Překlad textu uvedeného v průkazu
Moderátoři: MARIS, vilma, windward, Pepa
Překlad textu uvedeného v průkazu
Prosím o překlad " kao i brodicama za gospodarske svrhe (izuzev za prijevoz putnika) čija je plovitba ograničena na odredeno područje". Přepsáno z Uvjerenje o sposobljenosti za voditelja brodice- Boat leadeŕs licence of competency.
Děkuji předem
Berty.
[mod]Poznámka moderatora. Vaše otázka byla přesunuta do správného fóra. Prosíme, buďte pozorní při výběru místa, kde svoje příspěvky umísťujete.[/mod]
Děkuji předem
Berty.
[mod]Poznámka moderatora. Vaše otázka byla přesunuta do správného fóra. Prosíme, buďte pozorní při výběru místa, kde svoje příspěvky umísťujete.[/mod]
Prelozit to lze priblizne tak:
"jako i male lode urcene pro komercni/hospodarske vyuziti (specialne pro dopravu osob), kterym je plavba omezena na uvedenou/danou plavebni oblasti"
Nejsem si jisty slovem izuzev.
Mala lod (chorvatsky brodica) je plavidlo, jehoz delka presahuje 2.5m anebo souhrny vykon vsech pohonnych jednotek presahuje 5 kW. Plavidlo zustava v kategorii malych lodi, pokud jeho delka nepresahne 12m a zaroven celkovy vytlak nepresahne 15t. V pripade, ze se jedna o pasazerskou malou lod, pak povoleny pocet pasazeru neprekracuje 12 osob.
"jako i male lode urcene pro komercni/hospodarske vyuziti (specialne pro dopravu osob), kterym je plavba omezena na uvedenou/danou plavebni oblasti"
Nejsem si jisty slovem izuzev.
Mala lod (chorvatsky brodica) je plavidlo, jehoz delka presahuje 2.5m anebo souhrny vykon vsech pohonnych jednotek presahuje 5 kW. Plavidlo zustava v kategorii malych lodi, pokud jeho delka nepresahne 12m a zaroven celkovy vytlak nepresahne 15t. V pripade, ze se jedna o pasazerskou malou lod, pak povoleny pocet pasazeru neprekracuje 12 osob.
- MARIS
- moderátor
- Příspěvky: 1090
- Registrován: sob říj 21, 2006 2:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
kapitánské licence
Izuzev = kromě,vyjma,vyjímajíc
Děkuji Marisi,
přeložil jsem to stejně jako Ty a za ta léta strávená ve Slovinsku a Chorvatsku nepotřebuji slovník přes to jsem do něj pro jistotu nahlédl na rozdíl od jiných.
Moderátor windwardnapsal Přeložit to lze približně tak
"jako i male lode urcene pro komercni/hospodarske vyuziti (specialne pro dopravu osob), kterym je plavba omezena na uvedenou/danou plavebni oblasti.
Myslím, že správně je to:
jako i male lode urcene pro komercni/hospodarske vyuziti (vyjma přepravy osob), kterym je plavba omezena na uvedenou/danou plavebni oblasti.
přemýšlím, jak to souvisí s výrokem windwarda :
Tak napr. nejrozsirenejsi chorvatsky Voditelj brodice kategorije B, ktery maji snad vsichni na zemekouli, take umoznuje vozit pasazery, ale pouze na pasazerskem plavidle, tj. na komercnim.
Cítím tam nějaký rozpor a nebo to někdo špatně chápe. Vžádném případě nechci rozpoutat nějakou velikou diskusi, jen bych chtěl touto cestou vyzvat někoho kdo to má opravdu ověřené v chorvatské legislativě aby to uvedl na pravou míru a třeba i podložil citací ze zákona. Co se někjdo domnívá a nebo si to jen myslí, ať příspěvky raději nepíše - postupujme konstruktivně.
Jestli to bude mít konec do stracena nevadí, já jsem s danou problematikou chorvatských průkazů nikdy neměl problémy a jestli někdy budu provozovat přepravu pasažérů na základě ŽL tak si to zjistím dopodrobna.
To windward myslím, že by bylo vhodné sem přesunout nejpre te tvůj příspěvek, aby všem bylo jasné očem se bavíme možná by jsi si mohl dát také červený !
Berty
přeložil jsem to stejně jako Ty a za ta léta strávená ve Slovinsku a Chorvatsku nepotřebuji slovník přes to jsem do něj pro jistotu nahlédl na rozdíl od jiných.
Moderátor windwardnapsal Přeložit to lze približně tak
"jako i male lode urcene pro komercni/hospodarske vyuziti (specialne pro dopravu osob), kterym je plavba omezena na uvedenou/danou plavebni oblasti.
Myslím, že správně je to:
jako i male lode urcene pro komercni/hospodarske vyuziti (vyjma přepravy osob), kterym je plavba omezena na uvedenou/danou plavebni oblasti.
přemýšlím, jak to souvisí s výrokem windwarda :
Tak napr. nejrozsirenejsi chorvatsky Voditelj brodice kategorije B, ktery maji snad vsichni na zemekouli, take umoznuje vozit pasazery, ale pouze na pasazerskem plavidle, tj. na komercnim.
Cítím tam nějaký rozpor a nebo to někdo špatně chápe. Vžádném případě nechci rozpoutat nějakou velikou diskusi, jen bych chtěl touto cestou vyzvat někoho kdo to má opravdu ověřené v chorvatské legislativě aby to uvedl na pravou míru a třeba i podložil citací ze zákona. Co se někjdo domnívá a nebo si to jen myslí, ať příspěvky raději nepíše - postupujme konstruktivně.
Jestli to bude mít konec do stracena nevadí, já jsem s danou problematikou chorvatských průkazů nikdy neměl problémy a jestli někdy budu provozovat přepravu pasažérů na základě ŽL tak si to zjistím dopodrobna.
To windward myslím, že by bylo vhodné sem přesunout nejpre te tvůj příspěvek, aby všem bylo jasné očem se bavíme možná by jsi si mohl dát také červený !

Berty
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: pon říj 01, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
dopodručuji k dalšímu překladu slovník CRO-CZ, od Dubravka Sesar za 140,-Kč
[mod="jerryx"]:sorry: obnoveno ze zalohy[/mod]
[mod="jerryx"]:sorry: obnoveno ze zalohy[/mod]
Naposledy upravil(a) registrace zrušena dne ned pro 09, 2007 2:51 pm, celkem upraveno 1 x.
Dobra Berty.
Aby to bylo spravedlive, postupujme podle tvych navrhu.
--------------------------
Uvedeme zde muj prispevek, o kterem se zminujes, a dame mi za jeho spatne umisteni upozorneni.
Co se tyce podnikani, hlidek, krulistu atd. Lze s naprostou jistotou rici nasledujici.
1. Na charterove lodi nijak nelze cast lidi "zapsat" do pasazeru. Ani nahodou. Vsichni jsou v crew-listu a jsou cleny posadky. A basta.
...
3. Vsechny chorvatske prukazy jsou typem profi-prukazu. Umoznuji se zamestnat anebo podnikat (s zivnostenskym listem ovsem). "Rekreacni" prukazy vubec neexistuji, nebo snad jen na skutry (bohuzel nevim presne).
Specifikem chorvatskych prukazu je to, ze nejsou deleny na rekreacni a komercni. Kdyz to reknu velice zjednodusene, existuji pojmy komercni plavidlo a nekomercni plavidlo. Drzitel jakehokoliv chorvatskeho prukazu smi ridit vzdy jak komercni tak i nekomercni plavidlo. Velikost obou typu plavidel je vzdy u kzdeho prukazu jina.
Zvlast zduraznuji, ze prukazy nejsou komercni a rekreacni, ale plavidla jsou komercni a nekomercni. A oba typy plavidel lze ridit se stejnym prukazem.
Tak napr. nejrozsirenejsi chorvatsky Voditelj brodice kategorije B, ktery maji snad vsichni na zemekouli, take umoznuje vozit pasazery, ale pouze na pasazerskem plavidle, tj. na komercnim.
Dale umoznuje ridit jachtu urcenou pro osobni, tj. nekomercni ucely. Anebo jachtu komercni, napr. charterovou.
To vse s jednim jedinym prukazem.
[mod]Windwardwe, tvuj prispevek byl puvodne spatne umisten. Nez priste umistis prispevek, popremyslej, aby by na spravnem miste.[/mod]
---------------------------------------------
Urcite mas pravdu, kdyz poukazujes na nepresnost meho prekladu. Prave proto jsem rekl, ze jednim ze slov nejsem si jist, a preklad je priblizny. S kolegou Marisem jste to jiz opravili. Dekuji.
---------------------------------------------
Prukaz, ze ktereho jsi citoval, je asi v odlisne redakci, nez jakou maji uplne nove prukazy. Tak napriklad prave pred ocima mam vzor prkazu z 10.05.2007. Stoji tam:
Nositelj ove iskaznice ovlasten je upravliati: u kategorijama plovidbe III. i IV.
- brodicama za prijevoz putnika do 3 Nm od obale kopna ili otoka
Je to platna legislativni uprava, ktera znamena, novou redakci prukazu. V souladu s tim ten, kdo v puvodnim prukazu ma uvedeno "s vyjimkou pasazerskych", muze ve stavajici dobe ridit i pasazerske male lode.
Lze taktez na kapitanate, kde byl puvodni prukaz vystaven, pozadat o novy, jehoz text bude odpovidat stavajici legislative. Vystaveni noveho prukazu obvykle trva jeden-dva dni.
---------------------------------------------
Neracte se zlobit, pratele, ale na citaci zakona asi nebudu mit dostatek casu.
Pravilnik o brodicama i jahtama si je mozne prohlednout na strankach chorvatskeho Ministerstva more, turistickeho ruchu, dopravy a rozvoje: www.mmtpr.hr
Zustavam s uctou
Vas windward
Aby to bylo spravedlive, postupujme podle tvych navrhu.
--------------------------
Uvedeme zde muj prispevek, o kterem se zminujes, a dame mi za jeho spatne umisteni upozorneni.
Co se tyce podnikani, hlidek, krulistu atd. Lze s naprostou jistotou rici nasledujici.
1. Na charterove lodi nijak nelze cast lidi "zapsat" do pasazeru. Ani nahodou. Vsichni jsou v crew-listu a jsou cleny posadky. A basta.
...
3. Vsechny chorvatske prukazy jsou typem profi-prukazu. Umoznuji se zamestnat anebo podnikat (s zivnostenskym listem ovsem). "Rekreacni" prukazy vubec neexistuji, nebo snad jen na skutry (bohuzel nevim presne).
Specifikem chorvatskych prukazu je to, ze nejsou deleny na rekreacni a komercni. Kdyz to reknu velice zjednodusene, existuji pojmy komercni plavidlo a nekomercni plavidlo. Drzitel jakehokoliv chorvatskeho prukazu smi ridit vzdy jak komercni tak i nekomercni plavidlo. Velikost obou typu plavidel je vzdy u kzdeho prukazu jina.
Zvlast zduraznuji, ze prukazy nejsou komercni a rekreacni, ale plavidla jsou komercni a nekomercni. A oba typy plavidel lze ridit se stejnym prukazem.
Tak napr. nejrozsirenejsi chorvatsky Voditelj brodice kategorije B, ktery maji snad vsichni na zemekouli, take umoznuje vozit pasazery, ale pouze na pasazerskem plavidle, tj. na komercnim.
Dale umoznuje ridit jachtu urcenou pro osobni, tj. nekomercni ucely. Anebo jachtu komercni, napr. charterovou.
To vse s jednim jedinym prukazem.
[mod]Windwardwe, tvuj prispevek byl puvodne spatne umisten. Nez priste umistis prispevek, popremyslej, aby by na spravnem miste.[/mod]
---------------------------------------------
Urcite mas pravdu, kdyz poukazujes na nepresnost meho prekladu. Prave proto jsem rekl, ze jednim ze slov nejsem si jist, a preklad je priblizny. S kolegou Marisem jste to jiz opravili. Dekuji.
---------------------------------------------
Prukaz, ze ktereho jsi citoval, je asi v odlisne redakci, nez jakou maji uplne nove prukazy. Tak napriklad prave pred ocima mam vzor prkazu z 10.05.2007. Stoji tam:
Nositelj ove iskaznice ovlasten je upravliati: u kategorijama plovidbe III. i IV.
- brodicama za prijevoz putnika do 3 Nm od obale kopna ili otoka
Je to platna legislativni uprava, ktera znamena, novou redakci prukazu. V souladu s tim ten, kdo v puvodnim prukazu ma uvedeno "s vyjimkou pasazerskych", muze ve stavajici dobe ridit i pasazerske male lode.
Lze taktez na kapitanate, kde byl puvodni prukaz vystaven, pozadat o novy, jehoz text bude odpovidat stavajici legislative. Vystaveni noveho prukazu obvykle trva jeden-dva dni.
---------------------------------------------
Neracte se zlobit, pratele, ale na citaci zakona asi nebudu mit dostatek casu.

Zustavam s uctou
Vas windward
Máš pravdu, ten průkaz je odlišný, není včerejší a není vystaven regionálním kapitanátem . Je bez jakéhokoliv omezení parametrů a oblastí plavby, vyjma přepravy osob. Když si vyřídím ŽL nebo koncesi na dopravu mám po starostech a dostojím požadavkům chorvatské legislativy. Rozhodně jej nehodlám měnit.
Ahoj s úctou Berty.
Ahoj s úctou Berty.
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: pon říj 01, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
Windward
píše:
Na charterove lodi nijak nelze cast lidi "zapsat" do pasazeru. Ani nahodou. Vsichni jsou v crew-listu a jsou cleny posadky. A basta.
VELKÝ omyl!!!
Lze zapsat kapitána, posádku a hosty!
A basta!
[mod="jerryx"]:sorry: obnoveno ze zalohy[/mod]
píše:
Na charterove lodi nijak nelze cast lidi "zapsat" do pasazeru. Ani nahodou. Vsichni jsou v crew-listu a jsou cleny posadky. A basta.
VELKÝ omyl!!!
Lze zapsat kapitána, posádku a hosty!
A basta!

[mod="jerryx"]:sorry: obnoveno ze zalohy[/mod]
Naposledy upravil(a) registrace zrušena dne ned pro 09, 2007 2:51 pm, celkem upraveno 2 x.
Philipe z Kuby.
Ve svem prispevku vyse ty jsi uvedl muj citat:
"Na charterove lodi nijak nelze cast lidi "zapsat" do pasazeru. Ani nahodou. Vsichni jsou v crew-listu a jsou cleny posadky. A basta."
a dale pripojil svuj nazor na danou vec:
Ktera charterova spolecnost ti to umoznila? Za jakych podminek jsi vsechny lide na plavidle mel v crew-listu rozdelene na kapitana, posadku a hosty?
Ve svem prispevku vyse ty jsi uvedl muj citat:
"Na charterove lodi nijak nelze cast lidi "zapsat" do pasazeru. Ani nahodou. Vsichni jsou v crew-listu a jsou cleny posadky. A basta."
a dale pripojil svuj nazor na danou vec:
PhilpzKuby píše:VELKÝ omyl!!! Lze zapsat kapitána, posádku a hosty! A basta!
Ktera charterova spolecnost ti to umoznila? Za jakych podminek jsi vsechny lide na plavidle mel v crew-listu rozdelene na kapitana, posadku a hosty?

Naposledy upravil(a) windward dne sob pro 08, 2007 2:40 am, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: pon říj 01, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
1. není to otázka charteru ale kapitána, pánové..
když dostanu crew list a tam je skipper a crew tak si ho samozžejmě dle potřeby doplním
2. charterovky v HR tyto listy samozřejmě mají, napč. Baotić, Euromarine, Dalmacia...
Prostě všechny co půjčují plachetnice typu SO54DC, velké motoráky atd.
Pánové, jezdit na Jadran na plachetnici, neznamená vše vědět..doporučuji literaturu a určitě někdy vycestovat do jiných jachtařských zemí..
jak se zde ze samozřejmé věci udělá velká bublina... viz. vlajka kam s ní..
Neberte to jako poučování, jen v některých příspěvkách si myslím, že ten dotyčný co to myslí smrtelně vážně si dělá jen srandu..
[mod="jerryx"]:sorry: obnoveno ze zalohy[/mod]
když dostanu crew list a tam je skipper a crew tak si ho samozžejmě dle potřeby doplním
2. charterovky v HR tyto listy samozřejmě mají, napč. Baotić, Euromarine, Dalmacia...
Prostě všechny co půjčují plachetnice typu SO54DC, velké motoráky atd.
Pánové, jezdit na Jadran na plachetnici, neznamená vše vědět..doporučuji literaturu a určitě někdy vycestovat do jiných jachtařských zemí..
jak se zde ze samozřejmé věci udělá velká bublina... viz. vlajka kam s ní..
Neberte to jako poučování, jen v některých příspěvkách si myslím, že ten dotyčný co to myslí smrtelně vážně si dělá jen srandu..

[mod="jerryx"]:sorry: obnoveno ze zalohy[/mod]
Naposledy upravil(a) registrace zrušena dne ned pro 09, 2007 2:50 pm, celkem upraveno 2 x.
Philipe z Kuby.
Priznam se, ze s tvych odpovedni nejsem moudry.
Moje otazka byla: Ktera charterova spolecnost ti umoznila zapsat lidi na palube do crew-listu jako kapitana, posadku a hoste a za jakych podminek?
Tvoje odpoved:
(Neni mi jasne, kam se ztratili ty hoste...)
Z tve odpovedi lze odvodit, ze kdyz si pujcujes plavidlo v charteru, pak crew-list si asi vplnujes a registrujes sam bez pomoci charterove spolecnosti.
Bud tak hodny, vysvetli nam, jak to delas?
Priznam se, ze s tvych odpovedni nejsem moudry.
Moje otazka byla: Ktera charterova spolecnost ti umoznila zapsat lidi na palube do crew-listu jako kapitana, posadku a hoste a za jakych podminek?
Tvoje odpoved:
PhilpzKuby píše:1. není to otázka charteru ale kapitána, pánové..
když dostanu crew list a tam je skipper a crew tak si ho samozžejmě dle potřeby doplním
(Neni mi jasne, kam se ztratili ty hoste...)
Z tve odpovedi lze odvodit, ze kdyz si pujcujes plavidlo v charteru, pak crew-list si asi vplnujes a registrujes sam bez pomoci charterove spolecnosti.
Bud tak hodny, vysvetli nam, jak to delas?
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: pon říj 01, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
Takže vysvětlím moje rychlé myšlenkové pochody:
Crew list napíšu týden předem
pošlu na charter
oni ho prověří z důvodu už zde popsaných
napíšou O.K.
nebo Wind Ward zločinac a tak ten nepopluje.. sorry pokus o vtip
tak a pak přiedu na charte a řeknu:
já jsem cápo, tito tři je podsada a tito samo gosti
a je to.
|Jsem kapitám plavidla, mám povinosti ale i práva!!
Nervím zda to zde takto stačí.. měl jsem za to že jsem plně vysvětlil již hned na začátku..
[mod]Dekuji za podrobny vyklad. Cte se to mnohem snaz, nez myslenkove pochody.[/mod]
Crew list napíšu týden předem
pošlu na charter
oni ho prověří z důvodu už zde popsaných
napíšou O.K.
nebo Wind Ward zločinac a tak ten nepopluje.. sorry pokus o vtip

tak a pak přiedu na charte a řeknu:
já jsem cápo, tito tři je podsada a tito samo gosti
a je to.
|Jsem kapitám plavidla, mám povinosti ale i práva!!
Nervím zda to zde takto stačí.. měl jsem za to že jsem plně vysvětlil již hned na začátku..
[mod]Dekuji za podrobny vyklad. Cte se to mnohem snaz, nez myslenkove pochody.[/mod]
Philipe z Kuby.
(Omlouvam se, ze jsem rozdelil tvuj nik, ale psany dohromady se spatne sklonuje.)
Dekuji ti za podrobny popis postupu. Presne tak postupuji vsichni, kdo si pujcuje plavidlo v charteru, tj. poslou krulist s predstihem a pak si ho vyzvednou u charterove spolecnosti.
Rikal jsi nasledujici:
Dobra. Znamena to, ze charterove spolecnosti posilas crew-list, ve kterem vsechny osoby jsou rozdeleny na kapitana, posadku a hosty. Muzeme se tedy vratit k nasi otazce:
Ktere charterove spolecnosti jsi s predstihem posilal crew-list, ve kterem vsechny osoby na palube byly rozdeleny na kapitana, posadku a hosty, a za jakych podminek ti to dana charterova spolecnost umoznila?
Je to zajimava moznost, proto, myslim, kazdy by uvital jmeno teto spolecnosti, pripadne jmena, kdyz tech spolecnosti bylo vice.
(Omlouvam se, ze jsem rozdelil tvuj nik, ale psany dohromady se spatne sklonuje.)
Dekuji ti za podrobny popis postupu. Presne tak postupuji vsichni, kdo si pujcuje plavidlo v charteru, tj. poslou krulist s predstihem a pak si ho vyzvednou u charterove spolecnosti.
Rikal jsi nasledujici:
PhilpzKuby píše:VELKÝ omyl!!! Lze zapsat kapitána, posádku a hosty! A basta!![]()
Dobra. Znamena to, ze charterove spolecnosti posilas crew-list, ve kterem vsechny osoby jsou rozdeleny na kapitana, posadku a hosty. Muzeme se tedy vratit k nasi otazce:
Ktere charterove spolecnosti jsi s predstihem posilal crew-list, ve kterem vsechny osoby na palube byly rozdeleny na kapitana, posadku a hosty, a za jakych podminek ti to dana charterova spolecnost umoznila?
Je to zajimava moznost, proto, myslim, kazdy by uvital jmeno teto spolecnosti, pripadne jmena, kdyz tech spolecnosti bylo vice.
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: pon říj 01, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
WindWarde,
píšeš:
"Dobra. Znamena to, ze charterove spolecnosti posilas crew-list, ve kterem vsechny osoby jsou rozdeleny na kapitana, posadku a hosty."
Skoro,
rozdělení provádíme většinou až na místě, ovšem s vyjímkou tzv. V.I.P. plaveb
a dosti hojně v případech ruských zákazníků, ti se jedou opravdu jen bavit a odreagovat
/nedovedu si představit, že bych takového Sašu-jeden ze zákazníků, nutil ať mi odhodí nebo chytne muring..
/
Dále,
"Ktere charterove spolecnosti jsi s predstihem posilal crew-list, ve kterem vsechny osoby na palube byly rozdeleny na kapitana, posadku a hosty, a za jakych podminek ti to dana charterova spolecnost umoznila? "
podmínky nejsou žádné, ty jsi kapitán a tak jak napíšeš, tak to máš
nevím na co Ti to bude, ale tudíž:
http://www.tahitiyachtcharter.com/articles.php?id=414
http://www.int-marine.com/yacht-charter ... XgodAyZiqg
http://www.admiral-charter.com/en/contact.htm
http://www.bodrumbilgi.net/firma/Cobra-Yachting
http://www.aibsailing.com/
http://www.paradiseadventures.com.au/lu ... oon570.htm
[mod="jerryx"]:sorry: obnoveno ze zalohy[/mod]
píšeš:
"Dobra. Znamena to, ze charterove spolecnosti posilas crew-list, ve kterem vsechny osoby jsou rozdeleny na kapitana, posadku a hosty."
Skoro,
rozdělení provádíme většinou až na místě, ovšem s vyjímkou tzv. V.I.P. plaveb
a dosti hojně v případech ruských zákazníků, ti se jedou opravdu jen bavit a odreagovat
/nedovedu si představit, že bych takového Sašu-jeden ze zákazníků, nutil ať mi odhodí nebo chytne muring..

Dále,
"Ktere charterove spolecnosti jsi s predstihem posilal crew-list, ve kterem vsechny osoby na palube byly rozdeleny na kapitana, posadku a hosty, a za jakych podminek ti to dana charterova spolecnost umoznila? "
podmínky nejsou žádné, ty jsi kapitán a tak jak napíšeš, tak to máš
nevím na co Ti to bude, ale tudíž:
http://www.tahitiyachtcharter.com/articles.php?id=414
http://www.int-marine.com/yacht-charter ... XgodAyZiqg
http://www.admiral-charter.com/en/contact.htm
http://www.bodrumbilgi.net/firma/Cobra-Yachting
http://www.aibsailing.com/
http://www.paradiseadventures.com.au/lu ... oon570.htm
[mod="jerryx"]:sorry: obnoveno ze zalohy[/mod]
Naposledy upravil(a) registrace zrušena dne ned pro 09, 2007 2:47 pm, celkem upraveno 2 x.
Pěkně se nám to rozmotává a začíná být jasno, jen to téma by chtělo asi přejmenovat. Už to není "překlad textu", ale dosti důležitá informace.
Já jsem tuto tematiku řešil někdy v roce 93 a neměl jsem ověřeno jestli to ještě platí nebo se něco změnilo. Neměl jsem potřebu to řešit - vlastní loď a jen rodina na palubě. Není to o tom "po vojně každý generál".
Ještě stojí za vyřešení taková niance která s tím souvisí pasažerská = komerční loď.
Čín se liší od ostatních a jak je označena ?
kam to až došlo od toho pití alkoholu na palubě?
Berty.
Já jsem tuto tematiku řešil někdy v roce 93 a neměl jsem ověřeno jestli to ještě platí nebo se něco změnilo. Neměl jsem potřebu to řešit - vlastní loď a jen rodina na palubě. Není to o tom "po vojně každý generál".
Ještě stojí za vyřešení taková niance která s tím souvisí pasažerská = komerční loď.
Čín se liší od ostatních a jak je označena ?
kam to až došlo od toho pití alkoholu na palubě?
Berty.
Philipe zKuby,
dekuji Ti za strucnou a jasnou odpoved a za uvedeny seznam. Obavam se vsak, ze uzivatelum fora, jak sam spravedlive poznamenavas, nebude k nicemu.
Diskuze je venovana chorvatskemu prukazu a v souvislosti s tim se rozebira chorvatska legislativa. Bude dobre, kdyz u toho zustaneme.
Dovolim si proto jeste jednou polozit stejnou otazku, avsak s upresnenim:
Ktera chorvatska charterova spolecnost Ti dovolila vsechny osoby v crew-listu rozdelit na kapitana, posadku a hosty, a za jakych podminek?
windward
dekuji Ti za strucnou a jasnou odpoved a za uvedeny seznam. Obavam se vsak, ze uzivatelum fora, jak sam spravedlive poznamenavas, nebude k nicemu.
Diskuze je venovana chorvatskemu prukazu a v souvislosti s tim se rozebira chorvatska legislativa. Bude dobre, kdyz u toho zustaneme.

Ktera chorvatska charterova spolecnost Ti dovolila vsechny osoby v crew-listu rozdelit na kapitana, posadku a hosty, a za jakych podminek?
windward
Berty,
dekuji za podnetny navrh. S prejmenovanim tematu bych jeste chvili pockal, jak se to s jeho obsahem vyvine. Pozdeji to urcite prejmenuji, az se obsah uplne ozrejmi. Abych to nemusel "hazet" z mista na misto.
K tomu pasazerskemu plavidlu. Je to uplne jednoduche. Pasazerske plavidlo neni nijak oznacene. To, ze je zejmena pasazerske, plyne z toho, jak je zaregistrovane. Kdyz budes chtit plavidlo (mame na mysli brodicu) zaregistrovat jako pasazerske, jednoduse splnis chorvatske technicke podminky, vyridis licenci a muzes vozit damy s pejsky na Kornaty. Ponekud jsem to zjednodusil, ale v zasade je to tak.
Mej se hezky
windward
dekuji za podnetny navrh. S prejmenovanim tematu bych jeste chvili pockal, jak se to s jeho obsahem vyvine. Pozdeji to urcite prejmenuji, az se obsah uplne ozrejmi. Abych to nemusel "hazet" z mista na misto.

K tomu pasazerskemu plavidlu. Je to uplne jednoduche. Pasazerske plavidlo neni nijak oznacene. To, ze je zejmena pasazerske, plyne z toho, jak je zaregistrovane. Kdyz budes chtit plavidlo (mame na mysli brodicu) zaregistrovat jako pasazerske, jednoduse splnis chorvatske technicke podminky, vyridis licenci a muzes vozit damy s pejsky na Kornaty. Ponekud jsem to zjednodusil, ale v zasade je to tak.
Mej se hezky
windward
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti