Holandsko s vlastní lodí
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- Karlos2
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 158
- Registrován: čtv úno 05, 2009 1:00 am
- Reputace: 62
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Dobré ráno, za těch pár dnů jsem toho hodně zjistil. A děkuju za rady. Jdu se poradit s odborníky, kteří tady na JI bdí nad dotazy. Jde o trasu Sloten - Groningen - Ems - Mittellandkanal.
S plavidlem, které má 40 koní a hmotnost asi 3,5 tuny:
Troufnout si přeplout z Delfzijlu do Emden ? Samozřejmě jen když si budeš znát příliv, odliv a proud a jen za dobrého počasí....
Anebo, jak píše Kkruska, plout po Stadskanaal, kde je hromada mostů, kromě asi jediného který má 4 m výšku jsou všechny pohyblivé a cesta od Groningen do Ter Apel tvrá asi 3 dny...
13. dubna budeme vyplouvat, do další neděle bychom rádi byli v půlce Mittellandkanalu.
S plavidlem, které má 40 koní a hmotnost asi 3,5 tuny:
Troufnout si přeplout z Delfzijlu do Emden ? Samozřejmě jen když si budeš znát příliv, odliv a proud a jen za dobrého počasí....
Anebo, jak píše Kkruska, plout po Stadskanaal, kde je hromada mostů, kromě asi jediného který má 4 m výšku jsou všechny pohyblivé a cesta od Groningen do Ter Apel tvrá asi 3 dny...
13. dubna budeme vyplouvat, do další neděle bychom rádi byli v půlce Mittellandkanalu.
- kkruska
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv kvě 11, 2006 1:14 pm
- Reputace: 6
- Bydliště: Brandýs nad Labem - Dragt cruiser 1100 "Cetus"
- Kontaktovat uživatele:
Severni cesta není priliz zazivna,urcite by se Vam tam nelíbilo ... lod by to asi zvladla, zalezi vybrat cas ohledne prilivu, ale není tam moc co na koukani,vsude spina, bordel a chaluhy.. to spis ta trasa, co jsem psal je malebna, pohodova,klidna a Vaandam bude ještě krasnejsi a velmi zajimavejsi... mostu bych se nebal, funguje to tam velmi dobře a nezdrzi vas to nijak vazne a myslim, ze za 3 dny jste na hranicich s nemeckem vcelkem vklidu.Po natankovani paliva pred hranicemi Rutenbrock- doporucuji... (obsluha sama Vam prijde natankovat) Vas spojovacim nemeckym kanalem - plavba trva 2.5 hod. pusti az stejne rano, neb mají jen do 15hod - tedy do kanalu vas vemou max do 12:30. Vyprdne vas to v Harenu, kde pak nasleduje reka Ems (doprava) protiproudu do Mittellandkanalu a do prvniho hafnu na nem je to cca den cesty, je lepsi zakotvit tam, protože proplouvajici nakladni lode, co to tlaci i vecer, pak delaji vlny a to se clovek moc nevyspi.. a pak uz kanalem do Magdeburku na Labe a pote docela "relativne nezazivna" dlouha plavba k nam ... To znamena, ze ano, měli byste byt predpokladane jiz cca na pulce Mittelandkanalu, když pojedete od brzkehoho rana do odpoledne az kdyz se pomalu zacne smrakat, a včas si taky najdete kde nocovat. V noci nedoporučuju jezdit. Pokud butete kontrolovani německou vodni policii, tak všichni na sobe zachranne vesty-pokud budete vylejzat ven se k nim vazat na kontrolu a mit platne pojisteni na lod, vcetne kupni smlouvy. Pokud taky pojedete treba moc pomalu proti proudu , muzou Vas tez vykazat z vodni cesty.. - to hlavne pak na Labi, pokud bude vyssi prutok.
-
- moderátor
- Příspěvky: 5886
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 234
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
kkruska píše:. Pokud butete kontrolovani německou vodni policii, tak všichni na sobe zachranne vesty-pokud budete vylejzat ven se k nim vazat na kontrolu a mit platne pojisteni na lod, vcetne kupni smlouvy. Pokud taky pojedete treba moc pomalu proti proudu , muzou Vas tez vykazat z vodni cesty.. - to hlavne pak na Labi, pokud bude vyssi prutok.
čtu poprvé a taky jsem nikdy v Německu nezažil, mít na sobě vesty a na loď pojištění. Tos vzal kde?

jo a minimální rychlost proti proudu je podle našich předpisů 3km/h, jestli platí jen pro velkou plavbu nebo pro všechny, to nevím.
- ixxo
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 417
- Registrován: sob led 14, 2012 1:00 am
- Reputace: 32
- Bydliště: Gútor
Tiež som plánoval s vlastnou loďou priamo z Holandska domov, potom som si to rozmyslel a už sa tretí rok motám po Holandsku, Belgicku a Francúzsku a ešte minimálne budúci rok s loďou domov nepôjdem. Asi by som sa už na tie vody nevrátil a mať loď namiesto chaty by ma až tak nebavilo. Predsa len 8000 km vodných ciest ako vo Francúzsku nemáme.
-
- moderátor
- Příspěvky: 5886
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 234
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
vesty jo, ve výbavě, nebo jiný záchranný prostředky. na to pojištění jsi přišel kde? za roky co tam plavu nikdy nebylo povinné ručení povinné
zato můš plavat bez papírů do 15 koná a 15m délky, s výjimkou Labe v Hamburku, námořních vodních tras a Rýna.
https://www.elwis.de/Freizeitschifffahrt/
zato můš plavat bez papírů do 15 koná a 15m délky, s výjimkou Labe v Hamburku, námořních vodních tras a Rýna.
https://www.elwis.de/Freizeitschifffahrt/
- Karlos2
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 158
- Registrován: čtv úno 05, 2009 1:00 am
- Reputace: 62
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
ještě jednou dík stýčku Bidlovi a Kkruskovi za rady. Jak řekli tak udělali. V neděli 13.4. v 8 ráno jsme vypluli ze Sloten / Lemmer a v neděli 20.4. dopoledne to zapíchli v Haldenslebenu u Magdeburku. Přes Prinses Margiet Kanaal, Groningen, Veendam, Stadskanaal, Ter Apel, Haren-Rotenr.-kanaal, pak Dortmund-Ems-Kanal a doleva na Mittellandkanál a pak furt rovně za nosem. 570 Kilometrů.
Doporučení pro ostatní: v dubnu nejezděte přes Zuidelmeer. Až od května. Ušetříte si tím pár hodin, když se na mostě za rybníkem dozvíte, že něpremáva. Že není sezóna.
A rada č. 2 pro ostatní: Za Stadskanaalem dál na východ lze do konce dubna pokračovat jen ve středu a ve čtvrtek, jinak je zavřeno, naplno se otevře až od května.... Tu středu jsme náhodou vychytali
Dik a zdravím, Jarda
Doporučení pro ostatní: v dubnu nejezděte přes Zuidelmeer. Až od května. Ušetříte si tím pár hodin, když se na mostě za rybníkem dozvíte, že něpremáva. Že není sezóna.
A rada č. 2 pro ostatní: Za Stadskanaalem dál na východ lze do konce dubna pokračovat jen ve středu a ve čtvrtek, jinak je zavřeno, naplno se otevře až od května.... Tu středu jsme náhodou vychytali

- Karlos2
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 158
- Registrován: čtv úno 05, 2009 1:00 am
- Reputace: 62
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, tady záznam o přeplavbě. Ocelová, 8 metrová motorová loď „s’Erbsle“ na cestě od Ijsselmeer domů, 13.04.2014 – 20.04.2014.
V neděli 13.4. v 8,00 vyplouváme, přes rybník Brandemaar rovně a pak přes Grute Brekken na Prinses Margietkanaal. Ve vybójkované trase projíždíme Koevordermeer a Sneekermeer, dál přes Terherne, Biggemaar, Bergum, most Stroobos, zdymadlo Gaarkeuken, Platvoetbrug, Boterdiep a v 19,30 končíme před již zavřenou komorou Oostersluis v Groningenu. 89,5 kilometru. Přes den dost foukalo.
Pondělí 14.4. noc deštivá a chladná. V 6,50 už jsme v komoře Oostersluis a pak hned plujeme dál po Winschoterdiep. 2-3 zvedací mosty před námi včas zvedají, nikde nečekáme. Kolem 8 hodiny vidíme ceduli „transit Duitsland doprava“. Po úzkém kanále zatáčíme k Zuidlaarmeer, tam snažíme se jet podle bójek, je tam dost mělko. Strefujeme se do „našeho“ kanálu Leinewijk, u zvedacího mostu se hlásíme se interkomem, odpovídá nahrávka „vaše hlášení jsme přijali, jede k vám obsuha, čekejte“. Po asi hodině čekání telefonujeme správci. Zjišťujeme, že most se začne obsuhovat až v květnu, není sezóna. Otáčíme zpátky na Zuidlaarmeer, na něm se mezitím hezky rozfoukalo. Po 3,5 hod zpátky na Winschoterdiep a pak směr Veendam. Před mostem Rengersbrug v čase 11,50 se hlásím vysílačkou – oni že nezvednou, že od 12 do 13 je pauza. Po jedné otvírají, všechny další mosty se otvírají včas, asi 7 mostů. U posledního mostu Meedenbrug před odbočkou na Veendam je červená, čekáme hodinu než se dostaví velká loď, pak otevírají. Na Veendam odbočujeme doprava, jen asi 5 m široký kanál a hned za odbočkou zavřený most. Silně fouká a padají kroupy. Obsluha nás pouští dvěma mostama a jednou komorou a končíme. Sprchy, WC, elektřina i s noclehem je za 5 Euro. Do 17,30 jsme přes Oostersluis, 2 x Zuidlaarmer, Winschoterdiep, Wilderwanckkanaal ujeli 48 kilometrů.
Úterý 15.4.Hafenmajstr přijel na skůtru a v 9,40 už plujeme, pomalu, krokem. Chlápek na skůtru přijede k mostu, pověsí tam řetěz, případně zapne semafor a ručně – klikou nebo taháním otočí nebo zvedne most. Pak ho zase zavře, sundá řetěz nebo vypne semafor, sedne na skůtr a jede k dalšímu mostu. Jedeme 3 lodě v konvoji. Asi 3,5 hodiny nám trvá Veendam a asi 2,5 hodiny potřebujeme na Stadskanaal. Tam nás obsluha předává další směně. Ta ještě 2 mosty a pak konec, dělají do tří, na noc že zůstáváme ve Stadskanaalu. Máme kliku, Haren-Rütenbrock kanál pracuje mimo sezónu jen ve středu a ve čtvrtek, to jsme nevěděli. Od 9.40 do 14.30 upluto 16,9 km.
Středa 16.4. Noc mimořádně studená, na lodi a na mole jinovatka. Noc stála 10 Euro. Obsluha přišla v 7,40 a v 7,50 už hladce plujeme, mosty a komory se obsluhují ručně. Občas vylézám a pomáhám obsluze zavírat vrata. Poslední holandská komora a poslední 3 mosty na Ter Apel Kanaalu taky v pohodě. Tam čekáme do 13 hodin, až zase začnou pracovat Němci. Na hranicích pohodlně tankujeme. Na Haren-Rütenbrock to jede pomalu, často se čeká. Na poslední komoře platíme za proplavení poprvé (a taky naposledy) 5 Euro plujeme na Dortmund-Ems-Kanal, po cestě 3 velké komory, hladce je zdoláváme. Nocleh v Hakenfähre nad Lingenem. Od 8 hodin ráno do 20,20 jsme přes Stadskanaal, Ter Apel Kanaal, Rütenbrock, Haren, Hüntel, Meppen, Varloh, Lingen ujeli 87 kilometrů.
Čtvrtek 17.4. Platíme 8,50 Euro za nocleh, sprchy, eletkřinu. V 7,30 jsme před první komorou a asi hodinu čekáme. V 15.00 už máme za sebou poslední komoru na Dortmund-Ems-Kanal a vjíždíme doleva na Mittellandkanal. Voda je krásně čistá. Cesta po MLK je poněkud jednotvárná. Ve 21.05, už za tmy, přijíždíme do Bad Essen km 67,5. Při vjezdu do maríny poryvy větru a silně prší, ale asi jen 15 minut před vjezdem a za dalších 15 minut už to bylo pryč. V noci pak fouká a dost prší. Stání stálo 10 Euro, za 14 hodin jsme upluli 94,8 km.
Pátek 18.4. Po půl osmé jedeme pomalinku ven z maríny. Výjezd z bazénu je velmi úzký, cca 5 metrů. Na přídi pozoruji, jestli něco nejede. Jede! Zpoza oblouku se na kanálu „řítí“ nákladní loď, zkracuje si to a jede v protisměru, blízko nás. Dáváme zpátečku, že vyjedeme zachvíli. To už nestíháme. Nákladní loď pod náma doslova vycucává vodu z bazénu a táhne nás ven. Chytám nás na předku za oko, a pak už prásk prásk, špičkou na levé straně narážíme do stěny, za dvě vteřiny to samé vzadu na pravoboku. Pak už nic nejede, vzpamatováváme se, obhlížíme škody a napodruhé vyjíždíme z bazénu na kanál… Drobné odřeniny, naštěstí. Mittellandkanál opět poněkud jednotvárný, až na kilometru 102 až 104 jedeme po akvaduktu a pod námi teče Vezera. Je velký provoz Berufschifffahrt. Po 19 hod. se v hustém dešti uvazujeme v jachtháfenu Hannover za 16,80 Euro. Ujeto 103 kilometrů.
Sobota 19.4. v 6,30 vyplouváme. Zima a hustá mlha. Ta se během půlhodiny rozpouští a je normální mlha. I ta pak pomalu řídne. V čase 7,40 přijíždíme před komoru Anderten, hlásíme se a necelou hodinu čekáme. Je to asi dosud nejvyšší komora, kolem 12 m. Za 40 minut vyplouváme ven. Je mlhavo. Opět je cesta dost jednotvárná. Až před komorou Sülfeld na odbočce na Elbeseitenkanal se Mittellandkanál hodně rozšiřuje. Na komoru čekáme do 15,30 a po dlouhé době zažíváme klesání dolů, o asi 9,5 metru. Ve Wolfsburgu míjíme VW továrny a jejich administrativní budovu, hezké. Velikonoční idylka, rodinky s dětmi korzují podél břehů. Za hranicemi s DDR se kanál mění, už není tak hezky vybudovaný, na březích není nic, kilometry a kilometry daleko jen příroda. Na vyhlídnutém místě pro nocleh nacházíme jen řadu asi 50 pilotů, jen mezi prvními dvěmi je konstrukce pro stání malých plavidel, to je říční kilometr 269,5. Není tam žádné zázemí, jen odpadkový koš na břehu. Upluto 106,6 km.
Neděle, 20.4. ráno v 7 hodin vyplouváme na poslední úsek, necelých 40 km do Haldenslébenu. Břehy zarostlé, kanál široký, nikde nikdo. Před Haldenslébenem je na km 298 až 299 staveniště, cesta zúžená na jedné i druhé straně vyvázané šůty. Tam se potkáváme s první dnešní velkou nákladní lodí. V 10.30 se vyvazujeme v Sportboothafenu Haldensleben. Konec první etapy. 32,4 kilometru.
Poznámky: měli jsme s sebou velkou zásobu padesáticentů, v automatech na vodu nebo elektřinu jsme utratili asi jen 8 kusů. Nebyl potřeba žádný klíč nebo ovládač na mosty za Ter Aplem, jak se o tom někde na JI psalo. Platili jsme za jedinou komoru, jinak nikdo nic nechtěl. Etapa 1 obnášela 578 kilometrů. Pokračování asi za 14 dní. Jarda.
V neděli 13.4. v 8,00 vyplouváme, přes rybník Brandemaar rovně a pak přes Grute Brekken na Prinses Margietkanaal. Ve vybójkované trase projíždíme Koevordermeer a Sneekermeer, dál přes Terherne, Biggemaar, Bergum, most Stroobos, zdymadlo Gaarkeuken, Platvoetbrug, Boterdiep a v 19,30 končíme před již zavřenou komorou Oostersluis v Groningenu. 89,5 kilometru. Přes den dost foukalo.
Pondělí 14.4. noc deštivá a chladná. V 6,50 už jsme v komoře Oostersluis a pak hned plujeme dál po Winschoterdiep. 2-3 zvedací mosty před námi včas zvedají, nikde nečekáme. Kolem 8 hodiny vidíme ceduli „transit Duitsland doprava“. Po úzkém kanále zatáčíme k Zuidlaarmeer, tam snažíme se jet podle bójek, je tam dost mělko. Strefujeme se do „našeho“ kanálu Leinewijk, u zvedacího mostu se hlásíme se interkomem, odpovídá nahrávka „vaše hlášení jsme přijali, jede k vám obsuha, čekejte“. Po asi hodině čekání telefonujeme správci. Zjišťujeme, že most se začne obsuhovat až v květnu, není sezóna. Otáčíme zpátky na Zuidlaarmeer, na něm se mezitím hezky rozfoukalo. Po 3,5 hod zpátky na Winschoterdiep a pak směr Veendam. Před mostem Rengersbrug v čase 11,50 se hlásím vysílačkou – oni že nezvednou, že od 12 do 13 je pauza. Po jedné otvírají, všechny další mosty se otvírají včas, asi 7 mostů. U posledního mostu Meedenbrug před odbočkou na Veendam je červená, čekáme hodinu než se dostaví velká loď, pak otevírají. Na Veendam odbočujeme doprava, jen asi 5 m široký kanál a hned za odbočkou zavřený most. Silně fouká a padají kroupy. Obsluha nás pouští dvěma mostama a jednou komorou a končíme. Sprchy, WC, elektřina i s noclehem je za 5 Euro. Do 17,30 jsme přes Oostersluis, 2 x Zuidlaarmer, Winschoterdiep, Wilderwanckkanaal ujeli 48 kilometrů.
Úterý 15.4.Hafenmajstr přijel na skůtru a v 9,40 už plujeme, pomalu, krokem. Chlápek na skůtru přijede k mostu, pověsí tam řetěz, případně zapne semafor a ručně – klikou nebo taháním otočí nebo zvedne most. Pak ho zase zavře, sundá řetěz nebo vypne semafor, sedne na skůtr a jede k dalšímu mostu. Jedeme 3 lodě v konvoji. Asi 3,5 hodiny nám trvá Veendam a asi 2,5 hodiny potřebujeme na Stadskanaal. Tam nás obsluha předává další směně. Ta ještě 2 mosty a pak konec, dělají do tří, na noc že zůstáváme ve Stadskanaalu. Máme kliku, Haren-Rütenbrock kanál pracuje mimo sezónu jen ve středu a ve čtvrtek, to jsme nevěděli. Od 9.40 do 14.30 upluto 16,9 km.
Středa 16.4. Noc mimořádně studená, na lodi a na mole jinovatka. Noc stála 10 Euro. Obsluha přišla v 7,40 a v 7,50 už hladce plujeme, mosty a komory se obsluhují ručně. Občas vylézám a pomáhám obsluze zavírat vrata. Poslední holandská komora a poslední 3 mosty na Ter Apel Kanaalu taky v pohodě. Tam čekáme do 13 hodin, až zase začnou pracovat Němci. Na hranicích pohodlně tankujeme. Na Haren-Rütenbrock to jede pomalu, často se čeká. Na poslední komoře platíme za proplavení poprvé (a taky naposledy) 5 Euro plujeme na Dortmund-Ems-Kanal, po cestě 3 velké komory, hladce je zdoláváme. Nocleh v Hakenfähre nad Lingenem. Od 8 hodin ráno do 20,20 jsme přes Stadskanaal, Ter Apel Kanaal, Rütenbrock, Haren, Hüntel, Meppen, Varloh, Lingen ujeli 87 kilometrů.
Čtvrtek 17.4. Platíme 8,50 Euro za nocleh, sprchy, eletkřinu. V 7,30 jsme před první komorou a asi hodinu čekáme. V 15.00 už máme za sebou poslední komoru na Dortmund-Ems-Kanal a vjíždíme doleva na Mittellandkanal. Voda je krásně čistá. Cesta po MLK je poněkud jednotvárná. Ve 21.05, už za tmy, přijíždíme do Bad Essen km 67,5. Při vjezdu do maríny poryvy větru a silně prší, ale asi jen 15 minut před vjezdem a za dalších 15 minut už to bylo pryč. V noci pak fouká a dost prší. Stání stálo 10 Euro, za 14 hodin jsme upluli 94,8 km.
Pátek 18.4. Po půl osmé jedeme pomalinku ven z maríny. Výjezd z bazénu je velmi úzký, cca 5 metrů. Na přídi pozoruji, jestli něco nejede. Jede! Zpoza oblouku se na kanálu „řítí“ nákladní loď, zkracuje si to a jede v protisměru, blízko nás. Dáváme zpátečku, že vyjedeme zachvíli. To už nestíháme. Nákladní loď pod náma doslova vycucává vodu z bazénu a táhne nás ven. Chytám nás na předku za oko, a pak už prásk prásk, špičkou na levé straně narážíme do stěny, za dvě vteřiny to samé vzadu na pravoboku. Pak už nic nejede, vzpamatováváme se, obhlížíme škody a napodruhé vyjíždíme z bazénu na kanál… Drobné odřeniny, naštěstí. Mittellandkanál opět poněkud jednotvárný, až na kilometru 102 až 104 jedeme po akvaduktu a pod námi teče Vezera. Je velký provoz Berufschifffahrt. Po 19 hod. se v hustém dešti uvazujeme v jachtháfenu Hannover za 16,80 Euro. Ujeto 103 kilometrů.
Sobota 19.4. v 6,30 vyplouváme. Zima a hustá mlha. Ta se během půlhodiny rozpouští a je normální mlha. I ta pak pomalu řídne. V čase 7,40 přijíždíme před komoru Anderten, hlásíme se a necelou hodinu čekáme. Je to asi dosud nejvyšší komora, kolem 12 m. Za 40 minut vyplouváme ven. Je mlhavo. Opět je cesta dost jednotvárná. Až před komorou Sülfeld na odbočce na Elbeseitenkanal se Mittellandkanál hodně rozšiřuje. Na komoru čekáme do 15,30 a po dlouhé době zažíváme klesání dolů, o asi 9,5 metru. Ve Wolfsburgu míjíme VW továrny a jejich administrativní budovu, hezké. Velikonoční idylka, rodinky s dětmi korzují podél břehů. Za hranicemi s DDR se kanál mění, už není tak hezky vybudovaný, na březích není nic, kilometry a kilometry daleko jen příroda. Na vyhlídnutém místě pro nocleh nacházíme jen řadu asi 50 pilotů, jen mezi prvními dvěmi je konstrukce pro stání malých plavidel, to je říční kilometr 269,5. Není tam žádné zázemí, jen odpadkový koš na břehu. Upluto 106,6 km.
Neděle, 20.4. ráno v 7 hodin vyplouváme na poslední úsek, necelých 40 km do Haldenslébenu. Břehy zarostlé, kanál široký, nikde nikdo. Před Haldenslébenem je na km 298 až 299 staveniště, cesta zúžená na jedné i druhé straně vyvázané šůty. Tam se potkáváme s první dnešní velkou nákladní lodí. V 10.30 se vyvazujeme v Sportboothafenu Haldensleben. Konec první etapy. 32,4 kilometru.
Poznámky: měli jsme s sebou velkou zásobu padesáticentů, v automatech na vodu nebo elektřinu jsme utratili asi jen 8 kusů. Nebyl potřeba žádný klíč nebo ovládač na mosty za Ter Aplem, jak se o tom někde na JI psalo. Platili jsme za jedinou komoru, jinak nikdo nic nechtěl. Etapa 1 obnášela 578 kilometrů. Pokračování asi za 14 dní. Jarda.
- Karlos2
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 158
- Registrován: čtv úno 05, 2009 1:00 am
- Reputace: 62
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Ahooj, tady už jen stručné pokračování etapy 2, Haldenslében - Žernoseky.
Na vyplutí lodi 2.5. z Haldenslébenu jsem nebyl, to jeli kluci přes Rothensee, Magdeburg, atd... až do Klein Wittenberge, tady jsem nastoupil. V pondělí 5.5. jsme brzo ráno vypluli
a skončili večer v Belgern nad Torgau. Další den Belgern - Dresden, to jsme dojeli až se
setměním do Albertafenu a stáli jsme hned vedle říční policie. Další den ráno zase brzo na cestu, ještě než začal provoz osobáren v Drážďanech, a pozdě odpoledne jsme stáli v zimním přístavu Děčín. Odtud včera 1 horská prémie po Labi nahoru, zdymadlo Střekov jsme měli sami pro sebe, odpoledne už stála loď vyvázaná v KVM ve Velkých Žernosekách. Celkem od Ijselmeeru do Žernosek celkem 970 kilometrů, netto 130 motohodin, bez zádrhelů. Na kanálech, když to šlo, jsme jeli skoro 10 km/hod, na Labi v průměru 5,5 km/h. V Magdeburku to ovšem bylo hodně nahraně. Ende gut, alles gut. A teď zas na moře! Karlos.
Na vyplutí lodi 2.5. z Haldenslébenu jsem nebyl, to jeli kluci přes Rothensee, Magdeburg, atd... až do Klein Wittenberge, tady jsem nastoupil. V pondělí 5.5. jsme brzo ráno vypluli
a skončili večer v Belgern nad Torgau. Další den Belgern - Dresden, to jsme dojeli až se
setměním do Albertafenu a stáli jsme hned vedle říční policie. Další den ráno zase brzo na cestu, ještě než začal provoz osobáren v Drážďanech, a pozdě odpoledne jsme stáli v zimním přístavu Děčín. Odtud včera 1 horská prémie po Labi nahoru, zdymadlo Střekov jsme měli sami pro sebe, odpoledne už stála loď vyvázaná v KVM ve Velkých Žernosekách. Celkem od Ijselmeeru do Žernosek celkem 970 kilometrů, netto 130 motohodin, bez zádrhelů. Na kanálech, když to šlo, jsme jeli skoro 10 km/hod, na Labi v průměru 5,5 km/h. V Magdeburku to ovšem bylo hodně nahraně. Ende gut, alles gut. A teď zas na moře! Karlos.
- Viky_CZ
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2304
- Registrován: ned led 02, 2011 1:00 am
- Reputace: 43
- Bydliště: Tynec n/L
- Kontaktovat uživatele:
Pojede někdo?
Zacinam se chystat.
Zacinam se chystat.
Viky_CZ píše:Tak.
Casovy plan me letošní cesty do NLD je stanoven takto:
12.6. odjezd z CR
13.6. prijezd do NL, mirim konkretne do oblasti Noord Holland
14.-15.6. mam program na srazu Skodaclub.nl, takze pripadni spolucestovatele s lodickami na vleku mají pomerne volno na vlastní aktivity. Kdybyste nahodou někdo jel Skodovkou (na typu nezalezi), tak je mozna i ucast na srazu, je to vždycky fajn zabava.
16.6. a dále chci trochu pocestovat po NL, spustit tu nebo tam, poplavit se a zase pokracovat.
Dle původního planu bych chtěl navštívit alespoň Amsterdam a v pripade skupinove plavby bych se rad vydal i na kratsi vylet přes Waddensee, jen tak pro tu srandu. Další moznosti jsou po ceste zpet, muzem to vzit severni stranou přes Friesland nebo jizni přes Utrecht a Arnhem, to uz je fuk na obou trasách je co videt. Jsem ještě schopen zastavit v Nemecku, protože tam mam nejakou rodinnou zalezitost, navrhoval bych splaveni po rece Weser odnekud z Hannoversch Münden do Beverungen nebo Höxteru. Dost to tam tece, takze je lepsi to vzit jenom po proudu a pro auta se vrátit.
Navrat bych zahajil kolem 20.6. nebo jak se dohodnem.
Jedu zrejme Edou, takze cestovni rychlost bude pravdepodobne 75km/h. Nikoho nenutim jet se mnou kolonu, muzem se klidne sejit az v NL nebo nekde cestou, ale upozorňuju ze v kolone se mnou dosahuji bezne vozy spotreby tak nizke, ze by se i ve fabrice divili.
- catamaran
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned srp 16, 2009 2:00 am
- Reputace: 25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Holandsko s vlastní lodí
Ahoj, poohlizim se po marine v NL, kde bych mohl stat s moji lodkou pres zimu ve vode.
Bavil jsem se s jachtari ted z vedlejsi plachetky a rikali, ze Holandsko je nejhorsi zeme na hledani volneho mista pro lode.
Neznate nejakou marinu, kde by se dala nechat lodka? Kde by mohli mit volno?
Diky, Cat
Bavil jsem se s jachtari ted z vedlejsi plachetky a rikali, ze Holandsko je nejhorsi zeme na hledani volneho mista pro lode.
Neznate nejakou marinu, kde by se dala nechat lodka? Kde by mohli mit volno?
Diky, Cat
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host