které je černá guma. Podložka pod matkou je větší než je otvor v tělese hliníkové vrtule.
Nejlepší je tu vložku vytlačit tlakem a ne úderem, to ti odpruží. Můžeš použít třeba delší šroub M 12 s matkou, kterou zašroubuješ dál od konce a ten
kus šroubu vsuneš do otvoru vložky. Ve svěráku ji vytlačíš. Nebo dáš přes přední část vrtule něco s dírou a utahováním šroubu vložku vytlačíš.
http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-DT4-PR ... 27be591c41 Takto vypadají vrtule na gumovou vložku a na kolík (tu nabízím)
a tady je vidět tu gumovou vložku (ten tlumič záběru) http://www.ebay.co.uk/itm/JOHNSON-EVINR ... 2a1417c8d4
dukina píše:Tak motor je otevřen na 8 Ps a nebyl to az tkakovy problem motor salpe jak hodinky na zodiaku 310 to jede 30 km v hodine takze super kdyby mel nekdo zajem mohu mu tento typ motoru otevřit.
cauko nevedel by si mi poradit ako sa to da prerobit idem rozoberat cely motor tak by som to rad urobil naraz.dakujem
fenit
Ahoj potrebujem radu.Mam yamahu 5 hp 2-takt.rok stala.teraz blbne skapina motor.iskru ma.dal som do valca trocha benzinu chytil na supu a chcipol.dal som zas a isiel no ked som ho vytocil zas skapal a raz ide raz nejde.Je mozne ze sa za rok v nadrzke vytvoril nejaky bordel a spini karburator.mam to viliat a dat novy benzin?Neviem co stym dik.
Ozzie píše:Keď tam bol benzin cez celú dobu, je dosť možné že máš ten karburátor zanesený od oleja (benzín sa odparuje a ostane len voda a olej). Riadne vyčisti karburátor a všetky filtre , resp sítka technickým benzínom a malo by to ísť.
este mi to nedalo a po hodine som ho startol,naskocil a ide.Mas pravdu asi to bol ten olej,lebo dymil jak hovado a potom slapal normlne.Sam si ho vypalil
.Diky- Jura86
- nováček na fóru

- Příspěvky: 7
- Registrován: úte kvě 08, 2012 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: wien
dukina píše:Tak motor je otevřen na 8 Ps a nebyl to az tkakovy problem motor salpe jak hodinky na zodiaku 310 to jede 30 km v hodine takze super kdyby mel nekdo zajem mohu mu tento typ motoru otevřit.
Zdravim vlastnim tiez tento motor ale z oznacenim 6c a uz mam druhy v poradi a ako som ho kupil tak uz bol ze vraj od vyrobi otvoreny na 8hp ale ako to zistim ci je fakt na 8hp lebo bohvie ako mi to neide na vode ten co mi to predal tak mi hovoril ze 6 nema zasuvku na 12V a na propelery nieje nerezova podlozka a neda sa otvorit este na viac ten motor ja ho mam ze vraj od vyrobi na 8 hp ale kvoli preukazu je pisany na 6hp dakujem za info
- Jura86
- nováček na fóru

- Příspěvky: 7
- Registrován: úte kvě 08, 2012 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: wien
Ozzie píše:Tak 8 HP tiež neni žiadný Kraftwerk. Na 3,5 metrový gumák potrebuješ 15 HP.
no mile rad by som si dal 15 hp ale bojim sa nemam papiere vmp a nemam cas si to robit a je to len na dunaj co mi nestaci momentalne vlastnim nemecky gumacik wiking a s tymto motorom ide somnou 25 km/h co je postacujuce a mam ho prihalseny vo wiedni takze mozem jazdit na 6hp a vrazil som do toho uz vela penazi hlavne na prihlasenie a kontrolu tak mi je teraz luto predat a kupit iny ktory by som zase musel podstupit tuto torturu
- Viky_CZ
- zkušený harcovník

- Příspěvky: 2304
- Registrován: ned led 02, 2011 1:00 am
- Reputace: 43
- Bydliště: Tynec n/L
- Kontaktovat uživatele:
Difuzor je nejuzsi misto v karburatoru - misi se tam palivo se vzduchem (viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Karbur%C3%A1tor). Nektery karburatory to maji napevno a u jinych se to da i vymenit.
Sem tam se najde sebevrah, kterej to proste zvetsi stopkovou frezkou. Vetsinou se pridava malo, treba 2mm prumeru, dulezity je prurez ne prumer. Katalog ND by k tomu mel neco rict, jestli to vyrobce udava.
Sem tam se najde sebevrah, kterej to proste zvetsi stopkovou frezkou. Vetsinou se pridava malo, treba 2mm prumeru, dulezity je prurez ne prumer. Katalog ND by k tomu mel neco rict, jestli to vyrobce udava.
- dukina
- návštěvník fóra

- Příspěvky: 33
- Registrován: čtv črc 01, 2010 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: praha
Jura86 píše:dukina píše:Tak motor je otevřen na 8 Ps a nebyl to az tkakovy problem motor salpe jak hodinky na zodiaku 310 to jede 30 km v hodine takze super kdyby mel nekdo zajem mohu mu tento typ motoru otevřit.
Zdravim vlastnim tiez tento motor ale z oznacenim 6c a uz mam druhy v poradi a ako som ho kupil tak uz bol ze vraj od vyrobi otvoreny na 8hp ale ako to zistim ci je fakt na 8hp lebo bohvie ako mi to neide na vode ten co mi to predal tak mi hovoril ze 6 nema zasuvku na 12V a na propelery nieje nerezova podlozka a neda sa otvorit este na viac ten motor ja ho mam ze vraj od vyrobi na 8 hp ale kvoli preukazu je pisany na 6hp dakujem za info
Zdravim proteze jsem uz par tech sestek oteviral da se to poznat podle to ze ve vyfuku neni zuzeni zhruba v polvine ma sestka asi dvoumilimetrovy krouzek ale musi se odsroubovat motor od nohy abi si se dostal na vyfuk.Ten difuzur je stejny , jiny prumer ma smesovaci trubucka v karburatoru ale to nezjistis pokud nevis prumer sestky a osmicky.Jinak ty motory jsem schopen otevrit.
- Jura86
- nováček na fóru

- Příspěvky: 7
- Registrován: úte kvě 08, 2012 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: wien
dukina píše:Jura86 píše:dukina píše:Tak motor je otevřen na 8 Ps a nebyl to az tkakovy problem motor salpe jak hodinky na zodiaku 310 to jede 30 km v hodine takze super kdyby mel nekdo zajem mohu mu tento typ motoru otevřit.
Zdravim vlastnim tiez tento motor ale z oznacenim 6c a uz mam druhy v poradi a ako som ho kupil tak uz bol ze vraj od vyrobi otvoreny na 8hp ale ako to zistim ci je fakt na 8hp lebo bohvie ako mi to neide na vode ten co mi to predal tak mi hovoril ze 6 nema zasuvku na 12V a na propelery nieje nerezova podlozka a neda sa otvorit este na viac ten motor ja ho mam ze vraj od vyrobi na 8 hp ale kvoli preukazu je pisany na 6hp dakujem za info
Zdravim proteze jsem uz par tech sestek oteviral da se to poznat podle to ze ve vyfuku neni zuzeni zhruba v polvine ma sestka asi dvoumilimetrovy krouzek ale musi se odsroubovat motor od nohy abi si se dostal na vyfuk.Ten difuzur je stejny , jiny prumer ma smesovaci trubucka v karburatoru ale to nezjistis pokud nevis prumer sestky a osmicky.Jinak ty motory jsem schopen otevrit.
no a zasa dom na zaciatku kokso ste moc technicky na mna staci odsrobovat spodok ako pri vymene impelera; a tam nieco pokukat alebo kde presne a tie udaje co som sa pytal ze 8 od vyroby ked je otvotvorena ma aj zasuvku na 12 V a tu podlosku pod propelerom to stym nema nic spolocne? no kuknem do navodu co tam ci tam je to potrubie lebo karburator sa mi moc otvarat nechce
- dukina
- návštěvník fóra

- Příspěvky: 33
- Registrován: čtv črc 01, 2010 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: praha
Jura86 píše:dukina píše:Jura86 píše:dukina píše:Tak motor je otevřen na 8 Ps a nebyl to az tkakovy problem motor salpe jak hodinky na zodiaku 310 to jede 30 km v hodine takze super kdyby mel nekdo zajem mohu mu tento typ motoru otevřit.
Zdravim vlastnim tiez tento motor ale z oznacenim 6c a uz mam druhy v poradi a ako som ho kupil tak uz bol ze vraj od vyrobi otvoreny na 8hp ale ako to zistim ci je fakt na 8hp lebo bohvie ako mi to neide na vode ten co mi to predal tak mi hovoril ze 6 nema zasuvku na 12V a na propelery nieje nerezova podlozka a neda sa otvorit este na viac ten motor ja ho mam ze vraj od vyrobi na 8 hp ale kvoli preukazu je pisany na 6hp dakujem za info
Zdravim proteze jsem uz par tech sestek oteviral da se to poznat podle to ze ve vyfuku neni zuzeni zhruba v polvine ma sestka asi dvoumilimetrovy krouzek ale musi se odsroubovat motor od nohy abi si se dostal na vyfuk.Ten difuzur je stejny , jiny prumer ma smesovaci trubucka v karburatoru ale to nezjistis pokud nevis prumer sestky a osmicky.Jinak ty motory jsem schopen otevrit.
no a zasa dom na zaciatku kokso ste moc technicky na mna staci odsrobovat spodok ako pri vymene impelera; a tam nieco pokukat alebo kde presne a tie udaje co som sa pytal ze 8 od vyroby ked je otvotvorena ma aj zasuvku na 12 V a tu podlosku pod propelerom to stym nema nic spolocne? no kuknem do navodu co tam ci tam je to potrubie lebo karburator sa mi moc otvarat nechce
Zasuvku ma i šestka a o podložce nic nevím.Jinak motor od nohy oddelis tak ze odpojis karburator a ze spoda povolis 6 sroubu a motor sundas z nohy a tam je vyfuk na trech sroubech ale vidim ze asi nejsi moc technicky tip takže nevim jak ti poradit.Pokud se nekouknes do to karburatoru a ne bo do vyfuku tak nic nezjisti.Takze nevim co ti poradit.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


, ale bez srandy, skús to vylisovať.