Instalace nové nádrže pro palivo
Moderátoři: vilma, Pepa, david
- libor.janko
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 526
- Registrován: úte dub 11, 2006 12:57 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Instalace nové nádrže pro palivo
Ahoj,
mám tu dotaz pro ty, co s tím mají nějaké zkušenosti. Jde mi o následující: v mé lodi je momentálně řešená palivová nádrž tím, že je pod zadním sedadlem klasická externí nádrž o objemu 22 l. A já bych jí potřeboval zvětšit, přeci jenom na delší cesty potřebuji víc paliva. Napadlo mě dát pod jiné sedadlo nějakou z těchto nádrží.
Může mě tam čekat nějaký problém? Šlo by do této nádrže instalovat nějaký měřák stavu paliva? A můžu to napojit přímo tou hadicí, kterou bylo vedeno palivo od původní nádrže? Poraďte, prosím. Nechci dělat zbytečné pitomosti.
Moc díky
mám tu dotaz pro ty, co s tím mají nějaké zkušenosti. Jde mi o následující: v mé lodi je momentálně řešená palivová nádrž tím, že je pod zadním sedadlem klasická externí nádrž o objemu 22 l. A já bych jí potřeboval zvětšit, přeci jenom na delší cesty potřebuji víc paliva. Napadlo mě dát pod jiné sedadlo nějakou z těchto nádrží.
Může mě tam čekat nějaký problém? Šlo by do této nádrže instalovat nějaký měřák stavu paliva? A můžu to napojit přímo tou hadicí, kterou bylo vedeno palivo od původní nádrže? Poraďte, prosím. Nechci dělat zbytečné pitomosti.
Moc díky
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Ten měřák máš na tom obrázku dole. Stačí kliknout na obrázek pro zvětšení jak je tam napsáno. Pro propojení existují rozdvojky. Chce to mít ale samostatně uzavírací větve. Velké nádrže jsou nepraktické na manipulaci a doplňování.
Vhodnější jsou kanystry 10-20l. Čím více šplouchajícího benzínu, tím více smradu. Některé nádrže mají zavzdušňovací
otvory, které se nedají utěsnit a potom to pořád ucmrndává a smrdí. Na druhou stranu s více palivem to lépe hoří.
Vhodnější jsou kanystry 10-20l. Čím více šplouchajícího benzínu, tím více smradu. Některé nádrže mají zavzdušňovací
otvory, které se nedají utěsnit a potom to pořád ucmrndává a smrdí. Na druhou stranu s více palivem to lépe hoří.
- libor.janko
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 526
- Registrován: úte dub 11, 2006 12:57 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
- tataS
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 2380
- Registrován: ned bře 02, 2008 1:00 am
- Reputace: 5
- Bydliště: Praha
Těch nádrží je spousta tipů. Chce ji vidět osobně. Z toho obrázku na netu většinou moc nepoznáš a ke všemu to nemusí
být ta skutečná co prodávají. S tím těžištěm jsi asi omezen vnitřním provedením člunu- nemůžeš je dát do optimálního místa.
I tak by stálo za to zkusit najít co nejlepší místo pomocí něčeho snadno přemístitelného, třeba pytlů s pískem a dle výsledku
vybírat vhodný tvar nádrže (vysokou, placatou atpod).
být ta skutečná co prodávají. S tím těžištěm jsi asi omezen vnitřním provedením člunu- nemůžeš je dát do optimálního místa.
I tak by stálo za to zkusit najít co nejlepší místo pomocí něčeho snadno přemístitelného, třeba pytlů s pískem a dle výsledku
vybírat vhodný tvar nádrže (vysokou, placatou atpod).
- libor.janko
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 526
- Registrován: úte dub 11, 2006 12:57 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
-
- moderátor
- Příspěvky: 5887
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 234
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
Vestavěná nádrž musí mít plnění i odvzdušnění venku – mimo kokpit, tedy na ochoze, zadní palubě apod. Jinak budeš mít problém při technické. Nadruhou stranu tím zajistíš, že si v lodi nic nenabryndáš a že ti nic v lodi smrdět nebude. Vedení od nádrže by mělo být kovové, až poslední kousek před motorem z gumy. Budeš-li chtít provozovat i externí nádrž, v nabídce je trojcestný ventil na jehož jeden výstup si dáš hadici od ext. nádrže a pak budeš jen točit páčkou. Já bych ji tam ale nedával, protože se obvykle blbě nosí a místo ní radši vzal 2 -3x 20l kanistr, plechovej + něco jako tašku RVHP nebo vozejk na kufry, když je pumpa daleko. Těmi kanistry se taky dobře vyvažuje a netečou. Navíc je stejně budeš potřebovat.
Já takhle jezdil s otevřeným člunem roky štreky Praha - jezera NDR, dovolená kol 2000 km, kdy po cestě nebyly wasserkanstelle a pro všechnu št´ávu jsme chodili i 2 km a v pohodě.
Já takhle jezdil s otevřeným člunem roky štreky Praha - jezera NDR, dovolená kol 2000 km, kdy po cestě nebyly wasserkanstelle a pro všechnu št´ávu jsme chodili i 2 km a v pohodě.

- Neny
- pravidelný návštěvník
- Příspěvky: 313
- Registrován: úte úno 24, 2009 1:00 am
- Reputace: 0
- Bydliště: Modra/SR
Ahoj. Tento problem som riesil na jar. No priznam sa, dost amatersky, v ramci svojich moznosti. Umiestnil som toto http://www.yachtershop.com/product_info ... cts_id=503 do spice lode a asi 10 cm odtial som prerusil hadicu rychlospojkou http://www.yachtershop.com/product_info ... ts_id=4474 a jej protikusom! O tom trojcestnom ventile som este nevedel, tak som natiahol samostatnu hadicu az k motoru tak, ze nemusim vidiet ani na palivomer bo ked mi dosla stava z velkej nadrze, tak som za par sekund napojil malu 12-ku a pokracoval v ceste. Ta rychlospojka ti nepusti benzin von ked nadrz odpojis od hadice. Takze ked idem tankovat dobre sa to nosi a este lepsie pripaja do systemu!
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7511
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 153
- Bydliště: Bratislava
Ideálne je vykuchat podlahu a nádrž zabudovať dole pod ňu. Umiestniť ju treba asi od 1/3 po 1/2 merané odzadu. Dobré by bolo zohnať nejaké plány od lode, najme umiestnenie rebier. To sa ti asi nepodarí, tak treba vymyslieť kde a ako spraviť sondu. Do podlahy vyrežeš kruhový otvor priemeru 10-5 cm ktorý v prípade nezdaru zaslepíš inšpekčným uzáverom. Strčíš donútra ruku a prehmatáš to tam. Podla výsledku sondáže vyrežeš podlahu a dáš si vyrobiť nádrž. Treba byť maximalista, kolko zmestí, tolko daj. Min. 50 litrov! Nádrž sa dá vyrobiť z nereze, polypropylénu, alebo vylaminovať. Nalievací otvor, odvzdušňovák a iné kúpiš, na dobierku trebars v SVB. S palivovým vedením je to tak ako píše David, dokonca je to presne stanovené aká dlhá môže byť max. gumená hadička, zdá sa mi že to je 60 cm. Zabudovať nádrž pod podlahu je najlepšie riešenie, plavebné vlastnosti lode sa len zlepšia. Samozrejme bandasky na zásobovanie musia byť, k nim treba vozík. Predávajú sa také lahké skládacie hliníkové rudle, super vec. To ovšem potrebuješ na poriadnu plavbu, na Baťák je to zbytočné.
-
- moderátor
- Příspěvky: 5887
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 234
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
problém je, že nádrž ve dně by musela mít tvar dna - tedy "V", jinak se tam nevejde, protože podlaha je obvykle ve výšce outoru. jenže taková se neprodává. moc bych se s tím nepáral. než rozkuchat podlahu s nejistým výsledkem, šoupnul bych nádrž pod sezení. 100l = cca 76 kg a to není do 5.6m tak moc z hlediska umístění, navíc je jedna - dvě stejně prázdná
a dovážit se dá kanistry nebo pošoupnutím židle kapitána. já měl nádrže vždy až vzadu, pokud je dost koní, do kluzu to dřív nebo pozdějc vyleze a pak je to z hlediska těžiště i prostoru výhoda.

to David : Vedení od nádrže by mělo být kovové, až poslední kousek před motorem z gumy.
O jaký kov se jedná ? Můžu použít trubku železnou, nerezovou , měděnou ...?
to Denis : dokonca je to presne stanovené aká dlhá môže byť max. gumená hadička, zdá sa mi že to je 60 cm.
Kde bych tyto info našel, určuje to nějaká vyhláška nebo předpis ?
Díky L
O jaký kov se jedná ? Můžu použít trubku železnou, nerezovou , měděnou ...?
to Denis : dokonca je to presne stanovené aká dlhá môže byť max. gumená hadička, zdá sa mi že to je 60 cm.
Kde bych tyto info našel, určuje to nějaká vyhláška nebo předpis ?
Díky L
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9357
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 192
- Kontaktovat uživatele:
Abychom to celé nemuseli číst (má to ale nějaké nevhodné kódování....
)
3.06. Palivova soustava
3.06.1. Palivove nadrze mus byt vyrobeny z materialu odolneho proti rozrusovan pouzitym palivem. Jsou-li vyrobeny z kovoveho materialu, mus byt chraneny proti vnejs korozi; nerozebratelne spoje nadrze mus byt pajeny tvrdou pajkou nebo svareny. Nadrz se zkous na tesnost pretlakem 20 kPa. Palivove nadrze mus byt na plavidle spolehlive upevneny, aby se nemohly v podmkach prslusne zony plavby samovolne uvolnit.
3.06.2. Palivove nadrze o objemu vetsm nez 150 litru mus byt rozdeleny prepazkami zabran ujcmi nahlemu prelit obsahu nadrze pri naklonu plavidla.
3.06.3. Palivove nadrze zazehovych motoru mus byt umsteny mimo prostor motoru a od obytnych prostoru mus byt oddeleny prepazkou.
3.06.4. Palivove nadrze spalovacch motoru nesmej byt integraln cast trupu plavidla.
3.06.5. Prenosne palivove nadrze (kanystry) mus vyhovovat kap. 3.06.1. a mus byt spolehlive utesneny a uzavreny, nesmej mt vets objem nez 25 litru a na plavidle mus byt spolehlive upevneny a zajisteny, aby palivo nemohlo samovolne vytekat.
3.06.6. Prostory, v nichz jsou palivove nadrze umsteny, mus byt dostatecne vetrany. Vetran mus byt vyvedeno mimo plavidlo a mus zabezpecovat spolehlive odvaden vyparu do volneho ovzdus. Vetrac zarzen mus byt opatreno Davyho st'kou.
3.06.7. Palivove nadrze zabudovanych vznetovych spalovacch motoru mus byt umsteny v samostatnem uzavr enem prostoru, nebo je-li nadrz umstena ve strojovne, mus byt chranena pred salavym teplem motoru, vyfukoveho potrub apod. ochrannym krytem.
3.06.8. Palivove nadrze a plnic potrub zazehovych motoru mus byt uzemneny (odvod staticke elektriny). Palivove nadrze nesmej byt vybaveny vypustnymi kohouty. Potrub k odberu paliva mus byt vyrobeno ze zhane medene trubky a z nadrze mus byt vedeno shora.
3.06.9. Palivove nadrze mus byt opatreny nalevacm hrdlem nebo nalevac trubkou a tesnym spolehlivym uzaverem. Palivove nadrze zabudovane pod palubou nebo v jinych prostorach mus byt opatreny nale vacm potrubm (trubkou) vyvedenym nad palubu a utesnenym tak, aby pri plnen nadrze nemohlo palivo vnikat pod palubu. Toto nalevac potrub mus byt na palube opatreno tesnym spolehlivym uzaverem. Minimaln svetlost nalevacho potrub palivove nadrze je 38 mm.
3.06.10. Palivove nadrze mus byt opatreny odvzdusn ovacm potrubm (trubkou) vyvedenym do volneho ovzdus nad palubu, zabezpecenym proti vniknut vody a opatrenym na konci Davyho st'kou. Minimaln svetlost odvzdusn ovacho potrub je 16 mm. Vnitrn prumer odvzdusn ovacho potrub nesm byt mens nez dvojnasobek vnitrnho prumeru plnicho palivoveho potrub.
3.06.11. V tesne blzkosti nadrze mus byt palivove potrub mozno uzavrt zabudovanym snadno prstupnym uzavracm kohoutem. Mezi tmto kohoutem a nadrz nebo potrubm nesm byt ohebne hadice. Palivove prvodn potrub mus byt pred vstupem do karburatoru nebo vstrikovacho cerpadla vybaveno spolehlivy m cistitelnym filtrem.
3.06.12. Palivove prvodn a odpadn potrub spalovacch motoru mus byt vyrobeno z bezesvych kovovych trubek, odolnych proti ucinkum pouz iteho paliva. Palivove potrub mus byt spolehlive upevneno tak, aby bylo chraneno proti mechanickemu poskozen, uvolnen vibracemi, salavemu teplu a nadmerne teplote.
3.06.13. Pevne spoje kovoveho palivoveho potrub mus byt pajeny tvrdou pajkou nebo svareny. K napojen na motor mu ze byt pouzito kratke ohebne hadice dlouhe nejvyse 500 mm vyrobene z materialu odolneho proti dopravovanemu palivu, spolehlive upevnene k palivovemu potrub a motoru.

3.06. Palivova soustava
3.06.1. Palivove nadrze mus byt vyrobeny z materialu odolneho proti rozrusovan pouzitym palivem. Jsou-li vyrobeny z kovoveho materialu, mus byt chraneny proti vnejs korozi; nerozebratelne spoje nadrze mus byt pajeny tvrdou pajkou nebo svareny. Nadrz se zkous na tesnost pretlakem 20 kPa. Palivove nadrze mus byt na plavidle spolehlive upevneny, aby se nemohly v podmkach prslusne zony plavby samovolne uvolnit.
3.06.2. Palivove nadrze o objemu vetsm nez 150 litru mus byt rozdeleny prepazkami zabran ujcmi nahlemu prelit obsahu nadrze pri naklonu plavidla.
3.06.3. Palivove nadrze zazehovych motoru mus byt umsteny mimo prostor motoru a od obytnych prostoru mus byt oddeleny prepazkou.
3.06.4. Palivove nadrze spalovacch motoru nesmej byt integraln cast trupu plavidla.
3.06.5. Prenosne palivove nadrze (kanystry) mus vyhovovat kap. 3.06.1. a mus byt spolehlive utesneny a uzavreny, nesmej mt vets objem nez 25 litru a na plavidle mus byt spolehlive upevneny a zajisteny, aby palivo nemohlo samovolne vytekat.
3.06.6. Prostory, v nichz jsou palivove nadrze umsteny, mus byt dostatecne vetrany. Vetran mus byt vyvedeno mimo plavidlo a mus zabezpecovat spolehlive odvaden vyparu do volneho ovzdus. Vetrac zarzen mus byt opatreno Davyho st'kou.
3.06.7. Palivove nadrze zabudovanych vznetovych spalovacch motoru mus byt umsteny v samostatnem uzavr enem prostoru, nebo je-li nadrz umstena ve strojovne, mus byt chranena pred salavym teplem motoru, vyfukoveho potrub apod. ochrannym krytem.
3.06.8. Palivove nadrze a plnic potrub zazehovych motoru mus byt uzemneny (odvod staticke elektriny). Palivove nadrze nesmej byt vybaveny vypustnymi kohouty. Potrub k odberu paliva mus byt vyrobeno ze zhane medene trubky a z nadrze mus byt vedeno shora.
3.06.9. Palivove nadrze mus byt opatreny nalevacm hrdlem nebo nalevac trubkou a tesnym spolehlivym uzaverem. Palivove nadrze zabudovane pod palubou nebo v jinych prostorach mus byt opatreny nale vacm potrubm (trubkou) vyvedenym nad palubu a utesnenym tak, aby pri plnen nadrze nemohlo palivo vnikat pod palubu. Toto nalevac potrub mus byt na palube opatreno tesnym spolehlivym uzaverem. Minimaln svetlost nalevacho potrub palivove nadrze je 38 mm.
3.06.10. Palivove nadrze mus byt opatreny odvzdusn ovacm potrubm (trubkou) vyvedenym do volneho ovzdus nad palubu, zabezpecenym proti vniknut vody a opatrenym na konci Davyho st'kou. Minimaln svetlost odvzdusn ovacho potrub je 16 mm. Vnitrn prumer odvzdusn ovacho potrub nesm byt mens nez dvojnasobek vnitrnho prumeru plnicho palivoveho potrub.
3.06.11. V tesne blzkosti nadrze mus byt palivove potrub mozno uzavrt zabudovanym snadno prstupnym uzavracm kohoutem. Mezi tmto kohoutem a nadrz nebo potrubm nesm byt ohebne hadice. Palivove prvodn potrub mus byt pred vstupem do karburatoru nebo vstrikovacho cerpadla vybaveno spolehlivy m cistitelnym filtrem.
3.06.12. Palivove prvodn a odpadn potrub spalovacch motoru mus byt vyrobeno z bezesvych kovovych trubek, odolnych proti ucinkum pouz iteho paliva. Palivove potrub mus byt spolehlive upevneno tak, aby bylo chraneno proti mechanickemu poskozen, uvolnen vibracemi, salavemu teplu a nadmerne teplote.
3.06.13. Pevne spoje kovoveho palivoveho potrub mus byt pajeny tvrdou pajkou nebo svareny. K napojen na motor mu ze byt pouzito kratke ohebne hadice dlouhe nejvyse 500 mm vyrobene z materialu odolneho proti dopravovanemu palivu, spolehlive upevnene k palivovemu potrub a motoru.
- Denis
- zkušený harcovník
- Příspěvky: 7511
- Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
- Reputace: 153
- Bydliště: Bratislava
david píše:problém je, že nádrž ve dně by musela mít tvar dna - tedy "V", jinak se tam nevejde, protože podlaha je obvykle ve výšce outoru. jenže taková se neprodává. moc bych se s tím nepáral. než rozkuchat podlahu s nejistým výsledkem, šoupnul bych nádrž pod sezení. 100l = cca 76 kg a to není do 5.6m tak moc z hlediska umístění, navíc je jedna - dvě stejně prázdnáa dovážit se dá kanistry nebo pošoupnutím židle kapitána. já měl nádrže vždy až vzadu, pokud je dost koní, do kluzu to dřív nebo pozdějc vyleze a pak je to z hlediska těžiště i prostoru výhoda.
Gabo aj Červík nádrž zabudovávali a nevedia si to vynachváliť. V malých kajutovkách je všetko vzadu, pretože v predu je tá kajutka. A tak sa vzadu sedí, je tam batéria, nádrž aj bandasky, chladnička, kotva a kopa iných vecí. Do sklzu sa raz dostaneš, to je pravda, ale je to o spotrebe. Okrem zlepšenia ťažiska sa zabudovaním nádrže získa vela miesta. Gabo do svojej Kortiny 480 narval kockatú 70 l štandartnú plastovú nádrž kupovanú v jachtárskom obchode. Červík vyrábal nádrž z antikory. Do V by ju bolo treba tvarovať vtedy, ak je dno naozaj hlboké V. Ja myslím že sa to oplatí a nádrž tiež budem zabudovávať. Inak je človek pri dlhých plavbách obložený bandaskami. Nič moc.
-
- moderátor
- Příspěvky: 5887
- Registrován: pon led 02, 2006 9:30 pm
- Reputace: 234
- Bydliště: loď,momentálně v Davli
leguan píše:Nějak se mi ta aplikace mvcr nechce zobrazovat - požadovaná stránka není dostupná. javascript:emoticon(':exclaim:')
Zkusím se ale k tomu prokopat.
nevím, mě to chodí normálně. jinak : www. mvcr.cz - tam legislativa - sbírka zákonů - zákony před rokem ??( nepamatuju se , je to odkaz v 1/3 stránky) - rok 1995 - vyhl. 223 - příloha 3.
- libor.janko
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 526
- Registrován: úte dub 11, 2006 12:57 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Díky moc všem za rady. Určitě z nich něco vyberu, co bude pro mě schůdné.
Ještě se zeptám k té vyhlášce, tam se stanoví přenosné palivové nádrže, že nesmějí být větší než 25 l, ale díval jsem se, že u imramovského mají i 30 l nádrž. Kontroluje se to nějak nebo mohl bych mít s tím nějaký problém? Asi to budu řešit tím, že bych dal dvě nádrže, tu stávající 25 l a 30 l, propojil je k sobě a stačilo by mě to.
Podlahu mám dost nízkou, díval jsem se na to a je tam prostor cca 20 cm, to bych musel mít nádrž na míru a ještě jsou tam pro zpříjemnění žebra, takže touhle cestou nepůjdu.
Ještě se zeptám, tam se asi používají nějaké speciální hadice, kde je koupit a co shánět? Libor kdysi mluvil a nějaké spojce na dvě nádrže, aby to dál mohlo jet na jednu hadici, to si při provozu bere z obou nádrží zároveň nebo jak to funguje?
Moc díky za odpovědi a omlouvám se za některé mé triviální dotazy.
Ještě se zeptám k té vyhlášce, tam se stanoví přenosné palivové nádrže, že nesmějí být větší než 25 l, ale díval jsem se, že u imramovského mají i 30 l nádrž. Kontroluje se to nějak nebo mohl bych mít s tím nějaký problém? Asi to budu řešit tím, že bych dal dvě nádrže, tu stávající 25 l a 30 l, propojil je k sobě a stačilo by mě to.
Podlahu mám dost nízkou, díval jsem se na to a je tam prostor cca 20 cm, to bych musel mít nádrž na míru a ještě jsou tam pro zpříjemnění žebra, takže touhle cestou nepůjdu.
Ještě se zeptám, tam se asi používají nějaké speciální hadice, kde je koupit a co shánět? Libor kdysi mluvil a nějaké spojce na dvě nádrže, aby to dál mohlo jet na jednu hadici, to si při provozu bere z obou nádrží zároveň nebo jak to funguje?
Moc díky za odpovědi a omlouvám se za některé mé triviální dotazy.
- libor.janko
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 526
- Registrován: úte dub 11, 2006 12:57 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
- libor.janko
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 526
- Registrován: úte dub 11, 2006 12:57 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
- libor.janko
- aktívní jachtař
- Příspěvky: 526
- Registrován: úte dub 11, 2006 12:57 pm
- Reputace: 0
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
- Libor
- bez hodnocení
- Příspěvky: 9357
- Registrován: úte lis 08, 2005 1:40 pm
- Reputace: 192
- Kontaktovat uživatele:
Všecko můžeš mít.
Hadice s balónkem i bez...
Ten konektor je na přívěšáky, nacvakneš a jedeš. Nevím jaký máš motor a jak je připojen přívod paliva.
Takto se to spojuje, jako zásuvka a zástrčka (samice a samec), jeden konec má dírku a druhý čudlík.
Neviděl jsi přívěsný motor s externí nádrží..?
Mám to jít vyfotit in natura?
Podle toho si pak objednáváš co potřebuješ.
Obecně:
koncovka na nádrži -> koncovka na hadici -> hadice (zpravidla má vřazen filtr a čerpací balónek) -> koncovka na druhém konci hadice -> koncovka na motoru.
Bývá to k objednání jako set, nebo si to poskládáš sám podle toho co máš a co potřebuješ....
Nádrž můžeš mít i větší
Pak ale není přenosná.

Hadice s balónkem i bez...
Ten konektor je na přívěšáky, nacvakneš a jedeš. Nevím jaký máš motor a jak je připojen přívod paliva.
Takto se to spojuje, jako zásuvka a zástrčka (samice a samec), jeden konec má dírku a druhý čudlík.
Neviděl jsi přívěsný motor s externí nádrží..?

Podle toho si pak objednáváš co potřebuješ.
Obecně:
koncovka na nádrži -> koncovka na hadici -> hadice (zpravidla má vřazen filtr a čerpací balónek) -> koncovka na druhém konci hadice -> koncovka na motoru.
Bývá to k objednání jako set, nebo si to poskládáš sám podle toho co máš a co potřebuješ....
Nádrž můžeš mít i větší
- Größe Abm. (LxBxH)
CAN - Kraftstoff-Tank 42 Liter 50 x 35 x 30 cm
CAN - Kraftstoff-Tank 55 Liter 65 x 35 x 30 cm
CAN - Kraftstoff-Tank 70 Liter 80 x 35 x 30 cm
CAN - Kraftstoff-Tank 62 Liter 66 x 30 x 41 cm
CAN - Kraftstoff-Tank 91 Liter 91 x 30 x 41 cm
CAN - Kraftstoff-Tank 91 Liter 91 x 41 x 30 cm
Pak ale není přenosná.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host