Auta pro jachting

Technické podpůrné prostředky pro jachting (auta. přívěsy, šífy).

Moderátoři: david, vilma, Pepa

Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 6976
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 60
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » ned led 04, 2009 8:46 pm

Discovery je naozaj za dobrú cenu, pozeral som inzeráty a r. 2004 je v cenách 14-15000 eur. Ale nikde tam nie je či to je I, II, alebo III.
Uživatelský avatar
Hovez
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 146
Registrován: pát pro 21, 2007 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Hovez » ned led 04, 2009 10:07 pm

Denis píše:Discovery je naozaj za dobrú cenu, pozeral som inzeráty a r. 2004 je v cenách 14-15000 eur. Ale nikde tam nie je či to je I, II, alebo III.


2004 bude DII
Jedna DII za fajn cenu je tady - dovezl ji ted muj kamarad:
http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=5464
je to opravdová voňavka
Uživatelský avatar
dan
s/y Hannah
Příspěvky: 745
Registrován: ned úno 26, 2006 6:49 pm
Reputace: 0
Bydliště: Brighton,UK

Příspěvekod dan » ned led 04, 2009 10:17 pm

Land Rover Discovery je asi nejlepsi a nejlevnejsi volbou,tady jsou informace k Discovery I
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 03147.html
Ale je fakt,ze se vyrabeli jen do 1998,takze 4 roky stary asi Denisi nenajdes.Ono bude vseobecne dost tezke najit 4 roky stare auto ktere neni nabito elektronikou.Ale ja bych se tech starsich rocniku nebal,jsou to spolehlive auta a napr.ty z jihu Anglie nebo ze Spanelska jsou vetsinou v dobrem stavu,taky proto ze neznaji snih a hlavne sul na cestach.Pokud bych to chtel hlavne na tahani lode takova 95v dobrem stavu se da koupit za 1500-3000 EUR.
Tazne na 3.5t je fajn,ale pry neni nic platne v Nemecku a nekterych jinych zemi EU,protoze tam maji nejaky pitomy zakon ze tazne auto musi byt tezsi nez naves,a nevim o zadem SUV ktery by tomuto pri 3.5t vyhovoval.nevite o tom nekdo neco?Zajimalo by me hlavne to nemecko.
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 6976
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 60
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » pon led 05, 2009 1:24 am

Prečo Discovery s automatikou? Prečo je na ťahanie lepšia automatika?

Dane, v Rakúsku a Nemecku je to tak ako si myslíš, na karavanistických stránkach o tom píšu. Rakušania vraj kontrolujú realitu, ale aj papierovo to musí sedieť. Ak má auto celkovú 3000kg, tak vlek nesmie mať papierovo 3500 aj keď má prakticky len 2900kg.
Uživatelský avatar
Hovez
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 146
Registrován: pát pro 21, 2007 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Hovez » pon led 05, 2009 10:42 am

Automat je do terénu a na tahání lepší.
Jízda i rozjezdy jsou plynulejší, když budeš tahat loď po rampě z vody tak s automatem určitě spojku nespálíš :-), nehledě o vyšším komfortu jízdy.
Doby, kdy "automat víc žere" jsou také dávno pryč.
U automatu akorát při garančce zkontroluješ olej, po nějakých 100-150tis. km ho vyměníš a jinak je to bezúdržbový systém.
Uživatelský avatar
Baharis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7534
Registrován: pon kvě 01, 2006 12:19 pm
Reputace: 52

Příspěvekod Baharis » pon led 05, 2009 12:02 pm

Nejsem odpůrcem automatů, ale tak jednoduché to není.
Pravdou je, že jízda s automatem je komfortní. Obvzlášť, pokud je sedmirychlostní. Člověk si zvykne velmi rychle. Hůř se zvyká zase zpět na manuál. Ale co jsem viděl tabulky spotřeby, vždy tam byl automat o pár deci (až k litru) žravější.
Taktéž, co jsem mluvil s klukama z bazarů, hůř se ojetý automat prodává. Případná oprava aut. převodovky se může rovnat obecné ceně vozidla a lidé se toho celkem bojí.
Uživatelský avatar
Hovez
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 146
Registrován: pát pro 21, 2007 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Hovez » pon led 05, 2009 1:40 pm

Baharis píše:Nejsem odpůrcem automatů, ale tak jednoduché to není.
Pravdou je, že jízda s automatem je komfortní. Obvzlášť, pokud je sedmirychlostní. Člověk si zvykne velmi rychle. Hůř se zvyká zase zpět na manuál. Ale co jsem viděl tabulky spotřeby, vždy tam byl automat o pár deci (až k litru) žravější.
Taktéž, co jsem mluvil s klukama z bazarů, hůř se ojetý automat prodává. Případná oprava aut. převodovky se může rovnat obecné ceně vozidla a lidé se toho celkem bojí.


Záleží na tom, mezi jakými uživateli se pohybuješ.
Co se týče spotřeby, tak +-0,5litru není podle mne v rozlišovací schopnosti člověka vlastnícího LandRover. Vím, že mi to nežere míň jak deset a víc než 11 ať jedu jak jedu - samozřejmě při běžném provozu. V terénu a s redukcemi jsme jinde :-)
Co se týče prodeje, pokud na offroad stránkách nabídneš tohle auto naopak v manuálu, bývá 90% reakcí - vzal bych, škoda že to není automat.
Takže samozřejmě, pokud vezmeš jako vzorek populace lidi, kteří jezdí s oktávkou a řeší, jestli jezdí za 5 v manuálu nebo 5,5 s AT, pak je to jasný :D
Co se týče oprav - na LR koupíš komplet automatickou převodovku z GB za 30tis., což je asi tak jako nový turbo na oktávku. Ale nevím o nikom, komu by se na ní kdy něco závažnějšího pokazilo.
Myslím že obecně se vztah lidí k automatům postupně mění, u drahých aut už docela výrazně - tchán prodává luxusní mercedesy a na 5 automatů myslím vyšlo v poslední době možná 1 auto s manuální převodovkou...
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » pon led 05, 2009 1:48 pm

Baharis píše:Nejsem odpůrcem automatů, ale tak jednoduché to není.
Pravdou je, že jízda s automatem je komfortní. Obvzlášť, pokud je sedmirychlostní. Člověk si zvykne velmi rychle. Hůř se zvyká zase zpět na manuál. Ale co jsem viděl tabulky spotřeby, vždy tam byl automat o pár deci (až k litru) žravější.
Taktéž, co jsem mluvil s klukama z bazarů, hůř se ojetý automat prodává. Případná oprava aut. převodovky se může rovnat obecné ceně vozidla a lidé se toho celkem bojí.


co auto "zere" zavisi spis na stylu jizdu nez na prevodovce, mam subaru legacy v automatu ... tahl sem lod z nemecka, cesta tam moji normalni rychlosti, 3/4 nadrze pryc ... cesta zpet konstantni 100kou s malou lodi na vleku byla za 1/4 nadrze.
S hondou 1.4 jsem mel na dalnici vzdy vetsi spotrebu nez s hondou 2.0 (rozdil v konich dvojnasobny)

komfort pri tahani, male i vetsi lode je s automatem nesrovnatelny. rozjezdy (specialne do kopce), popojizdeni v kolone, nedejboze sjezd do vody, to vse je s automatem uplne jinde.

v dobach mladi sem byval proti automatum, ano, jezdeni s nim je celkem nuda (a clovek zacina chapat proc vznikl v americe u maca drive in :)), ale do rodinneho/byznys auta je automat pro me uz nutnost.

cena pripadne opravy muze byt vysoko, ale to uz dneska plati u modernich aut de facto pro vsechny slozitejsi problemy a u auta do 100k Kc je stejne vzdy lepsi koupit to stejne nove a starsi nechat na dily nebo rozprodat a nepoustet se do vetsich oprav.

ad bazary a cena - to vse je dano ciste lidskou blbosti. to jsou klasicke stereotypy jako ze VW je kvalitni a Skodovka je ceske auto s levnym servisem
Uživatelský avatar
Baharis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7534
Registrován: pon kvě 01, 2006 12:19 pm
Reputace: 52

Příspěvekod Baharis » pon led 05, 2009 2:56 pm

Hovez píše:Záleží na tom, mezi jakými uživateli se pohybuješ. ...
Ano, s tím plně souhlasim. Jsem teď ve fázi výběru a pohybuji se kolem Peugeot 308. Také jsem uvažoval o automatu, nakonec jsem si řekl, že nárust pořizovací ceny a mírně i spotřeby mě za to pohodlí nestojí. Ale odřídil jsem skoro celou cestu z Livorna[sup]*)[/sup] na Mrcedesu ML a dá se na to zvyknout.

Co se týká spotřeby a "nějakých pár deci". Vemte si nějaký kilometrový průběh leasingu, třeba 100K km za 5 let a převeďte si ty deci na koruny. Budou to desetitisíce...

Ten příklad pokažené aut. převodovky mám dvě patra pode mnou. Soused odepsal Chryslera, protože oprava/koupě převodovky by jej vyšla víc jak auto.

[sup]*)[/sup]Oprava: Z Bonifacia
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » pon led 05, 2009 5:05 pm

Baharis píše:
Hovez píše:Záleží na tom, mezi jakými uživateli se pohybuješ. ...
Ano, s tím plně souhlasim. Jsem teď ve fázi výběru a pohybuji se kolem Peugeot 308. Také jsem uvažoval o automatu, nakonec jsem si řekl, že nárust pořizovací ceny a mírně i spotřeby mě za to pohodlí nestojí. Ale odřídil jsem skoro celou cestu z Livorna[sup]*)[/sup] na Mrcedesu ML a dá se na to zvyknout.

Co se týká spotřeby a "nějakých pár deci". Vemte si nějaký kilometrový průběh leasingu, třeba 100K km za 5 let a převeďte si ty deci na koruny. Budou to desetitisíce...

Ten příklad pokažené aut. převodovky mám dvě patra pode mnou. Soused odepsal Chryslera, protože oprava/koupě převodovky by jej vyšla víc jak auto.

[sup]*)[/sup]Oprava: Z Bonifacia

http://www.drivetrain.com/chryslermopar ... yauto.html

chrysler voyager 1300 USD
sebring cca 2000 USD
Uživatelský avatar
Strycek_Bidlo
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1154
Registrován: pon kvě 07, 2007 2:00 am
Reputace: 8
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Strycek_Bidlo » pon led 05, 2009 7:42 pm

Já už jsem to tu kdysi někde psal.
Zákazníkovi odešla redukční převodovka u Land Roveru.
Nechal si spočítat cenu u zdejšího dovozce, bylo to dost přes 100 tisíc a tři týdny bez auta.
Zajel k nejbližšímu autorizovanému servisu kolem Doveru (na anglické straně Kanálu), ráno odevzdal auto, dostal náhradní, večer náhradní auto vrátil, dostal své opravené a zaplatil 800 liber.
A jel zpátky do Čech :hmm:
No tak jenom tak ještě jednou pro informaci, třeba se to někomu bude hodit...
Uživatelský avatar
Tomas80
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 43
Registrován: pon říj 27, 2008 1:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod Tomas80 » pon led 05, 2009 8:59 pm

Ahoj lidi, tak ja se take pokusim pridat svoji trosku do mlyna. Mam Kiu Sorento, starej tip 2,5 CRDI. Je to v manualu a tak muze tahat 2,8t. Zatim jsem s ni tahal pouze nynejsi lod, ktera i s vlekem vazi 1,2t a musim rici, ze auto predcilo me ocekavani. Pravdou je, ze tato lod je pro ni vcelku lehka, ale cestovani je s timto autem suprove. Predtim jsme meli Octavku 4x4 a pak Alhambru, ale co se tyce tahani lodi, tak s tou kiou je to uplne o necem jinym. Hlavni vyhodou je samozrejme redukce prevodovky, takze pri vytahovani lode z vody prakticky neni zadnej problem. Na delsich vzdalenostech se spotreba s lodi pohybuje mezi 11-12 litry, coz take neni zle. Kazdopadne ji zanedlouho ji poradne zaprahnu a uvidime jak se bude " kroutit" az bude mit za zadkem 2t lod. Bavil jsem se s par lidma kteri se Sorentem lode tahaj a ty si jej take nemohli "censored". Jinak nove Sorento v automatu muze take tahat 3,5t, ale nejsem si jistej, jestli uz to na to auto neni trochu moc.
Uživatelský avatar
dan
s/y Hannah
Příspěvky: 745
Registrován: ned úno 26, 2006 6:49 pm
Reputace: 0
Bydliště: Brighton,UK

Příspěvekod dan » pon led 05, 2009 9:18 pm

to by me zajimalo jak by jsi chtel s pokazenym automatem jet do Doveru.vetsinou to klekne bez jakehokoliv varovani a jses nahrany,nejde to ani odtahnout na lane,zbyva jen odtahovka.mel jsem tri automaty,Oldsmobil Supreme,Dodge Caravan a Chevrolet Lumina APV.na prvnich dvou jsem menil prevodovku jedenkrat,na poslednim se to sr..o neustale a po roce jsem auto prodal se ztratou asi 7000 USD ale nemel jsem uz silu to zase opravovat.Teda spise menit za novou,nebot rozebirat"domecek plny kolecek" jak to nazyvali mechanici se proste nevyplatilo.mam na vleku natlacnou brzdu a tahal jsem lod asi 500km s Toyotou Sequoja,automatem,po rovine to jakz tak slo ale z kopce to byla totalni katastrofa,vlek na me vzdycky najel a brzdil,pribrzdil auto,automat zacal radit jak sileny,neskutecne to skubalo a cekal jsem ze se prevodovka kazdou chvili rozsype.pri tahani se velmi casto prehriva kapalina v prevodovce,pokud k tomu dojde tak to vetsinou prevodovku oddela,pridavaji se kvuli tomu extra chladice.Zlaty spaleny lamely,automat uz ani zadara... :hmm:
Uživatelský avatar
Charlie
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1621
Registrován: pon čer 18, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Hořovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Charlie » pon led 05, 2009 10:02 pm

Hovez píše:když budeš tahat loď po rampě z vody tak s automatem určitě spojku nespálíš :-), .


No já tedy nevím, ale když taháme loď ven, tak na redukovanou jedničku, 4x4 a jede se na volnoběh, takže tam se spojka akorát pomaleji pustí a jedese, takže se spálit nemůže. To už by musel být hóóódně blbý terén na vytahování lodě, aby se se spojkou muselo pracovat. Toď mé postřehy, mě do auta automat nesmí.
Uživatelský avatar
lvbor
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 89
Registrován: pát říj 17, 2008 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod lvbor » pon led 05, 2009 11:41 pm

ahojky,tak já konečně mohu táké přispět a né stále číst.Land Rovra mám,tedy Discavery II, za zmíněných 10-15tis.EU se dá samozřejmě dovézt.Co se týče tohoto auta tak jsem s ním velice spokojený,mám automat a spotřeba je tam kolem jedenácti litrů.Dočetl jsem o víkendu knihu od Blanky Jehlíkové - Evropou s mokrým zadkem,tedy máte pravdu že ať mám kouli na 3,5t,tak jak ona píše na konci své cesty,rakušáci jí odstavili a museli pro jiné auto.Co se týká tahání lodi,tak automat není zrovna tím nejlepším,dostává dost na zadek, stále to řadí,podřazuje,jinak je automat to nejlepší co může být.Pokud se jedná o silný vůz aspoń čtyř litr,tak u toho to tolik znát není(např.Ford Explorer),jinak Landík II má motor BMW 2,5l.
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » úte led 06, 2009 10:25 am

Strycek_Bidlo píše:Já už jsem to tu kdysi někde psal.
Zákazníkovi odešla redukční převodovka u Land Roveru.
Nechal si spočítat cenu u zdejšího dovozce, bylo to dost přes 100 tisíc a tři týdny bez auta.
Zajel k nejbližšímu autorizovanému servisu kolem Doveru (na anglické straně Kanálu), ráno odevzdal auto, dostal náhradní, večer náhradní auto vrátil, dostal své opravené a zaplatil 800 liber.
A jel zpátky do Čech :hmm:
No tak jenom tak ještě jednou pro informaci, třeba se to někomu bude hodit...


ono ne nahodou jezdi vetsina mych znamych co maji Audi (ti co maji japonce servis nepotrebuji :)) servisovat do Rakouska, je to stejny pripad
Uživatelský avatar
Sullaco
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 241
Registrován: pon říj 29, 2007 1:00 am
Reputace: 14
Bydliště: Sever Čech

Příspěvekod Sullaco » úte led 06, 2009 1:58 pm

A jaké zkušenosti máte se Subaru? Vzhledem k mojí roční náloži kilometrů (cca 100 000) jsem o této značce více méně snil (samozřejmě o Impreze WRX STi) kvůli žravosti benzíňáků a dával přednost Tdi a HDi od VW a PSA. Ovšem nedávno jsem byl na předváděčce Subaru Outback s novým boxer dieselem a byl jsem nadšenej jak z auta tak i z motoru. U auta mě zaujalo to, že je to fakt taková praktická kára, není to vše jen takové načančané jako třeba u Audi, zkrátka auto na všechno, které si na nic nehraje. Blbli jsme s tím jak na silnici, kde sme po vzoru P. Solberga zkoušeli projet zatáčku dveřmi napřed (drží jak na kolejích) a zároveň jsem fakt zíral co to projelo na motocrosové trati. No a motor taky super, 150 koní na velmi svižnou jízdu stačí a spotřeba kolem 7 litrů s permanentním náhonem všech kol je super. Jedinou vadou na kráse pro mne je zatím absence automatu. Trochu se však bojím dílů. Na VW a PSA je toho všude mraky a navíc hafo druhovýroby. Nemůžu však říci, že by to byly zrovna levné věci.
Uživatelský avatar
lvbor
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 89
Registrován: pát říj 17, 2008 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod lvbor » úte led 06, 2009 2:36 pm

ahojky,subaru taktéž velmi dobré auto vždy bylo a v této době mu subaru velmi agresivní reklamu a jde dopředu o čemž hovoří i jeho prodeje.jistě někdo namítne reklamou,není to tak a plně se ztotožňuji s názorem na jeho nový boxer.zatím bych se benzínu nebál,ale předpovědi hovoří že zase bude nafta levnější.proč tolik milujeme naftu?dnes už si k ní nikdo tak jako dříve nepřijde.nevím,ale kolik má subaru na kouli.suma sumárum,neboj se subaru!!!
Uživatelský avatar
Strycek_Bidlo
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1154
Registrován: pon kvě 07, 2007 2:00 am
Reputace: 8
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Strycek_Bidlo » úte led 06, 2009 2:59 pm

Sullaco píše:Trochu se však bojím dílů. Na VW a PSA je toho všude mraky a navíc hafo druhovýroby. Nemůžu však říci, že by to byly zrovna levné věci.

Náhradní díly jsou, jejich cena mi připadá podobná jako na ostatní auta a cena práce v autorizovaném servisu dovozce (pokud u nich to auto koupíš, takže máš jejich zákaznickou kartu) odpovídá zhruba ceně práce na Škodovce nebo VW.
Já mám Subaru Forester v benzínu a maximální spokojenost.
Uživatelský avatar
simon
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 722
Registrován: čtv srp 30, 2007 2:00 am
Reputace: 0
Bydliště: Dolni Kounice

Příspěvekod simon » úte led 06, 2009 3:23 pm

Sullaco píše:A jaké zkušenosti máte se Subaru? Vzhledem k mojí roční náloži kilometrů (cca 100 000) jsem o této značce více méně snil (samozřejmě o Impreze WRX STi) kvůli žravosti benzíňáků a dával přednost Tdi a HDi od VW a PSA. Ovšem nedávno jsem byl na předváděčce Subaru Outback s novým boxer dieselem a byl jsem nadšenej jak z auta tak i z motoru. U auta mě zaujalo to, že je to fakt taková praktická kára, není to vše jen takové načančané jako třeba u Audi, zkrátka auto na všechno, které si na nic nehraje. Blbli jsme s tím jak na silnici, kde sme po vzoru P. Solberga zkoušeli projet zatáčku dveřmi napřed (drží jak na kolejích) a zároveň jsem fakt zíral co to projelo na motocrosové trati. No a motor taky super, 150 koní na velmi svižnou jízdu stačí a spotřeba kolem 7 litrů s permanentním náhonem všech kol je super. Jedinou vadou na kráse pro mne je zatím absence automatu. Trochu se však bojím dílů. Na VW a PSA je toho všude mraky a navíc hafo druhovýroby. Nemůžu však říci, že by to byly zrovna levné věci.


kdo zkusi permanentni 4kolku uz nechce jinak a pokud najedes 100k km tak se divim, ze ji jeste nemas. Znamy porad basnil o pohodli v mercedesu, ze je starsi clovek a chce pohodli a bezpecnost a ze jedine mercedes. pak mu jeho syn pujcil subaru outback a on uz ho nevratil a jezdi v nem doted, pry je to uplne nekde jinde :)
Uživatelský avatar
lvbor
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 89
Registrován: pát říj 17, 2008 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod lvbor » úte led 06, 2009 3:37 pm

ahojky,tak to takhle uplně říci nejde,jezdil jsem v obou,ale na tahání lodě je rozhodně subaru 1.
Uživatelský avatar
geronimo
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 1578
Registrován: čtv říj 26, 2006 2:00 am
Reputace: 31
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod geronimo » úte led 06, 2009 4:57 pm

Bohužel hmotnost bržděného přívěsu Subaru Forester : 1500 kg, což je málo :cry:
Uživatelský avatar
jirkaM
aktívní jachtař
aktívní jachtař
Příspěvky: 546
Registrován: stř črc 25, 2007 2:00 am
Reputace: 0

Příspěvekod jirkaM » úte led 06, 2009 6:10 pm

Mam Subaru Outback 2,0 Diesel. Zatim zkusenost po 3 mesich - nemenil bych za nic. Auto pro vsechno. Cena sla taky na prijatelnou mez.
Uživatelský avatar
Sullaco
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 241
Registrován: pon říj 29, 2007 1:00 am
Reputace: 14
Bydliště: Sever Čech

Příspěvekod Sullaco » úte led 06, 2009 9:28 pm

Proč naftu? Protože zatím se všemi auty na naftu o obsahu do 2 litrů jsem dokázal jezdit do 8 litrů a to můžu říct, že absolutně auto nešetřím. S jakýmkoliv benzínem při stejném stylu jízdy jsem byl minimálně nad 10 litry. Pokud bych ročně nalítal do 30tis, vůbec bych bych benzín neřešil ale při více kilometrech se mi ta nafta prostě furt vyplatí.

Jirka: na předváděčce mi to auto hrozně sedlo, jediný co mi vadilo je ta loketní opěrka, jsem menší postavy a tak jak to tam je, tak to je úplně k prdu. No jsem na to zvědavěj ještě cca rok mi do výměny auta zbývá, tak budu sledovat. Jak jsem psal, bojím se kapku o ty díly, páč na VW jich je všude hafo. Ale je fakt, že jsme koncernem docela dost deformování a pomalu neznáme jiná auta.

PS: ta hmotnost na kouli by mohla být větší to je fakt, nechápu jak může mít full AWD 1700kg nebo 1800kg (Outback Diesel nebo Audi Allroad Tdi) a BMW 530d zadohrab tuším přes 2 tuny. To je škoda.
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 6976
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 60
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » stř led 07, 2009 12:32 pm

A čo tak auto na plyn? :lol:

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů