Plachtění na Vltavě
Moderátoři: Pepa, david, vilma
-
- nováček na fóru
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned bře 19, 2006 10:36 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
Plachtění na Vltavě
Přátelé, doporučte půjčovnu na Orlíku, Slapech čiLipně.
- Starboard
- nováček na fóru
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát zář 22, 2006 12:37 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Lánov
Ahoj... pokud se jedná o Orlík já mám odzkoušen Yacht club Barrandov... vše ostatní najdeš na www.yachtclubbarrandov.cz
Jinak se těším i na další názory na Slapech i jinde... [web]http://www.yachtclubbarrandov.cz[/web]
Ať fouká....
Jinak se těším i na další názory na Slapech i jinde... [web]http://www.yachtclubbarrandov.cz[/web]
Ať fouká....
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
- Reputace: 0
Ahoj, co se týká mě, já mám vyzkoušené na Lipně plachetnice pana Šámala (www.plachetnice.com). Seriózní jednání, dobrý technický stav atd. Minulý rok jsme tam byli a byli jsme maximálně spokojeni. Více se můžeš dočíst na našich stránkách www.vyplouvame.com.
- libor.janko
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 526
- Registrován: úte dub 11, 2006 12:57 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
- ycskipper
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 45
- Registrován: úte úno 20, 2007 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Štěchovice
- Kontaktovat uživatele:
na orlíku mam vyzkoušený yc barrandov a az euroyachting (www.najachtu.cz) a obě naprosto v pohodě, seriozní jednání a výborná podpora, lodě v supr stavu... AZ má hlavně starší typy bavárek ale dost dobře udržovaný, yc barrandov pak polský lodě...
- alffa
- Site building team
- Příspěvky: 3492
- Registrován: úte led 16, 2007 1:00 am
- Reputace: 2
- Bydliště: LOĎ
halladin píše:Hm, Na Vlastní vltavě ( třeba v Prazi ) asi moc plachtit nepůjde - ale jak je to s výškou mostů ?
Dá se pod pražskými mosty plout se vztyčeným stěžněm ? Anebo - pod kterým mostem se nedá ?
Ahoj halladine, (Ty starej rejpale),
V Praze se dávno jachtilo, když na Vltavě žádné přehrady ještě nebyly.
O nějakých přehradách na území Moravy, ani nemluvě.
V Praze se tedy jachtit dá a pořádá se tam dokonce i REGATA.
Pod mosty se dá plout i se stěžněm. Halt záleží jak vysoko ho máš nad hladinou.
Pokud to víš, máš určitou výhodu.
Jestli čučíš nad hladinu například 8 m, můžeš plout od Jiráskova mostu, až ke komoře
Praha/Modřany a zpět. Pokud se nepletu asi 16 Km.
Mosty na trase:
Palackého – 8,2 m
Železniční/Výtoň – 8,1 m
Most Inteligence – 15,7 m
Barandovský most – 10,3
Most Praha Chuchle – 15,7 m
Tyto pojezdné výšky platí pochopitelně pro normální plavce.
Machři (jednoho takového tady máme), když zjistí , že se pod most nevejde,
prostě hodí loď do náklonu a vesle propluje.
Nedoporučuji. To je jen pro „OPRAVDOVÉ KPITÁNY“.
alffa
- Achlamarin
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 135
- Registrován: stř čer 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9329
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 191
- Kontaktovat uživatele:
http://www.lode.cz/re/aldebaran60/index.htm
Projekt Aldebaran tvoří ocelová jachta konstruovaná pro dálkové plavby. Její honosné tvary, komfortní vybavení, vynikající plavební vlastnosti a bezpečnost jsou výsledkem kvalitního řemeslného zpracování a sofistikovaného designu. Jachta je projektována ve 2 verzích. 1. varianta S/Y Aldebaran 60 v historickém stylu byla vypracována na míru dle přání zákazníka, 2. prodloužená verze Aldebaran 62 představuje moderní řešení luxusní cruisingové jachty s 3 vodotěsnými přepážkami a samostatnou vodotěsnou strojovnou s dokonalým odhlučněním. Ve strojovně je umístěn hlavní pohonný agregát, pomocný diesel generátor, nabíjecí zařízení, elektrické akumulátory a část obslužných čerpadel. Volba velikosti a osazení agregátu je individuelně provedena podle přání zákazníka. Minimální výkon hlavního pohonného agregátu je 110 kW. Zásoby nafty 1000 až 1200 l, zásoby pitné vody 1200 až 1600 l. Loď je vybavena vodárnou pro zásobování rozvodu vody po lodi, fekálním systémem se sběrnými nádržemi a systémem drenážních vod, rovněž se zásobními nádržemi. Oplachtění je dvoustěžňové, vysokostěžňové, bermudského typu v uspořádání ketch. Na zádi lodě je zdvihací zařízení pro zavěšení a manipulaci s malým motorovým člunem.
Charakteristické údaje:
L max ... 18,80 m
LCWL ... 16,00 m
B ........ 5,40 m
T ......... 2,40 m
Oplachtění:
Kosatka = 74,21 m2
Genua = 97,37 m2
Grot = 55,60 m2
Bezan = 31,92 m2
Základní oplachtění celkem = 161,73 m2
Cena:
Podle vybavení od 16 mil. Kč bez DPH
Projekt Aldebaran tvoří ocelová jachta konstruovaná pro dálkové plavby. Její honosné tvary, komfortní vybavení, vynikající plavební vlastnosti a bezpečnost jsou výsledkem kvalitního řemeslného zpracování a sofistikovaného designu. Jachta je projektována ve 2 verzích. 1. varianta S/Y Aldebaran 60 v historickém stylu byla vypracována na míru dle přání zákazníka, 2. prodloužená verze Aldebaran 62 představuje moderní řešení luxusní cruisingové jachty s 3 vodotěsnými přepážkami a samostatnou vodotěsnou strojovnou s dokonalým odhlučněním. Ve strojovně je umístěn hlavní pohonný agregát, pomocný diesel generátor, nabíjecí zařízení, elektrické akumulátory a část obslužných čerpadel. Volba velikosti a osazení agregátu je individuelně provedena podle přání zákazníka. Minimální výkon hlavního pohonného agregátu je 110 kW. Zásoby nafty 1000 až 1200 l, zásoby pitné vody 1200 až 1600 l. Loď je vybavena vodárnou pro zásobování rozvodu vody po lodi, fekálním systémem se sběrnými nádržemi a systémem drenážních vod, rovněž se zásobními nádržemi. Oplachtění je dvoustěžňové, vysokostěžňové, bermudského typu v uspořádání ketch. Na zádi lodě je zdvihací zařízení pro zavěšení a manipulaci s malým motorovým člunem.
Charakteristické údaje:
L max ... 18,80 m
LCWL ... 16,00 m
B ........ 5,40 m
T ......... 2,40 m
Oplachtění:
Kosatka = 74,21 m2
Genua = 97,37 m2
Grot = 55,60 m2
Bezan = 31,92 m2
Základní oplachtění celkem = 161,73 m2
Cena:
Podle vybavení od 16 mil. Kč bez DPH
- designer
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1581
- Registrován: sob říj 27, 2007 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Achlamarin píše:Pekne fotky ze zavodu pred CYK, Designere, nebyl to ten zavod kdy byl i primator Prahy? Tenhle usek Vltavy nema vadu, deti co tam cvici pak maji sebevedomi ktery jim umozni plout kolem celeho sveta. Je jedno ze je to reka - plachteni je plachteni.
nikde jsem si ho nevšiml, tak asi ne. Pokud nebyl zalezlý u krbu. Na obrázcích to vypadá dobře, ve skutečnosti jim moc nefoukalo a tak se celkem trápili. Máš ale pravdu, místo je to moc pěkné.
Byl jsem se dnes v CYKu podivat, ze bych si poslintal nad "dokonalym remeslnym zpracovanim". Musim rict, ze jsem velmi zklaman. Zejmena detaily. Kuprikladu
diry po sroubech zaplacane silikonem, nikoli drevenou zatkou, svary na nerezovem
zabradli nepekne a neprebrousene, napinaky relingu prosroubovane skrz drevene
zabradli a cumici sroub cca 5cm. Takove cele odflaknute, to si ta lod nezaslouzi...
diry po sroubech zaplacane silikonem, nikoli drevenou zatkou, svary na nerezovem
zabradli nepekne a neprebrousene, napinaky relingu prosroubovane skrz drevene
zabradli a cumici sroub cca 5cm. Takove cele odflaknute, to si ta lod nezaslouzi...
- Gargi
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 199
- Registrován: pon bře 08, 2010 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
Trochu bych oprášil téma plachtění na Vltavě. V sobotu 9.10. proběhne další ročník vytrvalostního závodu kajutových plachetnic v Praze.
http://www.cyk.cz/index.php?clanek=okruh
Nenašel by se tu někdo, kdy by plachtaři úplnému začátečníkovi pomohl??? Žebych se taky zučastnil, když už tam parkuju.
(Akorát se datum kreje s Boat Brno, achjo...)
http://www.cyk.cz/index.php?clanek=okruh
Nenašel by se tu někdo, kdy by plachtaři úplnému začátečníkovi pomohl??? Žebych se taky zučastnil, když už tam parkuju.
(Akorát se datum kreje s Boat Brno, achjo...)
- Strycek_Bidlo
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1171
- Registrován: pon kvě 07, 2007 2:00 am
- Reputace: 8
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plachtění na Vltavě
naucil by me nekdo plachtit v Praze?
diky
diky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů