Nasadit sám suzuki df15s

Firmy, technika, servis, údržba, zkušenosti apod.

Moderátoři: vilma, Pepa, david

Uživatelský avatar
Tommy1985
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 29
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod Tommy1985 » stř říj 03, 2012 11:08 pm

Je to dovoz s Itálie s certifikací na 5hp tudíš nemusí být registrovaný. Tváří se jako přiškrcený ale není..je otevřený na 15 hp

Takže hlučnost na prd......díky za názor
Uživatelský avatar
kaptn
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 261
Registrován: sob led 07, 2012 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: OLOMOUC,BRNO,MURTER
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod kaptn » stř říj 03, 2012 11:13 pm

Denis píše:Dvojtakty je v EU zakázané predávať už dosť dávno, mohli sa len dopredávať zásoby. To má predajca ten motor ešte stále na sklade? Največšia výhoda dvojtaktu je jeho váha a tým výhody končia. Je tak hlučný, že sa v člne dvaja počujú len ak na seba kričia, má väčšiu spotrebu o 30%, musíš dávať olej do benzínu a ten nie je zadarmo a nesmieš na to zabudnúť, pri pomalej plavbe ťa obťažujú výfukové smrady.

smrady mě moc obtěžují,....naopak mi voní
jde o certifikaci pro Švýcarsko na jejich jezera,......tu slušné firmy i u nás tenkrát uváděly jako přednost(tatranské plesa chtěly tenktrát o 2 třídy níže-1997)
dvoutakt jde do otáček rychleji,.....o zbytku nelze v tomto vlákně více diskutovat :?
hlučnost 2taktu je jasná,....asi jsem si zvykl,....není tak hrozná(viz certifikace pro CH)
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7510
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 153
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » čtv říj 04, 2012 7:37 am

To je mi novinka že v CH môžu chodiť po jazerách so spalovacím motorom. Myslím že to je dávna minulosť.
Spaliny dvojtaktu neobťažujú ak ideš v sklze, alebo ho používaš na vyplávanie z prístavu pri plachrtnici. Ale ak ideš vo výtlaku hodiny a hodiny napríklad tak Rackeve Duna a vetrík jemne pofukuje správnym smerom, teda k tvojmu nosu, tak je to utrepenie a bolesti hlavy. Ak ideš v sklze pol hodinku po mori na plný plyn v sklze, tak je to jedno. Rovnako je vtedy jedno aj tá hlučnosť, dá sa vydržať. Sám som z dvojtaktom 15 HP prešiel po Dunaji zo Slovenska až do Čierneho mora. Preto viem dobre čo mi vadilo, ak ideš viac hodín a potrebuješ partnerke niečo povedať, nedaj boh ona tebe a trochu viac, tak je to nemožné. Musíš buď kričať alebo pustiť plyn. Pri všetkých negatívach dvojtaktu je jeho nízka váha závažný argument. Ale ak zvládnem manipulovať s 10 - 15 HP štvortaktom, tak jednoznačne ten.
Naposledy upravil(a) Denis dne čtv říj 04, 2012 12:22 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Petrgar
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 70
Registrován: pát srp 27, 2010 2:00 am
Reputace: 3

Příspěvekod Petrgar » čtv říj 04, 2012 8:48 am

Kaptn: Spoléhat na to,že v HR nerozeznají výkon 5 a 15 Hp je iluzorní,klidně tě sledují dalekohledem "zpoza roha" a poznají to,jak jedeš.V HR potřebuješ pojistku až od 4m

Pojistku potřebuješ i pod 4m. Mám v papírech uvedeno 3,99 m a 25 Hp a pojistku pokažké v HR paltím.
Uživatelský avatar
vovsky
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 689
Registrován: úte bře 18, 2008 1:00 am
Reputace: 15

Příspěvekod vovsky » čtv říj 04, 2012 10:23 am

Kapt to má trochu popletený,pojistku v HR platíš od 15 kW výkonu motoru,na délce lodi nezáleží.
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » čtv říj 04, 2012 10:26 am

To by mě teda zajímalo jestli existuje vůbec někdo kdo vozí 4taktní motor 15hp v autě na ležáka ......a nandavá na šlun ...
Uživatelský avatar
vovsky
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 689
Registrován: úte bře 18, 2008 1:00 am
Reputace: 15

Příspěvekod vovsky » čtv říj 04, 2012 10:51 am

Ahoj Kenty

jak jsem zde již někde psal,donedávna jsem měl soupravu gumák 3,6m s AL podlážkou a motor Suzuki 15 4 takt.Motor jsem vozil naležato v kufru / musí být správně položený,aby nevytekl olej/ a člun jsem vozil na střeše /pokud jsme jeli v autě 3 osoby /,nebo na zadních sedadlech pokud jsme jeli jen dva.Mám Passata limuzínu,má dost velký kufr.Člun jsem do vody spouštěl na kolečkách.Ale ve dvou se to dá zvládnout i rukama.
Uživatelský avatar
bokal
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 528
Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Třinec

Příspěvekod bokal » čtv říj 04, 2012 11:26 am

vovsky píše:Kapt to má trochu popletený,pojistku v HR platíš od 15 kW výkonu motoru,na délce lodi nezáleží.


Oficiálně to takhle bylo vždy psané, ale už předloni po mě chtěli pojistku při vyřizování viněty na kapitanátu v Biogradu, mám motor 10PS, oponoval jsem, že mám malý motor, a oni tvrdili, že už musím taky mít pojistku. Byli mi ochotni ji udělat za nějakých 350 KUNA.

Motor taky vozím v kufru naležato, má 52 kilo, není to problém. Na manipulaci je lepší, když jsou dva.
Uživatelský avatar
kenty8000
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 63
Registrován: pát zář 28, 2012 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod kenty8000 » čtv říj 04, 2012 1:05 pm

vovsky > Díky . Z toho plyne že do oktávy to hodím taky v pohodě do kufru. Díky moc za info.

bokal> Dva budem určitě. i když jenom přítelkyně ,ale tak na pomoc mi to bude stačit :)


Díky všem přítomným za celkové info i ohledně dvoutaktu Půjdu tedy do toho 4 taktu suzuki df15s
Snad na nový rok budou ceny alspoň stejné jako teď . Chtěl bych ho sehnat max za těch 60 000,-
Koukal jsem na ceny například v UK a tam jsou ceny úplně jiný -- menší . Což mě dost štve při přectavě že mají 5x větší platy a výrazně levnější motry ,ale to je asi jako ze vším v týhle banánový republice....
darka
nováček na fóru
nováček na fóru
Příspěvky: 1
Registrován: pát zář 02, 2016 4:51 pm
Reputace: 0

Re: Nasadit sám suzuki df15s

Příspěvekod darka » pát zář 02, 2016 4:57 pm

Dobry den mam dotaz zda bych sehnal clovicka ktery ma Suzuki DF 20 a preposlal mi certifikat o zhode at vim jak to vypada.Dekuji za info Libor

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů