Stavba hliníkové jachty na zakázku - na objednávku

Všechno možné o stavbě lodí, materiálech, způsobech spojování materiálů, technologiích, konstrukcích lodí a vše co s tím souvisí

Moderátoři: Pepa, david, vilma

AdsBot [Google]
Příspěvky: 0
Registrován: ned říj 25, 2015 1:10 am
Reputace: 0

Stavba hliníkové jachty na zakázku - na objednávku

Příspěvekod AdsBot [Google] » úte led 23, 2007 4:06 am

Zdravím všechny.
Jsem tady nováček, tak se předem omlouvám, pokud něco zvořu :(
Vaše diskuze mě velmi zaujala, protože uvažuji o pořízení cca 40tistopé plachetnice a jako jednu z možností zvažuji i stavbu z AL dle plánů některé konstrukční kanceláře. Problém je v tom, že namám dostatek místa, času a hlavně ani zručnosti...Prosím všechny zúčastněné o tip na potenciálního výrobce u něhož by snad byla záruka přiměřené kvality provedení. Tím nemyslím jen kvalitní svary, ale provedení lodě jako celku, včetně (snad nechci příliš mnoho?) veškerého vybavení atd. = asi by to měl být i přiměřeně zkušený jachtař. Samozřejmě bych si chtěl i spolurozhodovat o použitých materiálech, detailech uspořádání a vybavení...Vím o nejmenované firmě z Liberce, ale její výrobek (viděl jsem jeden cca před pěti lety) mě příliš nepřesvědčil.
Díky za všechny tipy a všem aktivním stavitelům hodně úspěchů.
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7505
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 152
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » pát led 26, 2007 1:12 pm

Zmazal niekto môj príspevok? Alebo sa zmazal sám?
Uživatelský avatar
Richard
věčný začátečník
věčný začátečník
Příspěvky: 795
Registrován: pon bře 06, 2006 9:53 pm
Reputace: 82
Bydliště: Metylovice

Cenzura

Příspěvekod Richard » pát led 26, 2007 1:31 pm

Byls, brachu, cenzurován ... :)
Uživatelský avatar
Denis
zkušený harcovník
zkušený harcovník
Příspěvky: 7505
Registrován: úte lis 08, 2005 5:21 pm
Reputace: 152
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Denis » pát led 26, 2007 1:46 pm

To snáď nie?!!!