suzuki df20as

Firmy, technika, servis, údržba, zkušenosti apod.

Moderátoři: vilma, Pepa, david

Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

suzuki df20as

Příspěvekod kenty8000 » ned říj 20, 2013 9:49 pm

Dobrý den pánové. Koupil jsem motor DF20AS (vstřikování paliva) a v jednom servisu mi říkali ,že by prý údajně neměl dojít benzín v nádrži a poté tedy v motoru jinak je prý veliký problém se startováním . Motor mám od oficiálního dovozce Suzuki a ten o ničem takovém neví. Ale tak když to porovnám například s autama tam tam je přece taky přímý vstřikování paliva a taktéž se nedoporučuje vyjíždět benzín až do konce. Jde mi hlavně o to ,že převážím motor v autě a byl jsem zvyklej ho vyjet až do konce aby nesmrděl v autě. Co vy na to ? Může to být nějakej rozdíl oproti karburátoru pokud nechám vyjet benzín i z hadiček dokud motor nechcípne ?
Díky za postřehy.
Uživatelský avatar
pupi
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 191
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:00 am
Reputace: 9
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod pupi » ned říj 20, 2013 10:36 pm

Som vlastníkom toho samého motoru. Jazdím dosť často a úplne som ho za sezónu vyjazdil tak 5-6 krát. Robil som to pred dlhšou cestou napr. Chorvátsko. Problém so štartovaním aj po tomto a opätovnom napumpovaní benzínu som nikdy nemal (štartoval na druhé zatiahnutie). V aute ho oproti starému motoru vôbec nie je cítiť. Asi to bude tou absenciou karburátora, takže kvôli tomu
to nemá význam robiť. ;) Dostal si k tomu cz manual?
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » pon říj 21, 2013 8:26 am

Ahoj. Super ,že jsi se ozval jako majitel. Díky za odpověď. Manuál jsem dostal a pročetl ho ,ale je to hodně obecný. Píšou tam jen zatáhnout sytič a nastartovat , nechat zahřát a vyrazit. Tak zřejmě s tím opravdu žádný problém nebude. Měníš si oleje sám nebo jezdíš do servisů ? A jak jseš spokojený s motorem ? Díky
Uživatelský avatar
pupi
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 191
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:00 am
Reputace: 9
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod pupi » pon říj 21, 2013 9:40 am

Trocha som zmetený. Bavíme sa o tom samom motore? Suzuki DF20 sytič nemá, je to plne riadená elektrika. Môžeš dať nejaké foto?
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » pon říj 21, 2013 10:23 am

Takhle to píšou v návodu . Mám opravdu motor Suzuki DF20AS . Jestli máš čas mrkni prosím na to. Jinak je to strana 33. Nevím jak to sem hodit tak jsem to nahrál na uloz.to. Tady je odkaz Návod ,kterej jsem k tomu dostal
A ty máš tedy jinej návod ?

Jinak foto můžu klidně nahodit ,ale sedím v práci a motor je u našich v garáži.
Uživatelský avatar
pupi
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 191
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:00 am
Reputace: 9
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod pupi » pon říj 21, 2013 11:50 am

Tak to vypadá že kto robil preklad, to trocha spískal a použil aj náčrt iného motoru. Inak ok.
Práve o tento preklad som ťa chcel požiadať, lebo ja som mal origo anglický a aj ten som niekde zapatrošil. Takže dík moc!
Kúpil som ho v januári, dosť som najazdil a zatiaľ max. spokojnosť. Údržba v lete sám, na zimu servis. Spotreba fakt ako stará 15-ka, ale výkon s 20hp citeľne vyšší. :)
Jediný problém mi robila rezonancia plynovej páky pri určitých otáčkach, tak som tam napchal gumu a ok. Pri preprave v aute ti odporúčam viacej vypodložiť hlavu aby čo najmenej ležal, inak zatečie olej do hlavy a pri štarte to dosť cítiť. Ja dávam min. 20cm. Ak chceš dal som sem niekde foto aj video. Akú ti dali cenu?
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » pon říj 21, 2013 12:31 pm

Tak fajn ,že se ti návod hodil. Cena byla 75 000 ,- kc
Videa jsem si našel co jsi dával a super :) Já jsem si nechal vyrobit u truhláře takovej přepravní stojan s kolečkama abych dal motor třeba i sám do auta
video tohle není přímo moje ale tímhle jsem se inspiroval ( 1:30 vyndavá motor mrkni ) Takže ho dávám do auta sám hlavou napřed. Ale na tvoje rady hlavu teda radši ještě vypodložím . Předtím jsem měl Parsuna 15 a plynovou páku jsem měl omotanou tričkem aby mě nebrněla ruka :) horší to určitě se Suzuki nebude. Jsem rád ,že tu je aslpoň jedna spřízněná duše se stejným motorem. Já ho ještě nevyndal z krabice a letos už tam asi olej dávat nebudu. Takže vyzkouším až příští sezonu :(
Uživatelský avatar
pupi
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 191
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:00 am
Reputace: 9
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod pupi » stř říj 23, 2013 11:45 am

Ahoj kenty, ten manuál z ulož to. si zmazal ty? Ja som ho skúšal nahrať sem do sekcie ku stiahnutiu (dúfam že môžem), ale nejako to neberie. Skúsim neskôr. Dosť dlho som ho zháňal tak ešte raz dík.
Inak v ang. návode bolo písané že pri horizontálnom prevoze treba vypustiť olej, čo sa samozrejme
nikomu nechcelo veriť . Nakoniec chlapci čo to rozoberali na nemeckom fóre dostali vyjadrenie priamo od Suzuki v Japonsku že došlo k chybe v manuáli a teda netreba vypúšťať. :) Ja ho tak vozím a zatiaľ všetko ok.
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » stř říj 23, 2013 12:45 pm

Jasně nahraj to sem klidně
nový upload Návod
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » úte dub 01, 2014 9:22 am

Mám dotaz, Včera jsem zprovozňoval motor. Suzuki 20. Trochu mě překvapilo ,že voda z kontrolní trysky chlazení začíná tryskat až tak po 15 vteřinách od startu . Není to trochu zpožděný ? Koukal jsem na nějaký videa a tam to vypadá ,že by to mělo tryskat prakticky okamžitě. Prosím co si o tom myslíte ? Je to normální že to začne pouštět vodu tryskou až po "takový době" ? Je teda pravda .že když jsem to nechal v sudu a nastartoval hned po sobě tak potom už to bylo skoro hned. Ale po vyndání ze sudu a opětovném startu si to tu vodu zase tahalo tak 10-15 vteřin. U předchozího motoru to bylo prakticky okamžitě. Díky Tomáš
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » úte dub 01, 2014 1:38 pm

Tak jsem hledal a našel jsem video kde to je znázorněný docela přesně. Problém tedy asi vyřešen. Bude to nejspíš vlastnost tohoto motoru.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0EkZps84I5o[/youtube]
Uživatelský avatar
geus
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2098
Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
Reputace: 40
Bydliště: Ústí-Brná

Příspěvekod geus » úte dub 01, 2014 2:09 pm

je to stejně jen kontrolka tak je to jedno či to teče hned nebo za 15 sekund. možná když je ten motor víc potopen vytláčí to nehoru rychleji
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » pon kvě 12, 2014 3:17 pm

Zdravím všechny . Mám dotaz. Pustil jsem se do výměny propelleru a trochu zbrkle jsem ho odmontoval a nasadil jiíný bez použití prkýnka. Povolil jsem to a utáhl se zařazenou rychlostí na motoru . Je v tom nějaký problém ? Má to nějký vliv na utažení ? Popřípadě tím nějak hodně trpí hřídel ? Díky za názory
Uživatelský avatar
geus
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2098
Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
Reputace: 40
Bydliště: Ústí-Brná

Příspěvekod geus » pon kvě 12, 2014 4:00 pm

a v čem by měl být jako problém. sundat nasadit a dotáhnout. já žádný prkýnko nepoužívám.
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » pon kvě 12, 2014 9:36 pm

Aha no totiž na všech videích, když mění vrtuli tak vyřadí rychlost a "zatarasej" jí nějakým klínem aby se neprotáčela. Nějak tomu právě nerozumím protože když tam dáš rychlost tak se to ani nehne a můžeš vesele utahovat a povolovat.
david
moderátor
Příspěvky: 5887
Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
Reputace: 234
Bydliště: loď,momentálně v Davli

Příspěvekod david » pon kvě 12, 2014 9:43 pm

protože kdyby si měl náhodou zastrčenej quickstop a motorem pootočil, mohl by blafnou a v lepším případě ti klíč sebrat, v horším i s kusem ruky.

mimo to, když je matka víc utažená, motorem otočíš jako prd.

proto profíci dávaj špalek
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » pon kvě 12, 2014 10:35 pm

Aha díky za odpověď :)
Uživatelský avatar
jsekera
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 413
Registrován: ned úno 03, 2008 1:00 am
Reputace: 5

Příspěvekod jsekera » úte kvě 13, 2014 12:14 am

kromě špalku ještě používám "zkratovací" propojku,
dávám to při sundaném motoru na rozpojené káble
od výtrhovky,VŽDYCKY!" a mám vždy jistotu, že to neblafne......
bo aj ta otočka klíčem... není vo co stát.....
sek
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » úte kvě 13, 2014 9:36 am

Tak jsem volal všude možně a buď koupím originál suzuki vrtuli na 20hp za 3800,- nebo neorigo za 2200,- Oboje hliník. Předpokládám že rozdíl nebude žádný ?

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti