Uložení tam bylo následovné-od šroubu: krytka,gufero,vymezovací mosazný kroužek,gufero,vym. kroužek,jednořadé kuličkové ložisko,ocel.vym.kroužek,kuželíkové ložisko. na druhém konci hřídele u motoru opět 2xgufero a opět obě ložiska +převlečná matka.Do trubice vede kapátko na olej.
Myslím že proti vibracím pohoda,hřídel je dlouhá 1,5 m průměr 35mm v místech kde jsou gufera je rozšířena na průměr 50mm,vzhledem k tomu že loď byla komplet sežraná rzí a hřídel včetně trubice byla téměř bez koroze ,ložiska krásně mastná,tak to snad tak špatná konstrukce nebyla,ale právě každý s kým jsem mluvil mi tento systém rozmlouvá,proto stále pátrám.
V současnost používaný systém od Vetuse tam nedostanu, takže bych musel všechno nechat vyrobit + předělat trubici ,loď už je nastříkaná takže se mi do toho moc nechce.Tady jsem bohužel trochu nepřemýšlel

Ještě uvažuji o variantě: dolů k šroubu do trubice místo ložisek dát silonové futro,trubici nechat plnou vody a u motoru opět místo ložisek silonové futro,potom nasadit zakončení s ucpávkou (šňůra) a ložisko dát do domečku vně trubice mezi motor a díl s ucpávkou ?.
info o lodi
Loď se jmenuje Regina,ocel říční mot.holanský typ,d8m,š2,3m,koupil jsem ji po záplavách v Brné(Ústí n/L) plnou bahna a vody,byla totiž na dně Labe,teď už má nové plechy prošla opískovaním a je nastříkaná.
Pokud by to někoho zajímalo rád přiložím fotky vraku po koupi a v průběhu rekonstrukce.
Loď má docela pohnutou minulost její předchozí majitel ji nechal nezajištěnou s dírou ve dnu, takže při záplavách (tuším že 2002) zdemolovala několik pěkných lodí v jachetním přístavu,když jsem její vrak koupil docela si tam oddychli ,myslím že původní majitel by se tam ukázat asi nemohl.
