Prý je nejzdravější olivový olej extra virgin. Údajně snese i vysokou teplotu ale na smažení je zbytečně drahý.
Přívěsné motory běhají při nižších teplotách než-li automobilové a podle toho se také používají oleje. Většinou stejné jako do aut. Ta nižší teplota je tam
hlavně z důvodu bezpečnosti provozu. Zvedat motor z vody, který by měl cca 90°C by se asi nikomu nechtělo.
U zabudovaných zakrytých motorů je to dle typu a konstrukce motoru. Diesel potřebuje k dosažení dobré účinnosti k provozu vyšší teplotu - okolo 90°C.
Proto jsou pro ně kvalitnější oleje pro vyšší teploty.
Takže tu 1203ku je možno srovnávat jenom s lodním benzínovým stabilákem ale těch moc není. Teplota se měří hlavně v hlavě motoru a tam se to
u oleje nedá měřit.
Chlazení motoru
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1813
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak předpokládám, že bych na hlavě udržet ruku měl, takže asi bude něco špatně když jí tam neudržím. Od termostatu mi jde hadička průměr 8mm do nohy a pak jde z hlavy druhá hadička průměr 6mm přes dekl ven - kontrolní chlazení. Z kontrolního chlazení voda teče dobře. A u té hadičky od termostatu tam má jít voda jak? Pokud je motor ohřátý, tak by měla hadičkou jít voda a pokud je studený, tak by tam voda jít neměla, nebo jak je to pořešené?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host