Nova vyhlaska o zakazu plavby se spalovacim motorem

Vše co souvisí s předpisy kolem plavby a technickou dokumentací lodí, včetně jejich regisdtrace. Přepravy lodí. Technickými prostředky pro dopravu lodí. Dále pojištění lodí, přívěsů, osob atd.

Moderátoři: vilma, windward, Pepa

Uživatelský avatar
mirzik
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 97
Registrován: ned kvě 30, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod mirzik » stř dub 29, 2015 8:14 am

Tomu říkám jednoduché a účinné opatření :) .... to by jsme měli ukázat tomu "vědci" :mad:
A myslím, že by se to dalo použít i jako dobrá argumentace při vyjednávání. :)
Uživatelský avatar
TRIM
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 457
Registrován: pát lis 06, 2009 1:00 am
Reputace: 11

Příspěvekod TRIM » stř dub 29, 2015 10:50 am

V Německu opravdu umí parkování na 24 hodin řešit .


Mám další podnět pro řešení zákazu kotvení. Někde výše v diskuzi zazněl dotaz na cedule P s dopl. info 48 hodin . Vysvětlení od úřadu (asi MD), bylo to si osazuje povodí to nás nezajímá , když si to chtějí hlídat je to jejich problém.

Spřátelené Povodí kterému vyhláška nesedí, by mohlo na začátek a na konec vodní plochy dát ceduly P s trojúhelníkem platí dalších 50 km a dodatkovou tabulí parkování 24 hod za trvalého dozoru vůdce plavidla .

Tedy neunavovat se s MD , ale jednat s MZ.

Řešení může být rychlé a povodí např. ušetří za vymezování dílčích kotvišť .
Uživatelský avatar
TRIM
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 457
Registrován: pát lis 06, 2009 1:00 am
Reputace: 11

Příspěvekod TRIM » stř dub 29, 2015 10:57 am

ferdas píše:A tady je pan VĚDEC: (zkopírováno z osobních stránek)

Přináší cenné zkušenosti z oblasti dopravy a z řízení státní organizace.
63 let, bezpartijní;
místo narození: Praha;
stav: ženatý, 2 děti;
vzdělání: České vysoké učení technické v Praze;
profese: strojní inženýr, vědec v oblasti dopravy;
poslední pozice: ředitel správního úřadu (nyní v důchodu);
zájmy: turistika prakticky ve všech jejích formách, pěšky, na kole, na lyžích či na lodi;

Více zde: http://www.top09dvurkralove.cz/products/a2-tomas-hackl/


PŘINÁŠÍ CENNÉ ZKUŠENOSTI A MÁ RÁD TURISTIKU NA LODI :mad: :mad: :mad:


PŘINÁŠÍ CENNÉ ZKUŠENOSTI A MÁ RÁD TURISTIKU NA LODI
Teď by asi chvíli bylo lepší, aby se turisticky realizoval někde v cizině.
Uživatelský avatar
Zdenda12345
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1655
Registrován: stř led 09, 2013 1:00 am
Reputace: 73
Bydliště: Lysá nad Labem

Příspěvekod Zdenda12345 » stř dub 29, 2015 12:28 pm

TRIM píše:Mám další podnět pro řešení zákazu kotvení.
Spřátelené Povodí kterému vyhláška nesedí, by mohlo na začátek a na konec vodní plochy dát ceduly P s trojúhelníkem platí dalších 50 km a dodatkovou tabulí parkování 24 hod za trvalého dozoru vůdce plavidla .

Tak tohle řešení by bylo za současný situace nejlepší! Jen se obávám, jak vysoko by asi vyskakovala pí.Kolejníčková z dozorčí rady PVL. :gun: :gun: :gun: Koli těch znaků sem musim dát, aby to dostatečně vyjádřilo muj názor na tu paní a nezaplnilo to dalších 20 stran? :lol:
Uživatelský avatar
Clouseau
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 416
Registrován: čtv zář 19, 2013 2:00 am
Reputace: 34
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvekod Clouseau » stř dub 29, 2015 12:39 pm

TRIM píše:V Německu opravdu umí parkování na 24 hodin řešit .


Mám další podnět pro řešení zákazu kotvení. Někde výše v diskuzi zazněl dotaz na cedule P s dopl. info 48 hodin . Vysvětlení od úřadu (asi MD), bylo to si osazuje povodí to nás nezajímá , když si to chtějí hlídat je to jejich problém.

Spřátelené Povodí kterému vyhláška nesedí, by mohlo na začátek a na konec vodní plochy dát ceduly P s trojúhelníkem platí dalších 50 km a dodatkovou tabulí parkování 24 hod za trvalého dozoru vůdce plavidla .

Tedy neunavovat se s MD , ale jednat s MZ.

Řešení může být rychlé a povodí např. ušetří za vymezování dílčích kotvišť .


Dobrý nápad! Je zde někdo,kdo ví na koho se obrátit a mohl by to zkusit vyjednat?
Uživatelský avatar
tkruska
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 558
Registrován: ned kvě 28, 2006 11:00 am
Reputace: 20
Bydliště: Phobos 21 - Sole Mio

Příspěvekod tkruska » stř dub 29, 2015 1:08 pm

Ja teda nevim, ale ten nemecky zpusob je vhodny jen na urcite misto. Tezko toto osadis plosne na 70km. Navic bys musel s plnym talirem gulase odplout od brehu a za 30min se vratit.

Zajimave by bylo upravit stavajici vyhlasku treba takto:

"Na povrchových vodách, na kterých jsou vymezena a vyznačena místa pro dlouhodobé stání plavidel, může plavidlo podléhající evidenci stát přímo či nepřímo vyvázáno ke břehu nebo zakotveno mimo tato vyznačená místa [s]pouze v době od východu do západu slunce[/s]od západu do východu slunce pouze pod trvalým dohledem vůdce plavidla."
Uživatelský avatar
RACEK
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1114
Registrován: pát čer 26, 2009 2:00 am
Reputace: 100
Bydliště: Praha

Příspěvekod RACEK » stř dub 29, 2015 4:47 pm

Všechna Péčka a dodatkový tabulky, je jen získání více míst pro stání v rámci stávající vyhlášky.

Vhodnější je kvalitní novela vyhlášky. Tak, aby stání na těch 24 hodin, bylo povoleno vyhláškou všude a ne jen mezi dvěma Péčky.

Příprava znění vyhlášky a zapracování požadavků jednotlivých resortů, aby znění vyhlášky prošlo Legislativní radou vlády je věc pro právníky.
david
moderátor
Příspěvky: 5887
Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
Reputace: 234
Bydliště: loď,momentálně v Davli

Příspěvekod david » stř dub 29, 2015 9:57 pm

tkruska píše:Ja teda nevim, ale ten nemecky zpusob je vhodny jen na urcite misto. Navic bys musel s plnym talirem gulase odplout od brehu a za 30min se vratit.

Zajimave by bylo upravit stavajici vyhlasku treba takto:

"Na povrchových vodách, na kterých jsou vymezena a vyznačena místa pro dlouhodobé stání plavidel, může plavidlo podléhající evidenci stát přímo či nepřímo vyvázáno ke břehu nebo zakotveno mimo tato vyznačená místa [s]pouze v době od východu do západu slunce[/s]od západu do východu slunce pouze pod trvalým dohledem vůdce plavidla."



pauza může být kdykoli, třeba od 16 do 16,30, na tom prd sejde. Pod dohledem muselo být malé plavidlo mimo trvalá stání tak jako tak, ale ne nutně vůdce plavidla. navíc stačilo, aby jedna osoba schopná hlídala více necek.

tedy ti nerozumím. :hmm:
Uživatelský avatar
J
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 169
Registrován: sob srp 20, 2011 2:00 am
Reputace: 1

Příspěvekod J » stř dub 29, 2015 10:41 pm

david píše:
tkruska píše:Ja teda nevim, ale ten nemecky zpusob je vhodny jen na urcite misto. Navic bys musel s plnym talirem gulase odplout od brehu a za 30min se vratit.

Zajimave by bylo upravit stavajici vyhlasku treba takto:

"Na povrchových vodách, na kterých jsou vymezena a vyznačena místa pro dlouhodobé stání plavidel, může plavidlo podléhající evidenci stát přímo či nepřímo vyvázáno ke břehu nebo zakotveno mimo tato vyznačená místa [s]pouze v době od východu do západu slunce[/s]od západu do východu slunce pouze pod trvalým dohledem vůdce plavidla."



pauza může být kdykoli, třeba od 16 do 16,30, na tom prd sejde. Pod dohledem muselo být malé plavidlo mimo trvalá stání tak jako tak, ale ne nutně vůdce plavidla. navíc stačilo, aby jedna osoba schopná hlídala více necek.

tedy ti nerozumím. :hmm:


Právě tahle varianta, aby jedna osoba hlídala více necek je pro MD nepřípustná. Soused s VMP, který bude mít v zátoce zahrádku s chatkou bude hlídat pět lodí ke kterým majitelé přijedou až na víkend..... Průchodná varianta je podle mě jen ta, že po západu slunce musí být dozor na palubě. Samozřejmě jen mimo místa určená k dlouhodobému kotvení.
david
moderátor
Příspěvky: 5887
Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
Reputace: 234
Bydliště: loď,momentálně v Davli

Příspěvekod david » čtv dub 30, 2015 8:52 am

znovu: dozor musí být tak jako tak i ve dne. podle tvojí verze s dozorrem s VPM a jen jedné lodě už by postávání u břehu nemělo většího významu, protože bych se od lodě stejně nemohl hnout
Uživatelský avatar
TRIM
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 457
Registrován: pát lis 06, 2009 1:00 am
Reputace: 11

Příspěvekod TRIM » čtv dub 30, 2015 9:29 am

RACEK píše:Všechna Péčka a dodatkový tabulky, je jen získání více míst pro stání v rámci stávající vyhlášky.

Vhodnější je kvalitní novela vyhlášky. Tak, aby stání na těch 24 hodin, bylo povoleno vyhláškou všude a ne jen mezi dvěma Péčky.

Příprava znění vyhlášky a zapracování požadavků jednotlivých resortů, aby znění vyhlášky prošlo Legislativní radou vlády je věc pro právníky.


Vhodnější je kvalitní novela vyhlášky.

Určitě toto by měl být konečný cíl . Ale jak letošní sezóna ?
Uživatelský avatar
pavlii
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 276
Registrován: čtv čer 05, 2014 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Hostivice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pavlii » čtv dub 30, 2015 12:02 pm

Přesně tak. Je potřeba (a pracujeme na tom) přijít s vlastními návrhy, jak operativně pořešit aktuální sezónu. Zapracovat na samotném obsahu legislativy je také v progresu, ale tam výsledek nemůže být dřív než na příští rok.

P.
Uživatelský avatar
tkruska
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 558
Registrován: ned kvě 28, 2006 11:00 am
Reputace: 20
Bydliště: Phobos 21 - Sole Mio

Příspěvekod tkruska » čtv dub 30, 2015 1:34 pm

Pokud se prave nudite, doporucuji si precist vyrocni zpravy SPS viz http://plavebniurad.cz/organizace/zprav ... sti-uradu/ (bohuzel stale tam neni rok 2014)

Jsou tam popsany presne pocty registrovanych plavidel/plachetnic, nehodovost (za rok 2013 slovy sedm a kazdym rokem to klesa), vybrane pokuty (za rok 2013 od VMP celkem za 140tis Kc) a nejcastejsi prohresky, mj. "nedodržení dohledu nad stojícím plavidlem" atd.

Nikde jsem ale nenasel zminku o tom, ze bychom jako vudci malych plavidel delali u brehu neporadek nebo nekdo resil poskozeni/nehodu v ramci regulace vodni hladiny !
Uživatelský avatar
TRIM
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 457
Registrován: pát lis 06, 2009 1:00 am
Reputace: 11

Příspěvekod TRIM » čtv dub 30, 2015 2:52 pm

To také potvrzuje odpověď z MD kde jsem požádal informace mimo jiné také o seznam stížností na kotvící lodě. K tomuto dotazu neodeslalo ministervo nic , asi žádné relevantní podněty nemají.
Uživatelský avatar
geronimo
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2520
Registrován: čtv říj 26, 2006 2:00 am
Reputace: 201
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod geronimo » čtv dub 30, 2015 4:14 pm

Chataři z Hracholusek odmítají návrat lodí na přehradu, sepisují petici...

http://plzen.idnes.cz/hracholusky-prehr ... -zpravy_pp

koukám, pan Šlajs je odborník na přírodu a živočichy... :good:
Uživatelský avatar
MartinB
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1114
Registrován: čtv led 19, 2006 8:02 pm
Reputace: 106
Bydliště: Praha

Příspěvekod MartinB » čtv dub 30, 2015 4:25 pm

tkruska píše:Pokud se prave nudite, doporucuji si precist vyrocni zpravy SPS viz http://plavebniurad.cz/organizace/zprav ... sti-uradu/ (bohuzel stale tam neni rok 2014)

Jsou tam popsany presne pocty registrovanych plavidel/plachetnic, nehodovost (za rok 2013 slovy sedm a kazdym rokem to klesa), vybrane pokuty (za rok 2013 od VMP celkem za 140tis Kc) a nejcastejsi prohresky, mj. "nedodržení dohledu nad stojícím plavidlem" atd.

Nikde jsem ale nenasel zminku o tom, ze bychom jako vudci malych plavidel delali u brehu neporadek nebo nekdo resil poskozeni/nehodu v ramci regulace vodni hladiny !


No jo, 7 nehod je celkem.
Ale nehod malých plavidel jsou jen 3 (4 velká plavidla) a z toho je jedna zaviněná šlapadlem z půjčovny.
Takže v roce 2013 byly nehody malých plavidel DVĚ.

Žádná z nehod nebyla zapřičinéná nevhodným nočním stáním.

HÄCKL na dotaz Felixe kolik bylo nehod v roce 2014 odpověděl 7, ale je otázkou zdali jsou to nehody celkem a nebo jen malá plavidla.
Uživatelský avatar
TRIM
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 457
Registrován: pát lis 06, 2009 1:00 am
Reputace: 11

Příspěvekod TRIM » pát kvě 01, 2015 8:59 am

vybrane pokuty (za rok 2013 od VMP celkem za 140tis Kc) a nejcastejsi prohresky, mj. "nedodržení dohledu nad stojícím plavidlem" atd.


Tak to je asi další argument (nebo tomu nerozumím) . Poslední výmluva , MD je že se 24 hodin nedá hlídat. Za co teda byly uděleny pokuty v r. 2013 ?
Uživatelský avatar
geronimo
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2520
Registrován: čtv říj 26, 2006 2:00 am
Reputace: 201
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod geronimo » pát kvě 01, 2015 4:22 pm

Včera ve zprávách ukazovali Miloše Zemana při plavbě parníkem, celou dobu kolem něho "panáčkoval" pan Belinger z APL.... to je ale náhoda co ? :lol:
Uživatelský avatar
geus
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 2098
Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
Reputace: 40
Bydliště: Ústí-Brná

Příspěvekod geus » pát kvě 01, 2015 9:25 pm

Nojo cim vetsi impotent tim vic se musi angazovat
Naposledy upravil(a) geus dne pát kvě 01, 2015 10:40 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Pavel63
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 754
Registrován: stř črc 16, 2008 2:00 am
Reputace: 44
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvekod Pavel63 » pát kvě 01, 2015 9:34 pm

To tkruska:

Já bych to kotvení "od západu do východu slunce pouze pod trvalým dohledem vůdce plavidla" ještě zkusil nějak přeformulovat, protože jsem třeba u Podolska vyvázal loď a šli jsme na večeři do motorestu u nedaleké benzínky. A nejsem si jistý, jestli se vždy vrátím do západu slunce. Aby mi prostě někdo nemohl dát pokutu jen za to, že přijdu k lodi za pološera třeba hodinu po západu. Přitom nemám pocit, že by se něco za tu hodinu mělo s lodí stát, když od východu po západ můžu loď nechat vyvázanou a jít naprosto legálně třeba na zámek nebo na hrad. Momentálně mne nenapadá rozumná formulace, která by toto dokázala postihnout, aby ses prostě od lodi mohl třeba na hodinu nebo na dvě vzdálit (i p ozápadu).

Nicméně pokud by se podařilo prosadit změnu vyhlášky aspoň ve stylu tvého návrhu, tak dám na modlení ...

Pavel.
Uživatelský avatar
tkruska
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 558
Registrován: ned kvě 28, 2006 11:00 am
Reputace: 20
Bydliště: Phobos 21 - Sole Mio

Příspěvekod tkruska » pát kvě 01, 2015 10:22 pm

Pavle63: jojo.. jen se snazim premyslet nahlas. Nejlepsi by bylo samozrejmne zrusit jakekoliv omezeni casu. Na silnici muzes taky stat do nekonecna a nikdo to neresi. Bohuzel je tu PVL, ktere z kotevnich mist tezi penize :?
A pritom za vystavbu a udrzbu silnic plati stat daleko vesti penize.
david
moderátor
Příspěvky: 5887
Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
Reputace: 234
Bydliště: loď,momentálně v Davli

Příspěvekod david » pát kvě 01, 2015 11:59 pm

Pavel63 píše:To tkruska:

Já bych to kotvení "od západu do východu slunce pouze pod trvalým dohledem vůdce plavidla" ještě zkusil nějak přeformulovat, protože jsem třeba u Podolska vyvázal loď a šli jsme na večeři do motorestu u nedaleké benzínky. A nejsem si jistý, jestli se vždy vrátím do západu slunce. Aby mi prostě někdo nemohl dát pokutu jen za to, že přijdu k lodi za pološera třeba hodinu po západu. Přitom nemám pocit, že by se něco za tu hodinu mělo s lodí stát, když od východu po západ můžu loď nechat vyvázanou a jít naprosto legálně třeba na zámek nebo na hrad. Momentálně mne nenapadá rozumná formulace, která by toto dokázala postihnout, aby ses prostě od lodi mohl třeba na hodinu nebo na dvě vzdálit (i p ozápadu).

Nicméně pokud by se podařilo prosadit změnu vyhlášky aspoň ve stylu tvého návrhu, tak dám na modlení ...

Pavel.


co furt máte s vůdcem plavidla?

ŘPB povídá že: (1) Zajistit hlídku je nezbytné

a) na plavidle stojícím v plavební dráze,

b) na plavidle stojícím v jiných chráněných místech než v přístavním bazénu, při vyhlášení 2. a 3. stupně povodňové aktivity,

c) na stojící osobní lodi obsazené cestujícími, nebo

d) na stojícím plavidle, které nese signalizaci plavidel přepravujících nebezpečné věci podle mezinárodní smlouvy upravující přepravu nebezpečných věcí po vnitrozemských vodních cestách, která je součástí právního řádu2), nebo které ještě není prosto nebezpečných plynů nebo není dočištěno po přepravě takových věcí.

(2) V tlačné a bočně svázané sestavě postačuje hlídka na plavidle, které sestavu vede.

(3) Nad všemi ostatními stojícími plavidly je nezbytné zajistit dohled osoby, která je schopna v případě potřeby rychle učinit nezbytná opatření.

(4) Plavidlo stojí v plavební dráze, pokud stojí mimo místa vyhrazená pro stání plavidel označená signálními znaky vyjadřujícími rozsah a způsob stání.

(5) V případě stojícího plavidla, které má vůdce, stanoví hlídku nebo dohled vůdce plavidla. Nemá-li stojící plavidlo vůdce, stanoví hlídku nebo dohled provozovatel nebo vlastník plavidla.

(6) Záznam o zajištění hlídky nebo dohledu obsahuje poznávací znaky plavidla, místo stání plavidla, čas výkonu hlídky nebo dohledu a jméno osoby, která hlídku nebo dohled vykonává.

(7) Ustanovení odstavce 1, 5 a 6 se nevztahují na malá plavidla.
Uživatelský avatar
David_
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 122
Registrován: pon dub 23, 2012 2:00 am
Reputace: 3
Bydliště: Praha

Příspěvekod David_ » sob kvě 02, 2015 8:00 am

Sohlasím s Davidem, to se zase dostáváme úplně někam jinam.

Jinými slovy nemusíš být přímo na plavidle, ale musíš na něj vidět. Jít do motorestu na večeři je tedy (pokud nestojí u vody) tak jako tak porušení ŘPB.
Uživatelský avatar
Pavel63
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 754
Registrován: stř črc 16, 2008 2:00 am
Reputace: 44
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvekod Pavel63 » sob kvě 02, 2015 8:36 am

To David_ :

No jo, to bys pak ale nemohl jít s posádkou ani na oběd , nebo na prohlídku zámku Orlík nebo hradu Zvíkov, když vyvážeš loď pod Orlíkem, resp. Zvíkovem, protože od stolu v hospodě a z prohlídkových tras těžko budeš mít celou dobu loď pod dohledem. To by prostě pořád někdo musel být buď na lodi nebo poblíž, aby na ni viděl. Proto jsem se zamslel nad možností formulace o dohledu tak, aby to neznamenalo nepřetržitý dohled. Prostě zformulovat dohled tak, aby krátkodobé vzdálení od lodě, odchod na oběd či na večeři a nebo návštěva třeba zámku nebyly porušením dohledu nad lodí. Třeba ponechat formulaci "stálý dohled" a doplnit "nejméně však jednou za 2 hodiny" a nebo tak něco. Zamyslete se a dejte sem návrhy. Když už se (snad) třeba bude ve vyhlášce něco měnit, tak navrhnout takovou změnu, aby postihla i to, co je běžné a současně stále odpovídá zásadám bezpečnosti. Pokud vím, tak se běžně pluje, zakotví (vyváže) třeba u Žďákovského mostu (nebo který to je) a jde se na oběd do hospody. V tom momentě je loď bez dozoru. Ale je jasné, že za běžných podmínek za tu hodinku určitě třeba neklesne hladinia o metr a podobně.

Pavel.
Uživatelský avatar
David_
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 122
Registrován: pon dub 23, 2012 2:00 am
Reputace: 3
Bydliště: Praha

Příspěvekod David_ » sob kvě 02, 2015 9:07 am

Pavel63 píše:No jo, to bys pak ale nemohl jít s posádkou ani na oběd , nebo na prohlídku zámku Orlík nebo hradu Zvíkov, když vyvážeš loď pod Orlíkem, resp. Zvíkovem, protože od stolu v hospodě a z prohlídkových tras těžko budeš mít celou dobu loď pod dohledem. To by prostě pořád někdo musel být buď na lodi nebo poblíž, aby na ni viděl.

Ten podmiňovací způsob je tam bohužel zbytečný... :(


Pavel63 píše:Když už se (snad) třeba bude ve vyhlášce něco měnit, tak navrhnout takovou změnu, aby postihla i to, co je běžné a současně stále odpovídá zásadám bezpečnosti.

ŘPB a "naše" vyhláška jsou bohužel dva rozdílné dokumenty a težko teď budeme bojovat proti oběma najednou


Pavel63 píše:Prostě zformulovat dohled tak, aby krátkodobé vzdálení od lodě, odchod na oběd či na večeři a nebo návštěva třeba zámku nebyly porušením dohledu nad lodí. Třeba ponechat formulaci "stálý dohled" a doplnit "nejméně však jednou za 2 hodiny" a nebo tak něco.

Byl jsem přítomen u těch diskuzí s MDČR na Lodích na vodě. Největší problém měli (u toho 24 hodinového stání) s tím, že by tam kontrolující úředník musel čekat se stopkami. Myslím, že tohle prostě nemůže projít.


Závěrem bych chtěl jen podotknout, že chápu co říkáš/píšeš a není to tak, že bych s Tebou nesouhlasil. Jen když vidím klik lidí se opravdu aktivně zapojilo do boje proti té vyhlášce, navrhoval bych netříštit síly a soustředit se teď pouze na ten zákaz nočního kotvení. (ŘPB je něco jiného)
Osobně si pak nejsem zcela jist, zda je právě ten dohled špatně - to už je ale na postoji a zkušenostech každého. Teď nás to ale (asi) tak nepáli


Přěji pěknou sobotu :)

David

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host