Lodní vleky THULE a jejich kvalita ?

Různá témata kolem ovládání lodě a bezpečnosti plavby

Moderátoři: MARIS, Pepa, vilma

Uživatelský avatar
JPfish
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 154
Registrován: pát čer 13, 2014 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Chvaletice

Lodní vleky THULE a jejich kvalita ?

Příspěvekod JPfish » ned úno 08, 2015 6:15 pm

Švédské vleky vyrobeny přímo ve Švédsku jsou prý úplně jiná kvalita než ty vleky vyrobené v Polsku,které se u nás prodávají.Tuto informaci jsem obdržel od jistého prodejce,který vleky THULE prodává.Polské vleky jsou prý dost často reklamovány pro prasklou kostru. Máte někdo praktické zkušenosti a nebo jste přímo řešily nějaký problém ohledně lodních vozíků této značky ?
Uživatelský avatar
Ozzie
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1983
Registrován: stř pro 23, 2009 1:00 am
Reputace: 41
Bydliště: pri Malom Dunaji

Příspěvekod Ozzie » ned úno 08, 2015 7:31 pm

"Tuto informaci jsem obdržel od jistého prodejce,který vleky THULE prodává" Toto ja považujem za úbohosť. Ten predajca nevie inak argumentovať len kydaním na konkurenciu? Keď si vyberiem lacnejší polský vlek, lebo chcem ušetriť a praskne mi, tak to budem riešiť s obchodníkom. Keď chce prežiť tak sa k reklamácii postavý zodpovedne. Zameraj sa na veci ako: dostupnosť súčiastok, či sa dá vymeniť nápravu? Napr veľa výrobcov používa univerzálnú a osvedčenú nápravu od firmy Knott, ktoré sa po čase dajú jednoducho vymeniť aj s brzdami.
Uživatelský avatar
copy
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1390
Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
Reputace: 28
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod copy » ned úno 08, 2015 7:53 pm

ešte by som chcel vedieť, ktoré tie Thule lodné vleky sú vyrobené priamo vo Švédsku.
Pre Thule robí kopa slovenských firiem (resp. výr. závodov: Al-Ko, Knott, Etop), niekoľlko manufaktúr na Orave a východe Slovenska, a hlavný výrobný závod na prívesy je v Poľsku.
jedine že by to práve dorazili kamióny zo Švédska :) https://goo.gl/maps/bqywu do tohto "skladu" https://goo.gl/maps/psQ1a

Ináč keď niekomu ide o kvalitný vlek, tak nech hľadá Harbeck alebo Heku. Thule (resp. Brenderup a ich iné značky) je v prívesoch masovka pre obchody typu Hornbach , Obi, Walmart, Tesco (celosvetovo).
Naposledy upravil(a) copy dne ned úno 08, 2015 8:04 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
andrej
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 209
Registrován: pon kvě 17, 2010 2:00 am
Reputace: 8
Bydliště: Studienka

Příspěvekod andrej » ned úno 08, 2015 7:58 pm

Ja ho mám , a nie je na tom nič čo by som povedal že je poľské.
Kostra je obyč. zvarenec silno žiarovo pozinkovaný , čo by dobre spravili aj v Číne a zvyšok je Knot. a pod.
Tie isté diely ako na hocijakom inom vozíku.- Pongratz - Alebo Agados a pod.
Všetko zvyšné je na ňom iba primontované - ja som spokojný nadmieru . Aj cena pri kúpe bola najnižšia.
Jazdím na plnú záťaž. Celková nosnosť 1300kg váha plavidla cca 900kg zvyšok váha vozíka okolo 320kg nejaká výbava a motor ,všetko bez problémov. S pozdravom A.
Obrázek
Uživatelský avatar
JPfish
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 154
Registrován: pát čer 13, 2014 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Chvaletice

Příspěvekod JPfish » ned úno 08, 2015 8:49 pm

Ozzie a další ) Já právě v tom mám zmatek a nevím co je pravda a proto jsem založil tuhle otázku a byl bych moc rád za vysvětlení Já třeba zde koukám na ceník a co je dle ceníku ze Švédska tak v mém případě u vleku 1500kg je rozdíl deset tisíc jak u vleku z Polska. http://www.auta-lode.cz/thule-1500/
Uživatelský avatar
copy
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1390
Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
Reputace: 28
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod copy » ned úno 08, 2015 9:21 pm

andrej, aby nedoslo k omylu - zle som to napisal.
Thule (v Nemecku pod značkou Brenderup) je kvalitny vlek. Thule si nemoze dovolit nejaku nekvalitu, su jeden z najvacsich - ak nie uplne najvacsi - vyrobca vlekov na svete.
Uživatelský avatar
rxd
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 82
Registrován: úte srp 20, 2013 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod rxd » ned úno 08, 2015 9:33 pm

Kdyz uz jsme u tech vleku, nema nekdo zkusenost s temito?

http://www.inpro-caslav.cz/lodni-prives ... s-pro-lode

Docela me laka naprava certifikovana na 130. Ne ze bych chtel jezdit s lodi tak rychle, ale 110 uz je rozumna rychlost. Jake jsou zkusenosti s napravami AL-KO?

Nad Thule jsem take uvazoval ale napravu na 80 nechci. Kdyz pak clovek zrychli na 90 tak se to dost casto zacne plavat. A jet 80 na delsi cestu, to bych asi nechal lod radsi doma.
Uživatelský avatar
Viky_CZ
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2304
Registrován: ned led 02, 2011 1:00 am
Reputace: 43
Bydliště: Tynec n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viky_CZ » ned úno 08, 2015 9:53 pm

Inpro Caslav nabizi jenom nebrzdenej lodni vlek do 750kg? Tam se tech 130km/h dela snadno.

To je u 4.5m vleku jenom 550kg na lod, když pocitam ze auto umi 750kg nebrzdenejch, coz taky nejsou všechny. Ta vaha vleku a uzavrenej profil ramu asi uazkuje na slusnej oddil, ale univerzalni reseni to asi uplne není.
Uživatelský avatar
Surcouf
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 491
Registrován: ned lis 23, 2008 1:00 am
Reputace: 2
Bydliště: Praha

Příspěvekod Surcouf » ned úno 08, 2015 11:37 pm

Pánové, nenechte se mýlit představou, že když vám prodejce přilepí na zadek vozíku nálepku 100, 110, či dokonce 130km, tak že tak rychle s vozíkem můžete jezdit. V Evropě je většinou rychlost jízdní soupravy s přívěsem velmi omezena, obzvláště když celková váha jízdní soupravy přesáhne 3 500kg. Pro dálnice je to 90km/hod, ostatní silnice 80km/hod a obce 50km/hod.
Vychází to z nových směrnic EU a je nutné si ověřit pro každou zemi extra, protože to může být i méně a omezení pro soupravy s vlekem platí i v Německu. Navíc, soupravy delší než 7 m a/nebo těžší než 3500 kg nesmí používat třetí pruh na dálnici, t. j. pokud je tam vpravo stoupací pruh pro pomalá vozidla, nesmíte se objevit v krajním levém pruhu.

Co se týče náprav, tak vlastně všichni výrobci v Evropě používají buď AL-KO, nebo KNOTT. Jízdní vlastnosti pak závisí především na vyvážení a na těžišti, samozřejmě čím širší náprava, tím stabilnější.
Naposledy upravil(a) Surcouf dne ned úno 08, 2015 11:44 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
copy
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1390
Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
Reputace: 28
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod copy » ned úno 08, 2015 11:40 pm

ja som mal od Denisa pozicany vlek.
Ten vyrobca vleku neviem co mal za konstruktera, ale navarit hrubu joklovinu natupo na tenky plech? Neviem, ako si to zratali, ale prax ukazala, ze zle. Samotnymi otrasmi pri jazde sa mu uklepalo zadne celo ("naraznik").

Takto to zacalo a postupovalo.
Obrázek Obrázek Obrázek

Nakoniec som musel to zadné čelo priviazať gurtňami k vozíku, aby som ho nestratil.
Uživatelský avatar
Jarda885
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1721
Registrován: pon lis 26, 2012 1:00 am
Reputace: 102
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Jarda885 » pon úno 09, 2015 9:01 am

rxd píše:...... Jake jsou zkusenosti s napravami AL-KO?

......


Nápravy AL-KO používají výrobci obytných přívěsů.
Jsou považovány za vysoce kvalitní.
Uživatelský avatar
Viky_CZ
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2304
Registrován: ned led 02, 2011 1:00 am
Reputace: 43
Bydliště: Tynec n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viky_CZ » pon úno 09, 2015 4:43 pm

copy píše:Ten vyrobca vleku neviem co mal za konstruktera, ale navarit hrubu joklovinu natupo na tenky plech?

To je otázka, jestli je to masova vyroba, kde se jde do rizika pro zlevneni za kazdou cenu nebo je to maloseriovka, kde byl "konstrukter" proste jenom blbej. Osobne bych tipnul to první - slabsi plech protože "to staci" a nebo jeden malej kousek plechu navic, kterej někdo vynechal, protože "je zbytecnej". Takhle my zijem. ;)

Edit: Ještě jedna neodolatelna moznost se naskyta.... ze konstruktéra proste nenapadlo, ze někdo ty svetla sunda z vleku i s nosnikama, staci párkrát, svar praskne a pak uz to jede viz předchozí scenar. To teda ale neomlouva fakt, ze podle toho zvlastniho tvaru vytrzeni bude ta rampa vyrobena z naprosto podradnyho plechu.
Uživatelský avatar
maxik1958
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2549
Registrován: stř pro 16, 2009 1:00 am
Reputace: 36
Bydliště: PRAHA 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod maxik1958 » pon úno 09, 2015 6:28 pm

Na mým vleku jsou nosníky k čelu na pantech, nejeví to známky opotřebení, je sterej 20? let :?
Uživatelský avatar
copy
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1390
Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
Reputace: 28
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod copy » pon úno 09, 2015 7:40 pm

Dnes mi to zvárač ani nemal ako zvariť, povedal že nech si donesiem najprv nejakú kovovú podložku, a tú treba nanitovať na to vytrhnuté. Ten plech zadného nárazníka je tak 0,8 mm.
Uživatelský avatar
Viky_CZ
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2304
Registrován: ned led 02, 2011 1:00 am
Reputace: 43
Bydliště: Tynec n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viky_CZ » pon úno 09, 2015 8:07 pm

Není lepsi pridelat to za ty srouby svetel? Nejsou daleko a svetlo by to mohlo vydrzet lip nez ten plech. ;)

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti