Můj příspěvek neměl politický podtext, pokud to tak vyznělo, je mi líto.
Slaboduchou poznámku o milicionáři nechám bez komentáře. Kdo mě zná, ví, že jsem nebyl ani v Jiskřičkách.
Po vodácké stránce: mimo to, že konečně po 11 letech od revoluce padla vyhláška o zákazu motorů na Vltavě, je všechno i nadále v mínusu:
- jez(y) pod Ústím – díky zelenejm v nedohlednu, původní návrhy z let kolem 1940. V létě se tedy s větším ponorem dostaneš jen do již zmiňované řiti.
- vana Orlík – opět odloženo, mělo být současně se stavbou přehrady 1963
- něco jiného než traktor na Slapech – odloženo, plánováno taky se stavbou přehrady.
- zato ze skůtrů hned udělali malé plavidlo a pak dlouho trvalo vymyslet, jak je zase zakázat
- pozvolný, ale zřejmě nezastavitelný, konec loděnic v Praze díky byznisu Českých přístavů
- stále neprůstřelná pracovní doba na komoře Modřany o víkendech (Štěchovice plaví do 21,00, Vrané do 22,00, ale Modřany jen do 17,00 )
- žádný servis pro lodě na vodě ( benzín pumpy, fekál, pitná voda ). Vyjímkou je marina Žernoseky. Za bolševika bylo v Praze aspoň přistávací plato u pumpy v Podolí a autocisterna na Rabyni a Ždákově
- čekací stání pod a nad komorami vyhovují rozměrem leda gumákům. Čestnou vyjímkou je stání pod Slapy ( pokud ovšem vítr nesfoukne parník na vyvázané lodě ) a pod Vraným.
- ačkoli jsou komory vybaveny kamerami, propojeny vodní linkou s počítači a mají si lodě předávat, bez zavolání mobilem vystojíš ďolík. Jak jsme mohli kdysi plavat bez mobilu už ani nechápu.
Tak tomu všemu já neříkám rozvoj vodnho sportu a turistiky.
Jestli ti ovšem stačí, že jednou do roka vyjedeš do bývalé Juginy bez devizového příslibu, pak jseš samozřejmě spokojený.
odpověď seemanovi
Moderátoři: vilma, Pepa, david
Nemyslím si haladine, že tu potřebujeme mírové vyjednavače, nicméně díky za vyjádření.
Pokud by bylo z mé strany potřeba omluvy pro Davida, budu tak činit klidně celý den. Je totiž jen málo lidí na tomto webu, kterých si vážím tak, jako Davida a myslím, že on to ví.
Jeho, zde výše uvedené vyjádření je na místě a jako takové má jistě na tomto webu své opodstatnění.
Já jsem se však v chorvatském vláknu vyjadřoval proti jakýmsi obecně formulovaným politickým názorům /nejen Davida/, které hodlám i nadále na tomto webu nepřipustit a především je řešit již v samém zárodku, než se tu strhne "politická rvačka". To zkrátka nepřipustíme nyní a ani v budoucnu. Očekávám, že soudný uživatel těchto jachtařských stránek, mi dá v tomto za pravdu. Jen v tomto smyslu byl veden v rovině obecné /bez personifikace/ můj zásah a v případě nutnosti v nich hodlám nadále pokračovat.
Pepa
Pokud by bylo z mé strany potřeba omluvy pro Davida, budu tak činit klidně celý den. Je totiž jen málo lidí na tomto webu, kterých si vážím tak, jako Davida a myslím, že on to ví.
Jeho, zde výše uvedené vyjádření je na místě a jako takové má jistě na tomto webu své opodstatnění.
Já jsem se však v chorvatském vláknu vyjadřoval proti jakýmsi obecně formulovaným politickým názorům /nejen Davida/, které hodlám i nadále na tomto webu nepřipustit a především je řešit již v samém zárodku, než se tu strhne "politická rvačka". To zkrátka nepřipustíme nyní a ani v budoucnu. Očekávám, že soudný uživatel těchto jachtařských stránek, mi dá v tomto za pravdu. Jen v tomto smyslu byl veden v rovině obecné /bez personifikace/ můj zásah a v případě nutnosti v nich hodlám nadále pokračovat.
Pepa
- seemann
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 305
- Registrován: čtv led 17, 2008 1:00 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Pardubicko
Re: odpověď seemanovi
david píše:Můj příspěvek neměl politický podtext, pokud to tak vyznělo, je mi líto.
Slaboduchou poznámku o milicionáři nechám bez komentáře. Kdo mě zná, ví, že jsem nebyl ani v Jiskřičkách.
Pokud tomu je tak, rád se ti omluvím, pokud omluvu přijmeš. Z tvého příspěvku jsem totiž nabyl dojmu "zlatý komunisti". Možná právě díky době minulé zde jsou věci, které se ti nelíbí.
- simon
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Dolni Kounice
davide, sem si po holandsku rikal, ze vytahnu lod na orlik, nejak me uz ted chybi komory a mosty ... ted mne to zase preslo, kdyz to ctu.
trochu sem holandsko nakousnul jinde, ale par detailu i sem.
1. cekacky na mostech a pred komorou minimalni az zadne, a to vcetne velkych komor (z/do amsterdam-rijn kanalu) a hodne velkych mostu (kanal aplhen a/d rijn az gouda)
2. vetsi kanaly - sice se ma 3x troubit, ale nedelal sem to, proste sem prijel, pred mostem hodil neutral, doklouzal sem k mostu a uz svitila cerveno-zelena, nebo sem chvilku pockal. Bez vyjimky perfektni a okamzite. U komor sem stal jen kdyz se napoustela voda.
3. mensi kanaly - bud obsluha na miste, jakmile videl uz zaviral zavory a zvedal most, celkem casto se dalo projet i bez zpomaleni. Nebo dalkove rizena, u vetsich stacilo chvili pockat, u mensich bylo lepsi zmacknout tlacitko (prijedes k tlacitku, zmacknes, couvnes a mas zeleno-cervenou). Delsi dobu sem cekal jen jednou a shodou okolnosti to bylo i jedine misto, kde nebylo zadne misto k cekani a foukal i dost silny vitr, bylo to v 8 rano, prvni most ten den, za mostem sme to zapichli a sli pres most pro pecivo a pan od mostu vypadal, jako ze se zrovna vzbudil, takze nas zjevne nevidel a pomohla az 3xtrumpeta
... a pak jeste jednou v mensim mestecku, kde clovek obihal 4 mosty pesky a bylo potreba mu zavolat, zavolal sem, anglicky rekl co chcu, on rekl ich komme schau, pomalu sem odvazal lod, otocil ji k mostu a on uz maval
4. u 99% mostu i komor maji misto k zastavani, vetsinou na obou brezich, mene casto kus od brehu nekolik spojenych kulu s panenakama na vyvazani a jeste mene casto az primo pred mostem. Nejcastejsi byla kombinace u mostu vpravo i vlevo na 1-2 lode (lod = 10m) a kus pred mostem pak jeste bud stani u brehu nebo vyvazani na vode pro dalsi minimalne 3 lode.
5. vody vsude hodne (zdarma nebo 100l za 50 centu), naftu sem nehledal, ale verim, ze to tez nebyl problem, skoro kazdy mesto melo minimalne 1 marinu.
tohle teda na vltave nenajdu jo?
trochu sem holandsko nakousnul jinde, ale par detailu i sem.
1. cekacky na mostech a pred komorou minimalni az zadne, a to vcetne velkych komor (z/do amsterdam-rijn kanalu) a hodne velkych mostu (kanal aplhen a/d rijn az gouda)
2. vetsi kanaly - sice se ma 3x troubit, ale nedelal sem to, proste sem prijel, pred mostem hodil neutral, doklouzal sem k mostu a uz svitila cerveno-zelena, nebo sem chvilku pockal. Bez vyjimky perfektni a okamzite. U komor sem stal jen kdyz se napoustela voda.
3. mensi kanaly - bud obsluha na miste, jakmile videl uz zaviral zavory a zvedal most, celkem casto se dalo projet i bez zpomaleni. Nebo dalkove rizena, u vetsich stacilo chvili pockat, u mensich bylo lepsi zmacknout tlacitko (prijedes k tlacitku, zmacknes, couvnes a mas zeleno-cervenou). Delsi dobu sem cekal jen jednou a shodou okolnosti to bylo i jedine misto, kde nebylo zadne misto k cekani a foukal i dost silny vitr, bylo to v 8 rano, prvni most ten den, za mostem sme to zapichli a sli pres most pro pecivo a pan od mostu vypadal, jako ze se zrovna vzbudil, takze nas zjevne nevidel a pomohla az 3xtrumpeta

4. u 99% mostu i komor maji misto k zastavani, vetsinou na obou brezich, mene casto kus od brehu nekolik spojenych kulu s panenakama na vyvazani a jeste mene casto az primo pred mostem. Nejcastejsi byla kombinace u mostu vpravo i vlevo na 1-2 lode (lod = 10m) a kus pred mostem pak jeste bud stani u brehu nebo vyvazani na vode pro dalsi minimalne 3 lode.
5. vody vsude hodne (zdarma nebo 100l za 50 centu), naftu sem nehledal, ale verim, ze to tez nebyl problem, skoro kazdy mesto melo minimalne 1 marinu.
tohle teda na vltave nenajdu jo?

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host