Slasti a strasti profesionálů

Povídání o jachtingu, moři a vodě kolem nás ...

Moderátoři: MARIS, Pepa, vilma

Uživatelský avatar
Koral
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 44
Registrován: úte lis 14, 2006 1:00 am
Reputace: 1

Slasti a strasti profesionálů

Příspěvekod Koral » úte říj 02, 2018 8:25 am

Ahoj.
Při pročítání webu jsem narazil na následující článek...

https://www.euro.cz/byznys/cesky-namorn ... ign=clanek

Není to jednoduché.
Co vy na to?
Uživatelský avatar
olin
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 570
Registrován: úte zář 16, 2008 2:00 am
Reputace: 50

Re: Slasti a strasti profesionálů

Příspěvekod olin » úte říj 02, 2018 3:31 pm

Zrovna o víkendu jsem se o tomto bavil se strejdou, kterej dělá strojníka na moři už od osmdesátejch let. Před necelým rokem ještě sloužil na jedné z lodí této společnosti (MST) a říkal, že češi už pro tuto společnost vůbec nedělaj. Někdy před půl rokem údajně MST ukončila kontrakt s COS (česká naloďovací agentura), která s MST dlouhá léta spolupracovala a zajišťovala jí namořníky.
Natrefil jsem na podobný článek už asi před čtrnácti dny a dle mého je spolupráce ukončena díky tomuto případu. Strejda říkal, že němci pouze místo nás začli najímat levnější filipínce a spolupráce byla ukončena jen díky tomu. Já si ale myslím, že za tím je hlavně tenhle případ a že filipínec ne jen že je levnější, ale na rozdíl od čecháčka bude hlavně držet hubu a krok.

Před šesti lety jsem se na loď této společnosti měl též nalodit jako strojník. Z COS mi volali, že se mám za týden nalodit, zrovna v den, kdy mi končila zkušebka ve stávající práci. Na poslední chvíli jsem to odřek. Možná, že kdyby jsem nenatrefil na to co zrovna dělám, tak že bych na dotyčné lodi taky sloužil a byl tomuto přítomen osobně.
I toto fórum navštěvuje pár lidí, kteří u této společnosti sloužily. Docela by mě zajímal jejich pohled na věc...
Uživatelský avatar
olin
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 570
Registrován: úte zář 16, 2008 2:00 am
Reputace: 50

Re: Slasti a strasti profesionálů

Příspěvekod olin » stř říj 03, 2018 5:26 am

olin píše:Zrovna o víkendu jsem se o tomto bavil se strejdou, kterej dělá strojníka na moři už od osmdesátejch let. Před necelým rokem ještě sloužil na jedné z lodí této společnosti (MST) a říkal, že češi už pro tuto společnost vůbec nedělaj. Někdy před půl rokem údajně MST ukončila kontrakt s COS (česká naloďovací agentura), která s MST dlouhá léta spolupracovala a zajišťovala jí namořníky.
Natrefil jsem na podobný článek už asi před čtrnácti dny a dle mého je spolupráce ukončena díky tomuto případu. Strejda říkal, že němci pouze místo nás začli najímat levnější filipínce a spolupráce byla ukončena jen díky tomu. Já si ale myslím, že za tím je hlavně tenhle případ a že filipínec ne jen že je levnější, ale na rozdíl od čecháčka bude hlavně držet hubu a krok.

I toto fórum navštěvuje pár lidí, kteří u této společnosti dělali. Docela by mě zajímal jejich pohled na věc...

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host