Auta pro jachting
Moderátoři: Pepa, david, vilma
- simon
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Dolni Kounice
sliboval jsem nejaka cisla
land cruiser 120 3.0 D, prumerna spotreba 9.5 l/100 km, rakev na strese +0.5 l/100 km, lod za autem (necela tuna) + 1l / 100 km
hodne casu na dalnici, po okreskach mam prumernou kolem 9 l / 100 km.
s rakvi jezdim stejne rychle jako bez rakve.
s lodi jezdim cca stejne rychle jako bez lode s vyjimkou dalnice
land cruiser 120 3.0 D, prumerna spotreba 9.5 l/100 km, rakev na strese +0.5 l/100 km, lod za autem (necela tuna) + 1l / 100 km
hodne casu na dalnici, po okreskach mam prumernou kolem 9 l / 100 km.
s rakvi jezdim stejne rychle jako bez rakve.
s lodi jezdim cca stejne rychle jako bez lode s vyjimkou dalnice
VW skore za minulý měsíc.:
Jedu si takhle v klidu, všude na GPSce o 20 km víc než můžu, nastavené na tempomatu. Na nárazník se mi pořád lepí jenom Passatiiiii, Transportéřiiii a Superbiiiii. Čím tmavší, tím víc blikají. Když trochu šlápnu na plyn tak na kopci nestíhají.
Jděte s těmi lidovými vozítky už konečně do prdele. Dodržujte zákony, VŠICHNI.
KUPTE SI POŘÁDNÁ AUTA A PŘESTAŇTE ZÁVODIT a začněte normálně jezdit a žít.
Jedu si takhle v klidu, všude na GPSce o 20 km víc než můžu, nastavené na tempomatu. Na nárazník se mi pořád lepí jenom Passatiiiii, Transportéřiiii a Superbiiiii. Čím tmavší, tím víc blikají. Když trochu šlápnu na plyn tak na kopci nestíhají.
Jděte s těmi lidovými vozítky už konečně do prdele. Dodržujte zákony, VŠICHNI.
KUPTE SI POŘÁDNÁ AUTA A PŘESTAŇTE ZÁVODIT a začněte normálně jezdit a žít.
Naposledy upravil(a) Jirina dne čtv říj 21, 2010 11:30 pm, celkem upraveno 1 x.
- janosik
- návštěvník fóra
- Příspěvky: 75
- Registrován: pát srp 27, 2010 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Červený Kostelec
v telecich letech jsem tahal auta z reichu Nemecko jsem tocil dvakrat do tydne, nerikam ze by to bylo nejak hodne... Nepreferuju zadnou znacku ani vhodnost... Preferuju pouze cenu a funkcnost... Sveho casu to splnovala i stara Avie... Takze nevim co si tyhle diskuzi myslet... Pro tahani dany lodi je vhodny kazdy auto ktery tu danou lod vytahne z vody... na silnici ji ubrzdi a neudela a nejak to neohruze ostatni Kdyz se budem bavit o VW tak jsem jich nekolik mel neco horsi neco lepsi ted mam vlastne transportera a uz ma taky generalku motoru... Ale nejak me to nevadi ve svych 400tisich Francouzsky auta taky nejsou spatny ale maji taky svy mouchy taky mi jich par kleklo a Asijsky auta je maji taky... vzdycky je to o tom jak s tim ten pred tim jezdil kolik to ma nalitano (a myslim ze otazku pretocenych kilometru pozna kazdej trochu odbornik kterych je tady dost) a treti je cena... Konkretne me to je jedno v aute travim casu dost sice uz me nezivi ale je to moje soucast jako konvice na caj... a kdyz vam reknu ze mam doma Fiestu 1,8 D z 95 kterou mam doma 13let a ma zlatej podstavec... tak mi to nikdo neveri protoze pry to bylo jedno z nejhorsich aut ktery byly vyrobeny...Odtahlo vsechno dokonce jedou tahlo 100km Pajero na autodopravniku... naprosto v pohode najeto 300tis a spojka je puvodni ikdyz uz obcas klouzne ale kazdej si bude mlet tu svou a kazdej bude mit pravdu... takze hodne stastnych km s lodi za zady nebo bez
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1811
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Jirina píše:To Charlie:
Do takového typu auta, co máš, pořebuji asi 3 motory. Nebo ti mohu prodat tři taková auta s vydechlými motory. Je to opravdu nejvhonější kus na "tahání"?
Nevím na co jsi narazil, já mám auto v pohodě a vím, že ten typ motoru v pohodě zvládne i 600tis km. Je to ještě slabší verze, ne biturbo! Těch 150km ročně s naloženým vlekem zvládne v pohodě a těch dalších 150km ročně s prázdným vlekem ještě líp. A těch zbylých 15tis ročně si v něm užiju pohodlí. Nejsem z těch co si sednou na zadek z toho že mají VW, Škodovku, nebo Subaru, mě zajímá komfort cestování (potrpím si na výbavu), stav auta a taky jeho cena. A za ty prachy co jsem do auta dal, jsem prostě lepší poměr výbava, stav, stáří a najeté kilometry v dané kategorii nesehnal.
Když jsem si kupoval Opela, všichni mi říkali, jaký jsou to šmejdy, votočil jsem na něm 70.000km a neměl jsem s ním jediný problém a spotřební díly koupil originál za hubičku. Teď všude čtu jak se haní Francouzský auta, já s nimi problém nemám, jak 200tis na Partneru, který dostával hodně zabrat a málo péče a nikdy s ním nebyl problém, jak se bude vyvíjet 607 uvidíme, ale od lidí z clubu Peugeotu co s nimi jezdí vím, že si je většina chválí.
- heavy
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 08, 2009 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
Při pokusu o dovoz auta z německa jsem narazil na následující problém.
[font=Verdana]Auto s datumem první registrace po 1.10.2008 musí již splňovat EURO 5.[/font]
My češí halt musíme určovat trend "EKO" před zbytkem světa . V něměcku ještě klidně zaregistrujete 2010/EURO4.
Možná se to někomu bude hodit.
Přikládám scan.
Uploaded with ImageShack.us
[font=Verdana]Auto s datumem první registrace po 1.10.2008 musí již splňovat EURO 5.[/font]
My češí halt musíme určovat trend "EKO" před zbytkem světa . V něměcku ještě klidně zaregistrujete 2010/EURO4.
Možná se to někomu bude hodit.
Přikládám scan.
Uploaded with ImageShack.us
- heavy
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 08, 2009 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
Ano,
pokud chceš přihlásit nové neregistrované auto a nemá EURO5 ...máš smůlu (řešil jsem kategorii N1).
Jinak jsme opravdu banánová republika.... auto staré 10let s EURO3...prý jde a novou neregistrovanou EURO 4 nejde , asi auto s milionem km nalítano má lepši spalovaní a méně spalin
tohle je zatím vše co jsem se dozvěděl, ale zdá se mi to tak na hlavu, že to ještě nevzdávám a budu pátrat dál.
pokud chceš přihlásit nové neregistrované auto a nemá EURO5 ...máš smůlu (řešil jsem kategorii N1).
Jinak jsme opravdu banánová republika.... auto staré 10let s EURO3...prý jde a novou neregistrovanou EURO 4 nejde , asi auto s milionem km nalítano má lepši spalovaní a méně spalin
tohle je zatím vše co jsem se dozvěděl, ale zdá se mi to tak na hlavu, že to ještě nevzdávám a budu pátrat dál.
Tak ať si ho prodejce v Německu přihlásí na svoji firmu /potřebuješ li odpočet DPH/, nebo manželku a tentýž den udělá odhlášku na vývoz na tvoje jméno včetně pojištění na jeden týden za 90 Euro.
Auto tím neznehodnotíš. První registrace bude v den tvého nákupu a v českém TP budeš první majitel. Rozdílu jeden týden mezi vydání českého TP a datem první registrace si nikdo nevšimne.
Pozor platby v hotovosti pouze do 15 tisíc Euro. Vyšší částky pouze bankovním převodem, nebo rozdělit na zálohu a doplatek v jiných dnech.
Ten předpis co jsi zveřejnil se vztahuje na výrobce a dovozce nových aut. Né na individuální jednotlivé dovozy vozidel registrovaných v zemích EU.
Pro kategorii N1 nákladní do 3,5 tuny platí první odstavec tedy EURO 4.
Auto tím neznehodnotíš. První registrace bude v den tvého nákupu a v českém TP budeš první majitel. Rozdílu jeden týden mezi vydání českého TP a datem první registrace si nikdo nevšimne.
Pozor platby v hotovosti pouze do 15 tisíc Euro. Vyšší částky pouze bankovním převodem, nebo rozdělit na zálohu a doplatek v jiných dnech.
Ten předpis co jsi zveřejnil se vztahuje na výrobce a dovozce nových aut. Né na individuální jednotlivé dovozy vozidel registrovaných v zemích EU.
Pro kategorii N1 nákladní do 3,5 tuny platí první odstavec tedy EURO 4.
- heavy
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 08, 2009 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
Pokud je auto již registrované do 31.12.2010 lze dovezt EURO 4, já jsem však chtěl původně dovézt nové auto
EURO 3 a to již není možne v D přihlasít od 1.1.2011. Zdálo se mi to jako výhodná koupě, vzhledem k těmto komplikacím asi od toho ustoupím a přestavím na valníček 6t co již mám.
Silně pochybuji, že existuji dvojí pravidla. Pokud máš takové informace byl bych vděčný za dokument co můžu předložit na STK, aby mi auto uznali.
Aby byla diskuze konkrétní uvádím odkaz na auto. Je to trochu OT protože je to malej valníček, sic ma 2t na závěs.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
EURO 3 a to již není možne v D přihlasít od 1.1.2011. Zdálo se mi to jako výhodná koupě, vzhledem k těmto komplikacím asi od toho ustoupím a přestavím na valníček 6t co již mám.
Jirina píše:Ten předpis co jsi zveřejnil se vztahuje na výrobce a dovozce nových aut. Né na individuální jednotlivé dovozy vozidel registrovaných v zemích EU.
Silně pochybuji, že existuji dvojí pravidla. Pokud máš takové informace byl bych vděčný za dokument co můžu předložit na STK, aby mi auto uznali.
Aby byla diskuze konkrétní uvádím odkaz na auto. Je to trochu OT protože je to malej valníček, sic ma 2t na závěs.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Přímo v zahlaví inzerátu máš napsáno, že auto není určené pro německý trh. Z toho mezi řádky vyplývá, že auto nemá národní schválení. EZ 01.2011 nemusí být v Německu. Lze předpokládat, že auto bylo přihlášeno mimo země EU.
Pro auto budou platit pravidla pro individuální dovoz vozidla ze zemí mimo EU.
Ke dvojím pravidlů: Každý odbor dopravy magistrátů pověřených obcí si zákony vysvětluje po svém. Žijeme v česku, nediv se ničemu.
Jedná se o ruské auto LDV GAZ Maxus. Info:
http://www.eltrans-liberec.cz/gaz/page.php?1
Pro auto budou platit pravidla pro individuální dovoz vozidla ze zemí mimo EU.
Ke dvojím pravidlů: Každý odbor dopravy magistrátů pověřených obcí si zákony vysvětluje po svém. Žijeme v česku, nediv se ničemu.
Jedná se o ruské auto LDV GAZ Maxus. Info:
http://www.eltrans-liberec.cz/gaz/page.php?1
- heavy
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 08, 2009 2:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
Teď jsi mne dostal....ruský auto
Asi se jim ten název libil
Jedná se v podstatě o firmu DAF, která v holandsku vyráběla jak dodávky do označení DAF 400 tak velké náklaďaky a tahače.
Posléze byla výroba dodávek přesunuta do Anglie. Co jsem tam byl naposledy( už je to pár let ) tak 90% dodávek , bylo této značky.
Nejrozšířenější byl model LDV Convoy.
http://www.google.cz/images?q=ldv+convo ... 66&bih=673
Sám mám v současnosti tři tyto auta a jsou to největší dříči co existujou, nejnovější mám z roku 2005.
Obrovskou výhodou těchto aut, bylo že postavili auto jako 5t (dvojmontáž) a poté je pouze papírově sundavali na 3,5t nebo 2,8t/6míst apod.
Bohůžel další obětí globalizace byla tato značka , která neodolala gigantům jako Ford apod.
Model MAXUS měl být snahou vyrovnat se nátlaku Fordu (dost ho i tvarem připomíná).
To se bohužel nepovedlo a výroba byla ukončena tuším v roce 2008.
Tyto jsou "nová", jde o doprodej skladových aut, rv2008 (proto mají jenom EURO 3/4) a nejsou ani povětšinou přihlášená.
Takže je to možná všechno , ale určitě ne ruský auto .
http://www.ldv.com
Asi se jim ten název libil
Jedná se v podstatě o firmu DAF, která v holandsku vyráběla jak dodávky do označení DAF 400 tak velké náklaďaky a tahače.
Posléze byla výroba dodávek přesunuta do Anglie. Co jsem tam byl naposledy( už je to pár let ) tak 90% dodávek , bylo této značky.
Nejrozšířenější byl model LDV Convoy.
http://www.google.cz/images?q=ldv+convo ... 66&bih=673
Sám mám v současnosti tři tyto auta a jsou to největší dříči co existujou, nejnovější mám z roku 2005.
Obrovskou výhodou těchto aut, bylo že postavili auto jako 5t (dvojmontáž) a poté je pouze papírově sundavali na 3,5t nebo 2,8t/6míst apod.
Bohůžel další obětí globalizace byla tato značka , která neodolala gigantům jako Ford apod.
Model MAXUS měl být snahou vyrovnat se nátlaku Fordu (dost ho i tvarem připomíná).
To se bohužel nepovedlo a výroba byla ukončena tuším v roce 2008.
Tyto jsou "nová", jde o doprodej skladových aut, rv2008 (proto mají jenom EURO 3/4) a nejsou ani povětšinou přihlášená.
Takže je to možná všechno , ale určitě ne ruský auto .
http://www.ldv.com
Zatím se ještě trefím do mísy.
LDV vůbec ani trošinku není ruský?
Tak pozorně čti:
http://www.gaz.cz/index.php?id=267
http://www.autoweb.cz/rusky-gaz-koupil- ... davek-ldv/
http://cardesignclub.7x.cz/gaz/prvni-ga ... itele.html
LDV vůbec ani trošinku není ruský?
Tak pozorně čti:
http://www.gaz.cz/index.php?id=267
http://www.autoweb.cz/rusky-gaz-koupil- ... davek-ldv/
http://cardesignclub.7x.cz/gaz/prvni-ga ... itele.html
Srovnej si všechny inzeráty.
I laik pochopí, při pohledu na ceny,
které auto je určené pro trh Evropský
a které mělo už jezdit v Asii.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... rice=false
I laik pochopí, při pohledu na ceny,
které auto je určené pro trh Evropský
a které mělo už jezdit v Asii.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... rice=false
Pro odlehčení.....
a další ruské auto, jež nejspíš vůbec nebude vhodné pro tahání lodí.
http://img839.imageshack.us/i/gaz1.jpg/
http://img703.imageshack.us/i/gaz2.jpg/
Pepa
a další ruské auto, jež nejspíš vůbec nebude vhodné pro tahání lodí.
http://img839.imageshack.us/i/gaz1.jpg/
http://img703.imageshack.us/i/gaz2.jpg/
Pepa
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1811
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Dalším vhodným kandidátem pro tahání lodí mezi osobní vozy je Peugeot 508 SW s motorem 2,2HDi FAP 204k (jedině ve spojení s 6st automatem) utáhne 1900kg bržděný přívěs, ostatní motorizace mají o něco nižší hmotnost vleku. Ale to autí vypadá senzačně, jestli neudělají nástupce 607čky, jako že asi ne, tak za 5let do ní nejspíš půjdu.
- Charlie
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 1811
- Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
- Reputace: 18
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Trošku malá ta loď na takový návěs. Ale musím říct, že už jsem měl taky nutkání koupit nákladní V3Sku s hydraulickou rukou a měl bych pokoj. Složil a naložil bych si loď pěkně rukou na korbu a nemusel bych se o nic víc starat, příjezd k vodě s náhonem 6x6 bych taky nemusel moc řešit a bylo by po starostech. Jen kdyby se furt nemuselo platit pojištění a chodit na technickou.
- bokal
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 528
- Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Třinec
Souhlasím s geusem, velké a silné auto, jen se to nemusí nutně přehánět. Ale proti gustu ...................
Pro ten názor na peugeot a ještě s automatem - doporučuju značnou opatrnost v případě automatických převodovek.
To že výrobce dovoluje max váhu přívěsu pro toto auto ještě nic neříká o vlivu na životnost.
Obecně jsou automaty dost háklivé na takovou zátěž, sám jsem už dva odrovnal právě tažením těžkých vleků kolem 2 tun.
Jeden byl v mercedesu, druký v pasatu - tiptronic.
O peugeotech je známo, že ten automat nemá i tak moc velkou výdrž, a ta oprava převodovky je pěkně drahá, navíc už pak většinou nefungovala 100%.
Mám nyní SUV Santa FE, zatím to zvládá dobře, ale nemá redukční převod, a tak spojka při rozjezdu do kopce při vytahování z vody trpí dost. Zatím to přežila (140 tis.km)
Když jsem ho kupoval, měl jsem zájem o automat, ale při sdělení, že chci tahat 2300kg, doporučil mi prodejce raději manuál.
Asi o tom věděl své.
Takže opatrně s automatem.
Pro ten názor na peugeot a ještě s automatem - doporučuju značnou opatrnost v případě automatických převodovek.
To že výrobce dovoluje max váhu přívěsu pro toto auto ještě nic neříká o vlivu na životnost.
Obecně jsou automaty dost háklivé na takovou zátěž, sám jsem už dva odrovnal právě tažením těžkých vleků kolem 2 tun.
Jeden byl v mercedesu, druký v pasatu - tiptronic.
O peugeotech je známo, že ten automat nemá i tak moc velkou výdrž, a ta oprava převodovky je pěkně drahá, navíc už pak většinou nefungovala 100%.
Mám nyní SUV Santa FE, zatím to zvládá dobře, ale nemá redukční převod, a tak spojka při rozjezdu do kopce při vytahování z vody trpí dost. Zatím to přežila (140 tis.km)
Když jsem ho kupoval, měl jsem zájem o automat, ale při sdělení, že chci tahat 2300kg, doporučil mi prodejce raději manuál.
Asi o tom věděl své.
Takže opatrně s automatem.
- bokal
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 528
- Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
- Reputace: 1
- Bydliště: Třinec
No já zase mám automat rád, ale ne každý to umí udělat.
např v mercedesu mi připadá manuál nějak nepatřičně......
Ovšem tahat lodě je jiná věc.
Snad na lehčí kolem 1000 kg to není tak podstatné.
Ale na těžší mi nejvíce sedí těžký offroad nebo SUV, optimální je prostě čtyřkolka s redukcí.
Z aut, co jsem měl bylo na to super Hyundai Terracan 2,9CRDI. Používal jsem jej běžně jako osobák, tahat mohl 2,7 tuny celkem snadno. Uvažuju ho zase koupit. Tedy už jedině starší, když se nevyrábí.
např v mercedesu mi připadá manuál nějak nepatřičně......
Ovšem tahat lodě je jiná věc.
Snad na lehčí kolem 1000 kg to není tak podstatné.
Ale na těžší mi nejvíce sedí těžký offroad nebo SUV, optimální je prostě čtyřkolka s redukcí.
Z aut, co jsem měl bylo na to super Hyundai Terracan 2,9CRDI. Používal jsem jej běžně jako osobák, tahat mohl 2,7 tuny celkem snadno. Uvažuju ho zase koupit. Tedy už jedině starší, když se nevyrábí.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů