plány lodí (různé odkazy).

Stavební plány lodí, odkazy na ně, atd.

Moderátoři: Pepa, david, vilma

AdsBot [Google]
Reputace: 0

plány lodí (různé odkazy).

Příspěvekod AdsBot [Google] » ned led 15, 2006 5:15 pm

Ahoj ,jsem začátečník a chtěl bych si sám dokázat ?e postavím plavby schopnou loď.Nemohli by jste mi poradit,kde se dají sehnat plány lodí.Dík
ficcus
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Reputace: 39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ficcus » ned led 15, 2006 6:24 pm

A přečti si související příspěvky (třeba téma Stavba dřevěné plachetnice:-). Jsem v podobné situaci a čím víc pronikám do teorie, tím víc si uvědomuju náročnost homemade stavby (aby to k něčemu bylo). Tak?e hledej, čti, ptej se, ... A hodně ?těstí.
Jirka
nováček na fóru
nováček na fóru

Re: plány lodí

Příspěvekod Jirka » pon led 23, 2006 7:32 pm

Ahoj. Nyní jsem na?el opravdu (z mého pohledu) pěkné plachetnice s plány .Na/ www.stevproj.com/. Jirka
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Reputace: 152

Příspěvekod Denis » čtv úno 16, 2006 11:57 pm

http://www.duckworksmagazine.com/r/plan ... yachts.cfm tu ich je kopec. Tak do rána. Ahoj kuci.
pavel65
návštěvník fóra
návštěvník fóra

Příspěvekod pavel65 » pon čer 11, 2007 10:28 pm

už se z toho stevproj.com něco postavilo ? plány jsem si nechal taky poslat, ale postavil jsem na jejich spodek jinou kajutu a kóty na plánech v palcové soustavě byla paráda
kully
návštěvník fóra
návštěvník fóra

Re: plány lodí (různé odkazy).

Příspěvekod kully » čtv srp 02, 2007 4:36 pm

Keby ze sa tu niekto dostane k informacii ako ziskat plan na Avar 23 costa,bol by som vdacny! :good: Je to predsa len najblizsie k mojim predstavam a planom! :o
Pisal som aj na ich vebovu stranku aj na e-mail no nista!Ziadna odpoved.
A ak nie skusim to s tym vagabundom jednym,,ale tie vrchne hrany na 20-ke-no hruza!
smike
moderátor
Reputace: 18

Příspěvekod smike » čtv srp 02, 2007 4:40 pm

Avar Costa je laminátová loď...plány na ní neseženeš...