Lodní motory, marinizace
Moderátoři: Pepa, david, vilma
- mikives
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 35
- Registrován: čtv zář 10, 2009 2:00 am
- Reputace: 3
- Bydliště: Praha
Nový motor stabil za cenu 90 000 Kč
Ahoj všem chtěl by se optat na vaše názory ohledně možnosti koupit nový diesel stabil o výkonu 30Hp za cenu 90 000 Kč, co myslíte, je to dobrá cena ?
-
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 628
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:00 am
- Reputace: 21
-
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 628
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:00 am
- Reputace: 21
-
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 628
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:00 am
- Reputace: 21
Re: Lodní motory, marinizace
Ahoj,
ptám se znalých konstrukce přívěsných motorů - na mysli mám zejména svůj čtyřtaktní YAMAHA 2,5HP - jak je řešeno sání vzduchu proti náhodnému zalití, respektive dešti?
Jde mi o to, že při jízdě vpřed, kolmo, nebo bokem na vlnu nemám se svojí lodičkou problémy se zvládáním i relativně hodně velkých vln od kolem projíždějících velkých lodí (ve Švédsku nás, mimo jiné, předjížděla velmi těsně velká nákladní loď a hodila nám vlnu fakt velkou).
Větší strach mám ale z vln přicházejících zezadu a ptám se tudíž, zda je v konstrukci sání vzduchu nějaká přepážka, či něco podobného, co by alespoň částečně zabránilo zalití, nebo důkladná sprcha přes kryt motoru znamená nasátí vody a "koněc filma" ?
No noc dáváme na motor tašku na pneumatiky z IKEY, která se dá úplně zapnout zipem a zakryje celý motor. Mělo by smysl ji používat i při jízdě v nějakých divných podmínkách?
Z pochopitelných důvodů nemám chuť testovat voděodolnost na svém motoru...
Díky moc za vaše zkušenosti.
ptám se znalých konstrukce přívěsných motorů - na mysli mám zejména svůj čtyřtaktní YAMAHA 2,5HP - jak je řešeno sání vzduchu proti náhodnému zalití, respektive dešti?
Jde mi o to, že při jízdě vpřed, kolmo, nebo bokem na vlnu nemám se svojí lodičkou problémy se zvládáním i relativně hodně velkých vln od kolem projíždějících velkých lodí (ve Švédsku nás, mimo jiné, předjížděla velmi těsně velká nákladní loď a hodila nám vlnu fakt velkou).
Větší strach mám ale z vln přicházejících zezadu a ptám se tudíž, zda je v konstrukci sání vzduchu nějaká přepážka, či něco podobného, co by alespoň částečně zabránilo zalití, nebo důkladná sprcha přes kryt motoru znamená nasátí vody a "koněc filma" ?
No noc dáváme na motor tašku na pneumatiky z IKEY, která se dá úplně zapnout zipem a zakryje celý motor. Mělo by smysl ji používat i při jízdě v nějakých divných podmínkách?
Z pochopitelných důvodů nemám chuť testovat voděodolnost na svém motoru...
Díky moc za vaše zkušenosti.
- geus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2096
- Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
- Reputace: 39
- Bydliště: Ústí-Brná
Re: Lodní motory, marinizace
Vzdyt to saje v motoru a tam se voda je tak nedostane kdyz dekl a ostatni tesni treba motorka ma sani venku jen kosicek kovovy a v desti na to prsi a nevadi to
- RACEK
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1114
- Registrován: pát čer 26, 2009 2:00 am
- Reputace: 100
- Bydliště: Praha
Re: Lodní motory, marinizace
Mám Mercury, ale počítám, že to bude podobně u Yamahy.
Vzduch to saje do karburátoru. Ten je v prostředku pod deklem. Takže nějakou vodu stříkající na kryt to vydrží. Ale přepážka tam žádná není. Nám se dostal motor na chvilku celý pod vodu a skrz karburátor natekla voda až do válce.
Vzduch to saje do karburátoru. Ten je v prostředku pod deklem. Takže nějakou vodu stříkající na kryt to vydrží. Ale přepážka tam žádná není. Nám se dostal motor na chvilku celý pod vodu a skrz karburátor natekla voda až do válce.
Re: Lodní motory, marinizace
Ahoj pánové,
díky za info, je to tak, jak jsem si myslel, respektive se obával.
Zdraví a slunný zbytek týdne přeje
Jarda
díky za info, je to tak, jak jsem si myslel, respektive se obával.
Zdraví a slunný zbytek týdne přeje
Jarda
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů