

A myslím, že by se to dalo použít i jako dobrá argumentace při vyjednávání.

Moderátoři: vilma, windward, Pepa
ferdas píše:A tady je pan VĚDEC: (zkopírováno z osobních stránek)
Přináší cenné zkušenosti z oblasti dopravy a z řízení státní organizace.
63 let, bezpartijní;
místo narození: Praha;
stav: ženatý, 2 děti;
vzdělání: České vysoké učení technické v Praze;
profese: strojní inženýr, vědec v oblasti dopravy;
poslední pozice: ředitel správního úřadu (nyní v důchodu);
zájmy: turistika prakticky ve všech jejích formách, pěšky, na kole, na lyžích či na lodi;
Více zde: http://www.top09dvurkralove.cz/products/a2-tomas-hackl/
PŘINÁŠÍ CENNÉ ZKUŠENOSTI A MÁ RÁD TURISTIKU NA LODI![]()
![]()
TRIM píše:Mám další podnět pro řešení zákazu kotvení.
Spřátelené Povodí kterému vyhláška nesedí, by mohlo na začátek a na konec vodní plochy dát ceduly P s trojúhelníkem platí dalších 50 km a dodatkovou tabulí parkování 24 hod za trvalého dozoru vůdce plavidla .
TRIM píše:V Německu opravdu umí parkování na 24 hodin řešit .
Mám další podnět pro řešení zákazu kotvení. Někde výše v diskuzi zazněl dotaz na cedule P s dopl. info 48 hodin . Vysvětlení od úřadu (asi MD), bylo to si osazuje povodí to nás nezajímá , když si to chtějí hlídat je to jejich problém.
Spřátelené Povodí kterému vyhláška nesedí, by mohlo na začátek a na konec vodní plochy dát ceduly P s trojúhelníkem platí dalších 50 km a dodatkovou tabulí parkování 24 hod za trvalého dozoru vůdce plavidla .
Tedy neunavovat se s MD , ale jednat s MZ.
Řešení může být rychlé a povodí např. ušetří za vymezování dílčích kotvišť .
tkruska píše:Ja teda nevim, ale ten nemecky zpusob je vhodny jen na urcite misto. Navic bys musel s plnym talirem gulase odplout od brehu a za 30min se vratit.
Zajimave by bylo upravit stavajici vyhlasku treba takto:
"Na povrchových vodách, na kterých jsou vymezena a vyznačena místa pro dlouhodobé stání plavidel, může plavidlo podléhající evidenci stát přímo či nepřímo vyvázáno ke břehu nebo zakotveno mimo tato vyznačená místa [s]pouze v době od východu do západu slunce[/s]od západu do východu slunce pouze pod trvalým dohledem vůdce plavidla."
david píše:tkruska píše:Ja teda nevim, ale ten nemecky zpusob je vhodny jen na urcite misto. Navic bys musel s plnym talirem gulase odplout od brehu a za 30min se vratit.
Zajimave by bylo upravit stavajici vyhlasku treba takto:
"Na povrchových vodách, na kterých jsou vymezena a vyznačena místa pro dlouhodobé stání plavidel, může plavidlo podléhající evidenci stát přímo či nepřímo vyvázáno ke břehu nebo zakotveno mimo tato vyznačená místa [s]pouze v době od východu do západu slunce[/s]od západu do východu slunce pouze pod trvalým dohledem vůdce plavidla."
pauza může být kdykoli, třeba od 16 do 16,30, na tom prd sejde. Pod dohledem muselo být malé plavidlo mimo trvalá stání tak jako tak, ale ne nutně vůdce plavidla. navíc stačilo, aby jedna osoba schopná hlídala více necek.
tedy ti nerozumím.
RACEK píše:Všechna Péčka a dodatkový tabulky, je jen získání více míst pro stání v rámci stávající vyhlášky.
Vhodnější je kvalitní novela vyhlášky. Tak, aby stání na těch 24 hodin, bylo povoleno vyhláškou všude a ne jen mezi dvěma Péčky.
Příprava znění vyhlášky a zapracování požadavků jednotlivých resortů, aby znění vyhlášky prošlo Legislativní radou vlády je věc pro právníky.
tkruska píše:Pokud se prave nudite, doporucuji si precist vyrocni zpravy SPS viz http://plavebniurad.cz/organizace/zprav ... sti-uradu/ (bohuzel stale tam neni rok 2014)
Jsou tam popsany presne pocty registrovanych plavidel/plachetnic, nehodovost (za rok 2013 slovy sedm a kazdym rokem to klesa), vybrane pokuty (za rok 2013 od VMP celkem za 140tis Kc) a nejcastejsi prohresky, mj. "nedodržení dohledu nad stojícím plavidlem" atd.
Nikde jsem ale nenasel zminku o tom, ze bychom jako vudci malych plavidel delali u brehu neporadek nebo nekdo resil poskozeni/nehodu v ramci regulace vodni hladiny !
Pavel63 píše:To tkruska:
Já bych to kotvení "od západu do východu slunce pouze pod trvalým dohledem vůdce plavidla" ještě zkusil nějak přeformulovat, protože jsem třeba u Podolska vyvázal loď a šli jsme na večeři do motorestu u nedaleké benzínky. A nejsem si jistý, jestli se vždy vrátím do západu slunce. Aby mi prostě někdo nemohl dát pokutu jen za to, že přijdu k lodi za pološera třeba hodinu po západu. Přitom nemám pocit, že by se něco za tu hodinu mělo s lodí stát, když od východu po západ můžu loď nechat vyvázanou a jít naprosto legálně třeba na zámek nebo na hrad. Momentálně mne nenapadá rozumná formulace, která by toto dokázala postihnout, aby ses prostě od lodi mohl třeba na hodinu nebo na dvě vzdálit (i p ozápadu).
Nicméně pokud by se podařilo prosadit změnu vyhlášky aspoň ve stylu tvého návrhu, tak dám na modlení ...
Pavel.
Pavel63 píše:No jo, to bys pak ale nemohl jít s posádkou ani na oběd , nebo na prohlídku zámku Orlík nebo hradu Zvíkov, když vyvážeš loď pod Orlíkem, resp. Zvíkovem, protože od stolu v hospodě a z prohlídkových tras těžko budeš mít celou dobu loď pod dohledem. To by prostě pořád někdo musel být buď na lodi nebo poblíž, aby na ni viděl.
Pavel63 píše:Když už se (snad) třeba bude ve vyhlášce něco měnit, tak navrhnout takovou změnu, aby postihla i to, co je běžné a současně stále odpovídá zásadám bezpečnosti.
Pavel63 píše:Prostě zformulovat dohled tak, aby krátkodobé vzdálení od lodě, odchod na oběd či na večeři a nebo návštěva třeba zámku nebyly porušením dohledu nad lodí. Třeba ponechat formulaci "stálý dohled" a doplnit "nejméně však jednou za 2 hodiny" a nebo tak něco.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host