Nova vyhlaska o zakazu plavby se spalovacim motorem
Moderátoři: vilma, windward, Pepa
- tkruska
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 558
- Registrován: ned kvě 28, 2006 11:00 am
- Reputace: 20
- Bydliště: Phobos 21 - Sole Mio
Dostal jsem email od jedne podporovatelky, docela zajimave cteni.
Kez by to tu jednou bylo take tak....
Dobrý den,
argument, který myslím neuvádíte bych nazvala nekopatibilita s podobnými předpisy v ostatních státech evropské unie.
Například v sousedním Německu by takovýto předpis byl naprosto neprůchozí. Tam se může nejen kotvit, ale i tábořit na březích většiny vodních cest včetně rozdělávání ohně. Pokud takto kotvit nelze, je to vyznačeno v mapách i na březích. Jedná se zpravidla o přírodní parky, kde se rovněž nesmí plout se spalovacími motory, třeba Spreewald a nebo kanály pro nákladní dopravu (tam jsou vyznačená místa s možností vyvázání).
Kromě toho mají veřejné přístaviště v každé vsi, kterou prochází vodní cesta, kde je možno zdarma kotvit 24 hodin! (Většinou s toaletami a vodou.)
Dobrým příkladem je oblast jižně pod Berlínem, jedná se o region braniborských vodních cest (řeky Spréva, Dahme, spojovací kanály, Havola a Labe a rovněž oblast jezer).
Obecně bych řekla, že v sousedním Německu jsou podmínky jak pro sportovní, tak pro výtlačnou plavdu velmi dobře promyšlené a dovolují všem účastníkům lodního provozu používat vodní cesty, tak jak potřebují.
Panuje zde respekt, ke všem způsobům využití vodních toků i ploch od rybolovu až po nákladní přepravu.S takovým omezováním, jaké panuje u nás jsem se nesetkala nejen v Německu ale i jinde (Francie, Skandinávie, Polsko,..). Rekreace obyvatelsva na vlastních vodních tocích a plochách je v těchto zemích považována za naprosto regulérní právo a potřebu a mají zde maximální snahu ji lidem umožnit. V Čechách to naopak vypadá, že se jedná o nadstandart, z kterého se dá udělat byznys a nebo ho zakázat či znemožnit.
Přeji tedy mnoho úspěchů a osobně velmi doufám ve zrušení tohoto nesmyslu.
s pozdravem B.L.
Kez by to tu jednou bylo take tak....
tkruska píše:Dostal jsem email od jedne podporovatelky, docela zajimave cteni.Dobrý den,
argument, který myslím neuvádíte bych nazvala nekopatibilita s podobnými předpisy v ostatních státech evropské unie.
Například v sousedním Německu by takovýto předpis byl naprosto neprůchozí. Tam se může nejen kotvit, ale i tábořit na březích většiny vodních cest včetně rozdělávání ohně. Pokud takto kotvit nelze, je to vyznačeno v mapách i na březích. Jedná se zpravidla o přírodní parky, kde se rovněž nesmí plout se spalovacími motory, třeba Spreewald a nebo kanály pro nákladní dopravu (tam jsou vyznačená místa s možností vyvázání).
Kromě toho mají veřejné přístaviště v každé vsi, kterou prochází vodní cesta, kde je možno zdarma kotvit 24 hodin! (Většinou s toaletami a vodou.)
Dobrým příkladem je oblast jižně pod Berlínem, jedná se o region braniborských vodních cest (řeky Spréva, Dahme, spojovací kanály, Havola a Labe a rovněž oblast jezer).
Obecně bych řekla, že v sousedním Německu jsou podmínky jak pro sportovní, tak pro výtlačnou plavdu velmi dobře promyšlené a dovolují všem účastníkům lodního provozu používat vodní cesty, tak jak potřebují.
Panuje zde respekt, ke všem způsobům využití vodních toků i ploch od rybolovu až po nákladní přepravu.S takovým omezováním, jaké panuje u nás jsem se nesetkala nejen v Německu ale i jinde (Francie, Skandinávie, Polsko,..). Rekreace obyvatelsva na vlastních vodních tocích a plochách je v těchto zemích považována za naprosto regulérní právo a potřebu a mají zde maximální snahu ji lidem umožnit. V Čechách to naopak vypadá, že se jedná o nadstandart, z kterého se dá udělat byznys a nebo ho zakázat či znemožnit.
Přeji tedy mnoho úspěchů a osobně velmi doufám ve zrušení tohoto nesmyslu.
s pozdravem B.L.
Kez by to tu jednou bylo take tak....
Nebude , nikdy nebude .. Nejsme spořádané , přemýšlející Německo .. , jsme tunelářský rozvojový,postkomunistický banánový stát , současně už vykradený . Nikdo tu nic zadarmo nikomu neposkytne . Ani kotvení na volno ...) Nebýt dotací z unie, tak se už taky neudělá vůbec nic ..
- Crazymen
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 308
- Registrován: pát srp 05, 2011 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: furt někde v luftu
- Kontaktovat uživatele:
Viky_CZ píše:david píše:(6) Na povrchových vodách, které jsou vodní cestou nesledovanou, je plutí přes jezy nebo jejich propustmi možné pouze se souhlasem jejich správce a může být upraveno signálními znaky.
Ahoj, ja teda nevim jiste, ale myslim ze nejaky narizeni tohodle typu bylo i driv a krome nebezpecnych jezu, kde by vyznacenej zakaz, se to neresilo... ale mozna se pletu.
Pleteš, v historii se zatím vždy vycházelo z Karla IV, který stanovil povinnost splavnosti řek. Ve vodním zákoně to je (plavba = užívání vod) a ŘPB řešil pouze zákazové značky (nebezpečné jezy,doprava atd.) Současní majitelé elekrtráren už i tak udělali některé úseky nesjízdnými odběrem vody, který vysušil hranu jezu, což je proti zákonu, ale než se vrátíš s kontrolou, tak je kohoutek otevřený


- geus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2098
- Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
- Reputace: 40
- Bydliště: Ústí-Brná
No prave pistolko nebude, ale ty jsi to tu i prosazoval registrovane lode jsem rad ze to maj zakazany na druhounstranu bude vic neregistrovanych a ty ti tam klido pido kotvit budou a i delat humbuk. Je rozdil kdyz tam zakotvi 6 mledech treba kluku v 7 budou na srot a budou delat bordel nebo kdyz ti tam zakotvi s reg.lodi chlap se zenskou. Janchapu ze kazdej chce mit u vody klid i ja. 

geus píše:No prave pistolko nebude, ale ty jsi to tu i prosazoval registrovane lode jsem rad ze to maj zakazany na druhounstranu bude vic neregistrovanych a ty ti tam klido pido kotvit budou a i delat humbuk. Je rozdil kdyz tam zakotvi 6 mledech treba kluku v 7 budou na srot a budou delat bordel nebo kdyz ti tam zakotvi s reg.lodi chlap se zenskou. Janchapu ze kazdej chce mit u vody klid i ja.
Důvody zákazu jsou ale jiné , než binec co je s kotvením řekneme "nepřizpůsobivých " spojen ..

- tkruska
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 558
- Registrován: ned kvě 28, 2006 11:00 am
- Reputace: 20
- Bydliště: Phobos 21 - Sole Mio
Crazymen píše:Pleteš, v historii se zatím vždy vycházelo z Karla IV, který stanovil povinnost splavnosti řek. Ve vodním zákoně to je (plavba = užívání vod) a ŘPB řešil pouze zákazové značky (nebezpečné jezy,doprava atd.) Současní majitelé elekrtráren už i tak udělali některé úseky nesjízdnými odběrem vody, který vysušil hranu jezu, což je proti zákonu, ale než se vrátíš s kontrolou, tak je kohoutek otevřenýTakže další "větička" která se objevila neznámo kde
Koukam, ze se tu objevilo dalsi pekne omezeni

Toto si vyzaduje analyzu toho pripominkoveho rizeni, kdo to chtel (dostupne online nebo dotazem na MD).
Otazka je, jestli by toto objevila a rozporovala ta imaginarni vseobjimajici organizace hajici zajmy "hadrníků" a "čmoudů" ?

-
- moderátor
- Příspěvky: 5887
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 234
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
tkruska píše:Dostal jsem email od jedne podporovatelky, docela zajimave cteni.Dobrý den,
argument, který myslím neuvádíte bych nazvala nekopatibilita s podobnými předpisy v ostatních státech evropské unie.
Například v sousedním Německu by takovýto předpis byl naprosto neprůchozí. Tam se může nejen kotvit, ale i tábořit na březích většiny vodních cest včetně rozdělávání ohně. Pokud takto kotvit nelze, je to vyznačeno v mapách i na březích. Jedná se zpravidla o přírodní parky, kde se rovněž nesmí plout se spalovacími motory, třeba Spreewald a nebo kanály pro nákladní dopravu (tam jsou vyznačená místa s možností vyvázání).
Kromě toho mají veřejné přístaviště v každé vsi, kterou prochází vodní cesta, kde je možno zdarma kotvit 24 hodin! (Většinou s toaletami a vodou.)
Dobrým příkladem je oblast jižně pod Berlínem, jedná se o region braniborských vodních cest (řeky Spréva, Dahme, spojovací kanály, Havola a Labe a rovněž oblast jezer).
Obecně bych řekla, že v sousedním Německu jsou podmínky jak pro sportovní, tak pro výtlačnou plavdu velmi dobře promyšlené a dovolují všem účastníkům lodního provozu používat vodní cesty, tak jak potřebují.
Panuje zde respekt, ke všem způsobům využití vodních toků i ploch od rybolovu až po nákladní přepravu.S takovým omezováním, jaké panuje u nás jsem se nesetkala nejen v Německu ale i jinde (Francie, Skandinávie, Polsko,..). Rekreace obyvatelsva na vlastních vodních tocích a plochách je v těchto zemích považována za naprosto regulérní právo a potřebu a mají zde maximální snahu ji lidem umožnit. V Čechách to naopak vypadá, že se jedná o nadstandart, z kterého se dá udělat byznys a nebo ho zakázat či znemožnit.
Přeji tedy mnoho úspěchů a osobně velmi doufám ve zrušení tohoto nesmyslu.
s pozdravem B.L.
Kez by to tu jednou bylo take tak....
Že je v Německu vodní kultura na úplně jiné úrovni, o tom žádná. Ale městské stání s WC a sprchama na 24 h zadarmo jsem za 4 měsíce nenašel, a to jsem se pohyboval, mimo jiné, v popisovných vodách. Přes den městská stání i mariny zadarmo, přes noc se platí. Leč, pravda je, dá se stát všude jinde, kde to není přímo zakázaný. V Polsku na Odře dtto.
- bahno
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 419
- Registrován: stř zář 09, 2009 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Bozkov - 1NM od zdroje bramboraku
Trochu(ale malinko) jsem se mylil. Viz stavajici RBP:
Čl.9.21
Omezení, popř. zákaz plavby přes jezy ( k čl. 6.27)
1. Na vodních cestách kategorie I je plavba přes jezy a jejich propustmi zásadně zakázána; Státní plavební správa může v jednotlivých případech (stavební činnost a údržba, sportovní závody, výcvik apod.) povolit výjimku jak ze zákazu plavby přes jez, tak i ze zákazu vplutí do vyznačené uzavřené vodní plochy nad a pod jezem.
2. Na ostatních vodních cestách v České republice smějí malá plavidla plout přes jezy nebo jejich propustmi se souhlasem správce příslušné vodní cesty.
Takze se meni jen 2 detaily - z RPB se to presunulo do jiny vyhlasky a znejasnilo se, ci souhlas je zapotrebi, ale nic novyho pod sluncem to neni.
Čl.9.21
Omezení, popř. zákaz plavby přes jezy ( k čl. 6.27)
1. Na vodních cestách kategorie I je plavba přes jezy a jejich propustmi zásadně zakázána; Státní plavební správa může v jednotlivých případech (stavební činnost a údržba, sportovní závody, výcvik apod.) povolit výjimku jak ze zákazu plavby přes jez, tak i ze zákazu vplutí do vyznačené uzavřené vodní plochy nad a pod jezem.
2. Na ostatních vodních cestách v České republice smějí malá plavidla plout přes jezy nebo jejich propustmi se souhlasem správce příslušné vodní cesty.
Takze se meni jen 2 detaily - z RPB se to presunulo do jiny vyhlasky a znejasnilo se, ci souhlas je zapotrebi, ale nic novyho pod sluncem to neni.
-
- moderátor
- Příspěvky: 5887
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 234
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
bahno píše:Trochu(ale malinko) jsem se mylil. Viz stavajici RBP:
Čl.9.21
Omezení, popř. zákaz plavby přes jezy ( k čl. 6.27)
1. Na vodních cestách kategorie I je plavba přes jezy a jejich propustmi zásadně zakázána; Státní plavební správa může v jednotlivých případech (stavební činnost a údržba, sportovní závody, výcvik apod.) povolit výjimku jak ze zákazu plavby přes jez, tak i ze zákazu vplutí do vyznačené uzavřené vodní plochy nad a pod jezem.
2. Na ostatních vodních cestách v České republice smějí malá plavidla plout přes jezy nebo jejich propustmi se souhlasem správce příslušné vodní cesty.
Takze se meni jen 2 detaily - z RPB se to presunulo do jiny vyhlasky a znejasnilo se, ci souhlas je zapotrebi, ale nic novyho pod sluncem to neni.
tohle je jasný. Jasný není, jak se ten souhlas v praxi projeví nebo získá. Maj tam bejt znaky, nebo musím někde žádat o každej jez? To se nikde nedovíš
Pistolka:Nebude , nikdy nebude .. Nejsme spořádané , přemýšlející Německo .. , jsme tunelářský rozvojový,postkomunistický banánový stát , současně už vykradený . Nikdo tu nic zadarmo nikomu neposkytne . Ani kotvení na volno ...) Nebýt dotací z unie, tak se už taky neudělá vůbec nic ..[/quote]
Nerad ,ale musím souhlasit.Vždyt jen šlendrian v podobě této vyhlášky mluví za své
Nerad ,ale musím souhlasit.Vždyt jen šlendrian v podobě této vyhlášky mluví za své

- bahno
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 419
- Registrován: stř zář 09, 2009 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Bozkov - 1NM od zdroje bramboraku
david píše:bahno píše:Trochu(ale malinko) jsem se mylil. Viz stavajici RBP:
Čl.9.21
Omezení, popř. zákaz plavby přes jezy ( k čl. 6.27)
1. Na vodních cestách kategorie I je plavba přes jezy a jejich propustmi zásadně zakázána; Státní plavební správa může v jednotlivých případech (stavební činnost a údržba, sportovní závody, výcvik apod.) povolit výjimku jak ze zákazu plavby přes jez, tak i ze zákazu vplutí do vyznačené uzavřené vodní plochy nad a pod jezem.
2. Na ostatních vodních cestách v České republice smějí malá plavidla plout přes jezy nebo jejich propustmi se souhlasem správce příslušné vodní cesty.
Takze se meni jen 2 detaily - z RPB se to presunulo do jiny vyhlasky a znejasnilo se, ci souhlas je zapotrebi, ale nic novyho pod sluncem to neni.
tohle je jasný. Jasný není, jak se ten souhlas v praxi projeví nebo získá. Maj tam bejt znaky, nebo musím někde žádat o každej jez? To se nikde nedovíš
tak jedna varianta je v novym RPB
§ 81
Proplouvání přes jezy
(1) Proplouvat jezovým polem se nesmí, je-li označeno jedním nebo několika červenými světly nebo červeno-bílo-červenými signálními znaky A.1a uvedenými v příloze č. 7 k této vyhlášce.
(2) Proplouvání jezovým polem se smí, je-li vpravo i vlevo označeno signálním znakem E.1 uvedeným v příloze č. 7 k této vyhlášce.
- kde tahle cedule bude, lze ocekavat, ze spravce projevil souhlas, protoze je to on kdo ji tam osadil. Jenze se obavam, ze jedinej takovej jez je v Modranech(mozna jeste nekde, ale bude jich hodne malo)
- jinde je to na pozadani, pravdepodobne na kazdej jez zvlast. V tomto smeru bych tem, co se jich to tyka, doporucil koordinovanou akci, spocivajici v naprosto preciznim plneni tohoto narizeni. Kdyz si 1000 kanoi zazada o povoleni na rekneme 20-30 jezu kazda, povodi asi dojde, ze je neco spatne a bude to urychlene resit samo. Vyvlict se z toho nemuzou, odpovidat na zadosti musi(i kdyby zamitave), nevsim jsem si, ze by nekde byl poplatek. Tato taktika slavila uspech ve veci modelari vs rizeni letoveho provozu a myslim, ze pri koordinaci by slavila uspech i v tomto pripade.
- Felix
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1805
- Registrován: čtv zář 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 152
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
To je jenom vyviňovací paragraf: majitel vodního díla (jezu) způsobil překážku v plavbě. Když si tam rozbiju loď nebo hubu, mohl bych nárokovat způsobenou škodu. Vyvińovací paragraf ale říká, že splouvat šlajsnu smím jen se souhlasem správce, majitele a starý Dymákový z Horní Dolní, takže když si tam rozbiju loď, je to můj problém, neměl jsem souhlas a neměl jsem tam tudíž co dělat.
Na kánoi/kajaku mi to přijde celkem v pořádku, je úplně jedno, jestli si hubu rozbiju někde v šutrech nebo na jezu, pluju na svou odpovědnost a na mně je, abych se kouknul, jestli to dám nebo vzdám. Nepůjdu reklamovat ani peřeje, ani nesjízdný jez.
Na kánoi/kajaku mi to přijde celkem v pořádku, je úplně jedno, jestli si hubu rozbiju někde v šutrech nebo na jezu, pluju na svou odpovědnost a na mně je, abych se kouknul, jestli to dám nebo vzdám. Nepůjdu reklamovat ani peřeje, ani nesjízdný jez.
- tatavod
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 122
- Registrován: úte srp 12, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Krásná Hora nad Vltavou
Souhlasím s Felixem. Za ty leta co jsem jezdil Vltavu se hodně změnilo na jezech. Třeba Větřní byl zabiják, dnes pohoda i pro začátečníky. To samé Krumlov. Dřív jsme tahali přez dřevěné jezy. Bylo to o hubu, já se tam dvakrát propadl. Pak už se jen tahalo přes Myší díru. Dnes to sjedeš celý,nebo přetahneš v pohodě. Ale správce se jistí, kdyby sis tam natloukl.
- bahno
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 419
- Registrován: stř zář 09, 2009 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Bozkov - 1NM od zdroje bramboraku
Felix píše:To je jenom vyviňovací paragraf: majitel vodního díla (jezu) způsobil překážku v plavbě. Když si tam rozbiju loď nebo hubu, mohl bych nárokovat způsobenou škodu. Vyvińovací paragraf ale říká, že splouvat šlajsnu smím jen se souhlasem správce, majitele a starý Dymákový z Horní Dolní, takže když si tam rozbiju loď, je to můj problém, neměl jsem souhlas a neměl jsem tam tudíž co dělat.
Na kánoi/kajaku mi to přijde celkem v pořádku, je úplně jedno, jestli si hubu rozbiju někde v šutrech nebo na jezu, pluju na svou odpovědnost a na mně je, abych se kouknul, jestli to dám nebo vzdám. Nepůjdu reklamovat ani peřeje, ani nesjízdný jez.
To je hezky, ze se tim vyvinuje majitel, ale tomu kdo jez sjede, hrozi pokuta. Ve spravnim rizeni az pul mega(teoreticky). A to uz moc vtipny neni - bez ohledu na to, ze to snad nikdy nikdo vymahat nebude.
- Crazymen
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 308
- Registrován: pát srp 05, 2011 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: furt někde v luftu
- Kontaktovat uživatele:
Požádal bych moderátory o oddělení do samostatného vlákna,ať si neplevelíme témata.
Osobně vidím problém daleko hlouběji a velmi podobně s přístupem k nočnímu kotvení.
Od Karla IV měla ve vodním zákoně (právo vody) přednost splavnost řek (voraři) - přes C a K až k Masarykovi a mlynáři to museli ctít.Na každém jezu byly stavěny šlajsny. Za komančů se na to kašlalo a ty jezy podle toho vypadají - to jsou ty známé smrťáky. Nicméně za splavnost dodnes zodpovídal stát (přes různé úřady). Díky tomu (a tlaku ne- i vodácké veřejnosti) se přes různé programy jezy opravují, žijí půjčovny atd.Prostě normálka.
V poslední době vznikly dva trendy:
a) s nástupem plastových lodí se zvýšila vodní turistika a snížila obecná zručnost "vodních" turistů
b) začaly se stavět vodní elektrárny se známým vzorcem voda = peníze a tím pádem snížování průtoků do stavu nesplavných sucho - jezů
c) začíná být běžně málo vody nebo příliš moc (povodně)
Toto muselo zákonitě vyústit v konflikt zájmů a) x b) x c)
Současná vyhláška prostě šmahem kašle na celou historii a uvolňuje ruce hlavně úředníkům, kteří byli přímo odpovědní za splavnost. Opět protichůdně vůči všemu, co se děje všude dokolo.
Pokud to dovedeme do důsledku, tak je to vlastně narušení všech prací na splavnostech řek. Bez povolení správce(a že jich na řekách je) se prostě nikam nepohneme.
(vzal jsem to hodně zjednodušeně, doplnění uvítám)
Osobně vidím problém daleko hlouběji a velmi podobně s přístupem k nočnímu kotvení.
Od Karla IV měla ve vodním zákoně (právo vody) přednost splavnost řek (voraři) - přes C a K až k Masarykovi a mlynáři to museli ctít.Na každém jezu byly stavěny šlajsny. Za komančů se na to kašlalo a ty jezy podle toho vypadají - to jsou ty známé smrťáky. Nicméně za splavnost dodnes zodpovídal stát (přes různé úřady). Díky tomu (a tlaku ne- i vodácké veřejnosti) se přes různé programy jezy opravují, žijí půjčovny atd.Prostě normálka.
V poslední době vznikly dva trendy:
a) s nástupem plastových lodí se zvýšila vodní turistika a snížila obecná zručnost "vodních" turistů

b) začaly se stavět vodní elektrárny se známým vzorcem voda = peníze a tím pádem snížování průtoků do stavu nesplavných sucho - jezů

c) začíná být běžně málo vody nebo příliš moc (povodně)
Toto muselo zákonitě vyústit v konflikt zájmů a) x b) x c)
Současná vyhláška prostě šmahem kašle na celou historii a uvolňuje ruce hlavně úředníkům, kteří byli přímo odpovědní za splavnost. Opět protichůdně vůči všemu, co se děje všude dokolo.
Pokud to dovedeme do důsledku, tak je to vlastně narušení všech prací na splavnostech řek. Bez povolení správce(a že jich na řekách je) se prostě nikam nepohneme.
(vzal jsem to hodně zjednodušeně, doplnění uvítám)
- geronimo
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2519
- Registrován: čtv říj 26, 2006 2:00 am
- Reputace: 201
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Česká televize je ochotná natočit reportáž o zákazu kotvení.
Problém je, že má volný termín buď teď v neděli 12.4. , nebo koncem května....
Chtějí točit na lodi a aby kolem několik lodí plulo... kdo by byl schopen se s lodí zúčastnit tuto neděli na Orlíku nebo i na Slapech, konec května už může být pozdě.....
(ještě to není schválené, ale pokud to projde, musíme být připraveni...)

Problém je, že má volný termín buď teď v neděli 12.4. , nebo koncem května....
Chtějí točit na lodi a aby kolem několik lodí plulo... kdo by byl schopen se s lodí zúčastnit tuto neděli na Orlíku nebo i na Slapech, konec května už může být pozdě.....
(ještě to není schválené, ale pokud to projde, musíme být připraveni...)
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9349
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 191
- Kontaktovat uživatele:
Přátelé, právě mi přišlo na mail.... a přemýšlím, že tam půjdu si poslechnout jak to vidí....
Dobrý den,
dovolujeme si Vás pozvat na společnou tiskovou konferenci Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace lodního průmyslu na téma Zásadní průlom: Podnikání kolem vodních toků má zelenou, která se uskuteční ve středu 15. dubna 2015 od 11:00 h v sídle AMSP ČR – METEOR Centre Office Park B, Sokolovská 100/94, Praha 8 – Karlín (přímo u stanice metra „Křižíkova“).
Žádáme zdvořile o potvrzení účasti
Někteří jste byli velmi, velmi blízko.
Posuďte sami.
Pozvánka na TISKOVOU KONFERENCI
Dovolujeme si Vás pozvat na společnou tiskovou konferenci Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace lodního průmyslu, která se uskuteční
ve středu 15. dubna 2015 od 11:00 h
v sídle AMSP ČR – METEOR Centre Office Park B
Sokolovská 100/94, Praha 8 – Karlín (přímo u stanice metra „Křižíkova“)
Zásadní průlom:
Podnikání kolem vodních toků má zelenou
15. dubna 2015 se mění pravidla o rekreačních plavbách. Malí podnikatelé mohou začít budovat obslužnou infrastrukturu kolem vodních toků.
Provozovatelé lodí za podpory Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace lodního průmyslu prosadili po mnoha letech nastavení stejných podmínek pro rekreační plavbu jako v ostatních zemích Evropské unie. Je to nejenom dobrá zpráva pro majitele lodí, ale i mimořádná příležitost podpořit turistický ruch a tím i podnikání v oblastech kolem vody.
Co to znamená pro malé firmy? Jaká budou nové podnikatelské příležitosti? Jaký je trend v Evropě? Jaké budou přímé i nepřímé dopady do regionů? Jaký vliv to bude mít do malého lodního průmyslu? Jakých vodních ploch se to bude týkat? Proč protestují kraje?
Toto vše a navíc podrobnou mapu nových plavebních i podnikatelských příležitostí obdržíte na tiskové konferenci 15.4.2015 v sídle AMSP ČR.
Vyhláška č. 46/2015 Sb. ruší desítky let staré opatření a nově upravuje užívání povrchových vod k plavbě, zejména plavidel se spalovacím motorem, stanoví rovněž vodní plochy, na kterých je zakázána plavba plavidel se spalovacími motory nad rámec míst uvedených ve vodním zákonu. Dále stanoví vodní plochy, na nichž je plavba plavidel se spalovacími motory omezena nebo upravena.
Mimořádným hostem bude David Křížek – nejznámější český jachtař. Za svoji kariéru získal 16 medailí z Mistrovství ČR v různých lodních třídách. Zúčastnil se celé řady zahraničních závodů (8x mistrovství světa a 9x mistrovství Evropy). Dozvíte se více i o výstavě Lodě na vodě.
Na tiskové konferenci vystoupí:
- Karel Havlíček, předseda představenstva AMSP ČR
- Petr Novotný, předseda představenstva APL-Asociace lodního průmyslu
- Jiří Belinger, místopředseda představenstva AMSP ČR a člen představenstva APL
- Vladimír Toman, místopředseda představenstva APL
Svou účast prosím potvrďte na e-mailu amsp@amsp.cz.
Těšíme se na Vás!
Eva Svobodová, MBA, v.r.
generální ředitelka AMSP ČR
Dobrý den,
dovolujeme si Vás pozvat na společnou tiskovou konferenci Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace lodního průmyslu na téma Zásadní průlom: Podnikání kolem vodních toků má zelenou, která se uskuteční ve středu 15. dubna 2015 od 11:00 h v sídle AMSP ČR – METEOR Centre Office Park B, Sokolovská 100/94, Praha 8 – Karlín (přímo u stanice metra „Křižíkova“).
Žádáme zdvořile o potvrzení účasti
Někteří jste byli velmi, velmi blízko.
Posuďte sami.
Pozvánka na TISKOVOU KONFERENCI
Dovolujeme si Vás pozvat na společnou tiskovou konferenci Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace lodního průmyslu, která se uskuteční
ve středu 15. dubna 2015 od 11:00 h
v sídle AMSP ČR – METEOR Centre Office Park B
Sokolovská 100/94, Praha 8 – Karlín (přímo u stanice metra „Křižíkova“)
Zásadní průlom:
Podnikání kolem vodních toků má zelenou
15. dubna 2015 se mění pravidla o rekreačních plavbách. Malí podnikatelé mohou začít budovat obslužnou infrastrukturu kolem vodních toků.
Provozovatelé lodí za podpory Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace lodního průmyslu prosadili po mnoha letech nastavení stejných podmínek pro rekreační plavbu jako v ostatních zemích Evropské unie. Je to nejenom dobrá zpráva pro majitele lodí, ale i mimořádná příležitost podpořit turistický ruch a tím i podnikání v oblastech kolem vody.
Co to znamená pro malé firmy? Jaká budou nové podnikatelské příležitosti? Jaký je trend v Evropě? Jaké budou přímé i nepřímé dopady do regionů? Jaký vliv to bude mít do malého lodního průmyslu? Jakých vodních ploch se to bude týkat? Proč protestují kraje?
Toto vše a navíc podrobnou mapu nových plavebních i podnikatelských příležitostí obdržíte na tiskové konferenci 15.4.2015 v sídle AMSP ČR.
Vyhláška č. 46/2015 Sb. ruší desítky let staré opatření a nově upravuje užívání povrchových vod k plavbě, zejména plavidel se spalovacím motorem, stanoví rovněž vodní plochy, na kterých je zakázána plavba plavidel se spalovacími motory nad rámec míst uvedených ve vodním zákonu. Dále stanoví vodní plochy, na nichž je plavba plavidel se spalovacími motory omezena nebo upravena.
Mimořádným hostem bude David Křížek – nejznámější český jachtař. Za svoji kariéru získal 16 medailí z Mistrovství ČR v různých lodních třídách. Zúčastnil se celé řady zahraničních závodů (8x mistrovství světa a 9x mistrovství Evropy). Dozvíte se více i o výstavě Lodě na vodě.
Na tiskové konferenci vystoupí:
- Karel Havlíček, předseda představenstva AMSP ČR
- Petr Novotný, předseda představenstva APL-Asociace lodního průmyslu
- Jiří Belinger, místopředseda představenstva AMSP ČR a člen představenstva APL
- Vladimír Toman, místopředseda představenstva APL
Svou účast prosím potvrďte na e-mailu amsp@amsp.cz.
Těšíme se na Vás!
Eva Svobodová, MBA, v.r.
generální ředitelka AMSP ČR
Naposledy upravil(a) Libor dne čtv dub 09, 2015 4:43 pm, celkem upraveno 1 x.
- JardaF
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1379
- Registrován: ned úno 01, 2009 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přišla mi pozvánka na tiskovou konferenci. Řekl bych, že to do tohohle vlákna také patří.
Dobrý den,
dovolujeme si Vás pozvat na společnou tiskovou konferenci Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace lodního průmyslu na téma Zásadní průlom: Podnikání kolem vodních toků má zelenou, která se uskuteční ve středu 15. dubna 2015 od 11:00 h v sídle AMSP ČR – METEOR Centre Office Park B, Sokolovská 100/94, Praha 8 – Karlín (přímo u stanice metra „Křižíkova“).
Žádáme zdvořile o potvrzení účasti.
Přeji hezký den,
Doplněno: Aha - tak mě Libor o minutu předběhl
Dobrý den,
dovolujeme si Vás pozvat na společnou tiskovou konferenci Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace lodního průmyslu na téma Zásadní průlom: Podnikání kolem vodních toků má zelenou, která se uskuteční ve středu 15. dubna 2015 od 11:00 h v sídle AMSP ČR – METEOR Centre Office Park B, Sokolovská 100/94, Praha 8 – Karlín (přímo u stanice metra „Křižíkova“).
Žádáme zdvořile o potvrzení účasti.
Přeji hezký den,
Doplněno: Aha - tak mě Libor o minutu předběhl

- packa
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1362
- Registrován: úte črc 06, 2010 2:00 am
- Reputace: 12
- Bydliště: Velký Osek
Libor píše:Přátelé, právě mi přišlo na mail.... a přemýšlím, že tam půjdu si poslechnout jak to vidí....
Dobrý den,
dovolujeme si Vás pozvat na společnou tiskovou konferenci Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace lodního průmyslu na téma Zásadní průlom: Podnikání kolem vodních toků má zelenou, která se uskuteční ve středu 15. dubna 2015 od 11:00 h v sídle AMSP ČR – METEOR Centre Office Park B, Sokolovská 100/94, Praha 8 – Karlín (přímo u stanice metra „Křižíkova“).
Žádáme zdvořile o potvrzení účasti
Někteří jste byli velmi, velmi blízko.
Posuďte sami.
Pozvánka na TISKOVOU KONFERENCI
Dovolujeme si Vás pozvat na společnou tiskovou konferenci Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace lodního průmyslu, která se uskuteční
ve středu 15. dubna 2015 od 11:00 h
v sídle AMSP ČR – METEOR Centre Office Park B
Sokolovská 100/94, Praha 8 – Karlín (přímo u stanice metra „Křižíkova“)
Zásadní průlom:
Podnikání kolem vodních toků má zelenou
15. dubna 2015 se mění pravidla o rekreačních plavbách. Malí podnikatelé mohou začít budovat obslužnou infrastrukturu kolem vodních toků.
Provozovatelé lodí za podpory Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Asociace lodního průmyslu prosadili po mnoha letech nastavení stejných podmínek pro rekreační plavbu jako v ostatních zemích Evropské unie. Je to nejenom dobrá zpráva pro majitele lodí, ale i mimořádná příležitost podpořit turistický ruch a tím i podnikání v oblastech kolem vody.
Co to znamená pro malé firmy? Jaká budou nové podnikatelské příležitosti? Jaký je trend v Evropě? Jaké budou přímé i nepřímé dopady do regionů? Jaký vliv to bude mít do malého lodního průmyslu? Jakých vodních ploch se to bude týkat? Proč protestují kraje?
Toto vše a navíc podrobnou mapu nových plavebních i podnikatelských příležitostí obdržíte na tiskové konferenci 15.4.2015 v sídle AMSP ČR.
Vyhláška č. 46/2015 Sb. ruší desítky let staré opatření a nově upravuje užívání povrchových vod k plavbě, zejména plavidel se spalovacím motorem, stanoví rovněž vodní plochy, na kterých je zakázána plavba plavidel se spalovacími motory nad rámec míst uvedených ve vodním zákonu. Dále stanoví vodní plochy, na nichž je plavba plavidel se spalovacími motory omezena nebo upravena.
Mimořádným hostem bude David Křížek – nejznámější český jachtař. Za svoji kariéru získal 16 medailí z Mistrovství ČR v různých lodních třídách. Zúčastnil se celé řady zahraničních závodů (8x mistrovství světa a 9x mistrovství Evropy). Dozvíte se více i o výstavě Lodě na vodě.
Na tiskové konferenci vystoupí:
- Karel Havlíček, předseda představenstva AMSP ČR
- Petr Novotný, předseda představenstva APL-Asociace lodního průmyslu
- Jiří Belinger, místopředseda představenstva AMSP ČR a člen představenstva APL
- Vladimír Toman, místopředseda představenstva APL
Svou účast prosím potvrďte na e-mailu amsp@amsp.cz.
Těšíme se na Vás!
Eva Svobodová, MBA, v.r.
generální ředitelka AMSP ČR
jo -neco podobneho jsem tak nejak ocekaval už od toho tveho prispevku,,Zpravy z APL,,-akorat me trochu pobavila ta zminka o nastavení stejnych pravidel jako v EU-schvalne pokud budes moct vyraz se tam mrknout
Na webu ČT se na toto téma již objevil článek:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... zakotvite/
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... zakotvite/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host