
Jadran 2007 - plavba více lodí
Moderátoři: Pepa, smike, vilma
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9268
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Jadran 2007 - plavba více lodí
Velice zajímavá plavba dvou lodí na severu Jadranu letos už proběhla. Jen velice stručně. Počasí napůl, větru hodně i málo. Jen s hlavní plachtou se podařilo zajet zatím rekord 7,5 uzlů. Během 14 dní pršelo jen 2x (jednou 9 dní a jednou 5 dní
). Příští rok pravděpodobně v podobné sestavě ze stejného místa vyplujeme opět, tentokrát trochu jižnějším směrem do oblasti Dugi Otok. Pokud někdo o něčem podobném uvažujete, dejte včas vědět. Předběžný návrh tras k diskuzi http://www.yachting.unas.cz/denik2007.html .

Naposledy upravil(a) Libor dne čtv pro 28, 2006 12:43 pm, celkem upraveno 2 x.
Díval jsem se na ty návrhy plaveb 2007 a předpokládám, že si jsi vědom toho, že z 140 mil může být 250.
Ono v MapSource se to pěkně maluje....
A jak se osvědčila GPS, dobré?

A jak se osvědčila GPS, dobré?
Naposledy upravil(a) Anonym dne pon říj 30, 2006 11:44 am, celkem upraveno 1 x.
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9268
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Vemu to od konce. GPS je k nezaplacení. Těch výhod mnoho, ale na druhou stranu člověk pak i tak trochu zleniví. Jako největší výhodu proti předchozím plavbám považuji vedení po téměř ideální trase. Nezajedu tolik mimo (nenajedu míle zbytečně navíc). Dřív jsem jezdil jen s mapou a dalekohledem a jednoduchý kompas k tomu. Ale zdálky je to pobřeží všude stejné a správná zátoka se velice špatně trefuje.
Co se týče navýšení uplutých mil, jsem si vědom že to mů?e být trochu víc, ale myslím si tak max. 20%. Letos z plánu kolem 120 Nm bylo nakonec cca 155 Nm. Když křižuji proti větru, tak posádka musí cvičit a dělám obraty docela často a při dobrém větru jedu téměř po "stopě". A když nefouká, tak to na motor taky držím ideálně. Spíš nabudou míle změnami. Buď se někam nejede a jinam se zase chceme podívat atd. Tím že mě nic nenutí dodržet přesně termín návratu, mohu hodně improvizovat. Jedu hodně podle počasí a větru. Snažím se ho co nejlépe využít (příští rok zvolím asi variantu podle větru a předpovědi počasí) a zhruba v polovině plavby srovnávám s plánem zda jsem napřed nebo pozadu (to nastalo letos, a proto jsem vynechal Susak) a podle toho pak případně nějaké místo vynechám. Nechávám na poslední etapu den až dva rezervu (mám v záloze variantu nějaké zátoky s koupáním, pro případ že plavba bude rychlá/bezproblémová). Tímto způsobem nemám problém se vejít do vymezeného časového rámce a ani z planované trasy nemusím nějak zásadně slevit. Těch 200 Nm se dá za 16 dní v pohodě zvládnou, ale nejraději bych jel tu trasu někde od Zadaru, aby bylo více kratších etap kolem ostrovů Kornati. Ale to musím ještě sehnat místo parkingu a spuštění lodě. Letos to bylo v Črišnjevu super a odsud se dají ještě ze dvě varianty plaveb podniknout. Uvidím na přes rok jak se to vyvrbí. Když ono se to tak hezky v MapSource plánuje, každý den nová varianta
.....
Co se týče navýšení uplutých mil, jsem si vědom že to mů?e být trochu víc, ale myslím si tak max. 20%. Letos z plánu kolem 120 Nm bylo nakonec cca 155 Nm. Když křižuji proti větru, tak posádka musí cvičit a dělám obraty docela často a při dobrém větru jedu téměř po "stopě". A když nefouká, tak to na motor taky držím ideálně. Spíš nabudou míle změnami. Buď se někam nejede a jinam se zase chceme podívat atd. Tím že mě nic nenutí dodržet přesně termín návratu, mohu hodně improvizovat. Jedu hodně podle počasí a větru. Snažím se ho co nejlépe využít (příští rok zvolím asi variantu podle větru a předpovědi počasí) a zhruba v polovině plavby srovnávám s plánem zda jsem napřed nebo pozadu (to nastalo letos, a proto jsem vynechal Susak) a podle toho pak případně nějaké místo vynechám. Nechávám na poslední etapu den až dva rezervu (mám v záloze variantu nějaké zátoky s koupáním, pro případ že plavba bude rychlá/bezproblémová). Tímto způsobem nemám problém se vejít do vymezeného časového rámce a ani z planované trasy nemusím nějak zásadně slevit. Těch 200 Nm se dá za 16 dní v pohodě zvládnou, ale nejraději bych jel tu trasu někde od Zadaru, aby bylo více kratších etap kolem ostrovů Kornati. Ale to musím ještě sehnat místo parkingu a spuštění lodě. Letos to bylo v Črišnjevu super a odsud se dají ještě ze dvě varianty plaveb podniknout. Uvidím na přes rok jak se to vyvrbí. Když ono se to tak hezky v MapSource plánuje, každý den nová varianta

Naposledy upravil(a) Libor dne pát pro 01, 2006 9:04 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
- Reputace: 0
Ahoj Libore,
zatím jsem pouze nakoupil barvu na SVB podle Vašich zkušeností + 1kg a vzhledem k pozdnímu termínu jsem raději začal plachtit, abych trochu poznal a doladil loď. Nejdřív v Polsku na Nyse ( dobrej vítr ,písečná pláž, teplá voda, 3 restaurace na pláži, klubové molo a dobré ceny + 120km vzdálenost = 1,5hod cesty). V září jsem dal loď na Orlík do Barandovské zátoky(krásná příroda, zajímavé a rozmanité okolí + super zázemí). Velice mě oslovila Vaše nabídka na plavbu více lodí po Jadranu 2007. Zajímali by mě Vaše zkušenosti z průběhu plavby, pokud jste ochotný se o ně podělit. Nejsem si jistý, zda mohu takovou plavbu absolovat s lodí TES 678BT, manželkou a 4 letou dcerou.
Na Jadranu jsem se několikrát plavil na chartrových lodích 31 až 39 stop, ale nevím jaké to je s ploutví a Tesem. Jeden kolega co má Corvetu 650 mě od toho zrazoval a popisoval plavbu celkem hororově, přestože je nyní poměrně zkušený jachtař .Corveta 650 je díky nižší stavbě zřejmě rychlejší a stabilnější loď než TES 678 BT. Zatím mnohokrát díky za rady
s pozdravem Luboš
zatím jsem pouze nakoupil barvu na SVB podle Vašich zkušeností + 1kg a vzhledem k pozdnímu termínu jsem raději začal plachtit, abych trochu poznal a doladil loď. Nejdřív v Polsku na Nyse ( dobrej vítr ,písečná pláž, teplá voda, 3 restaurace na pláži, klubové molo a dobré ceny + 120km vzdálenost = 1,5hod cesty). V září jsem dal loď na Orlík do Barandovské zátoky(krásná příroda, zajímavé a rozmanité okolí + super zázemí). Velice mě oslovila Vaše nabídka na plavbu více lodí po Jadranu 2007. Zajímali by mě Vaše zkušenosti z průběhu plavby, pokud jste ochotný se o ně podělit. Nejsem si jistý, zda mohu takovou plavbu absolovat s lodí TES 678BT, manželkou a 4 letou dcerou.
Na Jadranu jsem se několikrát plavil na chartrových lodích 31 až 39 stop, ale nevím jaké to je s ploutví a Tesem. Jeden kolega co má Corvetu 650 mě od toho zrazoval a popisoval plavbu celkem hororově, přestože je nyní poměrně zkušený jachtař .Corveta 650 je díky nižší stavbě zřejmě rychlejší a stabilnější loď než TES 678 BT. Zatím mnohokrát díky za rady
s pozdravem Luboš
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9268
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Nejprve k barvě. Docela by mě zajímalo jak to dopadlo.
K lodi. Díval jsem se na http://www.tes-yacht.pl/eng/tes678.shtml a data lodě na http://www.tes-yacht.pl/dane678.shtml Jedná se o velice podobnou loď. Ve výšce je rozdíl asi 10cm. Váží o nějakých 100 - 200 kg více (má myslím o 100kg více vnitřního balstu) a také "CE classification" je C. Tak bych to v žádném případě neviděl jako problém. Letos plula s námi loď Micro Avar (5,5m), odhaduji do 800kg. Na palubě měli 3 děti a nejmenší měla 5 let. Poprvé, když jsem to slyšel, jsem také myslel, že to asi nebude ono. Ale zkušenost udělali velice dobrou a za rok jedeme všichni opět.
Jako na chartru to nikdy nebude.
Poznámka na závěr:
to co se dát dělat s takovou lodí je fantastická dovolená, kterou mi asi žádný charter nemůže nabídnou.
Ovšem pokud se jedná o pořádný "jachtec", to je jiná. Na to potřebuji více větru (než bývá na Jadranu v létě) a trochu větší loď, která to také snese. A na to se zase podstatně lépe hodí lodě v chartru. Taková Bavaria Match, nebo podobné
.
K lodi. Díval jsem se na http://www.tes-yacht.pl/eng/tes678.shtml a data lodě na http://www.tes-yacht.pl/dane678.shtml Jedná se o velice podobnou loď. Ve výšce je rozdíl asi 10cm. Váží o nějakých 100 - 200 kg více (má myslím o 100kg více vnitřního balstu) a také "CE classification" je C. Tak bych to v žádném případě neviděl jako problém. Letos plula s námi loď Micro Avar (5,5m), odhaduji do 800kg. Na palubě měli 3 děti a nejmenší měla 5 let. Poprvé, když jsem to slyšel, jsem také myslel, že to asi nebude ono. Ale zkušenost udělali velice dobrou a za rok jedeme všichni opět.
Jako na chartru to nikdy nebude.
- loď je menší - více citlivá na vítr, vlny atd. (loď pluje když velké lodě ještě motorují, ale když "zaduje" jiní ještě plují a my se už musíme schovat)
- s dětmi je každá plavba (etapa) dlouhá - je třeba volit krátké úseky
- když najdete zajímavou zátoku děti nechtějí plout, ale koupat se pár dní
- na charter zpravidla jede parta víceméně zkušených jachtařů, každý rád vypomůže, tady budete na všechno sami (nevím kolik toho zvládne manželka)
- pocit bezpečí je menší, ale vykoupen neskutečnou svobodou - jedu kdy chci, jak chci , kam chci, nikdo mě nehoní (čas) a to vše za neskonale jiný peníz
Poznámka na závěr:
to co se dát dělat s takovou lodí je fantastická dovolená, kterou mi asi žádný charter nemůže nabídnou.
Ovšem pokud se jedná o pořádný "jachtec", to je jiná. Na to potřebuji více větru (než bývá na Jadranu v létě) a trochu větší loď, která to také snese. A na to se zase podstatně lépe hodí lodě v chartru. Taková Bavaria Match, nebo podobné

Naposledy upravil(a) Libor dne čtv pro 28, 2006 1:38 pm, celkem upraveno 2 x.
Ahoj lidi,
Já jsem skipper té druhé malé lodě o které se zmiňuje Libor. Naše ,,Hanička" má délku - 5,5m, prázdná hmotnost - 600kg, z toho balast - 100Kg a 19m plachet, musím se taky zapojit do debaty malá nebo velká loď.
Jezdím na charter a od loňska i s vlastní lodí (lodičkou). Ve všem s Liborem souhlasím - vlasní, lehce po souši přepravitelná loď je velice levná a přitom skvělá varianta jachtingu.
Proti velkým lodím nad 10m to má jeden zásadní rozíl. Je mnohem důležitější sledovat počasí. Pořádná zábava začíná na lodi kolem 6m mnohem dřív, kolem 15kn a 1m vlny má člověk plné ruce práce.
Jachting na vlastním trajlersajleru všem vřele doporučuji.
Fif
Já jsem skipper té druhé malé lodě o které se zmiňuje Libor. Naše ,,Hanička" má délku - 5,5m, prázdná hmotnost - 600kg, z toho balast - 100Kg a 19m plachet, musím se taky zapojit do debaty malá nebo velká loď.
Jezdím na charter a od loňska i s vlastní lodí (lodičkou). Ve všem s Liborem souhlasím - vlasní, lehce po souši přepravitelná loď je velice levná a přitom skvělá varianta jachtingu.
Proti velkým lodím nad 10m to má jeden zásadní rozíl. Je mnohem důležitější sledovat počasí. Pořádná zábava začíná na lodi kolem 6m mnohem dřív, kolem 15kn a 1m vlny má člověk plné ruce práce.
Jachting na vlastním trajlersajleru všem vřele doporučuji.
Fif
- Ferdinand
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 321
- Registrován: pát dub 21, 2006 1:07 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Předklášteří
FIF :-)
Ahoj Fife, prosímtě kde a jak jsi toho kinderAvara spouštěl na vodu? V kempu nebo v maríně ? A jestli to trošku bude možné kolik Ti Chorvati napočítali , zkrátka když nepočítám cestu, jídlo. Tedy známka atd. Předpokládám, že auto s vlekem jsi parkoval v maríně ?
Moc mně to zajímá. Děkuji. Petr
Moc mně to zajímá. Děkuji. Petr
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9268
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIF :-)
Ferdinand píše:Ahoj Fife, prosímtě kde a jak jsi toho kinderAvara spouštěl na vodu? V kempu nebo v maríně ? A jestli to trošku bude možné kolik Ti Chorvati napočítali , zkrátka když nepočítám cestu, jídlo. Tedy známka atd. Předpokládám, že auto s vlekem jsi parkoval v maríně ?
Moc mně to zajímá. Děkuji. Petr
To Petr: to co hledáš je tady
Pokud pojedeš s námi, napiš něco o sobě a jakou máš loď. Fif je totiž závodník, to se nepřiznal, že je všude první a rychle. Uvítám také nějakého turistu jako jsem já

A pokud s námi nepojedeš, ale využiješ služeb Borise - nezapomeň ho pozdravovat

- Ferdinand
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 321
- Registrován: pát dub 21, 2006 1:07 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Předklášteří
FIF :-)
Myslím, že bychom se mohli dohodnout na společné plavbě. Ne nejsem závodník, spíš naopak mám rád pohodovou plavbu
mám ale ještě lehčí a rozhodně pomalejší loď než je Avar Micro. Nevím jak bych vám rychlostně stíhal. No nevím s Atolem 5,75 m na Jadran. ( Czech hand made.) Moc rychle mně to nepluje. Zvlášť,když jsme naložení a posádka je na lodi
))) Moje SPZ na lodi má o jedno číslo víc něž ta Tvoje Libore
. To Črišnjevo je sympatické místo na start. Do vody je to asi opravdu lepší spouštět jeřábem, než si nechat rozežrat rozvod elektřiny a ložiska v kolech vleku. Do velké fujavice bych se ale nerad pouštěl, mám samozřejmě spouštěcí kýl a tedy je třeba mít se na pozoru. Jak jste to řešili, když se zhoršovalo počasí ?
Ten termín v červenci - super - nejlépe vyrazit už v pátek odpoledne 29. června a v sobotu to pouštět na vodu, ale přizpůsobil bych se commodorovi
Petr



Ten termín v červenci - super - nejlépe vyrazit už v pátek odpoledne 29. června a v sobotu to pouštět na vodu, ale přizpůsobil bych se commodorovi

Petr
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
- Reputace: 0
dobrý den,
začíná nový rok rád bych věděl jestli pojedete na moře do Chorvatska kam a kdy. Přidal bych se po cestě.
V posádce by chom byli asi dva . Je možno vzít jěště jednoho člena do auta. Nevím ještě jestli pojištění mám zaplati tady asi 6500.kč.nebo na místě . Když tak mě napište na jak dlouho a kolik přibližně včetně benzinu a poplatku by to stálo v kč. nebo v eur. Vyjel bych s Prahy a potom z Pohořelic u Brna kde mam matku. Zatím to berte jako nezávazně.
Ale rád bych to uskutečnil pro získání nových poznatku. Na lodi dodělávám nějaké maličkosti.
jěště si nechám ušít hlavní plachtu kosatku mám náhradní.
Děkuji.Tomáš.
tajerry@seznam.cz
začíná nový rok rád bych věděl jestli pojedete na moře do Chorvatska kam a kdy. Přidal bych se po cestě.
V posádce by chom byli asi dva . Je možno vzít jěště jednoho člena do auta. Nevím ještě jestli pojištění mám zaplati tady asi 6500.kč.nebo na místě . Když tak mě napište na jak dlouho a kolik přibližně včetně benzinu a poplatku by to stálo v kč. nebo v eur. Vyjel bych s Prahy a potom z Pohořelic u Brna kde mam matku. Zatím to berte jako nezávazně.
Ale rád bych to uskutečnil pro získání nových poznatku. Na lodi dodělávám nějaké maličkosti.
jěště si nechám ušít hlavní plachtu kosatku mám náhradní.
Děkuji.Tomáš.
tajerry@seznam.cz
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9268
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
OK, více lodí více zábavy. To bychom už byli možná 4 či více lodí, pokud se přidají i ti co se tady ve fóru zmínili.
Pojedeme v červenci kvůli HR známce, ale víc zatím neumím říct. Zpravidla měsíc a něco před odjezdem se domlouváme.
Ta pojistka je nějak moc, ne? Musí se zaplatit se jen tzv. "modrá karta" a to je rozhodně míň. Pojistit loď jako takovou můžete, ale není to povinnost jako modrá karta.
Jezdil jsem dříve po dálnici přes Brno, ale nevím jestli se nebudu muset vyhnout dálnicím, viz článek o poplatcích na dálnicích.
O jakou loď se jedná? Nebylo by foto?
Libor
Pojedeme v červenci kvůli HR známce, ale víc zatím neumím říct. Zpravidla měsíc a něco před odjezdem se domlouváme.
Ta pojistka je nějak moc, ne? Musí se zaplatit se jen tzv. "modrá karta" a to je rozhodně míň. Pojistit loď jako takovou můžete, ale není to povinnost jako modrá karta.
Jezdil jsem dříve po dálnici přes Brno, ale nevím jestli se nebudu muset vyhnout dálnicím, viz článek o poplatcích na dálnicích.
O jakou loď se jedná? Nebylo by foto?
Libor
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
- Reputace: 0
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9268
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Karta se získá zaplacením "povinného ručení" v pojišťovně. Já mám u Allianz, v zahraničí to líp vypadá než Kooperativa. Stojí podle velikosti lodě, mě něco přes 1100,-Kč (loni) a je na rok. Dá se údajně zaplatit i v Chorvatsku, ale prý je to o něco dražší.
Jsem zvědavý kolik nás nakonec pojede. Musí se sladit termín a místo.
Na jak dlouho to plánujete všichni?
Jsem zvědavý kolik nás nakonec pojede. Musí se sladit termín a místo.
Na jak dlouho to plánujete všichni?
- MARIS
- moderátor
- Příspěvky: 1090
- Registrován: sob říj 21, 2006 2:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
modrá karta
já pojišťuji svou loď vždy při první plavbě v Chorvatsku a tuto pojistku vybaví každý kapitanát.Pro loď do 10 m to stojí 180 Kn + 5 Kn poplatek za zaplacení na poště.Limit pokrytí škod je 1 400 000 Kn.Platnost je 1 rok.
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9268
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Re: modrá karta
MARIS píše:já pojišťuji svou loď vždy při první plavbě v Chorvatsku a tuto pojistku vybaví každý kapitanát.Pro loď do 10 m to stojí 180 Kn + 5 Kn poplatek za zaplacení na poště.Limit pokrytí škod je 1 400 000 Kn.Platnost je 1 rok.
No to vypadá, že je levnější než co platím za 6,5m. A jak to probíhá? Dostaneš složenku, jdeš zaplatit a pak se vrátiš na kapinát?
- MARIS
- moderátor
- Příspěvky: 1090
- Registrován: sob říj 21, 2006 2:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
modrá karta
nevím co to blbne,odeslal jsem odpověď a nic.Takže ještě jednou.Na kapitanátě vyplní podle papírů k lodi průpisem formulář,pak složenku,kterou jdu zaplatit na poštu,pak se vrátím na kapitanát a dostanu originál pojisty.Ale třeba ve Splitu se to platilo přímo na kapinánerii.Já to praktikuji na Murteru.
ahoj
flotila se nám pěkně rozrůstá. To je dobře.
Já chci vyrazit směrem k moři asi ráno 1.7. . Když to dobře půjde budeme v 18:00 v Črišnjevu a rád bych se dostal do tmy ještě na vodu. V pondělí vyřídím papíry a můžeme vyrazit.
Rád bych se podíval znovu do Rábu a nově na ostrovy Silba a Olib. Potom vás asi opustíme a vrátíme se (kolem 10.7. chceme být doma).
V případě, že najdem cestu do vody s parkováním poblíž Zadaru, nemám nic proti změně trasy.
Budoucí flotila jestli se nepletu:
Corveta 650
TES 678 BT
Micro 5,5
Atol 5,75
Sasanka 620
Tose mi moc líbí Fif
flotila se nám pěkně rozrůstá. To je dobře.
Já chci vyrazit směrem k moři asi ráno 1.7. . Když to dobře půjde budeme v 18:00 v Črišnjevu a rád bych se dostal do tmy ještě na vodu. V pondělí vyřídím papíry a můžeme vyrazit.
Rád bych se podíval znovu do Rábu a nově na ostrovy Silba a Olib. Potom vás asi opustíme a vrátíme se (kolem 10.7. chceme být doma).
V případě, že najdem cestu do vody s parkováním poblíž Zadaru, nemám nic proti změně trasy.
Budoucí flotila jestli se nepletu:
Corveta 650
TES 678 BT
Micro 5,5
Atol 5,75
Sasanka 620
Tose mi moc líbí Fif
ahoj flotilo.
Pokud uvažujete o Zadaru, tak tam to tak detailně neznám. Pokud však popojedet o jeden sjezd z dálnice dále /benkovjac cca 20 km/ dostanete se po 10 km slušné silnice do Biogradu na moru. Zde najdete v městském přístvu jeřáb i sjezd, v marině Kornaty /vedle městského přístavu/ rovněž velký jeřáb. parkovat lze v marině /dělalo to v loni asi 4EU, velmi dobře hlídané, nebo v okolí maríny. V marině jsem viděl i uložené přívěsy pod loď. Jako výchozí bod je Biograd velmi dobře situován /proti nar. parku Kornaty/ pro trasy jak na sever, tak na jih. Já tam budu bohužel o týden dříve /charter /od 21. 06. 2007, ale do 7. 07. 2007....třeba na chvilku rozšířím vaši flotilu
http://www.euromarina.cz/chorvatsko/mar ... ornati.htm
Pokud uvažujete o Zadaru, tak tam to tak detailně neznám. Pokud však popojedet o jeden sjezd z dálnice dále /benkovjac cca 20 km/ dostanete se po 10 km slušné silnice do Biogradu na moru. Zde najdete v městském přístvu jeřáb i sjezd, v marině Kornaty /vedle městského přístavu/ rovněž velký jeřáb. parkovat lze v marině /dělalo to v loni asi 4EU, velmi dobře hlídané, nebo v okolí maríny. V marině jsem viděl i uložené přívěsy pod loď. Jako výchozí bod je Biograd velmi dobře situován /proti nar. parku Kornaty/ pro trasy jak na sever, tak na jih. Já tam budu bohužel o týden dříve /charter /od 21. 06. 2007, ale do 7. 07. 2007....třeba na chvilku rozšířím vaši flotilu

http://www.euromarina.cz/chorvatsko/mar ... ornati.htm
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9268
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Pepa píše:ahoj flotilo.
Pokud uvažujete o Zadaru, tak tam to tak detailně neznám. Pokud však popojedet o jeden sjezd z dálnice dále /benkovjac cca 20 km/ dostanete se po 10 km slušné silnice do Biogradu na moru. Zde najdete v městském přístvu jeřáb i sjezd, v marině Kornaty /vedle městského přístavu/ rovněž velký jeřáb. parkovat lze v marině /dělalo to v loni asi 4EU, velmi dobře hlídané, nebo v okolí maríny. V marině jsem viděl i uložené přívěsy pod loď. Jako výchozí bod je Biograd velmi dobře situován /proti nar. parku Kornaty/ pro trasy jak na sever, tak na jih. Já tam budu bohužel o týden dříve /charter /od 21. 06. 2007, ale do 7. 07. 2007....třeba na chvilku rozšířím vaši flotilu![]()
http://www.euromarina.cz/chorvatsko/mar ... ornati.htm
Díky za příznivou zprávu. Biograd by se mi móóóóć líbil. Výborné výchozí místo. V sezóně sice bude asi plno, ale mi si místo (s malou lodí) vždycky najdem, že pánové.
Nemáš kontakty? A cenu jeřábu, případně parkování. Chorvati často účtují auto a vlek zvlášť, vlek pak 2x tolik co auto. Je to taky nezanedbatelný výdaj na 2 - 3 týdny. Prostě jestli nemáš více kontaktů a informací. Dík
Edit: pánové, vy co hodláte plout, přidejte svou plavbu do evidence plaveb v kalendáři. Můžeme tak o něco lépe ladit společný termín. Toho se trochu obávám, abychom byli schopni alespoň část plavby realizovat společně.
Ahoj Libore
Předešlý odkaz nebyl přímo na stránky mariny Kornaty.Promiň. Tento odkaz je již přímo na jejich stránky a asi tam najdeš vyčerpávající odpovědi na své otázky nebo tam je možnost přímých kontaktů a získání konkrétních informací.
http://www.marinakornati.com/
Přírodních kotvišť je ve velmi krátké vzdálenosti od Biogradu opravdu hodně. S vašimi ponory prakticky kdekoli/ale to ty znáš, psal jsi, že Kornaty máš již propluté/. Kotvení v marině je také bez problémů, z 95% to jsou lodě chrterové, takže plněji je pouze z pátka na sobotu. Část nových posádek vyplouvá již v sobotu odpoledene, zbytek v neděli ráno.
Auta i přívěsy se dají v Biogradu parkovat i mimo marinu nebo alespoň jsem je vždy viděl. Je to otázka volby, já jsem vždy parkoval s autem v marině, ovšem platil jsem vždy s úsměvem
Moře, příroda, ostrovy a možnosti přírodního, relativně bezpečného kotvení je v oblasti od Biogradu dolů až po Splitský záliv asi to nejhezčí, co v chorvatsku je, potom samozřejmě Korčula /naprosto subjektivní názor/.
Předešlý odkaz nebyl přímo na stránky mariny Kornaty.Promiň. Tento odkaz je již přímo na jejich stránky a asi tam najdeš vyčerpávající odpovědi na své otázky nebo tam je možnost přímých kontaktů a získání konkrétních informací.
http://www.marinakornati.com/
Přírodních kotvišť je ve velmi krátké vzdálenosti od Biogradu opravdu hodně. S vašimi ponory prakticky kdekoli/ale to ty znáš, psal jsi, že Kornaty máš již propluté/. Kotvení v marině je také bez problémů, z 95% to jsou lodě chrterové, takže plněji je pouze z pátka na sobotu. Část nových posádek vyplouvá již v sobotu odpoledene, zbytek v neděli ráno.
Auta i přívěsy se dají v Biogradu parkovat i mimo marinu nebo alespoň jsem je vždy viděl. Je to otázka volby, já jsem vždy parkoval s autem v marině, ovšem platil jsem vždy s úsměvem

Moře, příroda, ostrovy a možnosti přírodního, relativně bezpečného kotvení je v oblasti od Biogradu dolů až po Splitský záliv asi to nejhezčí, co v chorvatsku je, potom samozřejmě Korčula /naprosto subjektivní názor/.
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
- Reputace: 0
Jsem rád že jste mě inf.já v loni jsem jsem chtěl pojisti u Alliance tak mě řekl že tady v česku to stojí 3.500.a v zahraničí 6.500.kč.
jinak já nejsem tak dobrý na počitači umím poslat email jinak si ale zpravy na foru přečtu.Chodím do knihovny na internet.
Fotku pošlu kdyby jste měl foták na mms tak to umím.Co se týče cesty ozvu se.Tomaš.
jinak já nejsem tak dobrý na počitači umím poslat email jinak si ale zpravy na foru přečtu.Chodím do knihovny na internet.
Fotku pošlu kdyby jste měl foták na mms tak to umím.Co se týče cesty ozvu se.Tomaš.
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9268
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jednou upřesnění - pojistka je něco jiného, v podstatě to je jako u aut. Možná stojí tolik co řekli, ale to asi není potřeba, ani to není podmínkou pro vyplutí. Podmínka je pojistka pro škody způsobené jiným, jako zelená karta u aut. U lodí je to modrá karta.
Foťák s MMS mám, ale fotky z mobilu nejsou zpravidla nic moc. Ale můžeme to zkusit, ale možná bych to dal do topicu o lodích, tady je to o plavbě v létě
Foťák s MMS mám, ale fotky z mobilu nejsou zpravidla nic moc. Ale můžeme to zkusit, ale možná bych to dal do topicu o lodích, tady je to o plavbě v létě
Ahoj. Vloni jsem byl se svou lodí HABER 580 v Chorvatsku. Nejvíc jsem se bál počasí ale měl jsem štěstí. Jenom jsem měl menší problém když jsem uvázal svojí loď u betonového mola a než jsem stačil odejít - naštěstí - tak se z moře za poloostrovem přivalily 3 vlny od trajektu který jsem ani neviděl v tu chvíli jsem už stál na molu a loď si poskakovala tak metr nad ním. Tak jsem si prohlíd svoji loď ze spoda. A tak jsem měl výhodu malé lodě protože jsem ji rukama nohama udržel na vodě a neskončila na molu kam se snažila vyskočit. Pak už jsem si dával velký pozor kde svoji loď uvazuju. Loď jsem dával na vodu jeřábem, maryna Solaris za Šibenikem, ja to malá maryna a ceny mírné na tamní poměry. Parkování auta a vleku bylo dohodou. Bylo to pohodovejch 14 dní jenom jsem si řikal že by to chtělo vic lodí a proto bych se k vám rád letos přidal. Karel
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9268
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 174
- Kontaktovat uživatele:
Všichni zájemci o společnou plavbu a nejen oni, pište své plánované plavby do Kalendáře akcí - sekce Evidence plaveb zde.
Ve fóru se to špatně sleduje a později hledá. Důležitý je termín, alespoň přibližný. Jinak se nedomluvíme.
A taky někdy je dobré vědět , že někde nedaleko je někdo koho bych mohl znát. Nemusí jít jen o společné plavby.
Ve fóru se to špatně sleduje a později hledá. Důležitý je termín, alespoň přibližný. Jinak se nedomluvíme.

A taky někdy je dobré vědět , že někde nedaleko je někdo koho bych mohl znát. Nemusí jít jen o společné plavby.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti