A tahle by byla pro mě
Moderátoři: Pepa, david, vilma
- MilanR
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 72
- Registrován: pon lis 28, 2005 10:25 am
- Reputace: 3
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A tahle by byla pro mě
Velká ?arpie, zatáhne ploutev a dojede si z Čech k moři sama...
LooseMoose36
LooseMoose36
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
- Reputace: 0
Re: A tahle by byla pro mě
36' CRUISING KETCH je krasavice 

- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7492
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 151
- Bydliště: Bratislava
Re: A tahle by byla pro mě
Nič nad 30 stop sa mi nepáči, nemô?em si pomôc?, v?dy si pomyslim čo stojí celoročné kotvenie. A je po paráde.
- ficcus
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1706
- Registrován: stř pro 28, 2005 7:02 pm
- Reputace: 39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: A tahle by byla pro mě
[quote="Denis"]Nič nad 30 stop sa mi nepáči, nemô?em si pomôc?, v?dy si pomyslim čo stojí celoročné kotvenie. A je po paráde.[/quote]
Denisi, ka?li na prachy! Je to sekce "MOJE LOĎ SNŮ"
... ale jinak má? pravdu:-(
Denisi, ka?li na prachy! Je to sekce "MOJE LOĎ SNŮ"

... ale jinak má? pravdu:-(
- mysacek
- s/y Kirké
- Příspěvky: 752
- Registrován: stř říj 24, 2007 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Martinique
- Kontaktovat uživatele:
Re: A tahle by byla pro mě
Denis píše:Nič nad 30 stop sa mi nepáči, nemôžem si pomôcť, vždy si pomyslim čo stojí celoročné kotvenie. A je po paráde.
Na ničem pod třicet stop se nedá dlouhodobě pobývat, pokud nejsi abolvent kurzu přežití v drsných podmínkách

Samotný život na lodi zase tolik nestojí, vždycky najdeš místo, kde se dá stát zadarmo - elktriku musis mit vlastni a vodu ti vzdycky nekdo da zadara

Jinak jestli jste mysleli loď co se dá dotáhnout do čech, tak to je zlý název topicu...

co je to za loď ?
Libore, Ty jsi hned poznal VOCODE?
Denisi, ta Tvoje lodička je moc pěkná. Vypadá to na krytou kormidelnu..
Mohli byste někdo napsat, co to je? Webové stránky výrobce, kde si o ní lze něco přečíst a tak.
Z obrázků vidím jenom, že má asi 32 stop (nápis na ráhnu) tj. 9,6m.
Denisi, ta Tvoje lodička je moc pěkná. Vypadá to na krytou kormidelnu..
Mohli byste někdo napsat, co to je? Webové stránky výrobce, kde si o ní lze něco přečíst a tak.
Z obrázků vidím jenom, že má asi 32 stop (nápis na ráhnu) tj. 9,6m.
- Wlady
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 617
- Registrován: ned led 21, 2007 1:00 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Praha
Ahoj.
Ten Sirius je moc pěknej, měl jsem tu čest na 38 DS, větší bohužel nedělají. Ta v předu mívá dva rolfoky: samopřehazovačka pro křižování + gena, takže potíže na zaďák nehrozí... Druhá kormidelna v DS je standardní. Úložnejch prostor hafo a k tomu samostatná motorárna s pidiponkem a svěrákem. No opravdu paráda.
Ale tahle je lepší a podle mě i hezčí
fantasi
Wlady
Ten Sirius je moc pěknej, měl jsem tu čest na 38 DS, větší bohužel nedělají. Ta v předu mívá dva rolfoky: samopřehazovačka pro křižování + gena, takže potíže na zaďák nehrozí... Druhá kormidelna v DS je standardní. Úložnejch prostor hafo a k tomu samostatná motorárna s pidiponkem a svěrákem. No opravdu paráda.

Ale tahle je lepší a podle mě i hezčí

Wlady
- simon
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Dolni Kounice
lode jsou to krasny, ale spravny pocet steznu jsou 2
...u me z realnejsich lodi vede nauticat 38/44
Nauticat 38
Nauticat 44

...u me z realnejsich lodi vede nauticat 38/44
Nauticat 38
Nauticat 44
- simon
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Dolni Kounice
Wlady píše:No to mi povídej, ty se mi líbí přímo děsně (zejména ta 44), ale když odhlédnu od toho, že jsou to spíš "motor" než "seilery", tak obě mají jen klasifikaci B a to mě poněkud odrazuje...
Wlady
ja jsem sailer a ne motorista ... a u toho nauticatu bych se nebal, ze na plachty nepojede
...ad klasifikace, to sme na tom stejne, patral sem po duvodech a nejakem objasneni a nic sem nenasel
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7492
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 151
- Bydliště: Bratislava
simon píše:Denis píše:Povedal by som že asi skrz tie velké okná.
to prece neni technologicky zadnej problem dneska
Nechápem ako to myslíš že to nie je technologický problém? Akože tie okná zmenšiť? Alebo ich spraviť hrubšie? Viac spevnené?
Stavitelia predpokladám asi vedia pre akú klientelu robia a kolko ich zákazníkov chce plávať cez oceán. A zrejme sa to aj prejavuje na cene. Ale tiež je dobre možné že má menej balastu, alebo príliš malý ponor, čert ho vie. Ale v každom prípade ta loď udivovala detailami a dielenským spracovaním. Ta 32 stopová budila dojem že ste aspoň v 37 stopovej.
- Pidzej
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 63
- Registrován: sob srp 16, 2008 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
loď snů
Kdyby to šlo tak se aspoň jednou svézt ( teda plachtit) na nějaké od www.wally.com
- Wlady
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 617
- Registrován: ned led 21, 2007 1:00 am
- Reputace: 4
- Bydliště: Praha
Ahoj.
to Denis: Myslím, že Simon měl na mysli větší pevnost, což v době neprůstřelných skel již opravdu asi problém není. Samo krom tloušťky, hmotnosti a ceny...Mimochodem, třeba Reginy mají kvůli tepelné izolaci skla dokonce dvojitá.
Jinak to nesmíme moc zamotat. Sirius dělá jen dva typy = 32 DS a 38 DS. Oba mají též velká okna a přitom jsou stejně jako drtivá většina DS typů jiných výrobců v klasifikaci A.
Zatímco Nauticaty se vyrábějí vedvou typových řadách: DS v délkách 32 - 52 ft všechny v A a tzv. tradiční motorsailery = 33, 38 a 44 ft ... právě otěch posledních se tady bavíme a celá řada má jen klas. B. Také netuším přesně proč, ale obávám se, že důvodem je spíše horší stabilita. Všechny jsou na svou délku relativně užší (i když to tak podle obrázků nevypadá), s nižším podílem balastu a trochu menším ponorem. Nic z toho není nijak extrémní, ale v kombinaci s evidentně výše položeným těžištěm to zřejmě dává horší křivku stability. Ve firemních materiálech se nicméně tvrdí, že je to ideální loď pro dlouhé plavby a díky dvěma kormidelnám i bez jakýchkoli klimatických omezení...
Wlady
to Denis: Myslím, že Simon měl na mysli větší pevnost, což v době neprůstřelných skel již opravdu asi problém není. Samo krom tloušťky, hmotnosti a ceny...Mimochodem, třeba Reginy mají kvůli tepelné izolaci skla dokonce dvojitá.
Jinak to nesmíme moc zamotat. Sirius dělá jen dva typy = 32 DS a 38 DS. Oba mají též velká okna a přitom jsou stejně jako drtivá většina DS typů jiných výrobců v klasifikaci A.
Zatímco Nauticaty se vyrábějí vedvou typových řadách: DS v délkách 32 - 52 ft všechny v A a tzv. tradiční motorsailery = 33, 38 a 44 ft ... právě otěch posledních se tady bavíme a celá řada má jen klas. B. Také netuším přesně proč, ale obávám se, že důvodem je spíše horší stabilita. Všechny jsou na svou délku relativně užší (i když to tak podle obrázků nevypadá), s nižším podílem balastu a trochu menším ponorem. Nic z toho není nijak extrémní, ale v kombinaci s evidentně výše položeným těžištěm to zřejmě dává horší křivku stability. Ve firemních materiálech se nicméně tvrdí, že je to ideální loď pro dlouhé plavby a díky dvěma kormidelnám i bez jakýchkoli klimatických omezení...
Wlady
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti