Haber 660 kutter
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- Felix
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1805
- Registrován: čtv zář 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 152
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Haber 660 kutter
http://www.haber-boote.at/660k.html
Svezl jsem se na ní při veletrhu ve Friedrichshafenu, jezdila moc hezky. I přes poměrně malou délku mi přišla rozumně vyřešená. Není bez chyby (pro mne příliš velký ponor se spuštěnou ploutví a takové polské zpracování interiéru - milimetr prostě není míra), ale líbí se mi tvarem trupu i nástavbou. Pořád mi leží v hlavě...
firemní video o lodi
Svezl jsem se na ní při veletrhu ve Friedrichshafenu, jezdila moc hezky. I přes poměrně malou délku mi přišla rozumně vyřešená. Není bez chyby (pro mne příliš velký ponor se spuštěnou ploutví a takové polské zpracování interiéru - milimetr prostě není míra), ale líbí se mi tvarem trupu i nástavbou. Pořád mi leží v hlavě...
firemní video o lodi
-
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 183
- Registrován: sob úno 25, 2006 10:10 am
- Reputace: 20
- Bydliště: Brno, Motor sailer Tralaren 31
Doufám, že neodbočím příliš od tématu s mým dotazem na Felixe a další, ale týká se to lodě Haber.
Sice ne 660ky, ale Haber 800C4.
http://www.haberyachts.com/800G_C.html
Narazil jsem v květnovém čísle Practical Boat Owner 2009 na test lodě, která mě "chytla za srdce" víc než je zdrávo.
Asi tak jak když se někdo zamiluje. Ostatní jen kroutí hlavou a diví se co na "té ženské" vidí, ale dotyčný a v tomto případě já, je slepý a hluchý vidí jen tu svou.
A protože už mi není 20 let atd., tak by mě docela zajímalo, co si o takové lodi myslí ti, co mají s tímto typem lodí a oplachtění vlastní zkušenosti. Já dopředu říkám, že tyto zkušenosti nemám, ale dívám se dopředu a chtěl bych tak v průběhu několika let přejít z našeho Avaru Tobago na podobný typ lodě jako je Haber800C4.
Cena je sice na mě hodně vysoká, ale mě v této fázi zajímají spíš vlastnosti takového typu lodí a oplachtění. Hledám do budoucna spíše robustní typ lodě schopné offshore cruising s vyšší nádstavbou a se zabudovaným dieslem, na které bude možné každoročně několik měsícú pobývat a ve výjíměčných případech ji i ještě transportovat od moře domů.
Letos jsme strávily několik týdnů na Korsice a lodě tohoto typu mi tam učarovaly. Všechny byly ale o třídu větší a tato se mi fakt móóóóc líbí.
Jak jsem již uved, cenu bych teď neřešil, vím že je drahá a za tu cenu jsou určitě lepší. Jde mi spíš o to, zda je směr kterým se dívám správný.
Díky za názory,
Jura
Sice ne 660ky, ale Haber 800C4.
http://www.haberyachts.com/800G_C.html
Narazil jsem v květnovém čísle Practical Boat Owner 2009 na test lodě, která mě "chytla za srdce" víc než je zdrávo.
Asi tak jak když se někdo zamiluje. Ostatní jen kroutí hlavou a diví se co na "té ženské" vidí, ale dotyčný a v tomto případě já, je slepý a hluchý vidí jen tu svou.
A protože už mi není 20 let atd., tak by mě docela zajímalo, co si o takové lodi myslí ti, co mají s tímto typem lodí a oplachtění vlastní zkušenosti. Já dopředu říkám, že tyto zkušenosti nemám, ale dívám se dopředu a chtěl bych tak v průběhu několika let přejít z našeho Avaru Tobago na podobný typ lodě jako je Haber800C4.
Cena je sice na mě hodně vysoká, ale mě v této fázi zajímají spíš vlastnosti takového typu lodí a oplachtění. Hledám do budoucna spíše robustní typ lodě schopné offshore cruising s vyšší nádstavbou a se zabudovaným dieslem, na které bude možné každoročně několik měsícú pobývat a ve výjíměčných případech ji i ještě transportovat od moře domů.
Letos jsme strávily několik týdnů na Korsice a lodě tohoto typu mi tam učarovaly. Všechny byly ale o třídu větší a tato se mi fakt móóóóc líbí.
Jak jsem již uved, cenu bych teď neřešil, vím že je drahá a za tu cenu jsou určitě lepší. Jde mi spíš o to, zda je směr kterým se dívám správný.
Díky za názory,
Jura
- Felix
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1805
- Registrován: čtv zář 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 152
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Podle mého názoru se samozřejmě správným směrem díváš - tedy pokud nechceš s lodí závodit nebo obeplout Horn, protože ani na jedno není stavěná. Ono i to "béčko" pro mořskou plavbu bude mít nějaké meze, přece jenom je to ploutvovka a s vysokou nástavbou.
K jasným výhodám, i když u osmimetrovky už to není tak výrazné, patří stojná výška v kajutě. Není problém spáchat kajutu se stojnou výškou na čemkoliv, ale pokud nechci, aby to vypadalo, jako že se na pramičce stěhuje mrazák, musím sáhnout buď po lodi alespoň devítimetrové anebo právě po kajutě typu "pilothouse".
Gáflové oplachtění má lepší vlastnosti než pověst, přesto existují asi jen dva rozumné důvody pro jeho pořízení: cestování po vodách se spoustou mostů anebo osobní libůstka. Pokud nezávodíš, nemusí tě o trochu horší stoupavost trápit, a pokud loď stěhuješ, oceníš, že žádná kulatina není delší než loď.
Ano, mluvím zaujatě, protože se mi líbí
K jasným výhodám, i když u osmimetrovky už to není tak výrazné, patří stojná výška v kajutě. Není problém spáchat kajutu se stojnou výškou na čemkoliv, ale pokud nechci, aby to vypadalo, jako že se na pramičce stěhuje mrazák, musím sáhnout buď po lodi alespoň devítimetrové anebo právě po kajutě typu "pilothouse".
Gáflové oplachtění má lepší vlastnosti než pověst, přesto existují asi jen dva rozumné důvody pro jeho pořízení: cestování po vodách se spoustou mostů anebo osobní libůstka. Pokud nezávodíš, nemusí tě o trochu horší stoupavost trápit, a pokud loď stěhuješ, oceníš, že žádná kulatina není delší než loď.
Ano, mluvím zaujatě, protože se mi líbí

- bobes
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 998
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
- Reputace: 6
- Bydliště: Praha
No Haber se u nás moc nevidí. Jedna 660 je na Slapech a jmenuje se myslím VLK III. Má tam vestavěný motor a navíc oproti standardu nějaká okna. Zpracování je celkem slušné, majitel vlídný a lodˇnám podrobně ukázal.
. Před pár lety byl k vidění i v Praze na výstavě v Letňanech za nějakých 440.000 Kč (ale úplně holá). Někde mám doma i jejich prospekty. Už si ale nepamatuju kdo to tady v ČR nabízel.
Jinak se mihl v české inzerci i menší Haber 580, ale byl za docela velkou částku. Pár sezón pak kotvil v Třebenicích ( kousek od místa kde stojí parníky), ale plout jsem ho viděl jen jednou. Měl hnědé plachty.
Haber se mi tvarem líbí, gafle je super, ale jedna věc mi docela vadí a to, že od kormidla nevidíš před loď. Kokpit je nízko( není pod ním lůžko) a nástavba kajuty je vysoká. Musíš se pořád vyhlánět z kokpitu a na našich přehradách kde je dost plavců v plavební dráze to není moc dobré.
Asi o něco praktičtější byl motorsailer Sportlake 660. Těch už je u nás k vidění mnohem víc.
. Před pár lety byl k vidění i v Praze na výstavě v Letňanech za nějakých 440.000 Kč (ale úplně holá). Někde mám doma i jejich prospekty. Už si ale nepamatuju kdo to tady v ČR nabízel.
Jinak se mihl v české inzerci i menší Haber 580, ale byl za docela velkou částku. Pár sezón pak kotvil v Třebenicích ( kousek od místa kde stojí parníky), ale plout jsem ho viděl jen jednou. Měl hnědé plachty.
Haber se mi tvarem líbí, gafle je super, ale jedna věc mi docela vadí a to, že od kormidla nevidíš před loď. Kokpit je nízko( není pod ním lůžko) a nástavba kajuty je vysoká. Musíš se pořád vyhlánět z kokpitu a na našich přehradách kde je dost plavců v plavební dráze to není moc dobré.
Asi o něco praktičtější byl motorsailer Sportlake 660. Těch už je u nás k vidění mnohem víc.
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9346
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 191
- Kontaktovat uživatele:
Zrovna jsem chtěl upozornit na velkou podobnost s Sportlake 660. Ta je navíc lehčí a lépe transportovaletná, příznivější cena také pro ni mluví.
Starší se v nabídkách ani neohřeje a hned mizí. Na české vody je Sportlake 660 lepší.
Pokud někdo potřebuje něco pro plavbu v "B" vodách tak Haber 660, na přehradě tu samou službu udělá Sportlake 660. Můj názor.
Starší se v nabídkách ani neohřeje a hned mizí. Na české vody je Sportlake 660 lepší.
Pokud někdo potřebuje něco pro plavbu v "B" vodách tak Haber 660, na přehradě tu samou službu udělá Sportlake 660. Můj názor.
-
- nováček na fóru
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř zář 27, 2017 12:03 pm
- Reputace: -3
- Kontaktovat uživatele:
Re: Haber 660 kutter
Vážení přátelé,
rádi bychom Vás informovali, že naše společnost, BGMF Solution, s. r. o. se od července 2017 stala oficiálním partnerem polské loděnice HABER YACHTS sp. z o. o. pro Českou a Slovenskou republiku. Pokud jste o polské loděnici HABER YACHTS doposud neslyšeli, lze v krátkosti uvést:
"HABER YACHTS" staví jachty od roku 1993. Naším společným cílem je uspokojit požadavky zákazníků, kteří uznávají a oceňují výjimečnou kvalitu. Naše jachty byly navrženy pro ty, kteří oceňují jachty s výjimečnými vlastnostmi na moři, kde kombinaci moderních proporcí a tradičního stylu poskytují jedinečnou úroveň pohodlí a bezpečí.
FILOZOFIE:
Jachty HABER vyrábíme výhradně na zakázku. Každá jachta je jedinečná a dává zákazníkovi pocit jedinečnosti. Při stavbě lodí máme otevřené veškeré komunikační kanály s budoucím majitelem lodi. Díky obsáhlému seznamu dodatečného přislušenství a zařízení, dáváme zákazníkovi jedinečnou možnost nezávislého "projektování" své jachty.
POHODLÍ A BEZPEČNOST:
Jachty HABER jsou vybaveny gaflovým oplachtením typu "guari". Poskytují velmi přesnou a jednoduchou manipulaci s velkou hlavní plachtou, jak pro lehké větry, tak i pro refování plachty při těžkých bouřích. Navíc ve verzi "Cutter" můžeme dosáhnout velké flexibility při výběru plachet, od velmi mírnych větrů, až po ty bouřlivé. Veškerou práci spojenou s obsluhou plachet, včetně sklápění a zvedání stožáru, může provádět jedna osoba. Harmonické linie trupu zajišťují mimořádnou směrovou stabilitu a vynikající manévrovatelnost. Vzhledem k jejich mělkému ponoru a poměrně nízké výšce nad vodní hladinou (po sklopení stožáru dolů) jsou jachty HABER vynikající pro výletní plavby po jezerech, řekách a kanálech. Díky jejich síle a stabilitě, jsou ideální pro navigaci pro pobřežní i mořskou plavbu. Jachty HABER jsou také snadno přepravitelné díky jejich rozměrům a hmotnosti. Díky těmto vlastnostem mohou naše lodě dosáhnout mnoha vzdálených a zajímavých míst a cílů, které nejsou přístupné jiným jachtám.
KVALITA:
Klíčové prvky nezbytné pro stavbu jachty, tj. laminát, dřevo a nerezový materiál, jsou vyráběny v naší loděnici. To nám umožňuje udržet plnou kontrolu nad kvalitou a dává nám obrovskou flexibilitu, abychom mohli reagovat na potřeby Vás, zákazníků. Při výrobě jachet HABER využíváme materiály nejvyšší kvality a vybavení osvědčených výrobců, které jsou na trhu již mnoho let známé. Celá laminátová konstrukce je vyrobena tradičním způsobem - pryskyřice a gelcoat jsou ručně položeny. Kryty sklopných kýlů jsou vlaminovány do trupu s homogenní kontinuální konstrukcí. Tyto prvky zůstanou ve vytápěných místnostech po dobu 30 dní, aby se zajistilo správné vytvrzení. Konstrukce trupu je navržena v souladu s předpisy klasifikačních asociací. Každý motor jachty, trim, stabilita a vodotěsnost, jsou testovány v testovací komoře.
Nadstandardní jachty (One/Off Projekty) jsou rovněž testovány na Baltském moři.
A to je jen hrstka úspěchů této společnosti.
URL: http://haber-yachts.cz/
rádi bychom Vás informovali, že naše společnost, BGMF Solution, s. r. o. se od července 2017 stala oficiálním partnerem polské loděnice HABER YACHTS sp. z o. o. pro Českou a Slovenskou republiku. Pokud jste o polské loděnici HABER YACHTS doposud neslyšeli, lze v krátkosti uvést:
"HABER YACHTS" staví jachty od roku 1993. Naším společným cílem je uspokojit požadavky zákazníků, kteří uznávají a oceňují výjimečnou kvalitu. Naše jachty byly navrženy pro ty, kteří oceňují jachty s výjimečnými vlastnostmi na moři, kde kombinaci moderních proporcí a tradičního stylu poskytují jedinečnou úroveň pohodlí a bezpečí.
FILOZOFIE:
Jachty HABER vyrábíme výhradně na zakázku. Každá jachta je jedinečná a dává zákazníkovi pocit jedinečnosti. Při stavbě lodí máme otevřené veškeré komunikační kanály s budoucím majitelem lodi. Díky obsáhlému seznamu dodatečného přislušenství a zařízení, dáváme zákazníkovi jedinečnou možnost nezávislého "projektování" své jachty.
POHODLÍ A BEZPEČNOST:
Jachty HABER jsou vybaveny gaflovým oplachtením typu "guari". Poskytují velmi přesnou a jednoduchou manipulaci s velkou hlavní plachtou, jak pro lehké větry, tak i pro refování plachty při těžkých bouřích. Navíc ve verzi "Cutter" můžeme dosáhnout velké flexibility při výběru plachet, od velmi mírnych větrů, až po ty bouřlivé. Veškerou práci spojenou s obsluhou plachet, včetně sklápění a zvedání stožáru, může provádět jedna osoba. Harmonické linie trupu zajišťují mimořádnou směrovou stabilitu a vynikající manévrovatelnost. Vzhledem k jejich mělkému ponoru a poměrně nízké výšce nad vodní hladinou (po sklopení stožáru dolů) jsou jachty HABER vynikající pro výletní plavby po jezerech, řekách a kanálech. Díky jejich síle a stabilitě, jsou ideální pro navigaci pro pobřežní i mořskou plavbu. Jachty HABER jsou také snadno přepravitelné díky jejich rozměrům a hmotnosti. Díky těmto vlastnostem mohou naše lodě dosáhnout mnoha vzdálených a zajímavých míst a cílů, které nejsou přístupné jiným jachtám.
KVALITA:
Klíčové prvky nezbytné pro stavbu jachty, tj. laminát, dřevo a nerezový materiál, jsou vyráběny v naší loděnici. To nám umožňuje udržet plnou kontrolu nad kvalitou a dává nám obrovskou flexibilitu, abychom mohli reagovat na potřeby Vás, zákazníků. Při výrobě jachet HABER využíváme materiály nejvyšší kvality a vybavení osvědčených výrobců, které jsou na trhu již mnoho let známé. Celá laminátová konstrukce je vyrobena tradičním způsobem - pryskyřice a gelcoat jsou ručně položeny. Kryty sklopných kýlů jsou vlaminovány do trupu s homogenní kontinuální konstrukcí. Tyto prvky zůstanou ve vytápěných místnostech po dobu 30 dní, aby se zajistilo správné vytvrzení. Konstrukce trupu je navržena v souladu s předpisy klasifikačních asociací. Každý motor jachty, trim, stabilita a vodotěsnost, jsou testovány v testovací komoře.
Nadstandardní jachty (One/Off Projekty) jsou rovněž testovány na Baltském moři.
A to je jen hrstka úspěchů této společnosti.
URL: http://haber-yachts.cz/
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9346
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 191
- Kontaktovat uživatele:
Re: Haber 660 kutter
Hmm pěkný překlad..
ale
na stožár věšíme vlajky...jak uz vysvětloval Saturnin....
Profík by si toto na hlavni stranu svého webu nedovolil napsat...jako když misto prodavačky je v obchodě podávačka...
A jak se testuje trim v testovaci komoře by mě docela zajímalo.
ale
na stožár věšíme vlajky...jak uz vysvětloval Saturnin....
Profík by si toto na hlavni stranu svého webu nedovolil napsat...jako když misto prodavačky je v obchodě podávačka...
A jak se testuje trim v testovaci komoře by mě docela zajímalo.
- geronimo
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2516
- Registrován: čtv říj 26, 2006 2:00 am
- Reputace: 201
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Haber 660 kutter
Dnešní registrace a hned první příspěvek reklama ?




Re: Haber 660 kutter
Libor píše:...na stožár věšíme vlajky...jak uz vysvětloval Saturnin....
Více už není potřeba psát ni číst. Svůj obrázek o kompetentnosti zúčastněných jsem si udělal..
- copy
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1391
- Registrován: pát čer 25, 2010 2:00 am
- Reputace: 28
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Haber 660 kutter
už som teda predával všeličo, aj oficiálny a jediný obchodný zástupca som bol, ale nikdy ma nenapadlo, písať v prvej osobe - teda v NAŠEJ lodenici, MY používame, MY staviame.
-
- nováček na fóru
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř zář 27, 2017 12:03 pm
- Reputace: -3
- Kontaktovat uživatele:
Pozvání
Vážení přátelé,
srdečně vás zveme na výstavu lodí v Düsseldorfu, do Haly 16 a na stánek A22, stánek loděnice HABER YACHTS (Hall 16, stand A22). Zde budete mít jedinečnou možnost podrobně prozkoumat nejnovější koncepci z dílny této loděnice a to model HABER 32C4.
Na všechny Vaše otázky a dotazy Vám bude k dispozici samotný konstruktér a prezident loděnice HABER YACHTS, pan Janusz KONKOL.
Těšíme se na Vás přátelé.
http://haberyachts.cz/
srdečně vás zveme na výstavu lodí v Düsseldorfu, do Haly 16 a na stánek A22, stánek loděnice HABER YACHTS (Hall 16, stand A22). Zde budete mít jedinečnou možnost podrobně prozkoumat nejnovější koncepci z dílny této loděnice a to model HABER 32C4.
Na všechny Vaše otázky a dotazy Vám bude k dispozici samotný konstruktér a prezident loděnice HABER YACHTS, pan Janusz KONKOL.
Těšíme se na Vás přátelé.
http://haberyachts.cz/
-
- nováček na fóru
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř zář 27, 2017 12:03 pm
- Reputace: -3
- Kontaktovat uživatele:
C4 - systém samořízení
Vážení přátelé,
tentokrát jsme si pro Vás připravili překlad práce Janusze KONKOLA (prezident a konstruktér loděnice HABER YACHTS) o jeho patentovaném systemu samořízení:
http://haberyachts.cz/rubriky/system-c4
C4 - systém samořízení:
HABER 660C4, HABER 800C4, HABER 32C4 a HABER 34C4 jsou vybavené 4 výklopnými ploutvemi: standardní hlavní výklopnou ploutví, příďovou výklopnou ploutví a dvěma posuvnými zadními výklopnými ploutvemi.
- vyklopení všech ploutví je hladce přizpůsobeno v rozsahu od 0 do 100% plochy každé z nich
- výtah všech ploutví je ovládán z kokpitu
S vhodnou volbou plachet s ohledem na kurz a sílu větru a s vhodným nastavením výklopných ploutví ovlivňujeme vzdálenost mezi těžištěm plachet a těžištěm bočního odporu trupu.
http://haberyachts.cz/rubriky/system-c4
Iława 2012.11.11.
Po vydání této práce bylo vyrobeno více než dvacet HABERů 800C4 a také byly navrženy a vyrobeny tři nové typy jachet s C4 samořídícím systémem – HABER 660C4, HABER 32C4 a HABER 34C4.
Ve všech případech systém C4 pracuje velmi dobře a potvrzuje svou užitečnost. Se stálým větrem bez ohledu na jeho sílu, ať střední nebo velkou, funguje systém dokonale.
http://haberyachts.cz/rubriky/system-c4
http://haberyachts.cz/
tentokrát jsme si pro Vás připravili překlad práce Janusze KONKOLA (prezident a konstruktér loděnice HABER YACHTS) o jeho patentovaném systemu samořízení:
http://haberyachts.cz/rubriky/system-c4
C4 - systém samořízení:
HABER 660C4, HABER 800C4, HABER 32C4 a HABER 34C4 jsou vybavené 4 výklopnými ploutvemi: standardní hlavní výklopnou ploutví, příďovou výklopnou ploutví a dvěma posuvnými zadními výklopnými ploutvemi.
- vyklopení všech ploutví je hladce přizpůsobeno v rozsahu od 0 do 100% plochy každé z nich
- výtah všech ploutví je ovládán z kokpitu
S vhodnou volbou plachet s ohledem na kurz a sílu větru a s vhodným nastavením výklopných ploutví ovlivňujeme vzdálenost mezi těžištěm plachet a těžištěm bočního odporu trupu.
http://haberyachts.cz/rubriky/system-c4
Iława 2012.11.11.
Po vydání této práce bylo vyrobeno více než dvacet HABERů 800C4 a také byly navrženy a vyrobeny tři nové typy jachet s C4 samořídícím systémem – HABER 660C4, HABER 32C4 a HABER 34C4.
Ve všech případech systém C4 pracuje velmi dobře a potvrzuje svou užitečnost. Se stálým větrem bez ohledu na jeho sílu, ať střední nebo velkou, funguje systém dokonale.
http://haberyachts.cz/rubriky/system-c4
http://haberyachts.cz/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti