Sparovanie - desek na palubě

Všechno možné o stavbě lodí, materiálech, způsobech spojování materiálů, technologiích, konstrukcích lodí a vše co s tím souvisí

Moderátoři: david, vilma, Pepa

Uživatelský avatar
Marty
návštěvník fóra
návštěvník fóra
Příspěvky: 93
Registrován: ned bře 25, 2007 1:00 am
Reputace: 3
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Marty » ned bře 06, 2011 11:28 pm

Ta páska se používá při kladení teakových palub, respektive k separaci tmelu ve spárách od spodní plochy spáry, mám na to takový udělátko:

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


ale jak jsem psal, asi to v tvém případě nebude problém, vzhledem k použitému lepidlu. Jsem zvědavý jaký s tím budeš mít zkušenosti po pár sezónách, každopádně dej vědět....
Jinak pokud jsem ohýbal dřevo tak mezi vymezovací rám (horní a dolní) abys udržel rovinu a potom dlouhou šroubovici (třeba dlouhou truhlářskou svorku), pod toto něco v čem vytvoříš páru (třeba hrnec s vodou na malém vařiči) a celé to přikryj igelitovou fólii, napařuj více latí ve svazku postupně dotahuj svorku až dosáhneš patřičný rádius. Je to hrozně amatérský, ale na těch pár latěk....hlavně si nekopni do toho lavóru a neopař se.... :D
Uživatelský avatar
Luky
pravidelný návštěvník
pravidelný návštěvník
Příspěvky: 211
Registrován: stř bře 11, 2009 1:00 am
Reputace: 0
Bydliště: okr. Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Luky » ned bře 06, 2011 11:57 pm

Budu to muset dělat po dvou laťkách protože ty vnější latě mají jiný rádius jak ty horní. Hodně amatérsky už sem na to chtěl vzít napařovací parní čistič místo lavoru :-)
Jinak už sem z toho tmelu dělal jinou loď(dřevo Merbau) a tmel je po roce v naprostém pořádku, proto se ho taky nebojím použít :-)

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů