Jak propláchnout přívěsný Mercury 70

Firmy, technika, servis, údržba, zkušenosti apod.

Moderátoři: vilma, Pepa, david

Uživatelský avatar
Falko
nováček na fóru
nováček na fóru
Příspěvky: 2
Registrován: ned črc 08, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Jak propláchnout přívěsný Mercury 70

Příspěvekod Falko » ned črc 08, 2012 5:56 pm

zdravim chlapy ,

porad te me jak se proplachuje motor takzvanejma usima , abych neco nezvoral.
diky
Naposledy upravil(a) Falko dne pon črc 09, 2012 9:00 pm, celkem upraveno 1 x.
AdsBot [Google]
Příspěvky: 0
Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
Reputace: 0

Příspěvekod AdsBot [Google] » pon črc 09, 2012 10:01 am

Sudnáš vrtuli, aby někomu neuřízla nohu, nasadíš uši, připojíš hadici a pustíš do ní vodu. Ne moc silný proud, aby se nenaplnila celá noha a nenateklo to až výfukem nahoru do válce. Motor v běžné poloze. Druhé uši si dáš na ty svoje, abys neohluchl (do nich si vodu nepouštěj). Nastartuješ motor, zahřeješ, tůruješ, hraješ si s plynem abys to celé prohřál a kontroluješ, jestli tam pouštíš dost vody aby vytékala kontrolním otvorem (při běžícím motoru). Hlavně ať se Ti nesesmeknou, mohl bys velmi rychle utavit impeler. Až se celý motor prohřeje tak máš hotovo. S největší pravděpodobností Ti to ale ukončí dříve nevrlí sousedé. :D
Lepší je to v sudu, tam to tolik neřve. Takhle je to horší jak fichtl bez vejfuku a těžko se odhaduje, jesli tam pouštíš vody moc nebo málo.

Jo, a uprav prosím název vlákna, ať je trochu konkrétnější. Třeba "Jak propláchnout přívěsný Mercury 70".
Uživatelský avatar
Falko
nováček na fóru
nováček na fóru
Příspěvky: 2
Registrován: ned črc 08, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod Falko » pon črc 09, 2012 9:01 pm

jo to jsem se pobavil dik :D

hlavne si nepustit vodu do usi :shock:

jinak diky skusim uvidim :good:
AdsBot [Google]
Příspěvky: 0
Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
Reputace: 0

Příspěvekod AdsBot [Google] » úte črc 10, 2012 10:13 am

Nevím jak máš motor starý (moderní), ale známý zkoušel nový Mercury 40 v sudu. Po chvíli mu to chcíplo. Pak zase šel natočit, ale po pár minutách opět chcíp. Kámoš z toho byl dost rozhozený, ale pak se dozvěděl, že je tam nějaké čidlo spalin a jak to málo větralo, tak to motor vyplo. Dost se mu ulevilo, dovezl ho nový z německa a lekl se, že koupil vadný. Byl OK, už 2 roky běhá jak hodinky, jen v tom sudu se mu to nelíbí! :D

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host