Co me na tom tvym popisu spis zaujalo - dala by se vyhodit vratka a s rozumnym motorem tam mit jenom motor a odstredivou spojku naprimo. Ve zpetnym chodu netravis hodiny, spis izolovany minuty. A i vykonu potrebujes min. To by mohlo bejt zajmavy.

Moderátoři: vilma, Pepa, david






JK píše:Tato sestava je vhodná pouze jako doplněk k síti 220V.
Pro snížení odběru ze sítě.
Pokud spadne 220, automaticky se odpojí.
Tohle funguje jen doma.

tataS píše:Tady je možná zajímavá nabídka pro el. fanatiky i ostatní co potřebují elektřinu třeba i doma: http://www.i4wifi.cz/gridfree-panel-230 ... n=gridfree
bomba píše:Ahoj
Davide ono se asi jedná o tohle.A to se mi moc nelíbí.
Může Mikroinvertor pracovat jako samostatný měnič? (v ostrovním režimu).
Ne, mikroinvertory jsou měniče navržené jako on-grid (vázané na síť). Pracují pouze v souladu se sítí. Pokud je síť odpojena, mikroinvertor se okamžitě vypne. Vzhledem k evropským normám není možné tuto funkci vypnout.



david píše:bomba píše:Ahoj
Davide ono se asi jedná o tohle.A to se mi moc nelíbí.
Může Mikroinvertor pracovat jako samostatný měnič? (v ostrovním režimu).
Ne, mikroinvertory jsou měniče navržené jako on-grid (vázané na síť). Pracují pouze v souladu se sítí. Pokud je síť odpojena, mikroinvertor se okamžitě vypne. Vzhledem k evropským normám není možné tuto funkci vypnout.
Bombo, no jo, to jsem čet taky, ale proč mají hned na titulní str. reklamu Grid Free? Když jsem na síti, tak nejsem volnej a když síť vypadne, tak jsem potmě. To nějak nemá logiku nebo dělaj dva modely? dál jsem neštudoval, až tak mi to nebere.

Denis píše:Šutráku, takže ak si kúpim lacný rybársky kde je ekonomika v tahu, tak by ma zaujímalo kedy je ta ekonomika v tahu. Mám za to, že ak sa používa ta regulácia 1,2,3,4,5, nie? A keď valím na plný plyn, teda na č.5, tak tie odpory v nohe nie sú aktívne a ekonomika je OK, chápem to správne?




Surcouf píše:Bedřichu, stavějí se běžně velké majitelské námořní luxusní jachty, a to jak motorové, tak i plachetní, které používají jako hnací motory elektromotory a vedle akumulátorů mají zabudován samozřejmě diesel agregát na dobíjení, případně přímé zásobování těch hnacích elektromotorů - hybridní pohon. A ten diesel agregát má zhruba poloviční výkon proti tomu, kdyby použili klasický přímý pohon spalovacím motorem a i hlukový komfort je daleko vyšší. Sice vstupní náklady jsou asi vyšší, ale hlavně při dlouhodobém provozu ty provozní náklady výrazně klesají.


bahno píše:Hybridni saildrive nabizi moje materska firma ZF, dokonce v tom nejspis beha kousek SW na kterym sem delal a s par klukama co na tom delali se znam.
Co me na tom tvym popisu spis zaujalo - dala by se vyhodit vratka a s rozumnym motorem tam mit jenom motor a odstredivou spojku naprimo. Ve zpetnym chodu netravis hodiny, spis izolovany minuty. A i vykonu potrebujes min. To by mohlo bejt zajmavy.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host