Lodní vleky THULE a jejich kvalita ?
Moderátoři: MARIS, Pepa, vilma
- JPfish
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 154
- Registrován: pát čer 13, 2014 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Chvaletice
Lodní vleky THULE a jejich kvalita ?
Švédské vleky vyrobeny přímo ve Švédsku jsou prý úplně jiná kvalita než ty vleky vyrobené v Polsku,které se u nás prodávají.Tuto informaci jsem obdržel od jistého prodejce,který vleky THULE prodává.Polské vleky jsou prý dost často reklamovány pro prasklou kostru. Máte někdo praktické zkušenosti a nebo jste přímo řešily nějaký problém ohledně lodních vozíků této značky ?
- Ozzie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1983
- Registrován: stř pro 23, 2009 1:00 am
- Reputace: 41
- Bydliště: pri Malom Dunaji
"Tuto informaci jsem obdržel od jistého prodejce,který vleky THULE prodává" Toto ja považujem za úbohosť. Ten predajca nevie inak argumentovať len kydaním na konkurenciu? Keď si vyberiem lacnejší polský vlek, lebo chcem ušetriť a praskne mi, tak to budem riešiť s obchodníkom. Keď chce prežiť tak sa k reklamácii postavý zodpovedne. Zameraj sa na veci ako: dostupnosť súčiastok, či sa dá vymeniť nápravu? Napr veľa výrobcov používa univerzálnú a osvedčenú nápravu od firmy Knott, ktoré sa po čase dajú jednoducho vymeniť aj s brzdami.
- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1390
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ešte by som chcel vedieť, ktoré tie Thule lodné vleky sú vyrobené priamo vo Švédsku.
Pre Thule robí kopa slovenských firiem (resp. výr. závodov: Al-Ko, Knott, Etop), niekoľlko manufaktúr na Orave a východe Slovenska, a hlavný výrobný závod na prívesy je v Poľsku.
jedine že by to práve dorazili kamióny zo Švédska https://goo.gl/maps/bqywu do tohto "skladu" https://goo.gl/maps/psQ1a
Ináč keď niekomu ide o kvalitný vlek, tak nech hľadá Harbeck alebo Heku. Thule (resp. Brenderup a ich iné značky) je v prívesoch masovka pre obchody typu Hornbach , Obi, Walmart, Tesco (celosvetovo).
Pre Thule robí kopa slovenských firiem (resp. výr. závodov: Al-Ko, Knott, Etop), niekoľlko manufaktúr na Orave a východe Slovenska, a hlavný výrobný závod na prívesy je v Poľsku.
jedine že by to práve dorazili kamióny zo Švédska https://goo.gl/maps/bqywu do tohto "skladu" https://goo.gl/maps/psQ1a
Ináč keď niekomu ide o kvalitný vlek, tak nech hľadá Harbeck alebo Heku. Thule (resp. Brenderup a ich iné značky) je v prívesoch masovka pre obchody typu Hornbach , Obi, Walmart, Tesco (celosvetovo).
Naposledy upravil(a) copy dne ned úno 08, 2015 8:04 pm, celkem upraveno 1 x.
- andrej
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 209
- Registrován: pon kvě 17, 2010 2:00 am
- Reputace: 8
- Bydliště: Studienka
Ja ho mám , a nie je na tom nič čo by som povedal že je poľské.
Kostra je obyč. zvarenec silno žiarovo pozinkovaný , čo by dobre spravili aj v Číne a zvyšok je Knot. a pod.
Tie isté diely ako na hocijakom inom vozíku.- Pongratz - Alebo Agados a pod.
Všetko zvyšné je na ňom iba primontované - ja som spokojný nadmieru . Aj cena pri kúpe bola najnižšia.
Jazdím na plnú záťaž. Celková nosnosť 1300kg váha plavidla cca 900kg zvyšok váha vozíka okolo 320kg nejaká výbava a motor ,všetko bez problémov. S pozdravom A.
Kostra je obyč. zvarenec silno žiarovo pozinkovaný , čo by dobre spravili aj v Číne a zvyšok je Knot. a pod.
Tie isté diely ako na hocijakom inom vozíku.- Pongratz - Alebo Agados a pod.
Všetko zvyšné je na ňom iba primontované - ja som spokojný nadmieru . Aj cena pri kúpe bola najnižšia.
Jazdím na plnú záťaž. Celková nosnosť 1300kg váha plavidla cca 900kg zvyšok váha vozíka okolo 320kg nejaká výbava a motor ,všetko bez problémov. S pozdravom A.
- JPfish
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 154
- Registrován: pát čer 13, 2014 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Chvaletice
Ozzie a další ) Já právě v tom mám zmatek a nevím co je pravda a proto jsem založil tuhle otázku a byl bych moc rád za vysvětlení Já třeba zde koukám na ceník a co je dle ceníku ze Švédska tak v mém případě u vleku 1500kg je rozdíl deset tisíc jak u vleku z Polska. http://www.auta-lode.cz/thule-1500/
- rxd
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 82
- Registrován: úte srp 20, 2013 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz uz jsme u tech vleku, nema nekdo zkusenost s temito?
http://www.inpro-caslav.cz/lodni-prives ... s-pro-lode
Docela me laka naprava certifikovana na 130. Ne ze bych chtel jezdit s lodi tak rychle, ale 110 uz je rozumna rychlost. Jake jsou zkusenosti s napravami AL-KO?
Nad Thule jsem take uvazoval ale napravu na 80 nechci. Kdyz pak clovek zrychli na 90 tak se to dost casto zacne plavat. A jet 80 na delsi cestu, to bych asi nechal lod radsi doma.
http://www.inpro-caslav.cz/lodni-prives ... s-pro-lode
Docela me laka naprava certifikovana na 130. Ne ze bych chtel jezdit s lodi tak rychle, ale 110 uz je rozumna rychlost. Jake jsou zkusenosti s napravami AL-KO?
Nad Thule jsem take uvazoval ale napravu na 80 nechci. Kdyz pak clovek zrychli na 90 tak se to dost casto zacne plavat. A jet 80 na delsi cestu, to bych asi nechal lod radsi doma.
- Viky_CZ
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2304
- Registrován: ned led 02, 2011 1:00 am
- Reputace: 43
- Bydliště: Tynec n/L
- Kontaktovat uživatele:
Inpro Caslav nabizi jenom nebrzdenej lodni vlek do 750kg? Tam se tech 130km/h dela snadno.
To je u 4.5m vleku jenom 550kg na lod, když pocitam ze auto umi 750kg nebrzdenejch, coz taky nejsou všechny. Ta vaha vleku a uzavrenej profil ramu asi uazkuje na slusnej oddil, ale univerzalni reseni to asi uplne není.
To je u 4.5m vleku jenom 550kg na lod, když pocitam ze auto umi 750kg nebrzdenejch, coz taky nejsou všechny. Ta vaha vleku a uzavrenej profil ramu asi uazkuje na slusnej oddil, ale univerzalni reseni to asi uplne není.
- Surcouf
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 491
- Registrován: ned lis 23, 2008 1:00 am
- Reputace: 2
- Bydliště: Praha
Pánové, nenechte se mýlit představou, že když vám prodejce přilepí na zadek vozíku nálepku 100, 110, či dokonce 130km, tak že tak rychle s vozíkem můžete jezdit. V Evropě je většinou rychlost jízdní soupravy s přívěsem velmi omezena, obzvláště když celková váha jízdní soupravy přesáhne 3 500kg. Pro dálnice je to 90km/hod, ostatní silnice 80km/hod a obce 50km/hod.
Vychází to z nových směrnic EU a je nutné si ověřit pro každou zemi extra, protože to může být i méně a omezení pro soupravy s vlekem platí i v Německu. Navíc, soupravy delší než 7 m a/nebo těžší než 3500 kg nesmí používat třetí pruh na dálnici, t. j. pokud je tam vpravo stoupací pruh pro pomalá vozidla, nesmíte se objevit v krajním levém pruhu.
Co se týče náprav, tak vlastně všichni výrobci v Evropě používají buď AL-KO, nebo KNOTT. Jízdní vlastnosti pak závisí především na vyvážení a na těžišti, samozřejmě čím širší náprava, tím stabilnější.
Vychází to z nových směrnic EU a je nutné si ověřit pro každou zemi extra, protože to může být i méně a omezení pro soupravy s vlekem platí i v Německu. Navíc, soupravy delší než 7 m a/nebo těžší než 3500 kg nesmí používat třetí pruh na dálnici, t. j. pokud je tam vpravo stoupací pruh pro pomalá vozidla, nesmíte se objevit v krajním levém pruhu.
Co se týče náprav, tak vlastně všichni výrobci v Evropě používají buď AL-KO, nebo KNOTT. Jízdní vlastnosti pak závisí především na vyvážení a na těžišti, samozřejmě čím širší náprava, tím stabilnější.
Naposledy upravil(a) Surcouf dne ned úno 08, 2015 11:44 pm, celkem upraveno 1 x.
- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1390
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ja som mal od Denisa pozicany vlek.
Ten vyrobca vleku neviem co mal za konstruktera, ale navarit hrubu joklovinu natupo na tenky plech? Neviem, ako si to zratali, ale prax ukazala, ze zle. Samotnymi otrasmi pri jazde sa mu uklepalo zadne celo ("naraznik").
Takto to zacalo a postupovalo.
Nakoniec som musel to zadné čelo priviazať gurtňami k vozíku, aby som ho nestratil.
Ten vyrobca vleku neviem co mal za konstruktera, ale navarit hrubu joklovinu natupo na tenky plech? Neviem, ako si to zratali, ale prax ukazala, ze zle. Samotnymi otrasmi pri jazde sa mu uklepalo zadne celo ("naraznik").
Takto to zacalo a postupovalo.
Nakoniec som musel to zadné čelo priviazať gurtňami k vozíku, aby som ho nestratil.
- Viky_CZ
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2304
- Registrován: ned led 02, 2011 1:00 am
- Reputace: 43
- Bydliště: Tynec n/L
- Kontaktovat uživatele:
copy píše:Ten vyrobca vleku neviem co mal za konstruktera, ale navarit hrubu joklovinu natupo na tenky plech?
To je otázka, jestli je to masova vyroba, kde se jde do rizika pro zlevneni za kazdou cenu nebo je to maloseriovka, kde byl "konstrukter" proste jenom blbej. Osobne bych tipnul to první - slabsi plech protože "to staci" a nebo jeden malej kousek plechu navic, kterej někdo vynechal, protože "je zbytecnej". Takhle my zijem.
Edit: Ještě jedna neodolatelna moznost se naskyta.... ze konstruktéra proste nenapadlo, ze někdo ty svetla sunda z vleku i s nosnikama, staci párkrát, svar praskne a pak uz to jede viz předchozí scenar. To teda ale neomlouva fakt, ze podle toho zvlastniho tvaru vytrzeni bude ta rampa vyrobena z naprosto podradnyho plechu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti