Auta pro jachting

Technické podpůrné prostředky pro jachting (auta. přívěsy, šífy).

Moderátoři: david, vilma, Pepa

Uživatelský avatar
Viky_CZ
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1931
Registrován: ned led 02, 2011 1:00 am
Reputace: 19
Bydliště: Tynec n/L
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Viky_CZ » ned bře 06, 2011 5:02 pm


Auta s motorem vzadu jsou na tahani lodi (hned po 4x4 s redukci) proste nejlepci!

http://skoda.panda.cz/upload/Viky_UPLOAD/ven_z_vody.wmv
Uživatelský avatar
geus
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1516
Registrován: pát pro 18, 2009 1:00 am
Reputace: 8
Bydliště: Ústí-Brná

Příspěvekod geus » ned bře 06, 2011 6:48 pm

Podle toho co tvrdíte tak by v americe nemohli skoro nic táhnout tam vo manual skoro nezavadíte. Je to spíše v obsahu pokud by to byl medvěd pětikilo osmiválec tak má automatiku mnohem silnější a ani moc to netočí votáček tak to jen tak neutaháte. Pravé ameriky taky mají 8mi válec a obsah nad 5 litrů dyť naklaďáky tahače mají automat. i naše staré (karosy) :D je jasné 1,9 tdi VW a automatu není to vořechové na tahání. na tahání dobré toyota landcruiser čtyřlitr a je vystaráno.
Uživatelský avatar
bokal
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 528
Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Třinec

Příspěvekod bokal » ned bře 06, 2011 8:11 pm

O amerikách tady nebyla řeč, jen upozornění na běžné menší evropské vozy s automatem.
Ale u Fordu Exploreru 4,0 se mi taky povedlo poškodit převodovku. Tahal jsem auto na vleku do kopce bez redukce, ono to má síly dost, vyjelo bez problémů, ale domů jsem nedojel, olej z převodovky na silnici ........
dost ostuda, asi není amerika jako amerika.
Uživatelský avatar
heavy
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 286
Registrován: čtv říj 08, 2009 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Praha

Příspěvekod heavy » pon bře 07, 2011 2:54 pm

Jirina píše:LDV vůbec ani trošinku není ruský?....


Tak tos mne dostal.... :crazy: :oops:
I když jak se to vezme, dle info co jsem dostal na tvém odkazu to rusáci koupili a chtěli posléze rozebrat převézt fabriku.
Nakonec to zvadlo takže ty auta co jsou na trhu jsou ještě anglický a když o tom uvažuju tak ND co mi choděj tak jsou buď UK nebo NL.

Každopádně to pro mne už není zajímavý, italský motor a náhon na předek.
Šmidra :hmm:.


Zvažuju další alternativu.
Netáhate někdo loďku za valníčkem (6t na kouli 3t)?Je to na mýto, ale zase to užiju jinde a nebudu mít další auto na zahradě ;)
Pokud ano, děkuju za info.

Zjistím poplatky atd. a uvidím jak to bude vycházet.
Uživatelský avatar
Jirina
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 27, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod Jirina » pon bře 07, 2011 7:40 pm

Na oplátku: proti DAFu a LDV Convoy nemůžu říct ani půl slova. Jsou to kovářem opravitelná auta. Koncepce: motor - převodovka - kardan a hnaná tuhá zadní náprava. U Maxi-mouse: hnaný předek, italský motor. To může být vražedná kombinace.
P.S.: Mohl bys být zklamaný levnou koupí. Ta Liberecká firma z odkazu ti přesně odpoví, co mají pro ČR schválené. Znám způsob jak auto přihlásit.
Prázdný náklaďak a těžký vlek nemusí být taky to pravé ořechové.
Dej loď na valník a zjisti si kolik stojí jeřábování v přístavu.
Jak povezeš lidi? Cestování v třímístné kabině není moc pohodlné.
Naposledy upravil(a) Jirina dne pon bře 07, 2011 8:01 pm, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
heavy
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 286
Registrován: čtv říj 08, 2009 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Praha

Příspěvekod heavy » pon bře 07, 2011 7:59 pm

Ne díky, ale opravdu do náhonu na předek se mi nechce ;), u valníku/dodávky. Mám to na VituV220, a nic moc :D .

Dnes jsem dostal info, že by to šlo, ale zajem už opravdu nemám.
Maximálně tak dovezt ten starý 2005 LDV Convoy (furgon).
Ale tady už nebudu zasírat vlákno, děkuji za info.

Teď k tomu nápadu 6t. Idea je taková, že mám vyhlídlou loď, která má cca 2,2-2,4t(dle majitelů). Takže vlek a loď musí být při přepravě "suchá". V tom případě by na valníku byl komplet materiál a věci cca 200-300kg min(když se uskromním :D).
Jedná se o Renault Mascot 110.60 délka valníku by byla cca 4,5m.

Teď to chvilku nechám uzrát a budu shromažďovat data :)
Uživatelský avatar
Jirina
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 27, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod Jirina » pon bře 07, 2011 8:11 pm

Renault néé.
Auto s "censored" ve znaku,
nechci vidět v baráku.
Auto s "censored" ve znaku
jízda plná zázraků.
Poslední dobrý nezničitelný motor měli 2,1 D bez turba.
Neuměli k tomu udělat převodovku, ty se sraly jak na běžícím pásu. Jejich poslední dobrá byla v Traficu 4 stupňová.
Uživatelský avatar
Ozzie
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1616
Registrován: stř pro 23, 2009 1:00 am
Reputace: 5
Bydliště: pri Malom Dunaji

Příspěvekod Ozzie » pon bře 07, 2011 8:36 pm

Bravo básníku :blink: :blink: Bravo
Uživatelský avatar
Jirina
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 27, 2010 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod Jirina » pon bře 07, 2011 8:46 pm

Děkuji.
Až se ti zasukuje převodovka a budeš 3 kilometry couvat.
To tě budou jenom chvalozpěvy napadat.
Uživatelský avatar
Charlie
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1621
Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Charlie » úte bře 08, 2011 6:06 am

to Jiřina: Koukám, že prolémy s francouzema máš jenom ty. Jestli si nevybíráš samé trosky, když je kupuješ. Já na ně nemůžu říct nic jiného než chválu a lidi kolem mě co je používájí, to samé. Mají své mouchy, ale asi jako každé jiné auto.
Uživatelský avatar
heavy
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 286
Registrován: čtv říj 08, 2009 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Praha

Příspěvekod heavy » úte bře 08, 2011 6:29 am

Jirina píše:Poslední dobrý nezničitelný motor měli 2,1 D bez turba.
...


No nevím jaké máš zkušenosti, ja jsem odjezdil Ren. Messenger 110.65 (6,5t) umřel mu motor při 500tis. a věřím, že kdybych s ním tehdá jel já... tak ještě dneska vesele bručí :hmm:.
Teď mám Ren. Mascot 110.60(6t) zatím bez problémů. Jinak a to je zajímavé..... motory jsou italské co jsou v IVECU 2,8l .
Běžně vydrží 500tis a víc.... :).

Vše je v lidech a jak se k tomu chovají..., to je problém při koupi ojetého auta (nic nevíš).
Musíš doufat a všímat si detailů.
Uživatelský avatar
Charlie
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1621
Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Charlie » pát říj 07, 2011 6:17 pm

Tak v úterý jsem poprvé táhnul plachetnici (1,8t) za Peugeotem 607 2,2HDi kterýho jsem kvůli tomu loni koupil. A dopadlo to nad očekávání dobře. Čekal jsem, že to bude s autem mlátit, ale nic. Tedy přes sezonu jsem ještě upravoval vlek, a tak loď posunul více dopředu, ale stejně jsem ještě musel těžký věci v lodi přestěhovat do přídě - aby vlek tlačil na kouli.

Vytahovali jsme na Radavě, z vody mi to vytáhl Nissanem Navarou a před hospodou jsme přepřáhli, z kempu ven do kopce v pohodě, sice na jednotku, ale jelo to. Po kroucenejch okreskách kolem 50tky a na strakonický směr Příbram v pohodě 80tkou. Chvíli jsem se rozjel i víc, 90 se ještě dá, ale kolem 100km/h už začíná celá souprava plavat do stran.

Takže s výběrem auta jsem spokojenej.

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
bobes
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 982
Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Praha

Příspěvekod bobes » pát říj 07, 2011 7:41 pm

bobes píše:Tak moje vysněné tažné vozidlo je konečně doma. Je to už dědeček( ale zachovalej) a bude na něm nějaká práce. Na jaře už ale určitě poveze Alču na vodu. Tažné má na 2300 kg a po první vyjížďce do zasněžené krajiny musím říci, že je to opravdu auto nejen na práci, ale především pro radost! ( akorát má zatím trochu vzdušnější interiér) :D

Obrázek


Tak jsem nějak zapoměl dopsat, že Landík je už v plné kondici. Byl jsem s ním vyndavat Sporta 50 tku. Je to radost s ním jezdit.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Uživatelský avatar
Strycek_Bidlo
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1154
Registrován: pon kvě 07, 2007 2:00 am
Reputace: 8
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Strycek_Bidlo » pát říj 07, 2011 8:01 pm

Gratuluju. To je nádherný auto :good: Teď už tomu chybí jen lvice Elsa na střeše.
Ale jak se ti proboha povedlo dostat toho dědečka v tomhle státě za značky :shock:
Uživatelský avatar
alffa
Site building team
Příspěvky: 3492
Registrován: úte led 16, 2007 1:00 am
Reputace: 1
Bydliště: LOĎ

Příspěvekod alffa » pát říj 07, 2011 8:18 pm

K tomu není co dodat.
Lanďák je prostě nej. Uřímnou závist. :D

No, Lanďáčka nemám :cry: ale takhle, to taky ujde:
Obrázek
Japonec, no. Moc to nejede ale zato všude. ;)
alffa
Uživatelský avatar
bobes
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 982
Registrován: čtv kvě 10, 2007 2:00 am
Reputace: 1
Bydliště: Praha

Příspěvekod bobes » pát říj 07, 2011 9:56 pm

Dík. Je levostranej tedy s volantem vlevo. Byl normálně přihlášenej ve Švýcarsku, tak to nebyl problém.
Pájo je taky supr.
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 6976
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 60
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » ned říj 09, 2011 8:49 pm

Hladal som nové auto a stanovil som si parametre: ťahanie vleku / s určitou rezervou/nebrzdený 600 kg, brzdený 1000kg, malá spotreba hlavne v meste /auto na zahradu nepotrebujem/ a pokial to zvládnem finančne tak 4x4, len dízel, cenový strop 25000 eur. Nakoniec mi z toho vyšla Dacia Duster, zastavil som sa náhodou v Renaulte. Mal som volakedy Renault 21 a povedal som si že Renault už nikdy. Ale toto je Rumunský a tak som si povedal že je tam istota, že vo fabrike nerobia černosi zo Senegalu a Arabi.
Podvozok je z Nissanu a zvyšok Renault, 5 % súčiastok Dacia. Motor Renault 1461 ccm, 110 koní. Interier je odkopčený Jeep, len z menej príjemných plastov. Spotreba v zásade ako uvádzajú v prospektoch, teda velmi nízka. Mesto 6 l/100, vidiecke cesty 5,5. Dialnica pri 100-120 za 7. Priemerka Bratislava - Biograd na Moru a speť za 6,2, časť cesty s klimou. Pustená klima asi o pol litra viac. S loďou na prívese cca 500 kg priemer vrátane spúšťania-vyťahovania na vzd. 100 km asi 7 litrov, pri svižnej jazde po okreskách. Na dialnici je spotreba citlivá na protivietor.

V meste je to pohodlné auto, proste francúz. V zákrutách na okreskách ale drží velmi dobre, aj pri tom vyššom podvozku. Spúšťanie lode zo štrkovej pláže, alebo na vymlátenom sklze v Medveďove bez problémov. Jazda v teréne vo svahu cez lúky na chalupe úplne v pohode. To čo som pred tým prešiel s problémami s osobákom /diezel/, tak teraz aj v horšom a strmšom teréne bez problémov. Jednotka je velmi pomalá, cca 5-7 km/hod, takže v meste sa rozbieham na dvojku, ale v teréne je tá krátka jednotka super. Po meste sa jazdí na 5.stupeň 50-80 km/hod, 6ka sa dá pri 70 a ťahá až do 168 km/hod čo uvádzajú ako max. rýchlosť, ja som to zvládol s nervami len na 140. Nad 120 výrazne stúpa aerodynamický hluk.
Má tri volitelné režimy náhonu : 2 WD, 4x4 50 na 50 a 4x4 s klznou spojkou. Stabilizačný ESP a protipreklzový ASRje za príplatok, okrem vyrovnávania šmiku na ceste v teréne pribrzďuje koleso ktoré sa prešmikuje. Príves brzdený 1500, nebrzdený 680. Pohotovostná hmotnosť 1294 kg, max. 1844, max. jazdnej súpravy 3344,

Má pár múch na ktoré si treba zvykať, ale nič vážne. Jediný problém je, že nemá pozink.karosériu. To mňa ale netrápi. Cena necelých 17000 eur pri max. výbave, teda dá sa aj lacnejšie!. S tými koženými sedadlami som to prehnal. Záruku mám 5 rokov/100 tis km za príplatok, keď je to teda rumun, tak som si priplatil. Bežne je dva roky a 100 tis. V cene ťažné a strešné nosiče, Al disky, gumy celoročné do terénu.

Celkový dojem zatial velmi dobrý. Mám najazdené 6000 km. Teda ak zvládnete to že máte Dáciu, tak potom je to dobré a úsporné auto na každodenné požívanie.
Uživatelský avatar
vovsky
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 648
Registrován: úte bře 18, 2008 1:00 am
Reputace: 9

Příspěvekod vovsky » ned říj 09, 2011 9:52 pm

Řeším úplně stejný problém,ale do Dacie bych určitě nešel,/i když znám člověka,který má dvě Dacie a nemůže si je vynachválit./

Já jsem rozhodnutý pro přiměřeně ojetý Passat Variant 4 motion,až nazraje čas.
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 6976
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 60
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » ned říj 09, 2011 10:44 pm

Benzínový Passat v meste živiť nebudem /80% jazdím mesto/ a kupovať ojazdený dízel nerisknem. Passatom sa jazdia rýchlo dlhé štreky a kto pri zastavení nechá vychladnúť turbo? Neboj, preberal som krížom krážom, nové aj jazdenky. Ojazdený by som kúpil asi len Defender, s tým sa 130 ženie málokto. Ale Defendra nevyužijem a potrebujem hlavne v meste zaparkovať, dĺžka auta je dôležitá.
Uživatelský avatar
lebon
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 341
Registrován: pon pro 01, 2008 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod lebon » pon říj 10, 2011 8:52 am

Nezkoušel někdo KIA Sorento?
Uživatelský avatar
heavy
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 286
Registrován: čtv říj 08, 2009 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Praha

Příspěvekod heavy » pon říj 10, 2011 9:22 am

Denis píše:........., dĺžka auta je dôležitá.


Mám zkušenost, že až tak moc důležité to není ;).
Rozhodující dle mého, je poloměr otočení (rejd) a pak výbava.

Pokud mám parkovací senzory vepředu i vzadu, nevidím problém i s opravdu velkým autem MB Viano extralang. Jde to bez senzorů..., ale takhle je to pohodlnější :) .
Uživatelský avatar
heavy
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 286
Registrován: čtv říj 08, 2009 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Praha

Příspěvekod heavy » pon říj 10, 2011 9:51 am

lebon píše:Nezkoušel někdo KIA Sorento?

strana 11 - TashonkaWitko

TashonkaWitko píše:K Nissanu bych doplnil jen drobne info - mel jsem Patrola - cca 10 let. Uzasna vec, pres veskere "nevyhody" konstrukce. Az na to ze po 10 letech se vicemene nahodou prislo na to ze ma prorezlej ram. Ale tak, ze pres nej bylo skoro videt. Patrola jsem mel za neznicitelnou vec (motor mel jen cca 170 tis) a tohle me tezce zklamalo. Auto slo do sveta za par tisic znamymu co vedel co kupuje a trvdil ze mu to nevadi - kutil Tim. Az potom jsem postupne dostaval info ze muj Patrol nebyl zdaleka jedinej, komu "odesel" timto zpusobem ram .... Soubezne jsem mel Navaru (starsi model). Zucastnila se jedne havarky, kde v rychlosti kolem 30km/hod docela znicila stareho Favorita, ale ji se ohnul/nalomil ram. Nechapal jsem ze je to mozny ...mel jsem pocit ze to vydrzi vic. S ohledem na to, ze NIssan uz temer nema novy modely techto aut, ja osobne bych do Nissanu (noveho) dneska uz nesel ...

Vymenou za Patrola do baraku prisla Kia Sorento (nejedna se o soucasny inovovany model, ale o ten starsi 2009 - s pevnym ramem) - pritelkyne taha neustale za autem prives pro kone - tedy shanel jsem neco co uveze 3 - 3.5 tuny. Tohle auto me velmi prijemne prekvapilo - dokonce tak, ze bych si dovedl predstavit ze bych s nim jezdil i ja. Tedy kdybych moc musel - preci jen ML 350 je stale o kousek vys :-)


:)
Uživatelský avatar
mirus
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 337
Registrován: pon úno 11, 2008 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Brno

Příspěvekod mirus » pon říj 10, 2011 10:03 am

Denis-švager má toto autíčko v plné výbavě asi 1/2roku,nemůže si je vynachválit,hlavně v terénu(stavby,v lese apod.)Moje sestra sice prohlásila že
"žere jak kráva a jede jak šnek",a jak víme,šnek vyleze skoro všude,ale určitě jsi to nekupoval na závodění.Při normálním ježdění je ta spotřeba přiměřená.FM
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 6976
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 60
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » pon říj 10, 2011 10:07 am

[quote="heavy"][quote="Denis"]........., dĺžka auta je dôležitá.[/quote]

Mám zkušenost, že až tak moc důležité to není ;).
Rozhodující dle mého, je poloměr otočení ([b]rejd[/b]) a pak[b] výbava[/b].

Pokud mám parkovací senzory vepředu i vzadu, nevidím problém i s opravdu velkým autem MB Viano extralang. Jde to bez senzorů..., ale takhle je to pohodlnější :) .[/quote]

Na dlhých dieloch v BA kde bývam je vyššia škola parkovania a tu je dlžka rozhodujúce. 2/3 áut sú malé, fabia, corsa a pod, môžeš mať raid aký chceš. Parkuje sa tu po francuzky, ťuk dopredu, ťuk dozadu a natlač sa potom do medzery po fábii. Od 21.00 nastáva čas zúfalstva. Riešenie je kúpiť garáž, ale bohužial, stále viem čo sa dá robiť lepšie s peniazmi ako takáto investícia.
Volakedy sme sa usmievali nad korejskými autami a dnes im Rumuni dávajú na zadok. Ak si s prestížnych dôvodov nemôžete dovoliť jazdiť v Dacii, tak je to jasné. Pre tých čo to zvládnu je to riešenie.
Uživatelský avatar
bokal
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 528
Registrován: ned dub 13, 2008 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Třinec

Příspěvekod bokal » pon říj 10, 2011 12:54 pm

heavy píše:
lebon píše:Nezkoušel někdo KIA Sorento?



Heavy - osobně jsem zkoušel Kia Sorento 2,5CRDI, jezdil jsem s ním týden a taky vytahoval vlek s lodí z vody.
Tehdy jsem se rozhodoval mezi Hyundai Terracan a tím Sorentem.

Mohu říci jen chválu, po pár kilometrech jsem jej měl v ruce a jezdí se s ním stejně jako s běžným osobákem.

Jezdím hodně (60000 ročně) a milion už mám dávno za sebou, taky už nejsem mladík,
proto preferuji vlastnosti
pohodlí, stabilitu, hluk, dynamiku, spotřebu, schopnost tahat velký těžký vlek (8m, 2,5tuny), rychlá jízda po dálnicích (150km/h)
(tuningy s nízkým podvozkem, "sportovním" odpružením nejsou pro mne, vytřasačky nemám rád)
Ve všech těchto mi vyhovovalo.
Pro tahání 2,5 tuny z vody velmi oceňuji redukci na převodovce a možnost sepnutí 4x4 natvrdo, což Sorento má. Při nutnosti pomalu popojíždět s touto váhou se netrápí spojka.
Nakonec jsem koupil H. Terracan, který má velmi podobné vlastnosti, ale něco navíc
- výrazně větší kufr a cena nového - nabídli mi ho asi o 200 tis. levněji. Bohužel odešel předčasně do šrotu násilnou smrtí, zachránil mi doslova život při čelní srážce ve 100 km...........

Nyní mám Santa Fe, toto je v mnoha směrech lepší - jízdní vlastnosti naprosto shodné s osobákem, třeba Pasatem, ale menší motor (2,2 místo 2,9), nižší spotřeba 7,5 oproti 9. Co opravdu oceňuji, je spolehlivost, dnes 160tis.km a dosud žádná závada.
Mi osobně u něj chybí jedna věc, a to redukční převod, který byl u Terracanu a Sorenta (ale ne poslední nové sorento, to už je dvojče Santa Fe, bohužel) - pro vlek do cca 1200kg není důležité, pro těžší ano.

Nejsem nějaký přílišný zastánce korejců, dříve spíše německá auta, moje srdcovka je mercedes, ale po tom , co mě v poruchovosti "vycvičil" Pasat B6 2,5TDI 4 motion, tak mě příjemně překvapily korejské vozy.

Dnes se dá koupit Sorento v pěkném stavu od 140 tis. stejně tak ten Terracan, kdo potřebuje tahat velký vlek a přitom to auto mít jako běžný osobák, není to špatná volba. Typické tereňáky jako Defender, Patrol apod. už ty vlastnosti osobáku postrádají.

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů