Stavba vlastní plachetnice
Moderátoři: vilma, Pepa, david
Zdravím přátel= všech vod,
již několik let uvažuji o stavbě vlastní plachetnice. Věnuji se jachtingu již několik let a zároveň při tom studuji na Fakultě architektury. Bohužel k lodnímu designu se tolik nedostanu, Pouze si mohu přečíst stará skripta z roku 1975 "Lodní stavitelství", které se kdysi vyučovalo.
Rád by jsem začal s plánováním a rozkreslováním lodi. Chtěl bych to vzít asi směrem samouka, kdy si sám nastuduji veškeré podklady a věci potřebné k tomu navrhnout vlastní loď. Rád by jsem stavěl zhruba 10 metrů dlouhou loď, nejspíše sendvičového typu, ale rád by jsem se o tomto způsobu stavby více dozvěděl. Nebo si také nechám doporučit nějaké další techniky. Prosím, pokud je to možné, pište mi publikace, které by jsem měl projít a nastudovat.
Díky předem...
již několik let uvažuji o stavbě vlastní plachetnice. Věnuji se jachtingu již několik let a zároveň při tom studuji na Fakultě architektury. Bohužel k lodnímu designu se tolik nedostanu, Pouze si mohu přečíst stará skripta z roku 1975 "Lodní stavitelství", které se kdysi vyučovalo.
Rád by jsem začal s plánováním a rozkreslováním lodi. Chtěl bych to vzít asi směrem samouka, kdy si sám nastuduji veškeré podklady a věci potřebné k tomu navrhnout vlastní loď. Rád by jsem stavěl zhruba 10 metrů dlouhou loď, nejspíše sendvičového typu, ale rád by jsem se o tomto způsobu stavby více dozvěděl. Nebo si také nechám doporučit nějaké další techniky. Prosím, pokud je to možné, pište mi publikace, které by jsem měl projít a nastudovat.
Díky předem...
No já nevím,
když člověk pročítá forum, tak je to každou chvilku.
Jestli ti není líto promarněného času, peněz, marné práce a snahy, tak ti držím palce. Nakonec by jsi mohl zjistit, že jsi promarnil značnou část života, kterou jsi mohl jachtit. Ale proti gustu žádnej dišputát.