Ahoj,
to by měl být opravdu on, podle jejich webu mají ve Splitu jen jeden katamarán. Pojištění kauce jsem využil, kauci jsem pak nemusel skládat žádnou (původně mi zprostředkovatelská agentura v ČR tvrdila, že bude kauce následně ještě 100 EUR).
Jinak k vybavení - ručníky jsme tam neměli (a nebyly ani v popisu, když jsem to objednával, možná byly za příplatek, už přesně nevím). V kuchyni chyběly oproti check-listu nějaké příbory, když sem na to upozornil, tak se ptal jestli to je problém a následně nám ještě před vyplutím podepsal, že jsme vybavení kuchyně předali zpět v pořádku. Jinak si nevybavuju v kuchyni a jejím vybavení žádné nedostatky. Jak jsem psal už výše, tak nefungoval ukazatel paliva pro levý motor, neustále se tvářil, že je nádrž plná. Takže tam by asi nebylo úplně od věci zajet zrovna na pumpu, která je hned při výjezdu z mariny, a zkontrolovat, že je nádrž opravdu plná a že toho předchozí posádka nevyužila (u nás plná byla). Co jsem taky zmiňoval už výše a moc nepřekvapí vzhledem ke stáří lodi, některá vrátka u skříněk byla už trochu pocuchaná (vyvrácené panty, jedna nešla zavřít, atd.). No a napadá mě ještě jeden detail, který jsem zapomněl zmínit v tom prvním příspěvku - u kormidla nefungoval ukazatel rychlosti, takže rychlost se dala měřit jedině přes GPSku (koukal jsem pod vodu, jestli to není jen nějak zanesené, zdálo se to na první pohled v pořádku). Nic dalšího na co upozornit mě nenapadá. Člun byl v pořádku, motor pro člun taky šlapal jak měl.
Při check-outu baseskiper nejdřív obešel loď, jestli není škráblá a prověřil plachty, jestli vypadají ok. Pak kontroloval člun, chtěl vidět muringový háček, přepočítal si vesty a harnesy, nastartoval motor a zkontroloval, že ukazatel signalizuje u obou motorů plnou nádrž. Potápěč ještě kontroloval spodek lodi a tím to skončilo. Do jednotlivých kajut a na WC se vůbec nepodíval, kuchyňku, navigační pomůcky nebo cokoliv dalšího taktéž vůbec neřešil.
Tak to je asi vše, co si vybavuju.
