VZDUCHEM chlazený přívěsný motor....a ještě český !
Moderátoři: vilma, Pepa, david
VZDUCHEM chlazený přívěsný motor....a ještě český !
...co říkáte tomuto přístroji?
http://www.czmarine.cz/vzduchove-lodni-motory.html
v odkazu pak
- lodní motory
- CZECH MARINE
...malý, ale náš.
Petr
http://www.czmarine.cz/vzduchove-lodni-motory.html
v odkazu pak
- lodní motory
- CZECH MARINE
...malý, ale náš.
Petr
Naposledy upravil(a) x259 dne čtv úno 24, 2011 6:15 am, celkem upraveno 2 x.
motor ze sekačky
Vypadá to jako marinizace sekačky.
Podobně jsme dřív "apgrejdovali" třeba Saljuty.
Cena docela drsná, ne?
Podobně jsme dřív "apgrejdovali" třeba Saljuty.

Cena docela drsná, ne?
To Wlady....máš recht, nevím co se stalo za zádrhel.
To Renda...z vonkajšku to aj tak vyzerá...ale bude to asi slušné kvality (proto ta cena ?), noha vypadá profesionálně a ten motor není z Číny. Jen mi není jasný ten rantl kolem motoru - pěkná kovářská práce (možná, kdyby vytekl olej aby nebyla ekologická katastrofa
).
To Renda...z vonkajšku to aj tak vyzerá...ale bude to asi slušné kvality (proto ta cena ?), noha vypadá profesionálně a ten motor není z Číny. Jen mi není jasný ten rantl kolem motoru - pěkná kovářská práce (možná, kdyby vytekl olej aby nebyla ekologická katastrofa

Toto téma nakousl JIRKA_TEC_Tec v sousedním vláknu "Konec problému s vodním chlazením u motorů 5HP", ale nikdo se nechytl...
tady jsou nádherné malé naftové stabiláky taky vzduchem chlazené... http://www.lombardini.cz/lombardini-mot ... duchem.php

tady jsou nádherné malé naftové stabiláky taky vzduchem chlazené... http://www.lombardini.cz/lombardini-mot ... duchem.php
...řekl bych, že tam je tento motor.... http://www.kohlerengines.com/home.htm
- Svobodak
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 756
- Registrován: čtv led 24, 2008 1:00 am
- Reputace: 46
- Bydliště: olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Ono to moc cesky motor neni. Je to skutecne marinizovana sekacka s agregatem Briggs & Stratton - 700 series
http://www5.briggsandstratton.com/eu/cz ... topkontakt
Cena odpovida tomu, ze je to 'MARINE' - humus
Sekacka stoji 10 tis. nechapu, proc tohle stoji to, co to stoji.
Pavel
http://www5.briggsandstratton.com/eu/cz ... topkontakt
Cena odpovida tomu, ze je to 'MARINE' - humus
Sekacka stoji 10 tis. nechapu, proc tohle stoji to, co to stoji.
Pavel
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1813
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
x259 píše:tady jsou nádherné malé naftové stabiláky taky vzduchem chlazené... http://www.lombardini.cz/lombardini-mot ... duchem.php
Tedy zabudovat si do lodě vzduchem chlazený motor, to už je odvaha. Aby jsi to uchladil, musíš mít přísun chladícího vzduchu, což u vestavby je problém, a potom jsou daleko hlučnější, než vodnící. A stejně do lodě vodu přivést musíš kvůli výfuku. Když zabudovávat, tak jedině vodníka.
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Vážení, pokud by jste si místo vlastních úsudků přečetli co k tomu uvádí výrobce t.j. CzechMarine Č. Buď., tak by jste nemuseli vymýšlet vlastní hypotézy. Uvádějí, že je
to určené pro vodní plochy s chovem ryb a drůbeže, kde je voda silně znečištěná krmivem a trusem a proto se ucpává systém vodního chlazení motoru. Ten hliníkový plech
pod motorem je proti úniku oleje a benzínu do vody. Jak prosté. Měli to v loni na výstavě v Praze a vyrábějí to sami. O tom z USA s tímto motorem neměli tušení.
Osobně to považuji za vhodné řešení, protože odpichovat bidlem krmivem naloženou velkou pramici není žádný med. Akorát ten z USA má lépe vyřešenou kapotáž
s odvodem teplého vzduchu. Bohužel oba jsou vzhledem k použití materiálu motoru určeny pouze na sladkou vodu.
to určené pro vodní plochy s chovem ryb a drůbeže, kde je voda silně znečištěná krmivem a trusem a proto se ucpává systém vodního chlazení motoru. Ten hliníkový plech
pod motorem je proti úniku oleje a benzínu do vody. Jak prosté. Měli to v loni na výstavě v Praze a vyrábějí to sami. O tom z USA s tímto motorem neměli tušení.
Osobně to považuji za vhodné řešení, protože odpichovat bidlem krmivem naloženou velkou pramici není žádný med. Akorát ten z USA má lépe vyřešenou kapotáž
s odvodem teplého vzduchu. Bohužel oba jsou vzhledem k použití materiálu motoru určeny pouze na sladkou vodu.
- Svobodak
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 756
- Registrován: čtv led 24, 2008 1:00 am
- Reputace: 46
- Bydliště: olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
tataS píše:Vážení, pokud by jste si místo vlastních úsudků přečetli .................. Měli to v loni na výstavě v Praze a vyrábějí to sami. O tom z USA s tímto motorem neměli tušení.
Neco precist zvladnu ale jinak se divam hlavne na obrazky

Kdyz se podivam na stitek nad ventilatorem (na hornim deklu) treba tady:
http://www.czmarine.cz/Lodni%20motor%20 ... BDfuku.jpg
tak z toho co vidim, bych ale usoudil, ze agregaty nakupuji a jestli je montuji na vlastni nohu, to nemohu posoudit.
Ale bylo by to pochopitelne. Proc by delali vlastni agregat, kdyz se da urcite levneji nakoupit.
Proto jsem se taky vyjadril pouze k agregatu. Tezko se da predpokladat, ze by na ten dekl nalepili americky stitek jen tak pro zabavu.
Ahoj. Pavel
- samoliter
- účet uživatele zrušen
- Příspěvky: 336
- Registrován: stř dub 30, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Ústí nad labem
Vzduchem chlazené.
Amíci dělají taky levné, malé, lehké, vzduchem chlazené motory tady: http://www.smalloutboardengines.com/ . V oddíle FAQ tam píšou, že jen pro lehčí lodě.
Co se týče chlazení, tak píšou, že po hodině jízdy je třeba 3 min chladit.
Tyto malé motory kvůli váze jsou zřejmě vhodné spíše na loďku pro rybáře. samoliter.
Co se týče chlazení, tak píšou, že po hodině jízdy je třeba 3 min chladit.
Tyto malé motory kvůli váze jsou zřejmě vhodné spíše na loďku pro rybáře. samoliter.
- Ozzie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1983
- Registrován: stř pro 23, 2009 1:00 am
- Reputace: 42
- Bydliště: pri Malom Dunaji
To Tatas: Prečo si myslíš, že ten motor je iba na sladkú vodu? Podla fotiek je tam použitá noha-prevodovka zo Selvy.
Žeby kupovali len odliatky bez patričnej povrchovej úpravy?
Kvôli cene ten motor je pre bežné účely nezaujímavý, ale taký motor by som kludne mohol doma vyrobiť, stačí nejaká funkčná prevodovka, motor B&S kúpíš hocikde a potom treba vyriešiť spojenie noha-motor a jednoduchý, lacný závesný motor je na svete.
Mohol by som použiť aj modernejší motor napr. Hondu. Na Dunaji jazdí ešte kopa starých, Ruských motorov, kde by sa pôvodný agregát dal nahradiť takýmto spôsobom.
Žeby kupovali len odliatky bez patričnej povrchovej úpravy?
Kvôli cene ten motor je pre bežné účely nezaujímavý, ale taký motor by som kludne mohol doma vyrobiť, stačí nejaká funkčná prevodovka, motor B&S kúpíš hocikde a potom treba vyriešiť spojenie noha-motor a jednoduchý, lacný závesný motor je na svete.
Mohol by som použiť aj modernejší motor napr. Hondu. Na Dunaji jazdí ešte kopa starých, Ruských motorov, kde by sa pôvodný agregát dal nahradiť takýmto spôsobom.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host