
Její kapitán je 84 letý německý inženýr, který ji vlastní od začátku.. tedy od roku 1984. Bouhužel už se mu moc dobře nechodí a tak má loď na zahradě v pro ni postaveném hangáru už více jak 10let. Až letos se ji rozhodl prodat a já měl štěstí, že jsem byl první kdo na prodej reagoval a přijel na druhý den na loď se podívat. Chtěl jsem LM27 s nejsilnější tehdy dodávanou motorizací (BUKH 36) sklápěcím stěžněm, okna již v hliníkovém rámu, topení a zachovalý stav. Po zjištění, že loď splňuje moje požadavky a v mnohém předčila mé očekávání jsme si plácli a já jsem teď majitelem LM27 ve Frankfurtu

V jarních měsících udělám restart lodě s antifoolingem, oživení motoru a ostatních částí a někdy v červnu bych chtěl do vody. A teď je otázka, co vlastně s lodí na Mohanu, kam plout a má cenu doplout za jednu sezonu do Česka? První myšlenka je plout po proudu Mohanu směrem Holandsko, tam pár týdnů kroužit po kanálech, možná dolů do Francie a pak zpátky nahoru a směrem Berlínská jezera a tam pak už dolů po Labi do Týnce. Píšu tady pro rady, jak by jste to udělali vy? Kam plout, co určitě nevynechat, kudy určitě ne, co je zbytečná přeplavba atd. Nejsem v důchodu a nemám ani čas strávit nonstop léto na lodi.. takže myšlenky jsou týdnové přeplavby, kdy by se dalo loď někde nechat a bylo to dostupné autem, letecky atd. Možná i některé etapy bych nemusel plout já, ale někdo z vás... vůbec nevím jak nejlépe rozložit čas. Prosím, pokuste se zamyslet a napsat vaše představy, jak by jste tuto možnost využít. Nechat loď první rok v Holandsku.. Francii.. nebo rovnou do Německa? Díky za vaše nápady a rady!