Je to dovoz s Itálie s certifikací na 5hp tudíš nemusí být registrovaný. Tváří se jako přiškrcený ale není..je otevřený na 15 hp
Takže hlučnost na prd......díky za názor
Nasadit sám suzuki df15s
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- kaptn
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob led 07, 2012 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: OLOMOUC,BRNO,MURTER
- Kontaktovat uživatele:
Denis píše:Dvojtakty je v EU zakázané predávať už dosť dávno, mohli sa len dopredávať zásoby. To má predajca ten motor ešte stále na sklade? Največšia výhoda dvojtaktu je jeho váha a tým výhody končia. Je tak hlučný, že sa v člne dvaja počujú len ak na seba kričia, má väčšiu spotrebu o 30%, musíš dávať olej do benzínu a ten nie je zadarmo a nesmieš na to zabudnúť, pri pomalej plavbe ťa obťažujú výfukové smrady.
smrady mě moc obtěžují,....naopak mi voní
jde o certifikaci pro Švýcarsko na jejich jezera,......tu slušné firmy i u nás tenkrát uváděly jako přednost(tatranské plesa chtěly tenktrát o 2 třídy níže-1997)
dvoutakt jde do otáček rychleji,.....o zbytku nelze v tomto vlákně více diskutovat

hlučnost 2taktu je jasná,....asi jsem si zvykl,....není tak hrozná(viz certifikace pro CH)
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7510
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 153
- Bydliště: Bratislava
To je mi novinka že v CH môžu chodiť po jazerách so spalovacím motorom. Myslím že to je dávna minulosť.
Spaliny dvojtaktu neobťažujú ak ideš v sklze, alebo ho používaš na vyplávanie z prístavu pri plachrtnici. Ale ak ideš vo výtlaku hodiny a hodiny napríklad tak Rackeve Duna a vetrík jemne pofukuje správnym smerom, teda k tvojmu nosu, tak je to utrepenie a bolesti hlavy. Ak ideš v sklze pol hodinku po mori na plný plyn v sklze, tak je to jedno. Rovnako je vtedy jedno aj tá hlučnosť, dá sa vydržať. Sám som z dvojtaktom 15 HP prešiel po Dunaji zo Slovenska až do Čierneho mora. Preto viem dobre čo mi vadilo, ak ideš viac hodín a potrebuješ partnerke niečo povedať, nedaj boh ona tebe a trochu viac, tak je to nemožné. Musíš buď kričať alebo pustiť plyn. Pri všetkých negatívach dvojtaktu je jeho nízka váha závažný argument. Ale ak zvládnem manipulovať s 10 - 15 HP štvortaktom, tak jednoznačne ten.
Spaliny dvojtaktu neobťažujú ak ideš v sklze, alebo ho používaš na vyplávanie z prístavu pri plachrtnici. Ale ak ideš vo výtlaku hodiny a hodiny napríklad tak Rackeve Duna a vetrík jemne pofukuje správnym smerom, teda k tvojmu nosu, tak je to utrepenie a bolesti hlavy. Ak ideš v sklze pol hodinku po mori na plný plyn v sklze, tak je to jedno. Rovnako je vtedy jedno aj tá hlučnosť, dá sa vydržať. Sám som z dvojtaktom 15 HP prešiel po Dunaji zo Slovenska až do Čierneho mora. Preto viem dobre čo mi vadilo, ak ideš viac hodín a potrebuješ partnerke niečo povedať, nedaj boh ona tebe a trochu viac, tak je to nemožné. Musíš buď kričať alebo pustiť plyn. Pri všetkých negatívach dvojtaktu je jeho nízka váha závažný argument. Ale ak zvládnem manipulovať s 10 - 15 HP štvortaktom, tak jednoznačne ten.
Naposledy upravil(a) Denis dne čtv říj 04, 2012 12:22 pm, celkem upraveno 1 x.
Ahoj Kenty
jak jsem zde již někde psal,donedávna jsem měl soupravu gumák 3,6m s AL podlážkou a motor Suzuki 15 4 takt.Motor jsem vozil naležato v kufru / musí být správně položený,aby nevytekl olej/ a člun jsem vozil na střeše /pokud jsme jeli v autě 3 osoby /,nebo na zadních sedadlech pokud jsme jeli jen dva.Mám Passata limuzínu,má dost velký kufr.Člun jsem do vody spouštěl na kolečkách.Ale ve dvou se to dá zvládnout i rukama.
jak jsem zde již někde psal,donedávna jsem měl soupravu gumák 3,6m s AL podlážkou a motor Suzuki 15 4 takt.Motor jsem vozil naležato v kufru / musí být správně položený,aby nevytekl olej/ a člun jsem vozil na střeše /pokud jsme jeli v autě 3 osoby /,nebo na zadních sedadlech pokud jsme jeli jen dva.Mám Passata limuzínu,má dost velký kufr.Člun jsem do vody spouštěl na kolečkách.Ale ve dvou se to dá zvládnout i rukama.
- bokal
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 528
- Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Třinec
vovsky píše:Kapt to má trochu popletený,pojistku v HR platíš od 15 kW výkonu motoru,na délce lodi nezáleží.
Oficiálně to takhle bylo vždy psané, ale už předloni po mě chtěli pojistku při vyřizování viněty na kapitanátu v Biogradu, mám motor 10PS, oponoval jsem, že mám malý motor, a oni tvrdili, že už musím taky mít pojistku. Byli mi ochotni ji udělat za nějakých 350 KUNA.
Motor taky vozím v kufru naležato, má 52 kilo, není to problém. Na manipulaci je lepší, když jsou dva.
vovsky > Díky . Z toho plyne že do oktávy to hodím taky v pohodě do kufru. Díky moc za info.
bokal> Dva budem určitě. i když jenom přítelkyně ,ale tak na pomoc mi to bude stačit
Díky všem přítomným za celkové info i ohledně dvoutaktu Půjdu tedy do toho 4 taktu suzuki df15s
Snad na nový rok budou ceny alspoň stejné jako teď . Chtěl bych ho sehnat max za těch 60 000,-
Koukal jsem na ceny například v UK a tam jsou ceny úplně jiný -- menší . Což mě dost štve při přectavě že mají 5x větší platy a výrazně levnější motry ,ale to je asi jako ze vším v týhle banánový republice....
bokal> Dva budem určitě. i když jenom přítelkyně ,ale tak na pomoc mi to bude stačit

Díky všem přítomným za celkové info i ohledně dvoutaktu Půjdu tedy do toho 4 taktu suzuki df15s
Snad na nový rok budou ceny alspoň stejné jako teď . Chtěl bych ho sehnat max za těch 60 000,-
Koukal jsem na ceny například v UK a tam jsou ceny úplně jiný -- menší . Což mě dost štve při přectavě že mají 5x větší platy a výrazně levnější motry ,ale to je asi jako ze vším v týhle banánový republice....
Re: Nasadit sám suzuki df15s
Dobry den mam dotaz zda bych sehnal clovicka ktery ma Suzuki DF 20 a preposlal mi certifikat o zhode at vim jak to vypada.Dekuji za info Libor
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů