Pak se postupně celý trup poutahuje kleštěmi (zatáhnout a otočit) a kontroluje se dosednutí hran dílů na sebe.
Paluba. Napřed se sešije přední a zadní paluba jedním drátem v ose a dotáhne.
(Úkosy jsou předem nahoblované), pak se přední paluba prohne pomocí provazu a odřezku překližky nebo špalíku a došije se postupně ke krajům. Pak se přišijí boky paluby (šavle) a všijí se pomocné přepážky. Celá paluba se poutahuje.
Nyní je potřeba ověřit, že paluba dobře sedí na trupu. Dobré je si palubu položit na spodní trup a podložit ji dvěma hranolky 8-10 cm vysokými, vyvrtají se otvory pro dráty do trupu i paluby. Dráty na sešití musí být o něco delší. Mezera mezi palubou a trupem (8-10cm) je jen proto, aby se daly dráty snadněji provlékat do předvrtaných děr. Po dotažení drátů se zkontroluje, zda paluba dobře sedí, případné nedostatky se doladí ostrým nožem nebo hoblíkem.
Pokud vše sedí, paluba se zase oddělí.
Dalším krokem je „filetování“ slepení jednotlivých dílů epoxydem. Epoxy 1200 jsme zahušťovali suchými přesátými dřevěnými pilinami, nejlépe z pásové brusky, dají se sehnat někde u truhláře. Hustota se musí vyzkoušet, aby lepidlo neztékalo, ale šlo aplikovat velkou injekční stříkačkou. Vyzkoušená hustota je cca konzistence kečupu...
Dobré je začít stehovat palubu, aby lepidlo mělo čas trochu zavadnout, aby nestékalo, až se otočí.
Po nastehování dna i přepážek, (pozor nestehovat pomocné přepážky, ty se budou demontovat), se paluba opět přidrátuje /pomocí hranolků) ke spodní části. Je třeba dobře doladit hrany, aby vše pěkně sedělo. Na přídi i zádi je dobré spoj podlepit plastovou páskou, aby se části nechtěně neslepily. Na dokonalé stažení je dobré použít smršťovací fólii 15 cm šíře.
Po zatvrdnutí epoxydu se paluba opět oddělí, a všechny dráty z celé lodi se můžou odstranit. Pokud se někde drát zalepil lepidlem a nejde vytáhnout stačí jeho konec nahřát zapalovačem a pak ho kleštěmi vytáhnout.