marina Pirovac
Moderátoři: vilma, Pepa, smike
- karma
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 34
- Registrován: úte črc 10, 2012 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
marina Pirovac
čau, letos beru loď z Pirovace, tak se vás chci zeptat, zda někdo máte zkušenost s touto "marínou"? vybavení, hloubka, můringy, čistota, parkování atd...
Díky za odpovědi, Zdeněk
Díky za odpovědi, Zdeněk
Potvrzuju - jedná se o nově budovanou marinu. Našel jsme někde, že začali stavět vloni na podzim a "finální" dokončení bude na jaře 2015. Letos se tedy dají očekávat mírně provizorní podmínky. Nicméně když jsem se ptal v charterovce, AC prý garantuje obvyklý komfort. Nakonec, i obří marina Sukošan má částečně sociální zařízení v "typizovaných buňkách"... Myslím, že to tady bude podobné. Jedu tam ale až v září, takže se do té doby těším na spoustu aktuálních zkušeností 

-
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 628
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:00 am
- Reputace: 21
- kaptn
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob led 07, 2012 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: OLOMOUC,BRNO,MURTER
- Kontaktovat uživatele:
Včera jsem se z tama vrátil,potřeboval jsem opravit v Pirovaci dinghy.Tak jsem se zastavil u nábřeří,a teprve bagrovali moře s jedním kubičákem,jedním JCB a dvěma osmikolkama a tvořili jen plochu.31,1,2014 vybavili jen stavební povolení.Tak držím palce,aby jim to vyšlo.AC jsou docela slušnou charterovkou.
- karma
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 34
- Registrován: úte črc 10, 2012 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
Tak aspoň, že už začli. Sleduju chorvatský noviny a psali, že před týdnem položili základní kámen. Tento rok by mělo být vybudováno cca 40 stání a dalších cca 150 do konce roku 2015. Našel jsem taky plán, jak by marina měla vypadat. tak dejte vědět, jak to tam vypadá až se vrátíte. Já jedu až v červnu.


-
- nováček na fóru
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát pro 31, 2010 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Ostrava
Měl jsem loď od 26.4 do 3.5 2014. Po příjezdu do mariny v Pirovaci jsme se snažili najít kancelář chartrovky.
To se nám za pomocí místních lidí nakonec podařilo.Není stálá obsluha , protože člověk který má na starosti kancelář zároveň předává a uklízí lodě. Problém nastal při složení kauce, protože v maríně zatím nefunguje terminál na platební karty. Po dohadech, že nechceme zaplatit pojištění kauce, ale kauci celou, nakonec pracovník maríny souhlasil s kauci a opsal si číslo platební karty. Přístup k lodím byl po dešti v bahnitém terénu trošku složitý. Taktéž z lodí do prozatimních toalet a sprch ( v našem případu pouze studená voda).
Nicméně obsluha maríny při přebírání a předávání příjemná. Po vrácení lodě nám bylo oznámeno. že si kauci nakonec nedokázali zablokovat, takže jsme měli loď bez kauce i pojištění. Parkování před marinou na městském parkovišti bez poplatku. To snad vše. Níže přikládám foto z maríny.
To se nám za pomocí místních lidí nakonec podařilo.Není stálá obsluha , protože člověk který má na starosti kancelář zároveň předává a uklízí lodě. Problém nastal při složení kauce, protože v maríně zatím nefunguje terminál na platební karty. Po dohadech, že nechceme zaplatit pojištění kauce, ale kauci celou, nakonec pracovník maríny souhlasil s kauci a opsal si číslo platební karty. Přístup k lodím byl po dešti v bahnitém terénu trošku složitý. Taktéž z lodí do prozatimních toalet a sprch ( v našem případu pouze studená voda).
Nicméně obsluha maríny při přebírání a předávání příjemná. Po vrácení lodě nám bylo oznámeno. že si kauci nakonec nedokázali zablokovat, takže jsme měli loď bez kauce i pojištění. Parkování před marinou na městském parkovišti bez poplatku. To snad vše. Níže přikládám foto z maríny.
- kapik
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte črc 12, 2011 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Libčice nad Vltavou
Právě jsme dorazili z moře a jsem v maríně na lodi.
WiFi tu překvapivě funguje a je zadarmo. Po příjezdu to byl docela drsný zážitek, déšť, bláto.
Neuklizené sociálky používané stavebnímy dělníky. Finální sociálky ještě asi nestojí. V maríně je zatím jeden peer obsazený kompletně Adriatic charterem. Na moře jede jen pár lod. Co si Chorvat dovolí mělo pro mě nový rozměr ....
Při návratu z moře již více personálu, uklizené sociálky, nicméně si člověk připadá jako na stavbě.
Pirovac je příjemné klidné město, bankomat, normální sámoška, pekařství, řeznictví ....

WiFi tu překvapivě funguje a je zadarmo. Po příjezdu to byl docela drsný zážitek, déšť, bláto.
Neuklizené sociálky používané stavebnímy dělníky. Finální sociálky ještě asi nestojí. V maríně je zatím jeden peer obsazený kompletně Adriatic charterem. Na moře jede jen pár lod. Co si Chorvat dovolí mělo pro mě nový rozměr ....
Při návratu z moře již více personálu, uklizené sociálky, nicméně si člověk připadá jako na stavbě.
Pirovac je příjemné klidné město, bankomat, normální sámoška, pekařství, řeznictví ....


Zdravím, minulý týden jsme měli Bavaria 36 z Pirovace, jak je tu již psáno, toalety v "hegeš" stylu, bordel, zápach, studená voda. Naštěstí při skončení pronájmu to bylo již v lepším stavu. V Pirovaci jsou lidi z AC ze Zatonu. Celkem pohodový lidi, až na managera charterovky. Je to obrovský "Ivan" který se rád hádá. Ihned při přebírání lodi jsem jej musel zastavit, když si opsal veškeré detaily kreditní karty, včetne bezpečnostního kodu. Pardon, jsme v 21. stoleti....s tímto muze platit cokoliv na internetu. Takže první neshoda. Zaverem byl problem s nacerpanou naftou. Lod jsme prebirali a chybelo 45 litru. Dohodli jsme se s techniky, že dotankujeme první den a poslední opet do plne. První ucet proplati. Souhlasili. Chteli jsme mit jistotu, ze neni seklý plovák. Poslední den lhali jak když tiskne.Zkratka maji od nas 45 litru, ktere zpetne neproplatili. Doporučuju být obezřetnější, vše zapsat do Chech-in listu a vyvarovat se problémům. Jinak lod v poradku. Jake mate zkusenosti s tankovanim a s nadrzi? Diky
- Sidney
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 73
- Registrován: pon črc 01, 2013 2:00 am
- Reputace: 2
- Bydliště: Praha-východ
benzina
to: jojoch
nejbližší je Murter cca 5NM. Odkaz na benziny: http://www.croatia-yacht-charter.com/hr ... ations.asp
nejbližší je Murter cca 5NM. Odkaz na benziny: http://www.croatia-yacht-charter.com/hr ... ations.asp
- Bilardos
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 792
- Registrován: pon zář 18, 2006 10:54 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Uherský Brod
Re: benzina
Sidney píše:to: jojoch
nejbližší je Murter cca 5NM. Odkaz na benziny: http://www.croatia-yacht-charter.com/hr ... ations.asp
Ten seznam není zcela určitě kompletní.
Re: benzina
Sidney píše:to: jojoch
nejbližší je Murter cca 5NM. Odkaz na benziny: http://www.croatia-yacht-charter.com/hr ... ations.asp
Přesně tak....nejbližší je Murter, kde jsou dvě benzinky, krásné připlutí, všude nárazníky, ceny normální. Otevřeno maji každý den do 8pm.
Pumpa
Konkrétně v případě Pirovacu bude nejlepší volbou zřejmě Hramina
- kapik
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 76
- Registrován: úte črc 12, 2011 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Libčice nad Vltavou
Fotky za***** toalety mám, příští rok na ně budu chtít slevu.
Ohledně managera AC doporučuji vše písemně, je "velmi" neférový.
Byl jsem svědkem, jak posádka vracela lod s nedotankovanou nádrží a snažil se je stáhnout o 200eur "pokuta". Že to mají v podmínkách, což je lež. Pak to skončilo nevrácením 100eur vratné části kauce.
Bohužel uvedenou loď asi "vyhrál" Kelny (tímto zdravím, potkali jsme se v kanceláři), to že spor o proplacení dotankování v den odjezdu na moře skončí neproplacením účtu, mě ani ve snu nenapadlo.

Ohledně managera AC doporučuji vše písemně, je "velmi" neférový.
Byl jsem svědkem, jak posádka vracela lod s nedotankovanou nádrží a snažil se je stáhnout o 200eur "pokuta". Že to mají v podmínkách, což je lež. Pak to skončilo nevrácením 100eur vratné části kauce.
Bohužel uvedenou loď asi "vyhrál" Kelny (tímto zdravím, potkali jsme se v kanceláři), to že spor o proplacení dotankování v den odjezdu na moře skončí neproplacením účtu, mě ani ve snu nenapadlo.
Kelny píše:Jake mate zkusenosti s tankovanim a s nadrzi? Diky
První předpoklad je, jezdit se společností která je schopna se za tebe v případě sporu postavit. Můžu jen potvrdit že ta "naše" je v tomto špičková - několikrát vyzkoušeno. Nedovolí si charterovka nebo jiný majitel lodi odbýt společnost, která mu dohazuje větší objem kšeftů.
Druhá jistota je brát lodě od známé a zavedené charterovky. Což trochu pokulhává, protože AC jsem vždy považoval za solidní firmu. Ale již několik let jsem s nimi nebyl a možná to je jen o jednom člověku....
Třetí věc je špatně vyhodnocený stav. Né že bych měl podobnou osobní zkušenost s neproplacením, ale když už jsem několikrát došel k nenatankované lodi, buď jsem trval na dotankování před vyplutím (to vychází ze smlouvy), nebo tam byly osobní vazby a domluvili jsme se "po čárku" jak jsem ji převzal. Palivoměr se namaloval do Check-listu, já jsem si jej ještě vyfotil.
Jednou jsme to dělali tvým způsobem domluvy, ale to bylo na Regatce. A opět. Dominantní zprostředkovatel a společnost cca 16ti lodí. Peníze vedl Maris ale myslím že to klaplo.
Čtvrtá věc je že si nějak nedokáži představit, že bych si vůbec dovolil odevzdat nenatankovanou loď. NEEXISTUJE!!! Veškeré omluvy jsou jen výmluvy. Jsem skipper a já si musím rozvrhnout a zajistit veškerou organizaci, aby vše sedělo. Zjistit otvírací dobu, zajistit včasný příjezd...
Co jinak? S naftou to bývá všelijaké. Tento případ je vyjmečný. On vlastně lehce přišel k nějakým 150 éčkám. 100 vybral od prvního, nějakých 50 nezaplatil druhému.
Ale většinou doplácíme na nešvar svých kolegů - kamarádů. To po nich nemáme řádně dotankovanou loď, třebaže palivoměr ukazuje plnou. Četl a slyšel jsem spoustu lidí, kteří jedou před vyplutím k benzince automaticky. V případě většího renoncu se okamžitě vrací k molu a chtějí to proplatit. Přiznám se že mě se nechce, raději riskuji a třeba i doplatím nějakou tu naftu po kolegovi přede mnou. Já ale tankuji ne podle palivoměru, ale až mě pistole 2-3 x vypne.
Hezký byl případ před pár lety v Řecku, kdy jsme dvě identické lodě, naprosto stejnou trasu, bok po boku pluli svorně na plachty / motor a přátelé od vedle platili podstatně více. Už nevím kolik, ale rozdíl byl určitě někde kolem dvaceti litrů.
- Jarda885
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1725
- Registrován: pon lis 26, 2012 1:00 am
- Reputace: 102
- Bydliště: Ostrava
Kelny píše:........ Celkem pohodový lidi, až na managera charterovky. Je to obrovský "Ivan" který se rád hádá. Ihned při přebírání lodi jsem jej musel zastavit, když si opsal veškeré detaily kreditní karty, včetne bezpečnostního kodu. Pardon, jsme v 21. stoleti....s tímto muze platit cokoliv na internetu. Takže první neshoda. Zaverem byl problem s nacerpanou naftou. Lod jsme prebirali a chybelo 45 litru. Dohodli jsme se s techniky, že dotankujeme první den a poslední opet do plne. První ucet proplati. Souhlasili. Chteli jsme mit jistotu, ze neni seklý plovák. Poslední den lhali jak když tiskne.Zkratka maji od nas 45 litru, ktere zpetne neproplatili. Doporučuju být obezřetnější, vše zapsat do Chech-in listu a vyvarovat se problémům. Jinak lod v poradku. Jake mate zkusenosti s tankovanim a s nadrzi? Diky
Moje zkušenosti:
1) na kartě, kterou dávám k platbám v obchodě mám zakázáno internetové bankovnictví
2) dohody typu "pokud bude něco špatně, kompenzujeme při odevzdání" uzavírám (bohužel) občas. Vždy když zjistím závadu, okamžitě volám do charterovky. V konkrétním případě u dočerpání nafty volám hned v sobotu "právě jsem natankoval do plné nádrže 45litrů nafty." Ještě se mi nestalo, že by takto potvrzená závada převzetí byla zpochybněna u zpětného předání. Několik paragonů za naftu v den převzetí lodi jsem dostal zaplaceno. Vždy se jednalo o cca 20 litrů.
3) Při převzetí lodi nevytáčím předávajícího drobnostma nedejbože pitomostma. Toto nemyslím na Kelnyho. Už jsem to viděl na sousedních lodích. Někteří skipeři, kteří mi předávají lodě opakovně, se o tom zmínili. Ten vztah je hodně o vzájemné důvěře.
EDIT: Vysvětleno blíže 1.6. v 6:29
Předpoklad č. 1. o němž píše Baharis v 10:40, je vždy splněn.
Naposledy upravil(a) Jarda885 dne ned čer 01, 2014 7:35 am, celkem upraveno 1 x.
- kolovratek
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 173
- Registrován: pon zář 01, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Holice
- MalyBob
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 300
- Registrován: stř říj 21, 2009 2:00 am
- Reputace: 10
- Bydliště: Ostrava
Baharis píše:Kelny píše:Jake mate zkusenosti s tankovanim a s nadrzi? Diky
Ale většinou doplácíme na nešvar svých kolegů - kamarádů. To po nich nemáme řádně dotankovanou loď, třebaže palivoměr ukazuje plnou. Četl a slyšel jsem spoustu lidí, kteří jedou před vyplutím k benzince automaticky. V případě většího renoncu se okamžitě vrací k molu a chtějí to proplatit. Přiznám se že mě se nechce, raději riskuji a třeba i doplatím nějakou tu naftu po kolegovi přede mnou. Já ale tankuji ne podle palivoměru, ale až mě pistole 2-3 x vypne.
.
Podepisuji, co píše Baharis. Minulý pátek se mi opět potvrdilo. V půlce týdne jsem tankovali na Lastovu, tak pro sichr.... Dle motohodin (počitadlo nefungovalo, ale celkem poctivě píšu) říkám klukům "až tam bude dvacet řekněte, vejde tam tak max. 25-30. Zastavili jsem se na 52,8 litru. Chybělo přepočtem 20-30 litrů. Řešil jsem to s majitelem společnosti v Trogiru při předávání, byl jsem u nich po x-té a potřetí na stejné lodi. Uznal obratem, vykompenzovali jsme "neplatbou" za parking. Nechtěl nic, žádný papír, paragon, stačilo mu to v pěti větách říct. Velmi solidní firma i jednání.
Ptal jsem se samozřejmě po příčině. Ze zkušenosti vím, že jeho lidi jsou většinou u tankování a vše si kontrolují. Ale taky nemůžou být vždy a všude. A někteří zákazníci to "tam pustí naplno", po zpěnění pistole samozřejmě vypne a kromě Baharise, mně a spousty kolegů odsud, to ten zbytek považuje za plné. Prd, není... A při stavu ukazatelů na většině lodí nejde jenom o peníze, ale může jít i o bezpečnost. Popisoval jsem někde dříve, jak mi v 90l nádrži chybělo cca. 50 litrů. Ještě, že jedu k pumpě (pokud lze) v půlce týdne, často za koulení očí posádky (proč po deseti hodinách??)
Takže asi tak, děláme to sami sobě.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host