plány lodí (různé odkazy).
Moderátoři: Pepa, david, vilma
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
- Reputace: 0
plány lodí (různé odkazy).
Ahoj ,jsem začátečník a chtěl bych si sám dokázat ?e postavím plavby schopnou loď.Nemohli by jste mi poradit,kde se dají sehnat plány lodí.Dík
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
- Reputace: 0
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
- Reputace: 0
mozna jeste
plany
http://www.boatdesign.net/
http://www.clarkcraft.com/
http://www.common-sense-boats.com/
http://www.selway-fisher.com/
material
http://www.westsystem.com/
http://www.finnforest.sk/
good luck
plany
http://www.boatdesign.net/
http://www.clarkcraft.com/
http://www.common-sense-boats.com/
http://www.selway-fisher.com/
material
http://www.westsystem.com/
http://www.finnforest.sk/
good luck

Re: plány lodí
Ahoj. Nyní jsem na?el opravdu (z mého pohledu) pěkné plachetnice s plány .Na/ www.stevproj.com/. Jirka
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7505
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 152
- Bydliště: Bratislava
http://www.duckworksmagazine.com/r/plan ... yachts.cfm tu ich je kopec. Tak do rána. Ahoj kuci.
Re: plány lodí (různé odkazy).
Keby ze sa tu niekto dostane k informacii ako ziskat plan na Avar 23 costa,bol by som vdacny!
Je to predsa len najblizsie k mojim predstavam a planom!
Pisal som aj na ich vebovu stranku aj na e-mail no nista!Ziadna odpoved.
A ak nie skusim to s tym vagabundom jednym,,ale tie vrchne hrany na 20-ke-no hruza!


Pisal som aj na ich vebovu stranku aj na e-mail no nista!Ziadna odpoved.
A ak nie skusim to s tym vagabundom jednym,,ale tie vrchne hrany na 20-ke-no hruza!
- karel
- Macher
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte lis 21, 2006 1:00 am
- Reputace: 14
- Bydliště: Oleško , Praha západ
Asi by se ti líbily lodě co projektoval Andrzej Skrzata , ale nenašel jsem žádný stránky kde by nabízel projekty.Zkus se podívat na tenhle odkaz , je tam loď ST - 600 SPRINT .
http://manie.xf.cz/jachta/index.htm
http://manie.xf.cz/jachta/index.htm
karel píše:Asi by se ti líbily lodě co projektoval Andrzej Skrzata , ale nenašel jsem žádný stránky kde by nabízel projekty.Zkus se podívat na tenhle odkaz , je tam loď ST - 600 SPRINT .
http://manie.xf.cz/jachta/index.htm
Pekna,pohodova lodicka,len celkom nerozumiem tomu zakonceniu rahna.To vydim po prvy krat.
diky!
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9304
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 177
- Kontaktovat uživatele:
Asi by se ti líbily lodě co projektoval Andrzej Skrzata , ale nenašel jsem žádný stránky kde by nabízel projekty.
Stránky najdete (i jiné) zde: http://jachting.info/modules.php?name=C ... page&pid=5
Skrat měl dříve web rozdělený na část pro firmy (projekty pro loděnice) a část pro privátní stavitele, kde nabízel projekty na prodej. Když mu napíšeš, určitě získáš přehled co by bylo k mání z dřívějších projektů.
Mám od něj projekt na Corveette 650, která se Avar Costě hooooodně podobá.
Ale pokud chceš dřevo/laminát, budeš potřebovat jiné plány...
Denis píše:Kully, akurát som ťa chcel pozvať, aby si sa prišiel pozrieť na moju loď vo výstavbe, teraz robím kajutu, ale čítam že v nedelu prídeš na Slovensko, takže je to asi trochu zložitejšie.?
To je prekvapive!No hned by som isiel,len kde sa ty nachadzas.Urcite by to bolo pre mna ,len plus!Ja som na Sk dva tyzdne a idem naspet do UK!
http://jachting.info/modules.php?name=C ... page&pid=5
Skrat měl dříve web rozdělený na část pro firmy (projekty pro loděnice) a část pro privátní stavitele, kde nabízel projekty na prodej. Když mu napíšeš, určitě získáš přehled co by bylo k mání z dřívějších projektů.
Mám od něj projekt na Corveette 650, která se Avar Costě hooooodně podobá.
Ale pokud chceš dřevo/laminát, budeš potřebovat jiné plány...[/quote]
Corveette je pekna lod ,no teraz si ma zaskocil s tymi planmy.Alebo ak sa domnievam cisto laminatky budu mat trochu odlisne konstrukcne plany?
Co mmyslis Sportina pojde podla planov na drevolaminat,jeden jachtar z fora ma ponuku pre mna Na Sportinu.
Najskor som chcel Avara-no dozvedel som sa ze k tym planom sa nedostanem.Potom to bol Wagabond 20,no tie hrany??A mala stijna vyska v kajute.Alebo som rozmyslal aj o dakom starom projekte no uplna zmena natstavby!Nechcem nostalgicku lod ale nieco co ma svih!
Skrat měl dříve web rozdělený na část pro firmy (projekty pro loděnice) a část pro privátní stavitele, kde nabízel projekty na prodej. Když mu napíšeš, určitě získáš přehled co by bylo k mání z dřívějších projektů.
Mám od něj projekt na Corveette 650, která se Avar Costě hooooodně podobá.
Ale pokud chceš dřevo/laminát, budeš potřebovat jiné plány...[/quote]
Corveette je pekna lod ,no teraz si ma zaskocil s tymi planmy.Alebo ak sa domnievam cisto laminatky budu mat trochu odlisne konstrukcne plany?

Co mmyslis Sportina pojde podla planov na drevolaminat,jeden jachtar z fora ma ponuku pre mna Na Sportinu.
Najskor som chcel Avara-no dozvedel som sa ze k tym planom sa nedostanem.Potom to bol Wagabond 20,no tie hrany??A mala stijna vyska v kajute.Alebo som rozmyslal aj o dakom starom projekte no uplna zmena natstavby!Nechcem nostalgicku lod ale nieco co ma svih!
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7505
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 152
- Bydliště: Bratislava
Plány Avaru nemôžeš získať, lebo Avar loď neexistuje. Firma Avar jacht kupuje škrupinu, teda holý laminát v Polsku. Tieto lode skonštruovali Poliaci a sú aj vlastníkmi plánov. Avar od nich kúpi škrupinu aj s licenciou a robí finalizáciu. Mimochodom docela dobrú.
Loď čo má švih, ako píšeš, z preglejky spravíš len velmi ťažko. Dnešné ladné krivky lodí sa z preglejky ani nedajú spraviť. Najzdarilejší projekt má asi Dix.
Potom máš ešte možnosť spraviť ako amatér sendvičovú loď, pekný projekt má konštruktér Baros. Jadro sendviča sa už tvaruje lepšie, dá sa s tým vyhrať a spraviť tvary aj vskutku futuristické.
Neviem či máš predstavu ako dlho sa stavia taká loďka. Okolo 6m budeš stavať cca 2 roky, ale aj to za predpokladu že si remeselne zručný, máš minimálne základné vedomosti o materialoch, technológiách a hlavne o jachtingu. Tiež musíš mať vykurované priestory a dostatok peňazí a hlavne čas.
Sú extrémne šikovný ludia, čo postavie takú 6m loď za rok. Dvoch takých poznám, ale drvivá večšina ludí stavia 4- 5 rokov a nie sú to žiadny nešikovia.
Loď čo má švih, ako píšeš, z preglejky spravíš len velmi ťažko. Dnešné ladné krivky lodí sa z preglejky ani nedajú spraviť. Najzdarilejší projekt má asi Dix.
Potom máš ešte možnosť spraviť ako amatér sendvičovú loď, pekný projekt má konštruktér Baros. Jadro sendviča sa už tvaruje lepšie, dá sa s tým vyhrať a spraviť tvary aj vskutku futuristické.
Neviem či máš predstavu ako dlho sa stavia taká loďka. Okolo 6m budeš stavať cca 2 roky, ale aj to za predpokladu že si remeselne zručný, máš minimálne základné vedomosti o materialoch, technológiách a hlavne o jachtingu. Tiež musíš mať vykurované priestory a dostatok peňazí a hlavne čas.
Sú extrémne šikovný ludia, čo postavie takú 6m loď za rok. Dvoch takých poznám, ale drvivá večšina ludí stavia 4- 5 rokov a nie sú to žiadny nešikovia.
- MARIS
- moderátor
- Příspěvky: 1090
- Registrován: sob říj 21, 2006 2:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Lodní plány
To kully
Denis to napsal velmi výstižně.Proti dřívějším létům je stavba lodi jen otázka vůle,schopností a hlavně peněz.Když jsem v roce 1981 začal stavět svou první námořní jachtu,tak jsem si nemyslel,že to bude trvat pět let,než ji spustím na vodu.Byl to JANTAR od ing.Maximoviče,6,2m dlouhá šarpie a byl jsem nositelem změny s prodlouženou kajutou.Peníze jsem získal prodejem závodního FINNA,které ale stačily jen na nákup překližek a epoxydu.Protože jsem nesehnal žádnou halu,tak jsem to stavěl ve své garáži.Heling byl upevněn na rámu z trubek,které byly na rejdovacích kolečkách.Takže vždy po skončení práce jsem loď zarejdoval diagonálně z rohu do rohu a u vrat zbývaly tři cm.Jinak při práci trčel předek lodi ven.Když pršelo,tak jsem přes otevřená vrata přehodil igelit.Celou loď jsem prakticky stavil sám,jen na olaminování jsem si pozval kluky z oddílu.Těch pět let bylo také ovlivněno tím,že jsem se zúčastňoval brigád na stavbě oddílové ferrocementové lodi,kterou jsme stavěli také pět let.Bohužel jsem se pak na ní ani nesvezl protože ji první posádka při první plavbě v chorvatsku potopila.Co se týká materiálu na mou loď,tak se sháněl různě,sehnat kousek nerezu byl velký problém,rovněž tak kvalitní barvy a laky.Jaké jsem měl štěstí,když jsem v kovošrotě objevil nerez trubky pr.22 a 25 za 3,20kčs.Něco z kování se vozilo z NDR,tam jak jsme jezdili na Balt,se dalo něco koupit,něco sehnat od rybářů,hlavně lana.Jo to bývaly časy,deset deka salámu to bylo salámu.
Lodička mě pak sloužila dvanáct let,plul jsem s ní jak na jadranu,tak na baltu,ale také kolem Elby,Korsiky,Capraie,a vždy mě spolehlivě donesla zpět do výchozího přístavu.Znám ale také několik případů s opačným dějem,kdy stavitel(é) nevydrželi,nebo se rozešli a zbyla po nich jen torza lodí.Doufám,že to nebude tvůj případ.Hodně úspěchů.
Denis to napsal velmi výstižně.Proti dřívějším létům je stavba lodi jen otázka vůle,schopností a hlavně peněz.Když jsem v roce 1981 začal stavět svou první námořní jachtu,tak jsem si nemyslel,že to bude trvat pět let,než ji spustím na vodu.Byl to JANTAR od ing.Maximoviče,6,2m dlouhá šarpie a byl jsem nositelem změny s prodlouženou kajutou.Peníze jsem získal prodejem závodního FINNA,které ale stačily jen na nákup překližek a epoxydu.Protože jsem nesehnal žádnou halu,tak jsem to stavěl ve své garáži.Heling byl upevněn na rámu z trubek,které byly na rejdovacích kolečkách.Takže vždy po skončení práce jsem loď zarejdoval diagonálně z rohu do rohu a u vrat zbývaly tři cm.Jinak při práci trčel předek lodi ven.Když pršelo,tak jsem přes otevřená vrata přehodil igelit.Celou loď jsem prakticky stavil sám,jen na olaminování jsem si pozval kluky z oddílu.Těch pět let bylo také ovlivněno tím,že jsem se zúčastňoval brigád na stavbě oddílové ferrocementové lodi,kterou jsme stavěli také pět let.Bohužel jsem se pak na ní ani nesvezl protože ji první posádka při první plavbě v chorvatsku potopila.Co se týká materiálu na mou loď,tak se sháněl různě,sehnat kousek nerezu byl velký problém,rovněž tak kvalitní barvy a laky.Jaké jsem měl štěstí,když jsem v kovošrotě objevil nerez trubky pr.22 a 25 za 3,20kčs.Něco z kování se vozilo z NDR,tam jak jsme jezdili na Balt,se dalo něco koupit,něco sehnat od rybářů,hlavně lana.Jo to bývaly časy,deset deka salámu to bylo salámu.

- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7505
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 152
- Bydliště: Bratislava
Roberto Barros a jeho Pantanal 25 : http://www.yachtdesign.com.br/02_ingles ... ingles.htm
Loď má vynikajúci pomer velkosť versus váha.
Loď má vynikajúci pomer velkosť versus váha.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů