Díky za odpovědi
Moderátoři: vilma, Pepa, david

geronimo píše:Speciál pro loď bude vždy lehčí než autopřepravník, navíc je většinou krátký(autopřepravník) a loď na něm nevyvážíš bez prodloužení oje. Pokud povezeš loď v Německu (Rakousku...) na autopřepravníku a nějaké provizorní koze, (která bude taky něco vážit), budeš určitě budit větší pozornost, než když pojedeš se speciálem. Navíc budeš mít vlek stejně půl roku blokovaný lodí...





Zdenda12345 píše:Záleží na tom co máš napsaný v TP. Jestli tam bude napsáno, že je to vlek na přepravu aut, tak na to loď legálně nedáš. Stejně tak na vleku na loď legálně neodvezeš paletu cihel.
Jakej vlek vlastně chceš? Nejdřív napíšeš, že vlek na 2 auta. Když ti pak napíšou, že takovej vlek váží tunu, tak dáš odkaz na vlek na jedno auto. Ten ale zase bude nejspíš krátkej..... Ono to holt s těma univerzálníma věcma není jednoduchý.
.
Charlie píše:Musíš najít takovej vlek, kterej včetně lodě bude mít do dvou tun, celkovou může mít klidně nad 2t, to už je dneska fuk. Já u všech vleků co jsem na lodě měl, tak bylo zapsáno v malim techničáku vlek nákladní speciální. Pokud budeš kupovat novej, tak je to o dohodě s výrobcem, co ti tam napíše, nechal bych zapsat nákladní přívěs a hotovo.
Charlie píše:Já dvouvlek na auta měl, taky jsem na něm chtěl vozit loď, ale, prázdnej měl 980kg (vapp pav 3,5 B ) ložná plocha vysoko - až nad kolama a má úzký nápravy. Tož tak.


, to zda tam bude naloženo "monstrum" nebo ne už je druhá věc, předpokládám, že pokud nebude náklad přesahovat vzadu víc než 1m a bude dostatečně upevněn a budou sedět váhy tak proti tomu nikdo nemůže nic namítat.
pete7 píše:Nevím no, prostě něco většího, ideálně tak kolem těch 500kg, třeba jako Agados Alfa, no ještě nad tím popřemýšlím, když to vezmu z druhé strany, dá se na vleku pro lodě převážet i něco jiného?
Píšeš do 2 tun a hodíš odkaz na 2,6 tuny....


Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů